Prima service grote keus

Ben al bijna 30 jaar klant bij dit bedrijf. Flexibele service. Geen rompslomp. Grote keus in bedrijfs en personenwagens

Waanzinnig!

Ik had last-minute een busje nodig en ik werd top geholpen om op een zondag in de ochtend nog een busje te krijgen. Snel en gemakkelijk. Erg fijn!

prima service

Een verhuiswagen gehuurd voor 1 dag, in ochtend snel opkunnen halen, met een goed tarief en duidelijke voorwaarden en communicatie. Prima vrachtwagen, met 101 km gereden net 1 KM te veel gereden (tot 100KM vrij), maar daar werd niet moeilijk overgedaan. Dezelfde dag weer ingeleverd, inspectie ging snel, geen punten. Al met al een uitstekende ervaring.

Betrouwbaar. Betaalbaar.

Twee keer auto gehuurd. Klantvriendelijk. Alles naar wens verlopen

Eigenlijk was alles goed (zoals altijd). Kon zelfs nog op de ochtend zelf een dagje bijboeken!

Prettig en behulpzaam

De huur van een busje en een personenauto was snel en goed geregeld. Voortijdige be-eindiging van de huur is goed verlopen.

Service die verder gaat.

Wegens stortregen besloot ik mijn weekend huurauto vrijdagmiddag wat later te halen. Door een telefoontje van de servicebalie van Inqar Huurmij vernam ik dat het kantoor binnen een half uurtje ging sluiten en of ik de auto nog kwam halen. Toch maar even een paraplu gepakt en gauw de auto opgehaald.

Flexibel met halen en terugbrengen van de wagen

Ik heb de wagen een dag gehuurd. Het iets eerder kunnen halen (net voor einde van de dag voorafgaand aan de huurdag) en later terugbrengen in de avond (via de key-drop-box) is zeer prettig. Wagen was nieuw. Goed voor de betrouwbaarheid van de wagen, maar wel risico voor mij om een eerste beschadiging te veroorzaken. Prettige bejegening door personeel. Had graag gezien dat er niet betaald hoefde te worden voor de kilometers. Zou daarom in het vervolg toch weer elders zoeken voor een voordeliger alternatief, ondanks de prima service die HuurMij heeft geleverd.

Prima geregeld

Alles prima

Good experience

Convient, good experience. Check outs could be a bit faster. When only renting for 5 hours, 20min to check out matters.

Geweldig service die je krijgt.. En je word netjes gebeld, als je een auto hebt gekozen, die niet op voorraad is. Men kijkt naar een passende auto voor jou.

Zeer nette goeie bus

Alles top, alleen waren ze de bestelde hulpmiddelen vergeten

heel vriendelijk en behulpzaam

heel vriendelijk en behulpzaam

Super tevreden

Goed bevallen en zo goed als nieuwe wagen mee gekregen

Goed geholpen, vriendelijke zeer tevreden!

Goed geregeld

Top geregeld ,ik vind 100 km vrij beetje misleidend. Maar verder prima

Snel en makkelijk

Wagen gehuurd voor het verhuizen. Medewerkers zijn klantvriendelijk en denken met je mee. Zeer tevreden en prijs was voor mij gewoon netjes.

Flexibel

Gloednieuwe auto. Einige nadeel: schuifdeur liep niet soepel en achteruitrij camera en/of sensoren zou handig zijn.

Goede en snelle service, nette bestelbus

Correcte afhandeling, goede service, vriendelijke medewerkers.

Always friendly, efficient, affordable and accommodating!

I've been a loyal Huurmij customer for over 20 years, and have never been disappointed!

• Would you recommend us? Yes

Heel goed

Vriendelijk personeel die me ook een geschikte tarief gegeven heeft om wat minder te betalen, bedankt!

Goed geregeld

Alles in orde. Top personeel. Alles goed en snel geregeld.

Eerste keer reservering gemaakt. Echt tevreden ervan. Alles top geregeld.

Belde in de ochtend en kon dezelfde middag direct een bus huren!

Lekker snelle afhandeling aan de balie en helder proces.

Plezierig en klantvriendelijk