Hele vriendelijke medewerker!

Geholpen door een hele vriendelijke meneer bij het ophalen en terugbrengen van de auto. Erg relaxede sfeer, en meteen schade check bij het ophalen en terugbrengen was ook fijn.

Goed geregeld, lekker makkelijk

Reserveren ging makkelijk, bevestiging kwam snel. Vriendelijk personeel en auto afhalen en terug brengen ging heel soepel!

Top service

Alles goed geregeld en service is top.

Super service op alle vlakken

Ik ben zeer tevreden

Ik ben tevreden over de service en de zorg van al het personeel

Uitstekend en adequaat geholpen

Snelle afhandeling van verhuur, vriendelijk personeel.

Ik vind het vooral erg prettig dat jullie meedenken. Kijken of er ruimte is in een andere vestiging. Ik had een fout gemaakt met reserveren. Het is toch gelukt om de volgende dag een bus te kunnen huren. Wordt zeer gewaardeerd. Jullie zijn erg vriendelijk en duidelijk.

Mooie auto

De auto was keurig en vrij nieuw. Service was uitstekend. Afmelden buiten openingstijden ook.

Vriendelijk personeel

Goed geholpen duidelijke uitleg en denken mee met de klant

Goeie service en nette schone auto

Voor de 2e keer weer een goede service

Fijne service

Voor mijn verhuizing had ik een busje nodig om de laatste spullen te verhuizen. Daarom heb ik bij INQAR een afspraak gemaakt. Service was erg goed en het personeel was vriendelijk

Altijd fijn om een voertuig te huren. Alleen daarom zou ik er zelf geen aanschaffen

Fijne service, fijn personeel, snelle afhandeling

Prima service!

Niets op aan te merken!

Service is prima. Jammer dat in de prijslijst de prijzen niet inclusief btw vermeld staan.

Ik ben kind aan huis bij inqar. Altijd een prima service en altijd goed geregeld. Geweldig gewoon

Snelle levering, vriendelijk personeel, goede auto.

Zie boven

Fijn geholpen

Ze doen er alles aan om mee te denken en denken in oplossingen

Het gehele process van reserveren tot het retourneren van de wagen liep vloeiend. Medewerkers waren vriendelijk en professioneel.

Professionals

Professionals

Vriendelijk personeel en schone bakwagen.

Alles was goed geregeld.

Soepel geregeld zonder gedoe en conform afspraak.

Soepel geregeld zonder gedoe en conform afspraak.

Prettig contact en verzorgde auto’s

Altijd een schone auto voor de deur, en prettige contacten bij bespreken. Telefonisch of per e-mail. Er wordt goed gereageerd op vragen

Top om even voor een uurtje iets weg te brengen.

Top er was nog een auto.

Goede service en nette bus.

Goede service en nette bus. Zeer zeker en aanrader!