Onwijs goed geholpen!

Doordat wij een huis hebben gekocht hebben wij contact gezocht met de Hypotheker in Tiel. Wij zijn ontzettend goed geholpen door Rik Wyntjes. Hij legt je alles haarfijn uit én (wat we heel fijn vinden) in Jip en Janneke taal. Je weet je inkomen en uitgaven wel te benoemen maar een huis aankopen en de cijfers en getallen daarvan dat is even wat anders. Tine heeft ons ook super goed geholpen. De communicatie en tevredenheid is een dikke 10! Nogmaals bedankt!!

Dikke 10

Manfred heeft ons heel erg fijn geholpen met de aankoop van onze nieuwe woning. Gesprekken waren duidelijk en we kregen ook altijd een snelle reactie op onze mailtjes met vragen. Daarbij mag Monique ook zeker niet vergeten worden! 2 toppers die een dikke 10 verdienen voor service en klantvriendelijkheid!

Uitstekende dienstverlening van een deskundige en meedenkende hypotheekadviseur Jilles Bouter

Het eerste tot en met het laatste contact met Jilles Bouter en het team van De Hypotheker Rotterdam (Goudsesingel) is uitstekend verlopen. Duidelijke communicatie en een prima uitleg van de financiële (on)mogelijkheden met betrekking tot mijn hypotheek. Ook de bewaking van tijdslijnen en het aanleveren van de benodigde documenten door Jilles, zorgde voor een stuk rust voor mij. Conclusie, ik kan Jilles Bouter en het team van de Hypotheker ten zeerste aanbevelen!

Prima persoonlijk advies

Er werd goed met mij meegedacht en gezocht naar een oplossing voor de complexe situatie.

Uitstekende service

We zijn enorm fijn begeleid in het aankoopproces van onze nieuwe woning.

Professioneel geholpen op een warme manier

Uitstekende service en advies!

Uitstekende service en advies!

klantvriendelijk en goede adviezen.

Patrick gaaf ons hele goede adviezen om een niuew huis te kopen en hielp ons verder met het hele proces.

Petra is geweldig !!

Op aanraden van m’n ouders en de rest van de familie ben ik bij Petra terecht gekomen. Ze heeft me goed geholpen om mijn 1e huis voor elkaar te krijgen. Ze is heel sterk in communiceren en zoekt/denkt mee om de juiste keuze te kiezen ! Hiervoor ben ik Petra enorm dankbaar :)!

Op zeer deskundige, prettige en (pro)actieve manier ben ik geholpen

Ik ben erg tevreden over de dienstverlening van Jose Schoonenberg. Zij is vriendelijk, doortastend en duidelijk. Goed en snel bereikbaar en steunend als het voor mij even te spannend werd.

Echt een aanrader!

Fantastisch goed geholpen bij de aanvraag voor een verbouwingshypotheek. Hele fijne persoonlijke communicatie. Op al onze vragen een goede duidelijke uitleg en lekker to the point. Echt een aanrader als je een hypotheek nodig hebt!

Hele soepele en prettige samenwerking gehad met Robert en Malou, in de aanloop naar ons eerste koophuis. We konden op elk moment terecht voor onze vragen en kregen hier ook snel en goed antwoord op. Heel het proces verliep soepel en werd voor ons uit handen genomen. Erg fijn!

Prima goed advies mooie snelle stappen

Goed advies waar voor je geld. Mooi dat er nu het is totale plaatje inzichtelijke gemaakt wordt. Ook werkloosheid, pensioen, overlijden etc.

Beste Ronald, Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Dankjewel daarvoor. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, horen we het graag. Met vriendelijke groeten, Team De Hypotheker Almelo

Profesioneel geholpen en begeleid

In goede handen bij de hypotheker met advies en begeleidingen voor de koop van een huis.

Super fijne samenwerking

Toen we begonnen met kijken naar ons eerste koophuis hadden we geen idee waar wij moesten beginnen. Doormiddel van een oriënterend gesprek werden de eerste stappen duidelijk voor ons en zijn we begonnen met het zoeken naar ons eerste koophuis. Het bemachtigen van ons eerste huis was een lang traject door de huidige woningmarkt. In elke scenario zijn wij op een warme en persoonlijke manier bijgestaan en hebben we enorm veel hulp en tips gekregen. Door het snelle handelen en probleem oplossend vermogen kochten wij in eind 2023 een woning waar we in het begin van ons traject alleen van konden dromen. Jilles en de rest van de Hypotheker Goudsesingel zijn betrokken, professioneel, meer dan vriendelijk en ik zou ze bij iedere "koper" in de woningmarkt aanraden. Jilles; Dank je wel voor het zo veel makkelijker maken van ons traject en het wegnemen van een hoop stress.

Geweldige service

Er wordt heel goed geluisterd naar de wensen en de hypotheek was binnen 10 dagen geregeld. Zeer prettige samenwerking!

Wederom geweldig geholpen!!

Wederom geweldig geholpen door jullie gehele team. Korte lijntjes, goede samenwerking, fijne communicatie en vooral jullie engeltjesgeduld en vastberadenheid. Om alles op alles te zetten om voor ons beide een passende hypotheek te krijgen, in onze niet alledaagse situaties. Nogmaals een dikke dankjewel voor Twan, Ires en het gehele team Heerenveen. #dankbaarvoorjulliehulp

Helder

Gedurende het hele proces werken de dames en heren van De Hyptheker met je mee. Ze vertellen helder hoe het proces er voor staat, wat er van wie verwacht wordt en wat de volgende stappen zijn. Zelfs als het spannend wordt weten ze te relativeren en je gerust te stellen, heel fijn in een periode waarin er veel moet gebeuren. Aanrader dus!

Ontzettend bedankt voor deze mooie review Jaccolien! In de toekomst staan we weer graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Hypotheker Almelo

Klantvriendelijk en behulpzaam

Ontzettend goed geholpen door Maarten, Ryanne en Eva. Zeer vriendelijk te woord gestaan en altijd snelle reactie bij vragen. Eerlijke prijs voor een eerlijk advies.

Duidelijk,goede adviezen

Slechte communicatie met adviseur

Vanaf begin heeft hij de verkeerde naam gebruikt ondanks mijn melding dat deze niet goed is. Deze mail is ook verkeerd geadresseerd. Hij communiceerde alleen met mijn man en vermelde mij bijna nooit in de Cc. Afspraken werden slecht nageleefd. Had het gevoel overal achteraan te moeten. Aan het begin gemeld dat het geld op een bepaalde datum bij de notaris moest zijn. Aangegeven dat ik ruim daarvoor de hypotheek rond wilde hebben. Uiteindelijk met veel stress op de dag af gelukt. Het proces heeft onnodig veel stress opgeleverd, voelde mij niet ontzorgd.

Voldoende deskundigheid met verbeterpunten

Positief: -goed overzicht over hypotheekaanbieders en hypotheekvormen. -Vriendelijke mensen. Verbeterpunten: -Aantal documenten moesten meerdere malen worden aangeleverd. eerst via mail en daarna nogmaals uploaden in portal. Ook meerdere aanleverrondes. -Communicatie over voortgang en benodigde acties kan beter. -we voelden ons daardoor niet ontzorgd en hadden zelf het gevoel dat we ' er bovenop' moesten blijven zitten.

Heel goed geholpen en kundig personeel.

Mijn ervaring is al jaren goed met maarten de korte en zijn collega's.

Persoonlijk geholpen

Geholpen worden bij de Hypotheker n Hellevoetsluis is altijd een fijne ervaring. Inmiddels kom ik daar al heel wat jaar. Ook deze keer geweldig geholpen door Maarten en zijn collega's.

Vertrouwd en betrouwbaar

Zeldzaam prettige relatie. Voor ons nu voor de tweede maal, 2017 en 2023. Altijd een luisterend oor wanneer zaken niet duidelijk zijn, ook in het soms lange voor-traject. Aanbevolen.

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.