Top snel en mooie prijs

Top geregeld en alles wordt met je nagelopen met de oude schade s en ook te zien op een foto

Voortreffelijk

De behandeling en de service was geweldig

Super!

Ik werd vriendelijk, adequaat en behulpzaam te woord gestaan. En ik kreeg gewoon een goed busje mee. Daar wordt een mens blij van.

uitstekend en snel geholpen.

ik had alla minuut een bus nodig . ik kon meteen een bus meekrijgen. super service.

Alles duidelijk en een schone cabine en materiaal tiptop in orde

Een professionele bedrijf

Heel goed geholpen.

Prima bus gekregen en afspraken prima verlopen. Reserveren was makkelijk, bij vragen was met goed bereikbaar en de tariefstelling is scherp. Enig verbeterpuntje betreft het tijdstip van toezending van de nota. Deze heb ik nog niet ontvangen terwijl ik 5 dagen geleden al heb gehuurd.

Goede ervaring

Makkelijk en snel

Makkelijk via de site reserveren en de volgende dag ophalen. Aardige medewerker en alles snel geregeld.

Fijne bus

Alleen was de stekker voor de aanhanger gaf problemen. Duurde enige tijd eer hij het deed

Alles was uitstekend geregeld!

Niets op aan te merken. Alle afspraken nagekomen. Auto was ook helemaal prima.

Fijn geregeld.

Ik ben goed geholpen met een prima auto. Alles liep soepel .

Geweldige organisatie, duidelijk middels emails over reeds bestaande schades. Nette afhandeling bij retour en eindafrekeing

Snel service

Perfect geregeld

Reservering gemaakt en verhuisbus (een nieuwe) stond voor ons klaar. Als ik nog een keer een auto of bus nodig heb kom ik zeker terug.

Alles prima en professioneel geregeld

Vriendelijk personeel en alles keurig geregeld. Ook de afrekening vlot geregeld.

Duidelijkheid, Vriendelijkheid, Geduldig

Alles wordt duidelijk uitgelegd, Goede begeleiding Vriendelijke mensen, Snelle afhandeling van de creditnota, ik ben uitermate tevreden. Ook dat allerlei bijzaken voor een verhuizing ter plekke te huur zijn daar heb ik veel gemak van gehad.

Snel

Vakkundig en snel Ds gehuurde bus had wel veel schade maar dat was goed in kaart gebracht

Uitstekende behandeling ervaren.

Adequate afhandeling zonder veel rompslomp. Verhuur-, inname en schadeformulier werden snel geleverd. Maar de factuur "afrekening" is na 4 dagen nog niet ontvangen?

Keurige wagens

Het boeken ging erg makkelijk en het personeel was erg vriendelijk. Al vond ik het wel vervelend dat op de dag van huren er nog een addertje onder het gras vandaan kwam. Een extra eigenrisico van 1500,- bij bovenhoofdse schade. Dat had ik graag van te voren willen weten.

De bovenhoofdse schade is alleen van toepassing als je bijvoorbeeld een parkeergarage in rijdt met een bus die daarvoor te hoog is. Het is net zoiets als tanken van de verkeerde brandstof. Als je goed op let is er niets aan de hand.

De medewerker was vriendelijk in de zin van netjes aanspreken. Geduldige uitleg. Ik ben niet gewend om met een automaat te rijden. Formulieren waren duidelijk. Ter plaatsen was alles snel en efficiƫnt en later de afrekening is ook tip top in orde. Zou zo weer een auto huren als ik het nodig heb.

Helder communicatie, denken mee!

Fijn meegedacht, fijne wagen.

Goede en snelle service

Netjes en snel geholpen.

Zorgvuldig

Netjes door de voorwaarden van de huurovereenkomst gelopen en samen een rondje om de auto gedaan.

Alles naar wens.