Filters

9

Ik had een uitstekende ervaring met het aanvragen van mijn hypotheek

de adviseur gaf duidelijke uitleg, we wisten precies wat we moesten aanleveren en eventuele vragen of problemen werden snel en professioneel opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Professionele aanpak

Zeer ondersteundend en klantvriendelijkheid werden de stappen voor het verkrijgen van de overbruggingshypotheek perfect voltooid.

  • Aanbevelen? Ja
10

Best mortgage engagement from all we had in NL

One of the best customer service and professionalism from all other mortgage companies we engaged with. In the end it mattered a lot to in our decision and we decided to go for ABN. Dimitri Warella, thank you!

  • Aanbevelen? Ja
8

wij zijn tevreden met de overeenkomst.

meer kan ik niet kwijt binnen de voorgestelde maximum 2 minuten.

  • Aanbevelen? Ja
8

alles OK. Echter vervelende tijdsdruk vanwege lange duur taxatierapport

Advisen en aanleveren stukken prima. Gevraagd werd ook naar taxatierapport van aan te kopen pand. Bureau Maatwerk werd aanbevolen vanwege vlotte werkwijze. Duurde echter 10 dagen, waardoor deadline in koopovereenkomst erg dichtbij kwam. Niet goed voor de zenuwen.

  • Aanbevelen? Ja
8

was zo geregeld

was goed sneller dan gedacht

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed verlopen

Geen

  • Aanbevelen? Ja
9

de hypotheek adviseuse voor alle voorkomende problemen wel een oplossing en was altijd aanwezig..

'n zeer aangename dienstverlening door een toegewijde adviseuse(Ida van Rijn ) die er altijd was als je haar nodig had voor noodzakelijke informatie. mijn digitale kennis liet zo af en toe te wensen over. Ida vond in dat geval altijd een niet digitale oplossing van het probleem.

  • Aanbevelen? Ja
1

Geldklopperij

Ik ben 74 en heb ibm mijn verhuizing een overbrugging hypotheek nodig en tot slot een kleine hypotheek. Ik moet een totaal voor mijn situatie een vragenlijst door die totaal niet relevant is voor mijn situatie. Ik weet een aantal vragen niet goed te beantwoorden die niets met mijn situatie hebben te maken en moet dan een advies krijgen ad 1250,00 euro die uiteindelijk niets waard is. Een aaneensluitende stroom adviezen en herhalingen waar ik niets mee kan. Zelfs de adviseur begrijpt het en schaamt zich. Dr klachten afdeling verschuilt zich achter dat ze dit moeten doen maar de organisatie waar ze zich achter verschuilen geeft aan dat dit helemaal niet nodig is? Geldklopperij waar ouderen de dupe van zijn!

  • Aanbevelen? Nee
9

Goede adviezen met snelle interactie

Prettig contact met goede diepgaande Adviezen

  • Aanbevelen? Ja
9

Professioneel, vriendelijk en meedenkend

Wij hebben Rob Appeldoorn als hypotheekadviseur gehad. Hij heeft heel professioneel begeleid door de processen tot aan de tekening van de hypotheekaanvraag. Niets dan lof over zijn werkwijze.

  • Aanbevelen? Ja
9

Duidelijk en netjes

Vriendelijkheid, voorkomend en zorgvuldig en meedenkend

  • Aanbevelen? Ja
5

Zonder advies ook geen service of klantgerichte benadering

Bij het afnemen van onze hypotheek zonder advies liepen wij veelvuldig aan tegen een niet klantgerichte benadering. Veelvuldig kregen wij terug "u doet zonder advies" terwijl wij vragen over het proces hadden. Dus geen adviesvraagstukken. De toon hierbij ervaarde wij als enorm belerend en niet hulpvaardig. Daarnaast ervaarde wij het onprettig dat ondanks het feit dat twee personen samen de aanvraag deden en altijd elkaar in de CC zetten wij consequent reactie naar één persoon kregen, dus geen CC. Ten slotte tot ons grote frustratie is door diverse redenen ons klant dossier meerdere keren gewist.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

Snel gelopen Goede afwikkeling Informatie over makelaar, notaris en taxatie in maatwerk

  • Aanbevelen? Ja
4

Onprofessioneel

Wij hadden een overbruggingshypotheek nodig. Wij kozen voor zelf regelen. De hypotheek coach mag dan geen advies geven. Prima, echter deze coach bleef het wel heel lang herhalen. Wij kozen voor een bepaalde vorm waarbij de coach zei dat dit gebruikelijk was. Nadat wij alles hadden ge upload hoorde wij niets, tot dat wij aan de bel trokken. De opmerking van de coach hij had niets gezien….. vreemd dat hij het niet in de gaten had of dat er vanuit een systeem’ een melding komt dat alles van de klant klaar staat. Datum wanneer offerte gereed moest zijn was ook 2 maanden later? Dat was de datum waarop de overdracht van de woning is???? Toen alles aangeleverd was bij de acceptatie werd het afgewezen omdat de vorm van de hypotheek niet correct was? Terwijl de coach had verteld dat dit . Het contact met de coach was ons grote struikel punt. Zoals eerder gezegd onprofessioneel. Verder lijkt het er tot nu toe op dat alles verder voorspoedig verloopt. Wij moeten nog naar de notaris voor de overdracht en de overbrugging.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles volgens afspraak

Alles is snel geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig, duidelijk zeer compleet

Ik had een een heel leuk contact met I meijer kardol. Ze was eerlijk en oprecht. Het was geen hypotheek gesprek. Dit was een gesprek zoals hij bij deze tijd past. Ischa heeft ons goed uitgelegd hoe alles kon en niet kon en wat de consequenties hiervan waren.

  • Aanbevelen? Ja
6

Alles online maakt het minder persoonlijk

Prima geholpen en denk ook een eerlijk en prima advies. Ik vind het alleen prettiger als er iemand tegenover je zit met zoiets. Nu moet ik me concentreren op een telefoon gesprek. Ook zie je dan duidelijker alle cijfers.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel, deskundig en duidelijk

De ervaring met Dimitri was goed! Hij heeft de aanvraag goed begeleid en afspraak was afspraak!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vakkundig geholpen door adviseur

Wij zijn vakkundig geholpen door financieel adviseur dhr. Frank van Loon. Zeer goede begeleiding in het totale traject.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima resultaat in korte tijd

Ik ben goed geholpen door een hypotheekadviseur van ABN Amro. Ik had veel vragen omdat het onze eerste koopwoning is en die werden allemaal netjes en tijdig beantwoord. Ook vond ik het fijn dat de hypotheekhoogte niet werd verlaagd door de verblijfsvergunning van mijn vrouw wat bij andere banken wel een probleem bleek te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
8

Klantgericht en zorgvuldig

Onze hypotheek is aangepast, dit gebeurde geheel telefonisch op een vriendelijke en zorgvuldige manier. Al hadden we de gesprekken toch liever op een kantoor gevoerd, maar ondanks dit zijn we tevreden over het proces.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super!

Snel antwoord, vriendelijk en inhoudelijk goede antwoorden. Zeer proactief en behulpzaam, ook met randzaken die wellicht buiten de scope van een hypotheekaanvraag horen.

  • Aanbevelen? Ja
8

heel goed geholpen

heel goed geholpen alleen jullie hebben ontzettend veel gegevens nog waardoor alles wat traag verloopt

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en duidelijk mbv een hypotheekcoach geregeld

Wij wilden onze bestaande hypotheek een stukje verhogen tbv woningverbetering. We hebben ons hierin laten ondersteunen door een hypotheekcoach. Dit is ons uitstekend bevallen. Een betrokken coach die ons deskundig, duidelijk en eerlijk ondersteunde en snel en goed reageerde op onze (aanvullende) vragen via e-mail en telefoon.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Gustav Mahlerlaan 10

1082 PP Amsterdam

Over ABN AMRO Hypotheken

Een hypotheek bij ABN AMRO geeft u de zekerheid van zorgeloos en financieel gezond wonen. Nu en in de toekomst. Met flexibele hypotheekvormen, uitstekende voorwaarden en een goede service. Zo krijgt u altijd de hypotheek die bij u past.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.