Zeer goede ervaring.

Je wordt altijd snel en vakkundig geholpen. Bij een adviesgesprek wordt er tijd voor genomen en er wordt goed geluisterd naar je wensen.

Prettige samenwerking

Voorgesprek prettig verlopen. Alles wat besproken was is nagekomen . Complimenten voor Stef Karthein.

Erg tevreden

Ik ben erg goed en vakkundig begeleid bij de aanschaf van mijn nieuwe woning. Snelle duidelijke communicatie. Zonder zorgen is alles perfect geregeld. Aanrader

Uitstekend geholpen

Rond de tafel gezeten met Han en eerlijk en duidelijk gesprek/uitleg gekregen over het oversluiten van de hypotheek. Tevens goed geadviseerd over de verzekeringen wat ons heeft doen besluiten om een aantal aanpassingen te doen en nog beter de toekomst in te gaan.

Professioneel, supersnel en accuraat!

Rob Tieleman van De Hypotheker heeft ons heel erg vriendelijk en op een zeer professionele wijze geholpen met het verkrijgen van onze hypotheek. Hij is erg vakkundig en kan e.e.a. op een hele begrijpelijke manier uitleggen. Kortom we zijn heel tevreden!!

Vriendelijke benadering en een begrijpelijk deskundig advies.

Prettig en op een deskundige wijzen door onze aanvraag geholpen. Met een bevredigend eindresultaat.

Zeer goed functioneerde club mensen die gevoel bij de zaak hebben en adviserend optreden.

Zeer deskundig, betrouwbaar en adviserend om de hypotheek tot een goede afronding te laten komen

Fijne en duidelijke dienstverlening

Goede en duidelijke uitleg over de verschillende opties. Snelle antwoorden op de vragen die we stelden via de mail.

prima service en informatie bij het oversluiten van de hypotheek.

Snel en correct geholpen.

Excellent services

Before I took out my motgage, I knew nothing in the motgage world, but by the end of my consultation with De Hypotheker I knew quite a lot. In short, I got excellent and highly professional services offered by well qualified, caring and dedicated professionals. I was able to get my motgage within a very short time. I am completely satisfied.

Fantastische ervaring bij de Hypotheker Delft

Wij zijn super fijn geholpen door adviseur Michel de Wijer van de Hypotheker Delft voor aankoop van ons huis. Michel heeft een schat aan ervaring neemt de tijd en legt alles haarfijn uit. Echt ontzettend fijn. De backoffice is ook enorm vriendelijk als er vragen zijn. Ga zo door!

Goed en deskundig geholpen.

Wij waren op zoek naar aanvullende financiering voor een verbouwing. Arjan Vreugdenhil heeft ons met zijn deskundigheid bij de hand genomen en een perfecte oplossing voor ons gevonden. Die ook nog eens snel geregeld kon worden.

Uitermate deskundig en tot het uiterste behulpzaam geweest. Grote dank !!

Wat aanvankelijk een heel makkelijk traject leek, bleek door een clausule bij de banken op een drama uit te lopen. Een voorwaarde was dat mijn zoon, mede-eigenaar op hetzelfde adres diende te wonen. Dat heeft hij alleen in zijn jonge jaren gedaan en sinds zijn 22ste is hij, samen met een partner en kinderen, elders woonachtig geweest. Twee keer !!!! (In Zoetermeer en Middelharnis) eerder kochten wij een woning waarbij mijn zoon mede-eigenaar was en geen van beide keren was dat een probleem. Nu echter was er geen bank die een overbruggingskrediet wilde verlenen. Een clausule waarover niets bekend was bij ons, de makelaar, hypotheker of de notaris.....grote onzekerheid dus. De heren Verdoolaege en Van Dijk hebben alles in het werk gesteld waardoor ik mij sinds 1 december j.l. inwoonster van Bergen op Zoom kan/mag noemen. Grote dank en complimenten dan ook.....

Hartelijk dank voor deze hele mooie woorden. Wij zijn ook heel blij dat het allemaal goed gekomen is. Wij wensen u heel veel woonplezier toe in Bergen op Zoom! Het team van De Hypotheker Bergen op Zoom.

Professioneel, klantgerichtheid/ gastvrij, vriendelijk en duidelijk

Fantastisch

We hebben een fantastische begeleiding en snelle hulp gehad, tot in detail, waardoor we in korte tijd verzekerd zijn van de beste, op ons aansluitende hypotheek!!!

Super goed geholpen!

Duidelijk advies over de mogelijkheden en kosten en eventuele risico's Er wordt goed gekeken naar de mogelijkheden. (Locatie Nootdorp) Goede service, voor en na het afsluiten van een hypotheek.

Alles klopt, inventief, pragmatisch, prettig in de omgang van Backoffice tot hypotheek adviseur

Dit is de 2e keer dat ik bij de Hypotheker mijn hypotheek regel, en dat is niet voor niets. Ze hebben voor ieder probleem een oplossing en denken mee, verder dan de initiële vraag. Erg prettig en ontzorgend!

John en Hetty hebben alles weer Top geregeld!

De hypotheker heeft ons goed geholpen en goed geïnformeerd over de mogelijkheden.

Duidelijk en helder advies

Altijd vriendelijke mensen aan de lijn als je vragen hebt en word duidelijk en goed geholpen. Snelle service

Prima service, aardige mensen

De service is goed. Alleen jammer dat we vanwege de eisen die tegenwoordig door wetgeving aan een hypotheekadvies gesteld worden, best veel vragen hebben moeten invullen, die ook nog eens op onderwerpen zagen waarover we helemaal geen advies wilden. Daar kunnen de medewerkers van de Hypotheker ook niets aan doen, maar het blijft irritant. Als we enkel onze hypotheek willen oversluiten, zitten we er niet op te wachten allerlei vragen over onze situatie over 10 of 20 jaar te moeten beantwoorden en, betutteling ten top, verplicht een soort test te moeten afleggen waarin getoetst wordt wat we allemaal over hypotheekvormen weten. Als ik me daarin had willen specialiseren, had ik de Hypotheker immers niet ingeschakeld..

Michel was top, altiid bereikbaar voor vragen, meedenkend en erg snel met alles regelen

Alles was snel en goed geregeld. Wij hebben ons eerste huis gekocht en hadden dus weinig ervaring en werden overal goed mee geholpen.

Goed en vriendelijk

Alles goed geregeld en altijd vriendelijk geholpen.

Geweldig advies van vriendelijk personeel

Goed geholpen dmv duidelijke uitleg. Onze adviseur Maarten de Korte is leuk in omgang en verwoord alles duidelijk. Zeker aan te raden

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.