Heel goed geholpen

Zeer goed geholpen.

Vreselijke service en overal zelf achteraan moeten

Onze ervaring hebben wij als zeer slecht ervaren. Er zijn meerdere dingen misgelopen, waardoor zelfs onze passeerdatum onder druk kwam te staan. Overal hebben we zelf achteraan moeten bellen en de toon die er dan wordt aangeslagen is ronduit onvriendelijk. Over de assistenten niets meer dan goeds. Zij hebben ons super geholpen. Uiteindelijk spoedtarief moeten betalen bij de notaris. Hier zouden wij ook nog iets van terug krijgen, maar wederom ook niets over gehoord. Zelfs deze afronding krijgen ze niet voor elkaar. Het is teleurstellend.

Betrouwbaar, vakkundig en duidelijk

Vanaf het begin krijg je een vertrouwd gevoel hoe de mensen met je omgaan en kennis van zaken hebben. Afspraken worden nagekomen en in de communicatie is alles begrijpelijk.

Geweldig.

Fijn en persoonlijk contact met Dennis van Engeland. Zijn adviezen zijn uitstekend en worden duidelijk en begrijpelijk uitgelegd. Ik ben zeer tevreden!

Geweldige adviseur die Maarten!!

Top advies gekregen. Neemt de tijd om zaken te verduidelijken!

Klantgericht

Er wordt met je mee gedacht kreeg alle opties mee op papier. Had bij het eerste gesprek direct een goed gevoel.

ervaren speler op de hypotheekmarkt

Wij hadden een prima contact met de hypotheker Delft. Betrouwbaar, efficiënt en effectief. Binnen 4 weken van start to finish.

Duidelijk en prettig

Er was duidelijke uitleg, als je het niet snapte werd het nog een keer uitgelegd. prettige en open communicatie, laagdrempelig te bereiken.

Uitstekende begeleiding

Volledig ontzorgd door het team van De Hypotheker Tiel voor wat betreft het oversluiten en passeren van mijn hypotheek. Duidelijke en heldere informatie. Vooral het snelle communiceren en de tijd nemen voor mijn vragen is mij zeer goed bevallen! Niets was teveel. Fijn informeel contact, formeel wanneer het nodig was. Al met al zeer tevreden over mijn adviseur, het team en de geleverde diensten!

Prima dienstverlening

Zeer professioneel en adequaat. Een goed samenwerkend team met een uitstekende communicatie.

Uitstekende informatie en oplossend gericht

Komt met oplossingen en/of mogelijkheden op alle fronten

Goede adviezen en snelle hulp

Hele fijne gesprekken gehad. De berekeningen krijg je netjes toegestuurd, waardoor je alles nog even rustig kan bekijken. Toen ik een huis op het oog had, gelijk gebeld naar het kantoor. Ik werd heel snel terug gebeld door de hypotheekadviseur, tijdens het gesprek werd een berekening + inschatting voor mij gemaakt of ik een bod kon doen. Ik heb al meerdere mensen ‘de hypotheker’ aanbevolen!

Snelle en goede begeleidng en service

We zijn snel en deskundig geadviseerd in het overstappen van onze hypotheek. We hebben minder maandlasten en lossen meer af van onze hypotheek. Adviezen waren duidelijk; er werd tijd voor ons gemaakt en contacten met medewerkers van kantoor verliepen prettig.

Hele fijne afhandeling en heel begripvol!

Wij zijn heel blij met de persoonlijke en geweldige afhandeling om onze hypotheek rond te krijgen. Er werd meegedacht met ons, ingespeeld op onze wensen en we vonden het fijn dat we zo goed werden bijgestaan.

pro-actief mee en vooruitdenkend

Kundig team, actief vooruitdenkend in het dossier om evt. hobbels in een traject te vermijden. Elke keer weer goed geregeld (nu 3e keer)

Professioneel,

Laagdrempelig, vriendelijk. Kennis van zaken. Verschillende mogelijkheden worden bekeken. Denken met je mee. Goed advies

Supergoed

Al vanaf het 1e gesprek hadden wij een goed gevoel. Er werd voldoende aandacht gegeven en we konden alles vragen. Ook later in het traject werd er duidelijk en snel antwoord gegeven bij vragen van onze kant.

Ik had beter advies verwacht

Tijdens het eerste gesprek aangegeven dat mijn vriendin een nul uren contract heeft. Was volgens de adviseur geen probleem. Na dit gesprek oude huis verkocht en nieuw huis gekocht. Opeens bleek toen dat het nul uren contract niet volledig meetelde in de hypotheek berekening. Met het gevolg dat we bijna het nieuwe huis niet konden kopen. Van een adviseur had ik wel verwacht dat hij weet dat een nul uren contract niet volledig meeteld bij een hypotheek berekening.

Duidelijke uitleg en goed passend advies

Goed advies, duidelijk en op maat gemaakt.

Wederom een prettige ervaring en betrouwbaar advies

Net als 13 jaar geleden ben ik naar de lokale vestiging gegaan voor een nieuwe hypotheek voor een ander huis. Goed geadviseerd en met me meegedacht.

Fantastic

Thay arranged everything for me a wonderful organisation

Goed geholpen maar kwam soms wat pusherig over

Werd goed geholpen, maar belde soms wel wat pusherig om dingen te regelen. Mogelijk moesten er dingen op tijd zijn, maar ik had soms zoiets of er dan niet eerder gebeld had kunnen worden, of juist even wat relaxter proberen over te komen. En als je het dan over het mediabericht had dat de rentes waren verlaagd en of dat ook bij mij van toepassing zal zijn, dan werd daar niet echt direct op gereageerd.

Ontzettend goed geholpen!

Door de hypotheker was het mogelijk om na jaren zoeken ons droomhuis te kopen! Echt ontzettend tevreden! Ook heel erg fijn dat ze net een stapje verder zetten voor je en goed met je meedenken! Echt een aanrader! Complimenten!

Zeer goed kantoor.

Fijne mensen om zaken mee te doen.

Geweldig advies

Mevr. Buck is zeer kundig op het gebied van hypotheek advisering! Ik ben al een aantal keren bij de Hypotheker geweest bij kopen van een ander huis, of tussentijds wijzigen van hypotheek. Fijne service.

Dank je wel Paul, dit is heel fijn om te lezen niet alleen voor ons, maar ook voor degene die goed advies kunnen gebruiken. Dank voor het vertrouwen en hopelijk wen je snel aan je nieuwe woonomgeving. Evelyne, De Hypotheker Maastricht.

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.