Super vriendelijk en vakmanschap.

Zeer vakkundige mensen met vooral een oor en aandacht voor de klant (waar vind je dat nog?). Ze denken echt mee bij het vinden van een passende oplossing voor je wensen en problemen met de auto. Nemen de tijd en werken zeer vakkundig. Top Garage.

subliem

Goede service en klantvriendelijk

Zodra je de auto hebt gebracht krijg je binnen een uur een telefoontje wat er aan moet gebeuren en wat nog niet nodig is. Dat is zeer prettig voor je portemonnee en voor je bloeddruk. Je krijgt geen verrassingen aan het eind van het onderhoud. Netjes en correct geregeld. Je wordt gebeld wanneer je je auto op kunt halen en dan is je auto ook nog door de wasstraat geweest. Ga zo door...

Charles en zijn team leveren altijd goed werk

Ik kom al jaren bij Charles met mijn auto. Iedereen is altijd vriendelijk en bereid te helpen. Als je even tussendoor naar de auto wil laten kijken omdat je iets niet vindt kloppen, of iets hoort aan de auto. Kan je altijd terecht.

Gewoon goed

Perfecte service !

Perfecte service, afspraken worden goed nagekomen en uiterst vriendelijk.

Zeer deskundig en vertrouwd, je wordt altijd netjes geholpen

Super service en goed personeel die je altijd goed helpt

Ik ben zeer tevreden

Mijn ervaring is zeer goed . Ben met alles tevreden . Tot nu toe geen problemen . En als er problemen zijn worden die netjes op gelost

• Reden bezoek Apk

Geweldige garage

Na enkele jaren weer terug bij de Soester, waarom heb ik zo lang gewacht? Het was thuiskomen! Ik maak nu de derde generatie mee en ook deze heeft het helemaal: de kennis, de klantgerichtheid en de vriendelijkheid. Dus niet alleen de auto wordt in de watten gelegd, maar er wordt altijd met de klant meegedacht bij het oplossen van eventuele reparaties en bij de aankoop van mijn 2de handse Kia Venga. TOP BEDRIJF

Een bijzondere ervaring. Op een goed moment heb ik een afspraak gemaakt met dhr. van Bakel om na te gaan of ik mijn auto, die op gas loopt en 181000 km had gereden, kon inruilen voor een gelijkwaardige auto die hij te koop had staan. Na een proefrit en een uitgebreid gesprek over de auto deed hij mij een inruil voorstel wat verder ging dan ik had verwacht dus was de zaak voor mij beklonken. Totdat hij mij vroeg waarom ik mijn auto wilde inruilen, en ik verbaasd antwoorde dat ik dacht dat de auto daaraan toe was Hij heeft mij toen duidelijk uitgelegd dat dat nog niet zo was en dat mijn wagen nog wel 100.000 km. ,zonder al te veel problemen, zou kunnen blijven rijden. Dat advies heb ik bijzonder gewaardeerd en ik heb hem hartelijk bedankt voor zo'n eerlijk advies. Er ging een blij man naar huis met zijn eigen auto, waar hij aan gehecht was. Ik wens dhr. van Bakel goede zaken toe in de toekomst en hoop als het nog eens echt nodig is zaken met hem te doen. Met vriendelijke groet Gert van Middelkoop

• Service N.v.t.

Fijn en betrouwbaar bedrijf

zeer vriendelijk en betrouwbaar autobedrijf.

Weer prima geholpen en prima service.

Weer prima geholpen en prima service.

Ik ben goed geholpen en naar huis gegaan met een leuke wagen. Gewoon eerlijke mensen die met je meedenken.

Top!!!!!

Tijdens onze vakantie in Terhorne kregen wij een melding dat er iets met de bandenspanning niet goed was. We zijn naar Teo Welles gegaan omdat deze goed beoordeel was op Google. Daar aangekomen hebben ze het in orde gemaakt. Uitleg gegeven over het resetten. Toen wij vroegen om de rekening werd ons medegedeeld dat ze er niets voor wilden hebben. Prodeo dus. Wat een service en vriendelijkheid!!

Goede service en prettig bedrijf

top

Prima garage

Weer goed, vriendelijk en snel geholpen.

zeer tevreden

klantvriendelijk staan je met al je vragen netjes te woord. We worden altijd eerst gebeld voor ze stappen moeten nemen. Als er iets met de auto is gaan we altijd naar van Dompzelaar.

Goede, snelle, duidelijke en transparante service.

Auto gekocht met werk, doorverwezen via vrienden naar Garage Verhoeven en bleek een goede zet te zijn. Ik als auto-leek ben kwetsbaar en ben zodoende afwachtend na slechte ervaringen in het verleden maar was gelijk gerustgesteld. De auto rijdt als een zonnetje en ben zeer tevreden over het resultaat.

Prima!

Uitstekende vakman, zoals je nog maar weinig ziet!

lange wachttijd

dat het enige dagen duurde, is een minpunt, maar dat er ook geen vervangend vervoer beschikbaar was is teleurstellend, terwijl dit als WEL in het abonnement staat. Bovendien stelde ik twee dagen later vast, dat de linker wielplaat mankeerde.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Uitstekende service

Ben sinds 1998 klant bij Autobedrijf Kemper. Zij onderhouden thans mijn MG en houden bij wat er tijdig vervangen moet worden, zoals de distributie riem.Recent voor onderhoudsbeurt geweest en er kwam een keurmeester van RDW via steekproef voor APK voor weer een jaar. Na uitgebreide controle was alles in orde. Chapeau voor monteur Maarten. Geeft vertrouwen, dus tien met een griffel.

Top service

Ze gaan pas stoppen als ze de oorzaak hebben gevonden top monteurs Beste service .

Het was snel en vakkundig geregeld

Prima service.

Prima service, aandacht voor de klant.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.