Goede ervaring

Makkelijk en snel

Makkelijk via de site reserveren en de volgende dag ophalen. Aardige medewerker en alles snel geregeld.

Fijne bus

Alleen was de stekker voor de aanhanger gaf problemen. Duurde enige tijd eer hij het deed

Alles was uitstekend geregeld!

Niets op aan te merken. Alle afspraken nagekomen. Auto was ook helemaal prima.

Fijn geregeld.

Ik ben goed geholpen met een prima auto. Alles liep soepel .

Geweldige organisatie, duidelijk middels emails over reeds bestaande schades. Nette afhandeling bij retour en eindafrekeing

Snel service

Perfect geregeld

Reservering gemaakt en verhuisbus (een nieuwe) stond voor ons klaar. Als ik nog een keer een auto of bus nodig heb kom ik zeker terug.

Alles prima en professioneel geregeld

Vriendelijk personeel en alles keurig geregeld. Ook de afrekening vlot geregeld.

Duidelijkheid, Vriendelijkheid, Geduldig

Alles wordt duidelijk uitgelegd, Goede begeleiding Vriendelijke mensen, Snelle afhandeling van de creditnota, ik ben uitermate tevreden. Ook dat allerlei bijzaken voor een verhuizing ter plekke te huur zijn daar heb ik veel gemak van gehad.

Snel

Vakkundig en snel Ds gehuurde bus had wel veel schade maar dat was goed in kaart gebracht

Uitstekende behandeling ervaren.

Adequate afhandeling zonder veel rompslomp. Verhuur-, inname en schadeformulier werden snel geleverd. Maar de factuur "afrekening" is na 4 dagen nog niet ontvangen?

Keurige wagens

Het boeken ging erg makkelijk en het personeel was erg vriendelijk. Al vond ik het wel vervelend dat op de dag van huren er nog een addertje onder het gras vandaan kwam. Een extra eigenrisico van 1500,- bij bovenhoofdse schade. Dat had ik graag van te voren willen weten.

De medewerker was vriendelijk in de zin van netjes aanspreken. Geduldige uitleg. Ik ben niet gewend om met een automaat te rijden. Formulieren waren duidelijk. Ter plaatsen was alles snel en efficiënt en later de afrekening is ook tip top in orde. Zou zo weer een auto huren als ik het nodig heb.

Helder communicatie, denken mee!

Fijn meegedacht, fijne wagen.

Goede en snelle service

Netjes en snel geholpen.

Zorgvuldig

Netjes door de voorwaarden van de huurovereenkomst gelopen en samen een rondje om de auto gedaan.

Alles naar wens.

Vriendelijk netjes geholpen, jammer dat ‘vaste’ klanten nog een borg moeten betalen

Snel geregeld

Op de laatste minuut super snel even een auto kunnen huren voor niet te veel geld. Snelle en goeie service!

Prima geregeld

Prima geregeld

Top service en goede huurauto's!

Topservice met een goede bus

De bus kreeg ik snel en makkelijk mee. Ook werd hij door INQAR zelf in mijn bijzijn nagekeken op defecten wat erg fijn is. Borg snel terug. Eventueel zou het nog fijner zijn als een paspoort niet nodig is.

Mooie schone nieuwe auto

Wat worden deze auto's afgeracht. Zonde

Fijne mensen. Prima bus!

Een minpuntje is de parkeerplaats voor auto’s. Ik kan op de fiets komen. Maar dat kan niet elke klant