Service aan huis

Ook al was het weekend binnen een uur Service aan huis. Top.

Prima service en kwaliteit, ... zoals altijd

Prima service en kwaliteit, ... zoals altijd

goed, vakkundig. zonder fratsen

zie boven

Uitstekend, duidelijk gecommuniceerd en geen verassingen achteraf

Bij mijn oldtimer moest vanwege de APK een remcylinder achter vervangen worden. Ik kreeg vooraf een prijs opgave. Bij het vervangen van de remcylinder zat echter alles tegen omdat het een oldtimer betrof, alle moeren zaten vast. Toch hanteerde Vullings de afgesproken prijsopgave, heel sportief.

Gewoon goed

Trekhaak laten plaatsen

Fantastische vakgarage

Autobedrijf Van Doorn is een vakgarage bij uitstek. Nog los van de geweldige klantvriendelijkheid, hebben ze ook alle kennis in huis die nodig is om je gauw weer op weg te helpen. Zelf heb ik twee auto’s in onderhoud, naar volle tevredenheid, én heb ik er laatst een auto aangeschaft. Van Doorn is van alle markten thuis en begrijpt als geen ander hoe belangrijk klanttevredenheid en dus ook klantenservice is. Niets meer dan lof voor Van Doorn!

Snel en goede service

Duidelijke uitleg en betaalbaar

goede service, goed meegedacht, goedkoop en gewoon goed!

top

Super goede service!

Mijn allereerste autootje hier gekocht. Ik kon op de dag dat ik belde nog komen kijken en ook binnen een week vervolgens opgehaald. Tussendoor hebben ze nog binnen een dag het kentekenbewijs voor mij geregeld zodat ik alvast mijn parkeervergunning aan kon vragen. En bij het ophalen een super leuk pakketje met een fles wijn en wat borrelhapjes gekregen.

Betrouwbaar, eerlijk en zorgvuldig

Zie hierboven

Klantvriendelijkheid en vakmanschap gaan hier al jaren hand in hand.

Al jaren een garage waar ik met zeer veel vertrouwen en tevredenheid kom, al veel anderen naar deze garage verwezen en velen zijn net als ik inmiddels tevreden klant.

Geweldige garage !!

Super aardige mensen, staan altijd gelijk voor je klaar! 100% betrouwbaar. Ik wil nooit meer naar een andere garage.

Uitstekende service

Kundig en bekwaam personeel!

Goed geholpen fijne garage

Prima!

Altijd goede service en deskundigheid en goede verhouding prijs/kwaliteit.

Super snelle XXL service

Super snelle XXL service

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Correcte afhandeling van 60.000 beurt.

De kosten zijn me vooraf gemeld, maar ik vond het bedrag toch tegenvallen gezien het aantal uren dat met dit onderhoud gemoeid was.

Klantvriendelijk en vakkundig.

Prima ervaring

Montage volgens afspraak, niet netjes afgeleverd

Het juiste type trekhaak is gemonteerd. Bij aankomst moest men alle gegevens nog van mij hebben, terwijl ik dit bij mijn bestelling al had doorgegeven. Ook was men niet op de hoogte dat een witte kentekenplaat bijgeleverd moest worden. Dit stond echter wel in de prijsopgave / afspraakbevestiging die ik per mail heb ontvangen. De bekleding van de auto was vervuild. Er was geen gebruiksaanwijzing bijgeleverd. Er werd geen uitleg gegeven. Het is onbekend of er een sleutel bij zit. Kortom: een incomplete aflevering, vandaar de matige beoordeling.

Goed geholpen en vriendelijk

Ik vond dat er duidelijke afspraken gemaakt werden. Erg behulpzame en vriendelijke monteurs.

gewoon goed

No nonsense, geen onnodige reparaties, goed overleg. komen afspraken na.

Prima bedrijf, fijne mensen

Al jaren vaste klant

Vriendelijk en vakkundig

Goede en snelle reparatie

Mijn auto had last van een benzinelucht in het interieur en een remlicht dat het soms niet deed. Beiden waren in een ochtendje opgelost. Tussendoor gebeld over de noodzakelijke werkzaamheden. Top!

Zeer slecht

Geen duidelijk afspraken met de garages waardoor bijna ruzie is ontstaan over wat er voor zo’n bedrag gedaan wordt en wat niet. Garage eigenaar ook niet tevreden over deze website en het leveren van werk via hun

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.