Fijne service, auto netjes en goed huur proces.

Fijne service, auto netjes en goed huur proces.

Zowel vlotte reservering, uitgifte/inname en (financiële) afhandeling in één woord: TOP,

Vriendelijk en efficiënt

Vriendelijk en efficiënt

Positief

Huur wel vaker hier, altijd vriendelijk, bereid om mee te denken. Locatie mooi centraal, zelden een wachttijd.

Zeer vriendelijk en prima auto

Snel te regelen en fijne auto

Heel makkelijk te reserveren en goed bereikbare afhaal plaats. Auto was er niet toen ik kwam maar heb kosteloos een upgrade gekregen zonder gedoe. Zou nog een keer hier huren

Oplichters

Ik heb diverse keren een auto gehuurd bij Huurmij Leiden en nooit problemen gehad tot deze ene keer. Auto gehuurd en enkel op de snelweg gereden en de auto heeft nooit ergens onbeheerd gestaan. Bij het terugbrengen werd een klein krasje geconstateerd boven de achterbumper. Naderhand kreeg ik een foto van een schade waarbij de halve bumper eraf lag en ik was mijn totale eigen risico kwijt. De BOVAG ingeschakeld maar die konden ook niets doen. Ik heb sterk het gevoel dat ik een poot ben uitgedraaid en dat de foto van een andere auto is (nummerbord is niet zichtbaar). Zeer slecht gevoel over deze afhandeling en ga in het vervolg naar een ander verhuurbedrijf.

Bij vertrek is de auto uitvoerig gecontroleerd samen met de klant. Bij vertrek is er op het uitgifteformulier een klein krasje midden op de bumper genoteerd. Bij terugkomst de volgende dag is de auto wederom samen met de klant gecontroleerd, hierop is direct aan meneer doorgegeven dat er nieuwe schade op de auto aanwezig was. Dit betrof de achterbumper waar nu een flinke kras op de hoek van de bumper zat. Op het moment van constatering is er samen met de klant een foto van de schade gemaakt en ook per mail aan de klant verstuurd. De BOVAG Klachtenbemiddeling heeft van beide partijen het verhaal aangehoord en heeft hieruit geconcludeerd dat Huurmij het eigen risico terecht heeft doorbelast.

Goede service. Duidelijke afspraken. Nette auto. Vriendelijk behulpzaam personeel. Wel prijzig allemaal.

Hele prettige vriendelijke medewerkers

Altijd correct, behulpzaam en vriendelijk.

prijs-kwaliteitverhouding top

Snelle reactie op mijn aanvraag, vriendelijke intake en uitleg, keurige auto en de laagste prijs in de wijde omtrek, tegen goede voorwaarden

Snel en vriendelijk

Alles oke, alleen de terugbetaling liet de tweede keer even op zich wachten

Keurige service.

Alles naar wens.

Prima service. Nette bediening

Makkelijk via internet auto geboekt. Afrekening ook via mail. Prima

Keurig

Netjes geholpen voor een schappelijke prijs. Keurig wagenpark en vriendelijk personeel. Ik kom zeker terug.

Vriendelijke en correcte service

Verschillende keren een bus gehuurd en altijd zeer vriendelijk behandeld. Kortom: een aanrader

Makkelijk om te reserveren en uitstekende service.

Prima service en eerlijke prijs!

Online kon ik alleen een tijdslot van 4 uur boeken, maar had het busje 1 a 2 uur nodig. Geen probleem, werd gezegd, en toen het achteraf precies een uur was werd dat ook gewoon netjes berekend. Heel fijne service!

Alles loopt gesmeerd.

Alles liep gesmeerd.

Werd vriendelijk geholpen door de dames ook voor oplossing en afrekening vlot afgewikkeld

Uitermate vriendelijk en snel handelend personeel

Ik heb een auto gehuurd en alles verliep vlot, vriendelijk van ophalen tot tussendoor mailen tot het inleveren. Niks anders dan lof!!

prima service, vriendelijk personel en efficient proces

prima service, vriendelijk personel en efficient proces, goede wagens

Vriendelijk personeel denken mee

Geweldig bedrijf

Topbedrijf, afspraken nakomen ,vriendelijk personeel ,goede autobusjes,genoeg keuze

Goede service, snelle inspectie auto en je kan rijden. Verbeterpunt: de borg moet echt sneller worden vrijgegeven van de credit card!