Gunstig

Hebben voor de lokale hypotheker gekozen om de lijntjes zo kort mogelijk te houden. Een alternatief zou zijn geweest bemiddeling door de Ver. van Artsen Automobilisten. Hiervan afgezien om bovenstaande reden. Zijn vlot en adequaat geholpen. Kost wat, (misschien niet de goedkoopste optie) maar dan heb je ook wat.

Duidelijk, eerlijk, geen bullshit

Uitermate prettig. Ik kreeg de aandacht die past bij iets belangrijks als een hypotheek. Er werd ruim tijd genomen voor de gesprekken en vragen werden beantwoord. Er werd niet gepusht. Eigenlijk zoals het hoort en zoals je wellicht mag verwachten, maar wat je helaas nog maar op weinig plaatsen aantreft.

Prima geadviseerd

Uitstekende uitleg en goed geadviseerd

Top en zeer goed begeleid

Mijn situatie was niet makkelijk maar dankzij jullie en Nellie in het bijzonder is het allemaal goedgekomen. Bedankt voor het beantwoorden van mijn 100 vragen en er steeds weer voor mij als koper te zijn.

Als starter enorm goed geholpen en begeleid!

Mijn vriend en ik waren ingeloot voor een nieuwbouw traject, waardoor we best stel op sprong van alles moesten regelen en er heel veel op ons af kwam. Wij hadden nog totaal geen kennis over hoe en wat er moest gebeuren maar dankzij de goede hulp van iedereen bij de Hypotheker Haarlem is alles soepel verlopen en hadden wij ruim op tijd alles voor elkaar en geregeld. De medewerkers zijn heel behulpzaam en vriendelijk. Niks was te veel gevraagd. Bedankt!

Super service

Hierbij wil ik Eric en zijn team ontzettend bedanken voor de goede service die ze hebben verleend om mij te helpen met de financiering van de aankoop van mijn 1e woning!

Slechte communicatie en niet nakomen afspraken

Was ik er maar nooit aan begonnen. Na deze ervaring ga ik voortaan wel direct naar mijn bank. Het eerste gesprek was nog prettig en kreeg ik veel vertrouwen in de adviseur vandaar dat ik de opdracht heb gegeven mijn hypotheek te regelen. Ondanks dat dit iets duurder is dan de meeste en ook tov de bank had ik zoiets van goed advies is belangrijk. Maar toen dat eenmaal rond was begon de ellende. Er bleek een fout en een probleem in de aanvraag vanwege mijn leaseauto wat de adviseur verkeerd had ingevoerd. Maar hier kwam ik zelf pas achter nadat ik maar bleef vragen waar de offerte bleef omdat de deadline eraan kwam. Dit terwijl de adviseur zei van enkele dagen maximaal een week is het rond bleek in eerste instantie dat hij er nog helemaal niet aan begonnen was en het had laten liggen. Hierdoor waren zaken die ik had aangeleverd verlopen mocht ik weer opnieuw alles aanvragen dit keer met meer tijdsdruk. Hij had ook eigenhandig dingen aangepast in de aanvraag waardoor bepaalde bedragen hoger waren geworden zonder overleg pas toen ik begon door te vragen of er een mail waarin die aanpassing stond ipv aan de bank naar mij per ongeluk werd verstuurd en ik dus weer ging bellen kwam dit aan het licht. Uiteindelijk is de aanvraag en de offerte binnen gekomen en vroeg ik zijn er nog dingen die ik moet weten is nu alles in orde en het antwoord was volmondig ja. Uiteindelijk kwam de notaris of ik nog even een paar duizend euro wilde betalen omdat die kosten er nog waren. Iets wat mij niet verteld was en ook serieus hoger was dan verwacht. Toen ik om uitleg vroeg was het van ja de hypotheek kon niet hoger dus tja.... Echt zonde van het geld geweest dit advies en deze ervaring. Echt nooit meer. Eigenlijk zou ik de rekening niet moeten betalen, maar ja aangezien ik wel mijn afspraken na kom. Er kwam niet eens een excuus over dit alles. Typisch het verhaal er zijn zoveel mensen die wat willen werk zat dus service kunnen we wel laten varen.

Goede en snel advies.

Ik ben zzper dus is er een extra stap bij vaststellen van het inkomen. Snel geadviseerd en opgelost. Niet aangegeven dat bij een notaris korting kan worden verkregen wanneer je aangeeft dat je via de Hypotheker komt. Uiteindelijk wel de korting gekregen omdat ik terloops vermelde dat de stukken van de financiering via de Hypotheker werden aangeleverd.

Professioneel, duidelijk en vriendelijk!

Opnieuw een hele prettige samenwerking met Henk N! Dankzij korte lijntjes, duidelijke communicatie en het bijbehorende passende advies konden wij snel schakelen bij de aankoop van onze nieuwe woning. Prettig is dat er snelle reacties komen op aanvullende vragen maar ook de snelheid waarmee papierwerk op orde is gebracht. Bedankt weer!

Goede service door verschillende contactpersonen met kennis van zaken.

Vanaf het eerste gesprek vonden we al dat we goed geholpen waren. Al onze vragen zijn beantwoord. In het vervolgtraject hebben we daardoor goed kunnen beslissen over wat we wilden doen. Zowel de bereikbaarheid en service waren top!

wederom prima contact en advies

heel fijn geholpen door Patrick Kuyt. Hij was altijd goed bereikbaar per mail of telefoon. Zeer behulpzaam en bereid om iets extras te doen.

Erg tevreden

Aantal keren voor gesprek geweest. Erg klantvriendelijk en duidelijke uitleg

Alles is prima en vlot geregeld.

De hypotheker kon zich goed inleven in mijn situatie. Vervolgens kwam zij met een goed advies. De afhandeling was correct en professioneel, maar ook vriendelijk en gezellig.

Top geregeld door Quintus en Ilona

Ik heb met Quintus meerdere gesprekken gehad. Voordat ik van zijn diensten gebruik heb gemaakt heeft de adviseur mij naast telefonisch advies 3 keer face to face te woord gestaan/geadviseerd. Nooit heeft hij mij het gevoel gegeven dat ik een product af moest nemen. Nadat het daadwerkelijk tot een opdracht kwam was de adviseur ook altijd bereid veelvuldig te overleggen en mij bij te praten van de actuele status. De adviseur heeft verstand van zaken, heeft een uitgebreid netwerk, denkt creatief mee en komt tot maatwerk oplossingen. Vergeet niet Ilona de adviseur assistent zij weet precies wat moet doen Bedankt .

De hulp die je hoopt te vinden, gevonden waarvoor ik dankbaar ben.

Dank jullie wel voor het geduld, zoektocht en oprechte aandacht. Mede door jullie goede advies en hulp in het maken van een grote beslissing krijg ik de kans om een nieuw begin te maken in een prachtig huis. Hartelijke groet, Annemarie

Fantastisch geregeld!

Wij wisten niets van hypotheken af en ook niet wat wij konden met onze hypotheek en alles wat er bij komt kijken om een huis te kopen. De hypotheker heeft ons fantastisch geholpen met het snel en optijd regelen van een hypotheek, de starterslening en natuurlijk ook alle verzekeringen wat daarbij komt kijken. Ook regelen ze gelijk nieuwe stukken als dit nodig is.

Uitstekende hulp!

Afgelopen jaar zijn wij geholpen door de Hypotheker in Oss, heel fijn gesprek gehad denken overal aan mee en stoppen pas tot alles naar wens is en je hupotheek rond is. Supper lieve medewerkers en heel fijn ontvangen!!

Goede afhandeling

Goede afhandeling. Alleen de adviseur zelf is minder goed bereikbaar en belt soms laat terug. Assistentie was heel goed en snel door de telefonistes/ assistentes

uitstekend advies

Op een vriendelijke manier geholpen met het juiste advies Iedere vraag werd beantwoord.

Uitstekend, betrokken en behulpzaam

Wij hebben uitstekende ervaring, met de Hypotheker Nijverdal. Zeer behulpzaam en bij vragen werden we elke keer prima terug gebeld en/of gemaild en geïnformeerd over het hoe en wat. Enorm behulpzaam, vriendelijk en het alles werd gedaan wat nodig was Kan de Hypotheker bij een ieder aanbevelen

Ze beantwoorden al je vragen, en gaan door totdat je het snapt

Stap voor stap nemen ze je mee in het proces van een huis kopen. Reageren snel en leggen alles uit, denken mee waar nodig, maar geven je wel zelf de regie. Erg fijn.

Heel goed bevallen.

We hebben een op maat gemaakt advies gekregen. Serviceverlening was goed en plezierig. Op alle vragen kregen we voldoende antwoord. Uiteindelijk hebben we een goede hypotheek af kunnen sluiten.

Goede service vriendelijke persoonlijke aandacht

De adviezen waren helder en duidelijk. Afspraken werden heel goed nagekomen.

Helder advies met snelle afhandeling

Ondanks Corona tijd werd de afspraak snel ingedeeld. Na een prima advies is de adviseur aan het werk gegaan en kwam korte tijd later met uitgebreid advies wat wij ook zij gaan volgen. Hele traject tot hypotheek aanbod heeft minder dan 3 weken geduurd. Top

Bij het zoeken naar een passende hypotheek die past bij onze situatie werden alle mogelijkheden goed onderzocht! Bij de onmogelijkheden werden oplossingen bedacht. We hebben nu de hypotheek waar we met vertrouwen voor hebben getekend. Met dank aan Richard en Carmen die voor onze vragen altijd de tijd namen. Kortom super tevreden en een aanrader als je op zoek bent naar eerlijk en duidelijk voor je hypotheek!

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.