Uitstekend!

De Hypotheker heeft al mijn verwachtingen overtroffen.

Prima en vlot geholpen

Onze nieuwe hypotheek vakkundig en vlot verzorgd. Alles prima geregeld

Buiten de kaders, denken in mogelijkheden. Top!

Voor de tweede keer onze hypotheek laten regelen bij Brigit van de hypotheker. Dat opzich is al een feest. Brigit is helder, daadkrachtig en bovenal eerlijk met een goede dosis humor. Zij zorgt voor vertrouwen, zodat we dit belangrijke onderdeel met een gerust hart uit handen geven. Het is bijna jammer dat we voorlopig niet meer de intentie hebben om te verhuizen;-) Brigit, dank voor al je kennis en kunde. Wij zijn blij!

Goed contact

Gekozen voor het zelf regelen pakket, wat overigens heel makkelijk werk, mocht en een keer de verkeerde file geupload hebben dan krijg je hier netjes bericht van binnen 24 uur.

Bijzonder goed geholpen, tevens een duidelijke en correcte communicatie

Het voelt goed om onze zaken via de hypotheker te regelen. De communicatie is helder en duidelijk. Er worden geen gouden bergen beloofd, dus de mogelijkheden worden eerlijk en realistisch aangegeven. Credits hiervoor naar Timothy en Annet. Wij zijn, en blijven klant

Prettige en persoonlijke benadering

Wij zijn heel prettig en persoonlijk geholpen door Richard, Marina en Yasmijn. Geen vraag is hun teveel!

Perfect!

Goede/prettige communicatie, het is overduidelijk wat er moet gebeuren. We hebben het zelf druk gehad de afgelopen periode, zo nu en dan moest de Hypotheker ons herinneren aan het aanleveren van de documenten. Toch hebben ze erg veel geduld met ons gehad, we zijn heel tevreden! Op naar onze nieuwe woning. Bedankt!

Deskundig en geduldig personeel

Prima begeleid door Fulco en de dames van de frontdesk

Is uitstekend

Wij zijn zeer goed geholpen met zijn ervaring ging het uitstekend

Zeer prettig!

Onze adviseur heeft de wensen en persoonlijke voorkeuren goed bekeken en meegezocht naar de juiste oplossingen in het aankopen van de woning. Het contact is persoonlijk dat als zeer prettig is ervaren. De communicatie verliep enorm goed en zeer vlot. Aanrader!

Veel empatisch vermogen en daarnaar handelen, indien mogelijk.

Zie voorgaand. Om op die basis zaken te doen is erg knap.

Wij zijn ontzorgd

Goed geholpen door Rob Tieleman.

Duidelijk, behulpzaam, vriendelijk, laagdrempelig.

Prima aanrader!

Enige minpuntje is dat ze blijven lastig vallen met beoordelingsvragen. Graag stoppen nu voldoende reageer niet meer.

Super vriendelijk en behulpzaam

Ik heb het kopen van mijn eerste huis mede mogelijk kunnen maken met de hulp van Arno! Legt geduldig alles uit en altijd gezellig! Super bedankt!!

Goed geholpen

Prettig contact, goed overzicht betreffende mogelijkheden.

Arjan is de beste adviseur

Waar bergen zijn weet Arjan de weg en altijd een oplossing.

Goed advies en goede hulp in het hypotheektraject

Wij hebben de Hypotheker als goed ervaren. Als starters was ons de hypotheekmarkt totaal onbekend en daardoor waren wij blij met het advies van de Hypotheker. Toen de hypotheek aangevraagd werd hadden wij het idee dat vrijwel alles al zo goed aangeleverd was dat de aanvraag heel compleet was waardoor de hypotheek zonder teveel gedoe werd afgegeven. Voor nu gaan wij lekker aan de klus....

Goedemorgen Gelske, Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij wensen jullie veel succes met het bouwen van de nieuwe woning. Team De Hypotheker Dokkum

Prettig

Korte lijntjes, goede service, snelle afhandeling!

Goed, professioneel en behulpzaam

Goed, professioneel en behulpzaam

Super !

Bij ons huidige huis ook bij de Hypotheker geweest dus door de goede ervaring weer terug gekomen bij een volgend huis. Opnieuw weer een super ervaring. Samen met de adviseur hele serieuze gesprekken gehad met soms ook een grapje. Zeker een aanrader!

Alles wordt goed en duidelijk geregeld

Alles wordt goed geregeld en in goed overleg. Ik heb nergens problemen mee gehad. Dus top

fantastisch werk geleverd

I.v.m mijn scheiding wilde ik mijn ex partner uitkopen en het huis overnemen. Doordat ik van mijn eigen adviseur een Nee te horen kreeg, ben ik naar de Hypotheker gestapt. Eerst een vrijblijvend gesprek gehad met Jan Willem. Hij wist precies hoe we dit moesten aanpakken. Superfijn natuurlijk maar ook spannend. Ik heb een hele prettige en goede samenwerking ervaren. Rudy nam ook regelmatig contact op en ze stonden altijd voor me klaar. Ik ben zeer tevreden en superblij dat het gelukt is. Bedankt Jan Willem!

Slechte ICT, slechte service

ICT systemen ver ondermaats wat betreft gebruiksvriendelijkheid. Service adviseur teleurstellend: moest hem achter de broek zitten, deadlines niet gehaald, niet gewezen op verplichte opstalverzekering etc...

Vriendelijk en super goed

Ik ben gelijk geholpen door de medewerkers. Zijn super blij dat we snel antwoord kregen. En gelijk meedenken met ons

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.