Goede bereikbaarheid en betrokkenheid bij afsluiten hypotheek

Dit is de tweede hypotheek in 6 jaar, die ik bij de Hypotheker heb afgesloten. Ook deze keer waren de lijntjes kort. Voor vragen en advies waren de medewerkers goed bereikbaar, voor zowel hypotheek als verzekerings vragen. Er waren wat problemen bij de notaris. Ook hier sprong de hypotheker bij om tot een oplossing te komen. Mijn ervaringen zijn positief en ik raad de Hypotheker aan bij anderen.

Maatwerk door persoonlijk contact

Hele goede ervaringen met De Hypotheker Spijkenisse. Er werd goed naar onze situatie gekeken. Goed geluisterd naar onze wensen en meegedacht. Er bleek veel mogelijk en dat was voor alle partijen heel fijn!

Deskundig advies

deskundig, attent en betrouwbaar

Omdat wij in het verleden goede ervaringen hadden met de Hypotheker (Hypotheekster?? ) in Soest zijn wij ook voor de aankoop/financiering van ons nieuwe huis naar mw. Borst gegaan. Zij is deskundig en attent en denkt goed mee. Wij zijn daar (opnieuw) erg tevreden over!! Zeker omdat dit trajecten zijn waar je niet heel vaak mee te maken! Je kunt er op vertrouwen dat mw Borst je goed en volledig informeert en ook heel goed met je meedenkt in de dingen die voor jou belangrijk zijn!

Echt geweldig geholpen

Alle vragen worden snel en adequaat opgepakt en opgelost. Ook staan ze altijd klaar om te helpen waar nodig.

Super goede service

Wij kregen van Dave en Nour super goede adviezen...ze hebben ons geholpen met de aanschaf van ons nieuwe huis. Dit wordt ons laatste koophuis anders zouden wij weer gebruik maken van hun ondersteuning!

Goed advies en begeleiding van het hele proces

Ze hebben buiten een advies gezorgd voor een hele soepele verwerking van alle gevraagde stukken, terwijl die vragen vanuit de hypotheekverstrekker niet altijd even duidelijk waren. Fijn dat je er gewoon even binnen kan lopen voor een vraag.

Zeer kundig en vriendelijk

De adviseur gaf ons met zijn kundige en duidelijke advies meteen het gevoel dat we in zeer goede handen waren. Dat is erg prettig bij deze voor een leek soms complexe materie. Verder was hij altijd snel bereikbaar en bereid om uitleg te geven als we vragen hadden. We hadden het niet beter kunnen treffen

Snelheid van handelen en geven van advies

Er kon door de hypotheker snel tot een voorstel gekomen worden middels een offerte en het vastzetten van de rente in een stijgende rente markt. Het gegeven advies was duidelijk en meerdere opties zijn besproken.

Geweldig gedreven mensen.

De mensen van de Hypotheker hebben alles in het werk gesteld om mij nog te laten profiteren van de lage rentestand, ondanks dat de rente inmiddels al behoorlijk gestegen was. Ben ik ze zeer dankbaar voor!!

Duidelijk uitleg en klantvriendelijk.

Goede service, en een passend advies

Heel prettig bij de Hypotheker Coevorden. Bryan is op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en is daardoor instaat je het beste aanbod te geven naar de wensen die je hebt.

Zeer chaotische en last minuut geregeld

Vanaf het eerste gesprek hebben wij meerdere malen aangegeven dat wij eerst een andere woning zouden kopen en dan pas onze oude woning verkopen. Echter is heeft de adviseur verzuimt om een overbruggingshypotheek aan te vragen als reactie hierop kregen wij heel makkelijk te horen: Verzet de notaris maar (waar de verkoper niet mee akkoord ging) of tover het bedrag maar ergens vandaan. Dit vonden wij zeer kort door de bocht vooral omdat de fout gemaakt is door de adviseur. Uit eindelijk na veel bellen en klagen was de overbrugging 1 dag voor de overdracht geregelt. Ook heeft deze adviseur pas zeerlaat aanvullende stukken gevraagd m.b.t. werkgever en inkomsten waardoor er tot 3x toe een aanvraag gedaan is voor de hypotheek. Al met al hebben wij de "service" van de hypotheeker zeer stressvol en chaotische bevonden en raden het dan ook af om hier een hypotheek te regelen.

Zeer teleurstellende begeleiding en advies

Eerste gesprekken waren prettig. Daarna zeer stressvolle tijd gehad door slechte begeleiding, vage aanwijzingen over aan te leveren stukken en geen reactie op de belangrijkste vraag of offerte cf advies was. Wij raden Hypotheker absoluut niet aan en hebben spijt van deze keuze. Hypotheek is, vanwege onjuiste informatie over termijnen/ uitstekverzoek zonder overleg etc, maar net goed gegaan. Achteraf blijken adviezen onvolledig en onjuist waardoor we een gat in de financiering hebben van duizenden euro's.

...

...

Behulpzaam en kundig

Dhr. Elmarasy komt over als een adviseur die een erg brede kennis van zaken heeft. Er zijn veel onderwerpen besproken tijdens het hypotheekadviesgesprek waarbij hij in de eerste plaats complexe onderwerpen op een begrijpelijke manier overbrengt en daarnaast op breder niveau meedenkt en (financieel) advies geeft. Hij communiceert open en eerlijk en neemt de tijd om al je vragen te beantwoorden. Daarnaast ben ik erg tevreden met de snelheid waarop men bij dit kantoor reageert en actie onderneemt. Kortom een vriendelijk, behulpzaam en kundig team!

Deskundig en behulpzaam!

Ze luisteren echt naar je en gaan 100% voor je aan de slag. Geen enkele vraag is "dom" of raar en ze zijn ontzettend hulpvaardig en deskundig en geven een vertrouwd gevoel.

goede begeleiding bij onze hypotheek aanvraag

Kundige mensen die altijd tijd nemen om iets uit te leggen als iets niet duidelijk is. Het is toch altijd ingewikkeld en het is een veilig gevoel dat je bijgestaan wordt. door mensen die er verstand van hebben.

Goede service, denken mee en houden je op de hoogte

Het is prettig contact hebben met de Hypotheker, ze zijn duidelijk in de voortgang van het traject en proberen hierin ook zeker voldoende te begeleiden.

ter zake kundig

probleem oplossend, vriendelijk, ter zake kundig en doen wat men belooft Het eerste contact was snel gemaakt, De eerste afspraak was direct daarop. Het probleem werd duidelijk geformuleerd en de oplossing aangedragen. Binnen een maand was alles -naar volle tevredenheid - geregeld en afgehandeld. Chapeau! Naast hulde voor de hypotheek adviseur ook lof voor de dames aan de balie. Het telefonisch contact was steeds erg aangenaam en voor zover nodig zakelijk. Prima. Dank voor alle zorgen.

In een hectische tijd toch een goede hypotheek gevonden!

In een tijd voor zeer snelle hypotheekrente stijgingen zijn we zo goed mogelijk geholpen om alles rond te krijgen. Helaas pech met de eerst gekozen hypotheek van de Rabobank die niet meewerkte e!n waarbij we wel de verwachting hadden dat het ging lukken waardoor we een nieuwe hypotheekverstrekker moesten vinden.

Prettig, toegankelijk, meedenkend en goed advies

Jordy Aartman is een prettige adviseur. Hij is kundig en kan goed uitleggen hoe bouwdepots of overbruggingshypotheken werken. Ook luistert hij goed, is hij vriendelijk en toegankelijk. Met daarbij ook nog humor wat spannende momenten luchtiger maakt. Ik had er het volste vertrouwen dat ik het juiste advies kreeg en wist waar ik aan begon bij het afsluiten van mijn hypotheek.

Goed geholpen, alles duidelijk uitgelegd.

Vakkundig

Zeer fijne ervaring in de begeleiding bij het verdelen van de hypotheek/Huis met ex-partner.

Zeer goed geholpen

Vanwege mijn werk zeer beperkt om tussen de werkzaamheden door een afspraak te maken. Er is veel telefonisch geregeld. De adviseur nam ruim voldoende de tijd om mij goed voor te lichten en zelfs zaken uit te zoeken die niet zijn vakgebied zijn. Ik raad De Hypotheker dan ook zeker bij andere aan.

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.