Keuze gemaakt voor een hypotheekcoach. Deze coach, Andreo Popovic, heeft mij op een prettige en open wijze geholpen bij mijn aanvraag voor een nieuwe hypotheek.
Hoi Eric, Bedankt voor jouw review en het mooie cijfer! Fijn om te lezen dat je prettig geholpen bent. Bas ABN AMRO Webcare
Onze hypotheek adviseur heeft ons prima geholpen. Was makkelijk bereikbaar en gaf duidelijk en snel antwoord op onze vragen. Totale ontzorging.
Hoi Alex, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat alles goed is verlopen. En dat jullie totaal ontzorgt zijn is prettig om te horen! Bas ABN AMRO Webcare
Als ex personeelslid met pensioen was het voor mij een rare gewaarwording om via mijn computer een gesprek te voeren met een medewerkster van de ABNAMRO. In mjn tijd stapte men een kantoor binnen na een afspraak en had een persoonlijk gesprek. Achteraf ging het gesprek prettig maar ik vond het persoonlijk wel een beetje spannend. De medewekster nam wel alle tijd i vond alleen als ze gegevens op het scherm zette dat die niet goed te lezen waren.
Goedemiddag Cor, Bedankt voor je review. Begrijpelijk dat deze nieuwe techniek wennen is. Fijn om te horen dat mijn collega de tijd voor je. Goed dat je feedback geeft, we kunnen altijd blijven verbeteren. Bas Webcare ABN AMRO
Wel heel veel documenten voor een een eenvoudige hypotheek. Betrof een medeneming van de bestaande hypotheek ( voorwaarden) naar een nieuw ( nog te bouwen appartement). een overbruggingskrediet en een stukje nieuwe hypotheek. Probeer iets eenvoudiger op te stellen!
Hi Johan, Bedankt voor je feedback! We begrijpen dat het aanleveren van veel documenten soms overweldigend kan zijn. Bij complexe situaties, zoals een overbruggingskrediet en een nieuwe hypotheek, willen we zeker weten dat alles goed geregeld is. Als je nog vragen hebt, staan we natuurlijk voor je klaar! Herma Webcare ABN AMRO
Het ging heel goed met goede uitleg en verder helpen met alle documenten verzamelen.
Hallo Silviya, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat alles goed is gegaan en dat we je hebben kunnen helpen met het verzamelen van de benodigde documenten. Als je nog vragen hebt, staan we natuurlijk altijd voor je klaar! Herma Webare ABN AMRO
Al de jaren al zeer tevreden over de ABN Amro
Hi Claudia, Dat is een leuke reactie en dat horen we graag! Herma Webare ABN AMRO
Goede voorlichting en prettige communicatie.
Hallo Freddy, Goed om te horen dat je het zo ervaren hebt. Dat zijn fijne geluiden. Als we je verder nog ergens mee vooruit kunnen helpen, horen we dat graag. Herma Webare ABN AMRO
Erg betrokken hypotheekadviseur die goed meedacht naar de persoonlijke situatie. Gemakkelijk contact over allerlei advies vragen, deels ook een beetje buiten de scope van de hypotheek lagen. Vlotte afhandeling, sneller dan verwacht. Inhoudelijk ook een scherpe deal in vergelijking met andere hypotheekverstrekkers.
Goedemorgen Koen, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met het persoonlijke advies, het snelle proces én de scherpe deal. We waarderen je feedback enorm! Ik zal het ook aan de hypotheek adviseur doorgeven die je geholpen heeft. 😊 Herma Webcare ABN AMRO
Helaas veel ruimte om te verbeteren. Wij moesten herhaaldelijk zelf achter de hypotheek adviseur aan om een update te krijgen. Vaak slecht bereikbaar. Uiteindelijk de offerte pas 1 dag voor verstrijken van de financieringstermijn gekregen.
Hi Ralph, Bedankt voor je review. Het spijt me om te horen dat je ervaring met ons niet vlekkeloos is verlopen. Ik kan me voorstellen dat het ontzettend stressvol is geweest om zo lang te moeten wachten op updates en de offerte, zeker met zo’n belangrijke beslissing als een hypotheek. Dat is natuurlijk niet wat je van ons mag verwachten. Ik waardeer het dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen. Ik ga jouw feedback doorgeven, zodat we hier serieus mee aan de slag kunnen en dit in de toekomst beter doen. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Xx
Hi Wim, Bedankt voor je review allereerst. Ik kan mij voorstellen dat er veel op je afkomt als je een hypotheek gaat aanvragen en er ook veel van je gevraagd wordt. Tegelijkertijd willen we jou natuurlijk een aanbod doen dat past bij je financiën. Om een zo goed mogelijk beeld te krijgen, hebben we informatie nodig. Hopelijk is alles rond nu, maar mocht je hier nog vragen over hebben, voel je dan vrij om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Voor ons was het de eerste keer dat wij een hypotheek aanvroegen, en we werden zeer kundig te woord gestaan door Sylvia Geurts. Ze heeft ons van a tot z keurig begeleid in heel het proces, en het was enorm snel (en nog voor de deadline) rond! We zijn super blij met onze nieuwe woning en met de wijze van handelen van Sylvia en de rest van het ABN team.
Hoi Merijn, Natuurlijk toch wel spannend als je voor het eerst een hypotheek aanvraagt! Fijn dat alles zo goed en naar tevredenheid is verlopen. Ik zal jullie bericht ook aan Sylvia doorgeven! Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Meerdere keren heb ik telefonisch contact gehad met de betreffende persoon die mijn aanvraag behandelde i.v.m. extra uitleg van tekst. Altijd geduldig beantwoord.
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling van onze dienstverlening. Ik ben blij te lezen dat het contact met de adviseur als prettig is ervaren en dat deze u goed heeft kunnen voorzien van uitleg. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Ik ben goed begeleid bij het aanleveren van mijn gegevens.
Goedemiddag Roel. Hartelijk dank voor je mooie beoordeling van de dienstverlening. Fijn om te lezen dat je de begeleiding door de adviseur als goed hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Zeer klantvriendelijk behulpzaam en meelevend.
Goedemiddag Elly. Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling van onze dienstverlening. Daar worden we heel blij van. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
*AI-generated content. Check the content.* Onze hypotheekadviseur, Ida van Rijn, heeft ons uitstekend en op een prettige manier begeleid bij de aanvraag van onze hypotheek. Dankzij haar hulp werd deze spannende periode een stuk aangenamer. Ze was altijd beschikbaar en reageerde snel op onze vragen. Heel erg bedankt hiervoor!
Goedemiddag Rogier en Nicole, Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling op dit platform. Ik zal er voor zorgen dat Ida jullie mooie compliment onder ogen krijgt. :) Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Na de orientatie over de mogelijkheden snel kunnen doorpakken, met duidelijke begeleiding.
Goedemorgen Roeland. Dank voor je mooie review van onze dienstverlening. Heel fijn om te lezen dat het proces snel en efficient is verlopen en de begeleiding hierbij goed was. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
De Hypotheek adviseur was erg vriendelijk en meedenkend. Ze hielp echt goed om het hele proces door te komen. Op mijn vragen werd steeds zsm geantwoord.
Hi D, Dankjewel voor je ontzettend mooie review! Zo horen we dat graag. Groeten, Roeland ABN AMRO Webcare
Gedurende de eerets fase van het proces dreigde vertraging te ontstaan doordat er discussie ontstond over de doelomschrijving van de benodigde (overbruggings-) financiering zoals verwoord in de taxatie rapporten. Na nadere duiding ging de aanvraag trein snel lopen met binnen een week een concept en finale offerte. Dank aan de pro-actieve en goed communicerende hypotheek coach van ABN AMRO Bank!
Beste Ivo, Fijn om te lezen dat na een aanvankelijke vertraging de snelheid toch weer is opgelopen! Hartelijk dank voor het achterlaten van je review, Roeland ABN AMRO Webcare
Voor een verzilver hypotheek kwamen we uit bij de Abn Amro. Onze vaste rots in de branding, Hella, was heel geduldig en gaf direct antwoord op al onze vragen via de mail. Ze gaf ons het gevoel dat we bij de Abn Amro een goede keuze hebben gemaakt.
Hallo Marjan, Bedankt voor deze fijne review. Ik zal je complimenten zeker doorzetten naar Hella. Goed om te horen dat jullie het zo goed hebben ervaren. Herma Webcare ABN AMRO
Geweldige begeleiding
Hallo Philip, Dank voor jouw mooie review. Heel fijn om te vernemen dat alles zo goed is verlopen. Dat horen we graag! Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Ik ben waarschijnlijk één van de oudste klant n van de ABN en dan praat ik over 1968. Well done ABN !!
Hallo Bert, Wat een mijlpaal! Mooi om te horen dat je al zolang een tevreden klant ben. Laten we dat vooral voortzetten. Bedankt voor je leuke review. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Wij zijn door ABN-AMRO goed geadviseerd bij de aanvraag van een verzilver-hypotheek en de afhandeling is probleemloos verlopen. De adviseur heeft alle voor- en nadelen goed uitgelegd en heeft op een zeer prettige manier gecommuniceerd en waar nodig snel en accuraat onze aanvraag begeleid en afgehandeld. We zijn volledig tevreden over de wijze waarop alles is verlopen.
Hallo Gerrit, Goed om te horen dat jullie tevreden zijn, dat horen we altijd graag. Fijn dat het zo is verlopen. Met vriendelijke groet, Herma ABN AMRO Webcare
Hoewel alles digitaal, via app, mail en telefoon werd afgehandeld voelde het zeker niet als onpersoonlijk of afstandelijk. Terwijl de voordelen boven fysiek op een locatie afspreken zijn: het kost minder tijd en schakelen gaat heel snel.
Hallo Tosh, Wat fijn dat je het gehele proces ondanks dat het digitaal is verlopen, dit niet als onpersoonlijk of afstandelijk hebt ervaren. Ik kan me ook goed indenken dat het juist prettig is voor je als het minder tijd kost. Mocht er in de toekomst nog iets zijn, laat het vooral weten. Fijne avond. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Ik heb het als prettig ervaren. Ik werd meegenomen in de stappen die gedaan moesten worden. Het ging erg vlot en ook menselijk. Echt iemand die naast je stond.
Hoi Ilse, Wat fijn dat je je zo goed begeleid voelde en dat alles soepel verliep. Dank je wel voor je mooie woorden! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Het hele proces is goed gegaan echter er was wel veel (onnodig) administratiewerk bij
Goedemiddag Cees, Bedankt voor je review. Fijn dat het proces goed is gegaan. Goed dat je ook aangeeft wat er beter zou kunnen, zo kunnen we onze processen blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Een hypotheek bij ABN AMRO geeft u de zekerheid van zorgeloos en financieel gezond wonen. Nu en in de toekomst. Met flexibele hypotheekvormen, uitstekende voorwaarden en een goede service. Zo krijgt u altijd de hypotheek die bij u past.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.