Prima.

Goede service, prima geholpen.

Klant vriendelijk, en betrouwbaar

Ik heb een busje gehuurd. En ik kreeg toch een grotere busje voor de zelfde prijs perfect. En nog automaat ook. Borg 500 betaald en derest van de borg ook terug gekregen dezelfde dag. Goeie bedrijf ik raad het zeker aan geweldig! De beste busje huur bedrijf ooit

Situatie- en klantgericht, vriendelijk en aantrekkelijke tarieven. Niets op af te dingen. Prima!

Mee denkend

Mee denken om toch nog een auto te kunnen huren. In plaats te zeggen we hebben niets. Werd er gekeken bij anderen filiaal en gezorgd dat deze daar kwam. Top bedankt

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Goede bakwagen en vriendelijke service voor een prima prijs!

Alles top!

Altijd zeer nette en jonge auto’s, prima en snelle service en dan ook nog eens voor een redelijke prijs!

Goeie service

Flexiebel, snel, goeie service, goeie afhandeling

vriendelijk, hulpvaardig, professioneel

Ik weet dat ik ook nog voor een onverwachte gelegenheid op een auto kan rekenen en dat alles snel en vriendelijk afgehandeld wordt.

Prettig ontvangst, prachtige personenbus en snelle afhandeling

Prettig ontvangst, keuze snel gemaakt door prachtige nieuwe VW personenbus. na aftanken en inleveren sleutels in kluis gedeponeerd i.v.m. weekend. Maandagochtend snel opleverrapport per mail ontvangen, en afhandeling van borg en huur via creditcard dezelfde dag nog geregeld, Top!

Topservice!

Super snel een auto kunnen regelen via de website voor de volgende dag. In de ochtend vroeg al een reserveringsbevestiging ontvangen per mail. Afgifte en inname van de auto verliep super vlot. Hierdoor heb ik geen stress ervaren bij het huren van een auto en ga ik dit zeker weten nog eens doen in de toekomst indien nodig.

snelle service en duidelijk beleid

Snel en goed

Drie keer nu een bus gehuurd. En alle keren was liep het van een leien dakje. Goeie, mooie bussen, soepele afhandeling van tevoren en na afloop, prettig contact, kortom een aanrader.

Prima service en een fijne auto.

Online goed te reserveren en snel een bevestiging. Ik heb diverse keren daar gehuurd (locatie Haarlem) en altijd goed geholpen. Ik kom met de trein vanaf Groningen en de locatie is te bewandelen vanaf het station. De auto (de promo auto) is schoon en rijdt zuinig. Mijn moeder, die slecht loopt, kan goed in- en uitstappen. Ik ben zeker van plan hier regelmatig de auto te huren.

Snel gehaald en teruggebracht

De auto is snel gehaald. Terugbrengopties zijn ook prima.

Goede, vriendelijke en snelle service

Altijd goede ervaring,al 45 jaar

Uitstekende dienstverlening.

Vriendelijke mensen, goede service, vlotte afhandeling van de administratie, snelle communicatie, goede prijs - kwaliteit verhouding. Beslist aan te raden.

Goede auto's en snelle service, voor een aantrekkelijk tarief

Heel fijn dat er verschillende soorten tarieven zijn. Voor een incidentele rijder is HuurMij een prima optie!

Geweldig!!

Van de aanvraag/prijs van de huur, tot de snelheid van het proces, de klantenservice en het voertuig zelf. Helemaal fantastisch! Ik huur nergens anders meer. Ook de borg was binnen een dag teruggestort!

Super service!

Super service!

Coulance en snelle reactie

Tot 2 keer toe moesten wij door omstandigheden 2 dagen van te voren de huur annuleren. Dit kon zonder probleem. Het busje stond de derde keurig voor ons klaar.

Huur hier al jaren en laatste jaren geregeld. Altijd perfecte service en ondersteuning. Helemaal tevreden, elke keer weer !

Uitstekende service, superbus

Alles ging makkelijk en soepel. Van ophalen tot afleveren.

Quick, easy and professional

Friendly and easy rental process. Will come back again.