Goed geholpen.

We zijn goed geholpen. Duidelijke uitleg gekregen en te weten gekomen wat we moesten weten. Het klantportaal is overzichtelijk en voor vragen kun je altijd bellen.

Héél goed!

De heer Mel heeft ons fantastisch geholpen met de hypotheek. Hij was altijd beschikbaar voor ons met vragen. Reageerde heel snel op e-mails, telefoon e.d. Gaf ons bruikbaar advies en heeft ervoor gezorgd dat wij de beste hypotheek kregen. De dames van de administratieve ondersteuning waren tevens heel alert op allerlei zaken. Ook namens Edgar, heel heel veel dank! Claudette de Jonge Edgar Lammertse

Duidelijk,snel,vriendelijk en correct! Wat wil je nog meer?

Onlangs mijn eerste huis gekocht met grote dank aan de Hypotheker! Goed bereikbaar, altijd vriendelijk en erg behulpzaam. Ook ging het erg snel en goed. wij hadden best veel vragen maar stonden ons altijd vriendelijk te woord en legde alles goed uit. aanrader!

Het was spannend, maar door keiharde inzet van deze toppers is de hypotheek toch gelukt!

Een hypotheek krijgen is op dit moment best spannend en er zaten bij mij echt behoorlijk wat dingen tegen terwijl de deadlines in zicht kwamen. Maar wat een inzet, medeleven, geduld en tijd voor mij hebben deze toppers geleverd om het alsnog voor elkaar te krijgen! Eind goed al goed :) Olga, Jeremy, Danielle, Claire, bedankt voor alles!

Uitstekend en snel geholpen!

Diana heeft mij snel en vakkundig geholpen bij het aanvragen van mijn hypotheek. Ook heeft zij goed advies gegeven en snel geschakeld zodat ik binnen no time (verantwoord) mijn nieuwe woning kon kopen. Nogmaals dank!

super goed geholpen door Jeroen en Gerewin

Nadat we een adviseur bij ons thuis hadden laten komen hadden we er geen vertrouwen in dat onze droom “ zelf een huis laten bouwen “ uit zou komen. Na een middag shoppen op city plaza zagen we het kantoor van De Hypotheker. Bij binnenkomst werden we gelijk heel vriendelijk geholpen en hebben we een vervolg afspraak gemaakt met Jeroen en Gerewin . Omdat het nogal een ingewikkelde constructie moest worden was het een hele uitdaging die voor ons heel stressvol was. Maar de professionele begeleiding die we hebben mogen ontvangen van Jeroen en Gerewin was super ze hebben ons goed voorbereid, voorgelicht en enorm geholpen. Door het hele traject van de van ons nieuw te bouwen huis. Als we vragen hadden werden die altijd vlot beantwoord , regelmatig even binnen gelopen als we vragen hadden over het aanleveren van documenten. toen er wat stress en onduidelijkheden door toedoen van de Bank bij ons waren zijn we naar kantoor gegaan en werd er door Jeroen gelijk actie ondernomen door telefonisch contact te zoeken met de bank hierdoor hebben wij een prachtige hypotheek gekregen en kunnen we gaan bouwen aan onze droom . Door hun professionele werkwijze kunnen we nu met 3 generaties in ons zelf te bouwen toekomstige huis gaan wonen en gaan genieten van rust en ruimte

Geweldige service en deskundigheid van Patrick Mel bij De Hypotheker in Haarlem!

We zijn ontzettend tevreden met de begeleiding van Patrick Mel gedurende het hele hypotheekproces. Vanaf het eerste gesprek tot aan de uiteindelijke afhandeling, heeft hij ons met zijn uitgebreide kennis en kunde op een professionele, maar toch persoonlijke manier geholpen. Alles verliep soepel en duidelijk, en we voelden ons altijd goed geïnformeerd en ondersteund. Dank je wel, Patrick, voor de uitstekende service!

Muy bueno!

Onze ervaring met Damien (en collega's uiteraard ook!) was ronduit top. Je merkt dat hij verstand heeft van zaken, van zowel de doorsnee onderwerpen als de worst kaas scenario's. Alles was snel georganiseerd en we hebben er altijd vertrouwen in gehad dat het gehele verhaal in orde kwam. Kortom: zeker aan te raden.

Zorgvuldig en vriendelijk team

Marco en zijn collega's hebben ons uitstekend begeleid in het proces van het verkrijgen van onze hypotheek. Hij nam de tijd voor ons en heeft adviezen gegeven waar wij veel aan hebben gehad. Ook zijn collega's van het secretariaat waren uiterst vriendelijk en precies. We bevelen de hypotheker in Almelo zeker aan!

Beste Rick, Bedankt dat je de moeite nam om ons een review te geven. En wat fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Met vriendelijke groet, Team De Hypotheker Almelo

Nemen de tijd voor je en zeer punctueel

Waren zeer behulpzaam en adequaat op onze vragen

Deskundig en betrouwbaar

Ik heb prima ervaringen met De Hypotheker Vlaardingen. Ze denken goed met je mee gedurende het traject, ook word je volledig ontzorgd.

Goede begeleiding en lekker snel

Prima ervaring, had al positieve ervaringen gehoord en dit was ook daadwerkelijk zo. Denken goed mee en voor mij best snel geregeld allemaal.

Tevreden

Goed geholpen bij de aanvraag van de financiering van mijn appartement door Patrick van Hypotheker Haarlem Noord. Ze hebben kennis van zaken. Je wordt op tijd geinformeerd over belangrijke data. Alles is mooi overzichtelijk in de portal. Kortom; goed geholpen in een toch wel spannende tijd!

Duidelijk, correct en oplossingsgericht

We hadden eigenlijk best wel een complexe aanvraag vanwege ons aflopend negatief bkr-registratie. We hadden een andere woning gevonden waar ons hart naar toe ging en wilden deze aanvaarden nadat de registratie verdwenen was. Naast een aantal goede / duidelijke adviezen wat we hierin zelf konden regelen, werden we bijzonder goed begeleid door de adviseur om de hypotheek rond te krijgen. Absoluut een aanrader voor een hypotheek gesprek ook als jij denkt dat het niet kan.

Beste Gerjan, Wat goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn. We hopen dat jullie een fijne tijd hebben in jullie nieuwe woning. Hopelijk tot ziens in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team De Hypotheker Almelo

Vlot, duidelijk en behulpzaam, oftwel alles wat je wenst aan een hypotheekadviseur!

Goede service en deskundig advies

Henk heeft enorm veel kennis in het vakgebied. Zeer goede en snelle service met korte lijntjes. De hypotheek was erg snel aangevraagd met duidelijke uitleg over het proces en de inhoud.

Geweldige ervaring en goede hulp

Ons eerste huis gekocht met de Hypotheker. Ik ben blij dat wij de keuze voor de Hypotheker hebben gemaakt. Wij werden ontzettend goed geholpen, aangezien wij geen verstand hadden van een huis kopen. Alles werd besproken en voor vragen kon je altijd terecht, vooral telefonisch ook! Wij zijn erg tevreden!

Vriendelijk en vakkundig!

Super fijn geholpen door José.

Super, ze nemen de tijd voor je!

Bij onze oriënterend gesprek hebben we er zn 2,5 uur gezeten, hij nam uitgebreid de tijd voor je en om de vragen te beantwoorden. Nadat dit zo goed was bevallen, hebben we de keuze gemaakt om bij de Hypotheker onze hypotheek te laten regelen. Dit is voor ons goed verzorgd, nemen goed de tijd voor je. Voor alle vragen en advies.

Beste Kimberley, Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Dankjewel daarvoor. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team De Hypotheker Almelo

Super vriendelijk en mega snelle service.

Wilbert en Gerrit hebben ons super geholpen en geadviseerd! Vanaf het plannen van de afspraak buiten werktijden om tot adviezen over alles.

Met weinig voorkennis zijn wij stap voor stap door het hele proces erg goed begeleid

Wij zijn erg goed geholpen door de hypotheker Haarlem. We hadden nog niet veel voorkennis over het kopen van een huis en wat hier allemaal bij komt kijken. Elke stap is zorgvuldig besproken in fysieke gesprekken en wanneer we achteraf nog vragen hadden konden we altijd bellen en werden we direct geholpen.

Dik tevreden

Vriendelijke mensen duidelijke uitleg en goede communicatie.

Vriendelijk, behulpzaam en duidelijk

Wij kwamen hier voor onze eerste hypotheek nadat we al bij andere verstrekkers waren geweest. De uitleg over een hypotheek in het algemeen tijdens onze eerste afspraak was al heel erg fijn en verhelderend. Dit hadden wij nergens anders gehad. Pas toen dat ons allemaal duidelijk was gingen we de diepte in om te kijken wat dan bij ons past en aansluit bij onze wensen. De verschillende mogelijkheden worden goed uitgelegd om daarna samen te overwegen wat de beste optie is. Daarna is er hard gewerkt om de aanvraag voor de hypotheek nog rond te krijgen voor de volgende rente stijging. Super goede service. Met al onze vragen konden we bij de medewerkers terecht, waarna we ook altijd snel antwoord kregen. Alle medewerkers zijn heel vriendelijk. We voelden ons gehoord en begrepen en zijn ontzettend goed geholpen!

Professioneel

Geweldig secuur alles behandeld. Altijd netjes te woord gestaan. Fijn gevoel aan over gehouden

Beste familie Haan, Bedankt voor de mooie review. Heel veel woonplezier op jullie nieuwe adres. Met vriendelijke groet, Team De Hypotheker Almelo

Betrokken en enthousiast team met de juiste expertise

Met behulp van Mark en zijn team voel ik me zeker over wat ik kan bieden en dat heeft mij enorm geholpen. Goed gedegen advies met een lekker snel doorloopproces. Bedankt!

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.