helemaal goed

Zeer vriendelijk geholpen door iemand met duidelijke kennis van zaken. Had ook tijd voor ons als mens. Onthield info van vorige gesprekken.

Ik ben onwijs goed geholpen, geen vraag was teveel. Alles was duidelijk & werd snel afgehandeld.

Goede duidelijke service

Prettige samenwerking

Zeer tevreden over het totale plaatje.

Omdat we niet wisten hoe een en ander te realiseren kwamen we voor advies bij de hypotheker. Na advies volgde het uitzoeken welke hypotheek het beste bij ons paste. Wat daarna leidde tot offerte en het afsluiten. van de lening. Zeer naar tevredenheid verlopen.

Inhoudelijk goed geholpen

We zijn goed geholpen door de Hypotheker. Vooral doordat vooraf is aangegeven welke hypotheekverstrekker past bij de gesplitste bestemming van ons perceel. Hierdoor hebben we geen vertraging opgelopen in het proces.

Deskundig, vriendelijk en snel advies

De adviseur van de Hypotheker was bijzonder vriendelijk en deskundig. Hij heeft ons in zeer korte tijd van een goede hypotheek kunnen voorzien.

Perfect!

Ik ervaar het hypotheek advies heel vertrouwelijk maar ook dat ik een eerlijk advies krijg! Het is heel belangrijk dat je als hypotheeknemer er een goed gevoel bij hebt!

Goede service die altijd bereid is te helpen

Wij als startende kopers wisten totaal niet wat ons te wachten stond met het kopen van ons eerste huis. Dankzij de hulp van het team van De Hypotheker Vlaardingen, zijn wij goed begeleid door alle stappen en werden al onze vragen goed en duidelijk beantwoord waardoor wij niet voor verrassingen kwamen te staan.

Zeer fijn en proffesioneel

Mijn ervaring is in 1 woord SUPER. Fijne begeleiding, professioneel en zeer klant vriendelijk. Sander en Karin, bedankt!!!

Uitstekend team

De inzet van het team is over de gehele linie uitstekend. Terug koppeling bij verandering of vragen binnen redelijke tijd.

Prima service,

Ik werd steeds goed, vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Toppers

Zeer prettig en deskundig gesprek dat heeft geleid tot een meer dan verwacht resultaat

Prettig gesprek met goede opbouw. Dit sluit naadloos aan op onze verwachtingen. Het resultaat mag er dan ook zijn. Kernwoorden: (des)kundig , empatisch, to the point en resultaatgericht. 10/10

Erg goed!

Klantvriendelijk en oplossingsgericht!

Zeer prettig

Prettige samenwerking, duidelijke communicatie, afhandeling en assistentie. Wij zijn erg tevreden!

Fijne persoonlijke ervaring

Ons contact met Diana van de Hypotheken is zeer prettig verlopen. Vanaf de allereerste oriëntatie tot aan de uiteindelijk koop zijn we goed begeleid en geadviseerd, alle vragen beantwoord en ze heeft scherp op de (snel stijgende) rentes gezeten.

Geweldige service

We zijn heel fijn, snel en netjes geholpen door Michel en Olaf. Het directe contact is heel fijn. Bedankt voor de snelle en goede service!

Deskundig

Deskundig in het adviseren

Je kan hier nog gewoon naar binnen lopen en met je eigen hypotheek adviseur aan tafel zitten met een kop koffie en de computer voor je neus, waarop alles tot in detail wordt uitgelegd. Ik heb niks met de banken, die alles online willen doen

De Hypotheker is betrokken, laagdrempelig en neemt ingewikkelde regelzaken voor ons uit handen.

Wij worden goed op de hoogte gehouden van alle financiële stukken en documentatie die wij aan moeten leveren om de koop van ons huis zo voorspoedig mogelijk te laten verlopen. Vaak zijn het dezelfde mensen waar je contact mee hebt en dat geeft een vertrouwd gevoel.

Zeer hulpvaardig

Om de deadline te halen heb ik veel geschakeld met Ria. Zij is super klantvriendelijk, belt altijd direct terug en denkt mee. Daarnaast heeft Richard ons zeer goed geadviseerd. Een vriendelijke maar professionele club mensen.

Zeer goede en snelle begeleiding

Vanwege oplopende hypotheekrente is onze hypotheekaanvraag zeer snel en vakkundig tot stand gekomen. Al onze wensen zijn in de toekomstige hypotheek verwerkt.

Goed begeleidt en geholpen

Wij zijn heel fijn geholpen en begeleidt tijdens het kopen van ons huis. Alles werd prima uitgelegd en we konden altijd bellen en langskomen als we vragen hadden.

Veel geduld, we waren meer dan 1 jaar bezig om juiste huis te vinden.

Fantastisch

Gaven niet op waardoor alles gelukt is! Echt helemaal top!

Wederom zeer tevreden!

Eddy adviseert ons al meerdere jaren op het gebied van hypotheken en financieel advies. Dit maal heeft hij heeft ons op duidelijke en kundige wijze uitstekend advies gegeven betreffende het oversluiten van onze hypotheek. Daarnaast heeft hij een op maat financieel plan opgesteld, waardoor we weer goed inzicht hebben in onze financiële situatie. De communicatie verloopt iedere keer prettig en proactief en de koffie staat altijd klaar. Mocht er weer wat veranderen in onze persoonlijke situatie, dan gaan wij zeker weer bij Eddy langs!

Hoi Herrold, Carmen, Bedankt voor jullie mooie woorden. Het is ook altijd leuk om jullie aan tafel te hebben. Tot een volgende keer. Eddy

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.