Zeer adequate en professionele begeleiding

Het opstellen en toelichten van de nieuwe financiële situatie door het aangaan van een nieuwe hypotheek was heel goed. Rustig en stapsgewijs uitgewerkt en heel goed toegelicht. Weten we waar we aan toe zijn , ook in de scenario's dat er iets onverhoopt gebeurt. Nog aanvullende vragen kunnen stellen waar snel en goed op gereageerd werd. Begeleiding van en naar notaris ook goed gegaan.

Nette service en kundig personeel

Super tevreden met de service van Hypotheker Hoofddorp. Voor het personeel is nooit iets teveel en zeer goed geholpen bij de wijziging van onze hypotheek voor de verbouwing. Dankjewel! Zeker om aan te raden.

Reageren maar niet op emails!

Twee x email verstuurd naar Almere stad kantoor. Meerdere emails gebruikt van de Schoutstraat maar krijg na 2 maanden nog steeds geen reactie. Maandag maar eens gaan bellen kijken of dat wel werkt!

Zonder zorgen en erg soepel

Mijj ervaring bij Rob Tieleman was erg goed. Alles verliep soepel en ik heb voor mijn gevoel amper wat hoeven doen. Heel veel werd geregeld en als ik wat wilde weten kon ik het altijd vragen en kreeg ik antwoord. Het proces verliep voor mij daarom zonder zorgen.

Uitmuntend

Onze ervaringen zijn verder uitmuntend wat betreft de gehele organisatie vestiging Zuidplein en we kunnen dan ook niets negatiefs aangeven. Kennis van zaken is zeer groot, je krijgt een goed advies , juiste afwikkeling van documenten, zijn erg behulpzaam en staan je altijd vriendelijk te woord bij al onze vragen op kantoor of telefonisch. Michiel , Joyce en Letty bedankt voor al jullie inzet met alles.

Fijne communicatie, snelle goede hulp

Gekozen voor de Hypotheker omdat we hier goede verhalen over hadden gehoord. Er werd de tijd voor ons genomen waarbij er goed naar ons werd geluisterd maar ook goed werd uitgelegd hoe alles werkt. Erg fijn omdat we zelf nog maar weinig wisten van hypotheek zaken. Wanneer er vragen vanuit ons waren was de Hypotheker heel goed te bereiken en kregen we snel reactie/hulp. We zijn er super tevreden over!

Blij met het advies !

Blij met het advies rondom oversluiten van onze hypotheek. Ze denken goed mee in jouw persoonlijke situatie.

Prima advies goed geholpen

Chris heeft gedaan wat nodig was in mijn lastige situatie goed advies en is een goede hypotheek uit gekomen .

Sterren zeggen genoeg

Vriendelijk, meedenkend,to the point en goed berijkbaar met vragen

Uitstekend geholpen en afspraken nagekomen

Prettig gesprek en heldere en in Jip en Janneke taal uitgelegd gekregen wat wij moesten aanleveren en wanneer wij vragen hadden werd de tijd genomen om hier een duidelijk een antwoord op te geven.

Geweldig geholpen!

Alle gesprekken zijn heel prettig verlopen. Ruud nam de tijd en legde alles indien nodig 2x uit. Ook de mails waren heel duidelijk. Hadden we vragen dan mochten en konden we hem altijd bellen. Ook de collega's op kantoor waren heel vriendelijk en behulpzaam.

Super!

Vriendelijk, Ernst haalt alles uit de kast om de hypotheek voor elkaar te krijgen en denkt op alle fronten die nodig zijn mee, van financiële situatie privé, zakelijk, verzekeringen en noem maar op. Top service!

Ik ben door Ronald altijd heel goed geholpen en hij krijgt het altijd weer voor elkaar om mij al die ingewikkelde dingen op een juiste manier uit te leggen zodat ik snap wat er allemaal gebeurt. Ook de ondersteunende dames zijn altijd vriendelijk en correct.

Uitstekend super goed

Super goed en vriendelijk geholpen.

Prettig en goed geholpen. Altijd vlot reactie, alles helder en duidelijk. Vriendelijk en fijn contact. Geen moment spijt gehad van onze keuze.

Geweldig geholpen

Deskundig advies ontvangen, goed door dit moeilijke traject bijgestaan. Fijn personeel.

Een complex dosier met positief resultaat

Zeer goed in een oplossing gedacht en alles mogelijk gemaakt

Alles wat beloofd werd, werd nagekomen en je wordt nagenoeg geheel ontzorgd. ontzorg

Patrick heeft me heel goed geholpen.

professioneel, duidelijk uitleg, snelle reactie op mailtjes

zie bovenstaande

Goed en vakkundig geholpen

Goed en vakkundig geholpen.

Leuk contact, en we zijn super geholpen!

zakelijk met meerdere persoonlijke aspecten

De contacten met de hypotheker verliepen zeer plezierig. Er was altijd een antwoord op mijn vragen en dat door steeds dezelfde persoon.

Goeie uitleg en begeleiding!

Goeie uitleg en begeleiding!

Alles is goed geregeld

Na ons gesprek, was er direct duidelijkheid,wat er allemaal mogelijk was. Ook bij vragen stond t team direct voor je klaar

Zeer goed geadviseerd en alles prima geregeld.

Afspraken gemaakt op tijden welke ook ons zeer goed uit kwamen, ook in de avonden. Alle beloftes waar gemaakt , en ons deze netjes volgens afspraak door gemaild.

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.