Hoe werkt het?

Tevreden klanten zijn de beste ambassadeurs. Het beoordelingssysteem van klantenvertellen is laagdrempelig en gebruiksvriendelijk. Wij doen er alles aan om een zo hoog mogelijke respons te realiseren onder je klanten. Om ervoor te zorgen dat ons systeem zo effectief mogelijk wordt gebruikt helpt een specialist van klantenvertellen al onze nieuwe klanten op weg. Samen gaan we ervoor zorgen dat reviews je bedrijf een boost geven!

Het reviewsysteem

Ons reviewsysteem zet je eenvoudig in. Wij helpen je persoonlijk met de opstart en maken je wegwijs in alle functionaliteiten. De eerste stap is het inregelen van een persoonlijke en klantgerichte e-mail waarin je de klant verzoekt om de dienstverlening te beoordelen. Het is belangrijk dat de manier van communiceren klanten daadwerkelijk in actie laat komen en de respons erop hoog is. Een specialist van klantenvertellen helpt met de opzet van de mail en bijbehorende enquête. In de vragenlijst staan slimme vragen die van toepassing zijn op het bedrijf, het product of de dienst en de situatie. Als nieuwe klant ontvang je direct een inlog naar een persoonlijk dashboard. Hierin kun je alle resultaten terugvinden en geef je direct een reactie op ontvangen beoordelingen.

Resultaat

Potentiële klanten krijgen dankzij reviews meer inzicht in je bedrijf en de manier waarop er wordt omgegaan met klanten. Het geeft hen net dat laatste zetje geven om klant te worden. Beoordelingen wekken vertrouwen en zet je gemakkelijk commercieel in. Bekijk hier alle voordelen van online reviews.

Meld je aan middels het contactformulier en/of bel een van onze specialisten. Wij kijken dan naar het meest geschikte pakket wat bij je wensen en behoeftes past.

Neem contact met ons op