Vriendelijk personeel goede service

• Deskundigheid N.v.t.

Vriendelijk en erg behulpzaam

Vriendelijk en behulpzaam personeel, helaas konden ze er mijn klacht niet verhelpen waardoor ik een hoop kosten heb gemaakt zonder resultaat. ('In ruil daarvoor' wel 6 dagen een gratis leenauto gekregen om op mijn werk te komen, dat was dan weer wel top!)

Ze doen het echt goed

Ik kom al jaren bij Marco. Geen nonsens en vakkundig. Ben zeer tevreden en kan het iedereen aanbevelen

goed snel vakkundig

goed ,snel, vakkundig.

Prettige benadering en gewoon vakmanschap.

Goede ervaring in contact en resultaat.

Snelle service

Richtingaanwijslampje was stuk. Werd meteen gemaakt en voor dit geld kon zelf geen uren staan prutsen.

TOPPIE

Leuk en vlot geholpen, Ook bij afhandeling van Geldzaken Een AANRADER. Bedankt DB.

Vriendelijk, snel en vakkundig

Gewoon een prima garage. Zeer vriendelijk,

Altijd goed

Ik ben tevreden. Goede service, vriendelijk en behulpzaam.

Enorme teleurstelling

Trekhaak verlichting uitgevallen. Ik vertelde dat het waarschijnlijk een zekering zou betreffen. De betreffende monteur heeft 1,2 uur aan de auto besteed om tot het oordeel te komen dat een zekering het had begeven. Ik vind dit jammergenoeg ongeloofwaardig. Er werd mij verteld dat een deel van de verlichting het wel deed. Ik zei dat thuis zowel met de aanhanger als de fietsendrager de verlichting in het geheel niet functioneerde. Met de oplossing om 50% van de kosten te betalen heb ik ingestemd maar ik ben erg teleurgesteld.

Service is top!

Ik belde om 17.15 en legde het probleem uit. De volgende ochtend mocht ik langskomen om 7.30, auto op de brug en na 30 minuten kon ik weer veilig de weg op.

Prima geholpen.

Goede service. Auto is keurig netjes afgeleverd. De verkopers is zelfs nog na sluitingstijd gebleven voor ons omdat de banktransactie s'middags niet wilde lukken.

Prima service, correct volgens prijsafspraak

Zeer betrouwbaar adres voor al uw auto onderhoud! Jan top gedaan!

Goede service en medewerkers

Goede service,en klantvriendelijk

Deskundig en vlot

Op afspraak direct geholpen en snel klaar en problemen verholpen

Prijs,qualiteit verhouding is perfect

Sinds vele jaren een tevreden klant, ook vandaag weer vriendelijk en zeer vakkundig geholpen!!!!!!!!!

• Reden bezoek Kleine beurt en APK, plus een kleine reparatie

GOED

CORRECTE, BETROUWBAAR EN ADEQUATE SERVICE. Nooit geen problemen.

Klantgericht en zorgvuldig

Goede eerste ervaring met deze garage. Heel attent en transparant.

?

?

Prima service en klantvriendelijk, in september Auto gekocht. Zogenaamd zonder garantie, maar toch probleem na een maand netjes opgelost kosteloos!

Goed werk en weten waar Je aan toe bent.

Je kunt er goede afspraken maken. Word op de hoogte gehouden van werk en kosten. En heel belangrijk er word naar jouw vragen geluisterd en krijgt en eerlijk antwoord.

vriendelijk,gastvrij,afspraken goed nakomen,snelle service

altijd beste voor de klant zeer deskundig totaal probleemoplosser

Alles in orde.

• Deskundigheid N.v.t.

Nette ontvangst goed en snel geholpen

Prima echter wel een opmerking: Nauwkeuriger omschrijven wat er op aan de auto zit Bij mijn aankoop miste ik het volgende wat wel in de omschrijving stond : Cruise control Navigatie Graag uw reactie hierop

• Service N.v.t.

De SAAB 9-5 gered !

Ik kwam totaal onverwacht met mijn oude SAAB 9-5 bij deze garage. Probleem, luid tikkend, ratelend geluid vanuit de motorruimte Direct diagnose gesteld, en de auto moest blijven. Gelijk een leenauto meegekregen, en men ging er mee aan de slag. Een krukas poelie bleek de boosdoener, en met veel creatief gedenk, en handelen is het opgelost. Dankzij deze mensen, is mij een vroeg moment van afscheid nemen van deze SAAB mij bespaart gebleven, en rij ik nu weer heerlijk rond. Keer op keer wordt ik verrast door de tomeloze inzet van al hun monteurs. Hier wordt gedacht in oplossingen, en niet in onmogelijkheden.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.