Zeer professioneel, en vond aansluiting bij mijn behoefte

De medewerkers van het kantoor hebben snel gehandeld en waren erg bereid om mij bij te staan bij mijn aanvraag. Alles ging super snel en maakte hun verhaal waar.

Fijn contact en prima geholpen

Tijdens het aankopen van een nieuwe woning ben ik uitstekend geholpen door Elmer. Vriendelijk en duidelijk in zijn adviezen, een vakman. Alleen de communicatie kan soms net iets beter, antwoord op ee; vraag duurt soms net wat langer,

Afspraak met Kees meeusen

Netjes afspraak gemaakt en ruim op tijd aanwezig op het afspraak, maar ze hebben blijkbaar nooit van fatsoen gehoord. Ze lieten mij zonder iets te zeggen ruim 20 minuten wachte!! En toen ben ik maar aangelopen ... Jammer hoor !!

snel en efficient en duidelijk

Kundig en met een lach

Komt afspraken na en neemt de tijd de situatie te bekijken en een goed advies te geven

in één woord zelfs: Super!

klantvriendelijk, goede uitleg en communicatie, Speelt in op de wensen van de klant.

Fantasties

De Hypotheker, heeft ons ook deze keer fantasties geholpen, net als onze vorige ervaringen is het ook deze keer prima verlopen!

Enorm blij met jullie!

In de periode november/december/januari hebben wij via de Hypotheker in Soest onze hypotheek afgesloten. Om te beginnen en niet onbelangrijk goede koffie, maar nog belangrijker, we zijn door Veronique Borst fantastisch geholpen. Met kennis en kunde is ze onze rots in de branding geweest, zo’n hypotheek is toch redelijk stressvol en zij hield haar hoofd koel. Tijdens haar vakantie naar het buitenland gewoon voor ons op de zaken gelet, gezorgd dat de voortgang van onze hypotheekaanvraag verzekerd was. Ook haar collega Jose, zorgde dat alles op het spoor bleef. Veronique stelde op de juiste momenten kritische vragen over besluiten die wij namen, bijvoorbeeld over het wel of niet afsluiten van een niet verplichte overlijdens risico verzekering. Was eigenlijk alleen een check of je er over had nagedacht en of het nodig was het geld uit te geven, het is fijn dat iemand echt met je meedenkt. Ik ben blij dat we er voor gekozen hebben bij de Hypotheker in Soest naar binnen te lopen!

geweldig!

We zijn heel erg goed geadviseerd en geholpen met alles, erg vriendelijk en behulpzaam iedereen in het kantoor in Hardenberg.

Enorm goed geholpen!

Ze nemen de tijd voor je en leggen alles duidelijk uit tot je het snapt. Ze houden je goed op de hoogte en je kan ze altijd bellen.

Duidelijke uitleg. Bereidt om je "echt" te helpen.

Top geholpen!

Snel, fijn en zeer klantvriendelijk

Deskundig advies.

De Hypotheker handelt erg snel en neemt volop de tijd om ons te woord te staan. We hebben hele fijne gesprekken gehad en deskundig advies en uitleg gekregen. Zijn super tevreden!

Prima!

De adviseur gaf deskundig advies waarbij zij uitng van mijn wensen en mogelijkheden. Zij heeft uitstekend geadviseerd.

Zeer tevreden over de service van de Hypotheker!

Wij zijn zeer tevreden over de service van de Hypotheker. Het contact verliep heel goed, de communicatie was helder en bij eventuele vragen konden we altijd even bellen of mailen. We zijn op een prettige en kundige manier geholpen.

Duidelijk, compleet, vriendelijk, flexibel en met een persoonlijke touch!

Zie boven

Netjes en goed geregeld

Goed advies door Tom Nieboer in Winterswijk. Correcte man met inleving en empathisch vermogen. Inhoudelijk zeer kundig gebleken

Professionele No nonsens ondersteuning bij het aangaan van een hypotheek

Thomas is een fijne professionele Hypotheker met verstand van zaken en geduld bij het uitleggen en nog een keer uitleggen

Top geholpen!

Wij zijn door Stefan super ontvangen! De rust en duidelijke uitleg was erg fijn, aangezien er zoveel bij komt kijken. Met alle vragen kan je bij hem terecht. Alles wordt voor je geregeld wat in een spannende tijd wat veel rust biedt. M.a.w. Enorm tevreden over de duidelijke,snelle en vooral fijne samenwerking met Stefan.

super

keurig geholpen.en super snel

zeer ervaren engoed en eindeloos geholpen!

superrrrr!

Topservice!!!

Zeer deskundig adviseur die tijdens het gehele traject alle tijd en aandacht voor je heeft en voor jou de beste oplossing heeft.

Aanrader!

Zeer fijne benadering, deskundig advies, snelle communicatie. Aanbevelen? JA!

Zeer prettige samenwerking, deskundige adviseur!

Ik heb de samenwerking met de adviseur van De Hypotheker als zeer prettig ervaren. Hij heeft heel duidelijk alle opties voorgelegd, risico's besproken en goed geluisterd naar mijn wensen. De haalbaarheid werd zorgvuldig getoetst en afwegingen werden duidelijk voorzien van argumenten voor en tegen. De administratieve opvolging en ondersteuning bij een verzekeringsaanbod, bouwkundig adviseur en taxateur waren ook heel fijn en compleet. De Hypotheker was zeer goed bereikbaar en reageerde altijd vlot op vragen. De vriendelijke en persoonlijke benadering van de adviseur en de administratief medewerkers vond ik heel prettig. Ik zal in de toekomst zeker weer kiezen voor dit kantoor.

Snelle en persoonlijke afhandeling

Ik moest in een korte periode mijn hypotheek rond krijgen. Hierbij heeft de Hypotheker Stadhuis heel goed geholpen. Hun benadering was deskundig, vriendelijk en persoonlijk. Hoewel andere partijen soms lang op zich lieten wachten, regelde de Hypotheker Stadhuis alles erg snel. Dankzij hen kon ik het nieuwe jaar goed beginnen in mijn nieuwe woning!

Filter op locatie

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.