We zijn vakkundig en snel geholpen

Het advies was goed, vervolgstappen werden snel gezet en uiteindelijk hebben we binnen een half jaar besloten ons huis te verkopen, de woning ook daadwerkelijk verkocht, een nieuwe woning gevonden, een passende hypotheek afgesloten en uiteindelijk 3 weken geleden de nieuwe woning betrokken

prettige afhandeling van onze hypotheek verhoging

Maarten de Korte heeft ons zeer adequate geholpen bij onze aanvraag voor een hypotheekverhoging. Waar nodig heeft prima oplossingen aangedragen!

Steeds prettig geholpen en gesteund bij problemen.

Zie hierboven.

Eentje uit duizenden

Wij komen altijd bij Eddy Nijhuis, ook al komen wij uit Nijverdal en zit hij tegenwoordig in Hengelo. Waarom? Omdat hij alles doet wat in zijn mogelijkheden ligt om je te helpen. Wij zijn ontzettend dankbaar dat wij dankzij hem hij onze droomplek hebben. Als iemand het voor elkaar kan krijgen is hij het. Maar aan de andere kant ook eerlijk. Als iets niet haalbaar is, of te veel risico dan hoor je het ook. Hij zal je nooit iets aansmeren. Wij kunnen hem, maar ook de assistentes aan iedereen aanraden!

Hoi Moniek, Joris, Dank voor deze mooie review. We hebben het graag gedaan en hopen dat jullie nieuwe woning je alles brengt wat je ervan verwacht en meer. Heel veel geluk en woonplezier in jullie nieuwe woning en wellicht tot een volgende keer. Groet, Eddy Nijhuis

Ik ben zeer tevreden met contacten die ik heb gehad

Snel, vriendelijk, meedenkend en duidelijk, zowel hypotheekadviseur als degene van administratie. Enig kleine minpuntje , misschien komt dat ook mede door mezelf, dat bepaalde bestanden in ander programma aangeleverd moesten worden.

Snel vriendelijk en goed geholpen

Uitstekende service

Goed advies, passende oplossing, snelle service, goed meedenken!

Snelle en klantvriendelijke service

Al vanaf het eerste gesprek hadden wij vertrouwen in Burak van de Hypotheker Zutphen. Wij kochten ons eerste huis en wisten praktisch niets over het kopen van een huis en hoe het allemaal in zijn werk zou gaan met de hypotheek. Burak heeft alles rustig en op een begrijpelijke manier uitgelegd, waardoor wij een weloverwogen keuze konden maken. Wij hadden zelf van tevoren alle documenten al online aangeleverd, waardoor hij na het vastleggen van onze keuzes meteen aan de slag kon. Binnen 2 weken hadden wij de hypotheek rond! Al met al zijn wij zeer tevreden over de Hypotheker!

Duidelijk en vlotte, persoonlijke opvolging

Van het begin tot het einde begeleiding door dezelfde contact personen, duidelijke informatie en vlotte terugkoppeling bij vragen.

Goed geholpen

Wij hadden problemen met een verzekering, zéér goede atviezen en laten beoordelen door een andere verzekering S dit op gelost en hebben toch een hypotheek gekregen. Gewoon goed geholpen ben zéér tevreden.

Zeer vakkundig personeel

Zeer goed geholpen,meedenkend

Terzakekundig, correct en snel.

Plezierige en vlotte wijze van communiceren en zaken doen, zij verstaan hun vak en wij zullen er zeker terugkomen mocht daar aanleiding voor zijn.

Een goed en duidelijk advies en vriendelijk geholpen

Ik ben heel goed en vriendelijk geholpen. Het advies was duidelijk, en mijn hypotheek was heel snel rond.

Goede begeleiding tijdens hypotheek aanvraag

Ik werd prima geholpen door de team van Nijmegen Centrum. Speciaal bedankt aan Nellie en Erik waarmee ik de meeste contact heb gehad, maar iedereen is daar vriendelijk en weet waar ze het over hebben.

Super geholpen door Lahcen!

Professioneel, persoonlijk contact

Tijdens de afspraken is er professioneel meegedacht met onze persoonlijke situatie. Goede bereikbaarheid bij vragen. Persoonlijk contact en geïnteresseerde houding. Bereidwilligheid in het meedenken en meewerken. Prima service, zeer tevreden over het traject.

Top Service!

Wij zijn erg tevreden met de Hypotheker Zoetermeer, onze adviseur Henk Otgaar heeft ons goede begeleiding en deskunding advies gegeven op basis van onze persoonlijke wensen. De hypotheekaanvraag was, naar onze wens ook optijd klaar; kortom, het was voor ons echt de moeite waard om de Hypotheker Zoetermeer in de arm te nemen.

We zijn deskundig en goed geadviseerd en prettig contact.

Goed en persoonlijk contact heeft geresulteerd in een nieuwe en verbeterde hypotheek op ons huis.

Goede service, goed behandeld

Vanaf het begin een goede klik. De adviseur Ewoud geeft duidelijke uitleg over de mogelijkheden, is betrokken en eerlijk. Echte aanrader.

Super fijn geholpen ook in een lastige periode

In een vervelende periode van scheiden moet veel geregeld worden. Gelukkig was ik in de mogelijkheid om mijn eigen huis aan te houden. Erg prettig en duidelijk gesprek gehad. Hierin was meteen duidelijk wat de mogelijkheden waren. Snel contact en goede service toen eenmaal alles geregeld moest worden. Ik hoefde zelf nergens aan te denken en dat was heel fijn :) Heel erg blij en tevreden in mijn eigen huis met dank aan Hypotheker Weert (Ewoud van Aalst en Nathalie Reuvers)

Helder en gestructureerd

Heldere uitleg voor ons starters. Wat een team heeft Han achter zich staan, men werkt proactief en denkt met de klant mee. Vanuit een gestructureerd proces alles onder controle voor hen en ons.

Goed begeleid.....

Zeer vriendelijke, proffesionele en duidelijke hypotheekbemiddeling

Ons contact met de hypoteker, de adviseur en de commercieel assistent was vriendelijk en zeer duidelijk. Onze hypotheek was uiteindelijk zeer snel rond en zonder enige twijfel ondertekend.

Geweldig geholpen

Jaren terug via de hypotheker een hypotheek afgesloten. Alles was op een erg prettige manier geregeld en tot achter de komma geregeld. Echter na 7 jaar ontstonden er probleempjes omtrent mijn hypotheek omdat mijn persoonlijke situatie was veranderd en ik zelf in gebreke was gebleven betreft kleine verplichtingen naar de bank. Ik kreeg dit zelf niet meer opgelost en heb na 7 jaar weer aan de bel getrokken bij de hypotheker. Net zo welkom als ik 7 jaar geleden was ontvingen ze mij ook deze keer weer met open armen en heeft de hypotheker mijn problemen verholpen. Grote opluchting van mijn kant en een grote pluim richting hun. Dank je hypotheker Etten-Leur

Deskundig en klantvriendelijk

Ik heb het advies en de uitvoering als zeer prettig ervaren. Prima service.

Filter op locatie

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.