Prima service en een fijn bedrijf

Afspraken worden nagekomen

Goede ervaring. Denken mee naar mijn wensen. Heb er 3 auto's in onderhoud. Supergarage..

Goed!

Vriendelijk, goede service

Goed. Zoals het hoort.

Goed. Komen afspraken na. Goede prijs/kwaliteit.

Snel geholpen

Leek net F1 pitstop lekker snel.

Uitstekende dienstverlening, eerlijk advies en een goede prijs voor de reparaties

Mijn oude auto begint op een aantal punten zijn leeftijd te tonen. Ik heb hier eerlijk advies over gekregen. Er zouden volgend jaar wat dure reparaties nodig zouden zijn om de auto op te weg te houden, wat hij niet meer waard is. Hierdoor konden we wat keuzes maken om de auto voor nu weer veilig gekeurd en op de weg te krijgen, maar geen onnodige kosten te maken voor onderdelen die het nu nog even uithouden. Dit heeft mij honderden euro's bespaard die ik mooi apart kan zetten voor een andere auto. Deze eerlijkheid waardeer ik enorm en het zorgt ervoor dat ik met vertrouwen volgend jaar terugkom als de andere auto gekeurd en onderhouden moet worden.

Afspraken worden nagekomen, en er wordt snel en goed werk geleverd. Altijd een vriendelijke behandeling en er wordt als je even moet wachten meteen koffie aangeboden.

• Deskundigheid N.v.t.

betrouwbaar en komt de afspraken na

je krijgt duidelijke uitleg wat er gedaan moet worden begrijp je het niet wordt het goed uitgelegd en wat de kosten zijn.

Garage met vakmensen

Zeer goede garage, duidelijk en eerlijk Reparaties ook zeer goed Geven goed advies en draaien er niet omheen Zijn vriendelijk en nemen de tijd Geen onnodige kosten en nooit te duur

Vriendelijk

Personeel is vriendelijk en klantgericht. Je wordt netjes op de hoogte gehouden wat er gaat gebeuren met je auto Daarnaast voeren ze nooit reparatie uit zonder de klant eerst in kennis te stellen. En hen op de hoogte te stellen van de kosten. Personeel auto 2000 in hoofddorp is eerlijk, oprecht en zeer vakkundig. Dat is de reden dat ik er 10 jaar mijn auto bij jen in onderhoud heb

Een top garage met top behandeling!

Ondanks onze verhuizing een uur rijden van Diepenveen blijven wij klant van Autobedrijf Kemper, omdat hun kundigheid en open benadering ons een veilig gevoel geven.

ik ben zeer tevreden over de garage .

n zeer tevreden over de

Secuur

Neemt de tijd. Legt alles uit een laat zien waarom iets vervangen moet worden. Zegt ook eerlijk of nog iets kan of niet en legt dit ook uit

Een heel tevreden klant.

Al meer als 40 jaar een trouwe en tevreden klant, wordt altijd correct en goed behandeld, reparaties worden altijd in overleg en naar tevredenheid vakkundig uitgevoerd.

Op tijd, snel en deskundig gewerkt

De afspraak was snel gemaakt, er werd tijdens de afspraak al meegedacht door de autovakmeester himself. Toen de auto gebracht werden de afspraken nogmaals kort bevestigd en de afspraken werden nagekomen. Het uitgevoerde werk was deskundig en netjes afgewerkt.

Zeer fijn en goed!

Ik kom heel graag bij deze garage, professionele en klantvriendelijke mensen.

Meedenkend

Gevraagd om een grote beurt aangezien dit 3 jaar geleden voor het laatst gebeurt was. Omdat er weinig kilometers met de auto gereden was, werd er advies gegeven om een kleine beurt te nemen met enkele aanvullende "dingetjes". Prima meegedacht. Top.

Positief

Zoals altijd prima geholpen, of het nu gaat om het wisselen van de winterbanden of de vervanging van een distributieriem, altijd vakwerk. Komen afspraken goed na, werken tegen een redelijke tarief en bellen als er onverhoopt onverwachte zaken aan het licht komen. Wat wil je als klant nog meer.

Goed en snel

Goeie service verstand van zaken

Prima!

Probleem was op adequate en snelle manier opgelost.

Snelle service

Een nieuwe sleutel voor mijn auto besteld, was na een dag geregeld en ingelezen!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Prettig

Na een goede ervaring in 2020 met de controle van onze airco, besloten om 2021 grote beurt en APK door garage Vullings uit te laten voeren. Tijdens de werkzaamheden had ik beschikking over een leenauto en tijdig kon ik de auto afhalen en ben ik zeer tevreden over de uitgevoerde zaken.

Snelle diagnose en een schappelijke reparatie prijs.

Goede snelle service

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.