Hoe het werkt?

Uw reviewspecialist

Een klantbeoordelingssysteem is slechts een middel om een doel te bereiken. Wij vinden het belangrijk dat u niet kortdurend gebruikmaakt van ons professionele klantbeoordelingssysteem maar juist doorlopend. Wij vinden het belangrijk dat u uw klantbeoordelingen inzet op 12 verschillende manieren. Uw vaste contactpersoon helpt u hier (gratis) bij. Hij is uw aanspreekpunt én klankbord. Kortom uw eigen persoonlijke reviewspecialist die u terzijde staat en adviseert bij het inzetten van uw klantbeoordelingen om uw omzet en rendement te verhogen.

Neem contact op met uw reviewspecialist voor een gratis proefperiode.

Het reviewsysteem

Ons gebruiksvriendelijke professionele klantbeoordelingssysteem is zeer gebruiksvriendelijk. U wordt persoonlijk opgestart en wegwijs gemaakt in de diverse  functionaliteiten. Samengevat verstuurt u vanuit ons klantbeoordelingssysteem pro-actief (geautomatiseerd) uw klanten een mail met het verzoek u te beoordelen. De (persoonlijke) opzet van deze enquête (reviewverzoek) zorgt voor een zeer hoge respons tot wel 76%. Uw vragenlijst wordt voor u op maat gemaakt met vragen die van toepassing zijn op uw bedrijf en situatie. In uw persoonlijke dashboard vindt u alle resultaten terug en kunt u reageren op de ontvangen beoordelingen. U bepaalt zelf wanneer u de resultaten wilt publiceren.

Neem direct contact met ons op voor een gratis proefperiode.

Resultaat

Internet is het oriëntatiekanaal. U doet er verstandig aan potentiele klanten inzicht te geven in uw klantbeoordelingen. Klantbeoordelingen helpen uw omzet te vergroten en rendement te verbeteren. Klanten die meer vertrouwen hebben kopen sneller én meer. U maakt eenvoudig sneller het verschil ten opzichte van uw concurrenten. Uw resultaten kunt u op wel 12 verschillende wijze commercieel inzetten. Tevens worden uw beoordelingen in Google Adwords getoond.

Neem direct contact met ons op voor een gratis proefperiode.

Kenmerken

• Gratis 14 dagen uitproberen4 klein
  • Vormgeving die past bij uw bedrijf
  • Meerdere domeinnamen mogelijk
  • Uitstekend voor Franchiseketens
  • Nederlands marktleider
  • Uitstekende helpdesk
  • Meest complete systeem
  • Official Google partner (gele sterren in Adwords)
  • Samenwerking met toonaangevende partners

Widget voorbeelden

Algemene voorwaarden - Richtlijnen Klantbeoordelingen - Gebruiksvoorwaarden & Privacybeleid