Prima service en keurige bestelbus

Uitstekende prijs- / kwaliteitverhouding, prima en correcte service, goed onderhouden en nette bestelauto, ik kom hier zeker terug als klant. Keurig te woord gestaan en geholpen door de beide medewerkers. Snelle afhaal- en terugbreng service.

Prima, maar beoordeling pas doen als alles afgerond is. Dus incl. terugstorting

Wij hadden bus voor paar uur nodig, helaas zijn er bij Inqar alleen maar tijdslot van minimaal halve dagen.

Prima service, op tijd geleverd

Busje voldeed aan de verwachtingen

Duidelijke uitleg en service

Auto op tijd klaar en schoon en keurig uitgelegd welke schade er al aan zat dus geen verrassingen achteraf

top bedrijf voor herhaling vatbaar

Afgelopen week voor het eerst een personenbus gehuurd bij dit bedrijf. Het was om met het gezin naar Dusseldorf te rijden ivm de verjaardag van onze zoon. Alles was echt 100% in orde en volgens afspraak. Top auto, alles op tijd, zo zou n autoverhuurbedrijf altijd moeten zijn. Dank en ik kom zeker weer

Goede service, snel en vriendelijk

Allemaal perfect geregeld

Alles goed geregeld. Aardige mensen en alles snel geregeld volgens afspraak

Prima bus, goede service

Ik vond de service goed en correct. De bestelbus was prima. Een klein minpuntje: misverstand over de huurtijd. Volgens de Inqar-site bedraagt een huurdag 24 uur. Daarmee was ik in de veronderstelling dat ik hem de volgende ochtend nog anderhalf uur (tot 9.30 uur) kon gebruiken voor transport van een groot object. De bus was echter al besteld voor 8.00 uur, zodat ik het object niet meer kon vervoeren. Ze kwamen met een oplossing door mij op een voor mij geschikt moment een bus - met coulance - voor een uur te verhuren.

Top geregeld alles , duidelijke & goede service !

Enkel het terug storten van de borg zou sneller mogen dan 4 werkdagen .

Klantgericht en professioneel!

Prima service: filiaal Leiden verwees naar collega's in Leiderdorp voor een passend alternatief. Schone, vrijwel nieuwe auto.

Uitstekende en vriendelijke dienstverlening

Voor de verhuizing van onze dochter een busje gehuurd. Duidelijke informatie op de website en eenvoudig reserveren. Ik ben uitstekend en vlot geholpen. Kom hier zeker terug bij een volgende verhuizing.

Fijne tandem, goede prijd

Lekker dagje voor een mooi prijsje een tandem gehuurd in Leiden. Snel de borg terug en mooi dat de fiets na kantoortijden ingeleverd kon worden

Fijne auto, goed contact

We kregen een mooie nieuwe auto mee en alles was verder heel duidelijk

Prima service en alles hoed geregeld

Alles goed geregeld

prettige ontvangst, duidelijk waar je aan toe bent

Prima geholpen, duidelijke uitleg en goed materiaal. Veilig op de weg met een auto van INQAR.

In één woord Uitstekend

Ben tevreden van A tot Z

Prima ervaring

Vriendelijk en efficiënt. Ben goed geholpen.

Makkie en professional

easy to hire from, van was ready to pick up at the time and all handled digitally. Easy to work worth

Zeer tevreden met de service

Klantvriendelijk en goede service

Gewoon goed!

In Alphen aan den Rijn opgehaald en na de verhuizing in Leiden ingeleverd. Dat scheelde een hoop tijd na een zware dag. Ophalen en inleveren is soepel verlopen.

Ik heb een goede ervaring gehad met het huren van een bus. Wat ik wel een nadeel vind is dat je 3 werkdagen moet wachten op terugbetaling van de borg. In mijn geval heb ik een woensdag een busje gehuurd en de terugbetaling van de borg stond op maamdag de volgende week op mijn rekening. Dit moet mijninziens de volgende dag kunnen. Groet, A.Miller

Top geregeld

Ondanks dat het systeem plat lag, goed geregeld.

GOED

Prima geregeld vindt het wel prijzig voor maar 4 uurtjes . Zou verder kijken of het goedkoper kan.

Netjes vriendelijk en duidelijk Wel jammer dat nergens de hoogte van de borg staat beschreven