Prima geholpen, alles uit handen genomen

Exellent en erg servicegericht

Prima geholpen

Netjes geholpen ,op tijd gebeld voor video oveleg.en duidelijke uitleg.

Super goed en vriendelijk geholpen bij de aankoop van ons eerste huis!

Wij zijn uitstekend geholpen door de hypotheek adviseur in Dokkum. Hij geeft je het gevoel, samen met zijn assistent alle tijd te nemen die je nodig hebt. Het ging om de financiering van ons eerste huis, wat natuurlijk spannend is, maar door de kennis en het vertrouwen dat wordt gegeven door de hypotheker in Dokkum hebben wij er nauwelijks stress van gehad!

Goed en persoonlijk, leuk geholpen!

Contacten ervaar ik altijd als leuk, vlot en niet te informeel. En daar hou ik wel van.

Prima geholpen.

Advies door ervaren mensen. Er wordt snel gereageerd. Het openzetten van onderdelen van Mijn Hypotheker verliep niet helemaal soepel.

Geweldig klantgericht en service

Dit is de 2e keer dat wij gebruik hebben gemaakt van de hypotheker. De service is het beste van het beste en er wordt geweldig meegedacht.

Heel goed geholpen.

Eerste koopappartement maar antwoordt gekregen op al mijn vragen. Maakte niet uit hoe dikwijls ik belde werd altijd goed geholpen. Top service.

Duidelijk en professioneel advies.

Wij zijn zeer goed ontvangen en geholpen met onze wensen. Vragen en uitleg werden zeer duidelijk verwoord en gecommuniceerd. Vlotte afhandeling!

gewoon alles goed geregeld

Prima geholpen en alles goed geregeld.

Goede heldere en vlotte service, zeer tevreden!

Zowel de adviseur als de assistente waren vlot, eerlijk en duidelijk. Hierdoor was alles snel in orde en akkoord.

geweldig

We zijn op een prettige ontspannen manier geholpen. De adviezen getuigen van een goede kennis van zaken.

Geweldig !!!

Heb erg goede ervaringen met de Hypotheker. Zeer vriendelijk en goede sfeer. Arno Hiemstra heeft mij uitstekend geholpen, goede service, klantvriendelijk en zeer kundig. Bedankt !

Een flink bedrag voor een niet complex advies.

Voor het oversluiten van onze hypotheek, waarover wij overigens niet op geattendeerd werden, hebben we naar onze mening veel documenten zelf moeten opzoeken en aanleveren. Op de site van De Hypotheker staat dat hierbij een tarief van rond €1500,00 past, wij betalen het dubbele....

Professioneel, meedenkend en adequate antwoorden

Ik heb de samenwerking van begin tot het einde als heel prettig ervaren. Joyce is erg professioneel en weet duidelijk waar ze het over heeft, dat merk je aan alles. Ze reageert bovendien erg snel op vragen, zelfs op haar vrije dag. Ik ben erg tevreden en kan haar iedereen aanraden.

Top geholpen zonder zorgen

Top geholpen zonder zorgen

Zeer tevreden!

Vriendelijk geholpen met de juiste hypotheek uit te zoeken!

Prima service met kundige medewerkers

In mei 2020 de stap gezet om als ZZP-er eens te gaan praten met een hypotheekadviseur wat de mogelijkheden waren qua financiering van een huis. Op de dag dat het 1e gesprek stond, was er een overlijden in de familie. Was allemaal geen probleem en een nieuwe afspraak was snel gemaakt. Bij de nieuwe afspraak werd aan ons de keuze gelaten of we fysiek langs wilde komen of liever digitaal afspraken. Netjes dat dat gevraagd werd. We werden gekoppeld aan Michel de Weijer en die heeft naar de cijfers gekeken en een deskundig advies gegeven. We moesten in januari 2021 maar terugkomen, want dan waren er meer mogelijkheden. Zo gezegd, zo gedaan. In januari 2021 opnieuw bij elkaar gekomen met de meest recente jaarcijfers. Aangezien deze al op voorhand verstuurd waren, had Michel al wat research kunnen verrichten en kon hij ons al een voorstelling maken hoeveel het te lenen bedrag werd ten opzichte van een 4-tal scenario's. Ook werd vanuit hem voorzien in een goede aankoopmakelaar die onze wensen in kaart bracht. In februari kregen we "het lot uit de loterij" met een prachtig huis in Schiedam waar we mochten komen bezichtigen. Met het doen van het bod, konden we wederom rekenen op de hulp van Michel. Toen bleek dat ons bod geaccepteerd was, waren binnen een kleine 3,5 week alle papieren bij hem in bezit om de laatste horde te nemen. Tussendoor was er altijd tijd voor vragen. Even een appje of een belletje en we kregen antwoord. Op 31 mei mogen tekenen voor de overdracht. Het enige minpuntje (maar daar kan het kantoor niks aan doen) is het oeverloze gezeur van de geldverstrekker als papieren net een week te oud zijn, dat daar een hoop heisa over gemaakt wordt. Het is dat je slechts tot een 10 kan geven, maar de service en klantvriendelijkheid van het kantoor is minstens het dubbele waard! Als er ooit een ander huis zou komen, gaan we zeker terug naar Michel!

Snelle behandeling van de aanvraag voor hypotheek herziening

Aanvraag ingediend om onze hypotheek over te sluiten. Zeer adequate reactie vanuit de De Hypotheker om dit te onderzoeken. Door de adviseur van De Hypotheker is een rente voorstel aangevraagd zoals wij dit graag willen, een voor ons geslaagd rentevoorstel gekregen. Vandaag het rentevoorstel getekend en opgestuurd naar de adviseur van De Hypotheker.

Meer dan tevreden!

De hypotheekadviseur Rutger heeft ons ontzettend goed geholpen. Niet alleen is hij helder en duidelijk in zijn advies, maar ook liet hij ons meerdere opties/scenario's zien, zodat wij konden kiezen voor de hypotheek waar wij ons het beste bij voelden. Wij zijn in ieder geval meer dan tevreden met de dienstverlening van De Hypotheker.

Heeeeel erg prettig geholpen!

Ondanks onze complexe situatie werd er aangegeven dat er mogelijkheden waren. We zijn zeer goed geholpen.

Beste Natasja, Super bedankt voor deze prachtige review. We zijn dat we jullie hebben kunnen helpen bij de hypotheek en hopen jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groet, De Hypotheker Boxmeer

Geweldig!!!

Ik heb hele goede ervaringen met de Hypotheker. Richard Broersma heeft mij uitstekend geholpen, goede service, klantvriendelijk en zeer kundig. In een woord geweldig!

Geweldig geholpen met de hypotheek van onze nieuwe woning.

Met veel inzet heeft de hypotheker ons geholpen met de financiering!

Zeer betrokken en deskundig advies.

Uitstekend advies

Uitstekend advies op maat

Prima geholpen

Ik wilde graag de hypotheek op mijn naam laten overschrijven na een scheiding. Dit is allemaal prima afgehandeld door de Hypotheker. Vragen werden goed en snel afgehandeld en het contact heb ik als prettig ervaren.

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.