Voor ons was het de eerste keer dat wij een hypotheek aanvroegen, en we werden zeer kundig te woord gestaan door Sylvia Geurts. Ze heeft ons van a tot z keurig begeleid in heel het proces, en het was enorm snel (en nog voor de deadline) rond! We zijn super blij met onze nieuwe woning en met de wijze van handelen van Sylvia en de rest van het ABN team.
Hoi Merijn, Natuurlijk toch wel spannend als je voor het eerst een hypotheek aanvraagt! Fijn dat alles zo goed en naar tevredenheid is verlopen. Ik zal jullie bericht ook aan Sylvia doorgeven! Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Meerdere keren heb ik telefonisch contact gehad met de betreffende persoon die mijn aanvraag behandelde i.v.m. extra uitleg van tekst. Altijd geduldig beantwoord.
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling van onze dienstverlening. Ik ben blij te lezen dat het contact met de adviseur als prettig is ervaren en dat deze u goed heeft kunnen voorzien van uitleg. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Ik ben goed begeleid bij het aanleveren van mijn gegevens.
Goedemiddag Roel. Hartelijk dank voor je mooie beoordeling van de dienstverlening. Fijn om te lezen dat je de begeleiding door de adviseur als goed hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Zeer klantvriendelijk behulpzaam en meelevend.
Goedemiddag Elly. Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling van onze dienstverlening. Daar worden we heel blij van. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
*AI-generated content. Check the content.* Onze hypotheekadviseur, Ida van Rijn, heeft ons uitstekend en op een prettige manier begeleid bij de aanvraag van onze hypotheek. Dankzij haar hulp werd deze spannende periode een stuk aangenamer. Ze was altijd beschikbaar en reageerde snel op onze vragen. Heel erg bedankt hiervoor!
Goedemiddag Rogier en Nicole, Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling op dit platform. Ik zal er voor zorgen dat Ida jullie mooie compliment onder ogen krijgt. :) Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Na de orientatie over de mogelijkheden snel kunnen doorpakken, met duidelijke begeleiding.
Goedemorgen Roeland. Dank voor je mooie review van onze dienstverlening. Heel fijn om te lezen dat het proces snel en efficient is verlopen en de begeleiding hierbij goed was. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
De Hypotheek adviseur was erg vriendelijk en meedenkend. Ze hielp echt goed om het hele proces door te komen. Op mijn vragen werd steeds zsm geantwoord.
Hi D, Dankjewel voor je ontzettend mooie review! Zo horen we dat graag. Groeten, Roeland ABN AMRO Webcare
Gedurende de eerets fase van het proces dreigde vertraging te ontstaan doordat er discussie ontstond over de doelomschrijving van de benodigde (overbruggings-) financiering zoals verwoord in de taxatie rapporten. Na nadere duiding ging de aanvraag trein snel lopen met binnen een week een concept en finale offerte. Dank aan de pro-actieve en goed communicerende hypotheek coach van ABN AMRO Bank!
Beste Ivo, Fijn om te lezen dat na een aanvankelijke vertraging de snelheid toch weer is opgelopen! Hartelijk dank voor het achterlaten van je review, Roeland ABN AMRO Webcare
Voor een verzilver hypotheek kwamen we uit bij de Abn Amro. Onze vaste rots in de branding, Hella, was heel geduldig en gaf direct antwoord op al onze vragen via de mail. Ze gaf ons het gevoel dat we bij de Abn Amro een goede keuze hebben gemaakt.
Hallo Marjan, Bedankt voor deze fijne review. Ik zal je complimenten zeker doorzetten naar Hella. Goed om te horen dat jullie het zo goed hebben ervaren. Herma Webcare ABN AMRO
Geweldige begeleiding
Hallo Philip, Dank voor jouw mooie review. Heel fijn om te vernemen dat alles zo goed is verlopen. Dat horen we graag! Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Ik ben waarschijnlijk één van de oudste klant n van de ABN en dan praat ik over 1968. Well done ABN !!
Hallo Bert, Wat een mijlpaal! Mooi om te horen dat je al zolang een tevreden klant ben. Laten we dat vooral voortzetten. Bedankt voor je leuke review. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Wij zijn door ABN-AMRO goed geadviseerd bij de aanvraag van een verzilver-hypotheek en de afhandeling is probleemloos verlopen. De adviseur heeft alle voor- en nadelen goed uitgelegd en heeft op een zeer prettige manier gecommuniceerd en waar nodig snel en accuraat onze aanvraag begeleid en afgehandeld. We zijn volledig tevreden over de wijze waarop alles is verlopen.
Hallo Gerrit, Goed om te horen dat jullie tevreden zijn, dat horen we altijd graag. Fijn dat het zo is verlopen. Met vriendelijke groet, Herma ABN AMRO Webcare
Hoewel alles digitaal, via app, mail en telefoon werd afgehandeld voelde het zeker niet als onpersoonlijk of afstandelijk. Terwijl de voordelen boven fysiek op een locatie afspreken zijn: het kost minder tijd en schakelen gaat heel snel.
Hallo Tosh, Wat fijn dat je het gehele proces ondanks dat het digitaal is verlopen, dit niet als onpersoonlijk of afstandelijk hebt ervaren. Ik kan me ook goed indenken dat het juist prettig is voor je als het minder tijd kost. Mocht er in de toekomst nog iets zijn, laat het vooral weten. Fijne avond. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Ik heb het als prettig ervaren. Ik werd meegenomen in de stappen die gedaan moesten worden. Het ging erg vlot en ook menselijk. Echt iemand die naast je stond.
Hoi Ilse, Wat fijn dat je je zo goed begeleid voelde en dat alles soepel verliep. Dank je wel voor je mooie woorden! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Het hele proces is goed gegaan echter er was wel veel (onnodig) administratiewerk bij
Goedemiddag Cees, Bedankt voor je review. Fijn dat het proces goed is gegaan. Goed dat je ook aangeeft wat er beter zou kunnen, zo kunnen we onze processen blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Vriendelijk, behupzaam en goede samenwerking
Goedemorgen Jan, Bedankt voor je beoordeling. Top dat je onze service als vriendelijk en behulpzaam hebt ervaren! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
met aandacht goed geinformeerd geholpen
Goedemorgen G. van den Berg, Bedankt voor je mooie review. Fijn dat je tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Deskundig, vriendelijk en snel geholpen in elke stap van het proces.
Hi Matt, Fijn dat het zo'n goede ervaring was. Dat vinden we fijn om te horen. Herma ABN AMRO Webcare
Ik wilde mijn hypotheek oversluiten en ging aanvankelijk een vrijblijvend gesprek aan. Dit beviel prima, waarna er een hypotheek aanvraag gedaan werd. Hier kwam prima uitgewerkt een voorstel uit. Alle stappen zijn bijzonder prettig verlopen
Beste Rob, Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met het oversluiten van je hypotheek! Het is natuurlijk belangrijk dat zo’n proces helder en prettig verloopt, en we zijn blij dat we je hierbij goed hebben kunnen begeleiden. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Prima om alles zelf te regelen online, vind het alleen nog wel prijzig voor als je alles zelf regelt.
Beste Joep, Dankjewel voor je review! We nemen je feedback over onze prijzen mee. Mooie avond, Roeland ABN AMRO Webcare
Bij het hypotheekadvies zijn mij de voor- en nadelen van de verschillende hypotheekmogelijkheden duidelijk uitgelegd. Op basis van deze toegevoegde informatie was het mogelijk om een afgewogen keuze te maken.
Goedemiddag Elly, Dank voor je mooie review van onze dienstverlening. Fijn om te lezen dat de adviseur de opties, met bijbehorende voor- en nadelen, goed heeft kunnen toelichten waardoor voor jou een goede afweging gemaakt kon worden welke optie het beste aansluit bij je wensen. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Goede service, juiste kennis
Goedemorgen Michael, Hartelijk dank voor je mooie cijfer voor onze dienstverlening! We zijn heel blij dat je hiervoor de moeite genomen hebt, dus dank je wel! Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Korte lijnen, snel en vlot contact en een hypotheekofferte snel binnen! Bedankt kaylee!
Goedenavond Anika, Wat een mooie review, bedankt voor het delen! Fijn om te horen dat je zo snel en vakkundig geholpen bent en dat het contact soepel verliep. We begrijpen hoe belangrijk dat is tijdens een hypotheekaanvraag. We geven jouw compliment met veel plezier door aan Kaylee. Ze zal hier zeker blij mee zijn! Als we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, staan we uiteraard voor je klaar en helpen we je graag vooruit! :-) Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Ik vind dat het lang duurt eer alles voor elkaar is en er getekend worden
Goedenavond Tina, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Ik begrijp dat het hypotheekproces soms ingewikkeld kan aanvoelen en dat het wachten op alles wat geregeld moet worden frustrerend kan zijn. Dat is natuurlijk niet hoe we willen dat je dit ervaart. We streven ernaar om juist het proces zo duidelijk en soepel mogelijk te laten verlopen. We zijn daarom erg blij met je feedback hierover. Op deze manier krijgen wij de mogelijkheid om het te verbeteren in de toekomst. Nogmaals dank! Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Onze hypotheekadviseur heeft ons ontzettend goed geholpen. We konden hem altijd bereiken en als dat niet lukte, belde hij dezelfde dag nog terug. Omdat wij zelf niet zoveel kennis hadden, namen hij alle tijd om dingen rustig en duidelijk uit te leggen – soms zelfs meerdere keren, wat we erg prettig vonden. Alles werd in begrijpelijke taal uitgelegd, waardoor we precies wisten waar we aan toe waren. Soms moesten we wat langer wachten op andere afdelingen, maar onze persoonlijke adviseur bleef altijd betrokken en behulpzaam. Al met al zijn we heel tevreden over de begeleiding en service!
Goedenavond Lisa, Wat een prachtige review, bedankt voor het delen van jullie ervaring! Het is geweldig om te horen dat onze hypotheekadviseur jullie zo goed heeft kunnen ondersteunen. Dat hij altijd bereikbaar was, alles rustig en duidelijk uitlegde, en zelfs meerdere keren toelichting gaf als dat nodig was, is precies de service waar we naar streven. Fijn ook dat jullie ondanks wat langere wachttijden bij andere afdelingen toch het gevoel hadden dat onze adviseur betrokken bleef en jullie goed begeleidde. We zijn blij dat jullie zo tevreden zijn over de service en begeleiding. Bedankt voor het vertrouwen en mochten jullie in de toekomst nog vragen hebben, dan helpen wij jullie graag vooruit. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Een hypotheek bij ABN AMRO geeft u de zekerheid van zorgeloos en financieel gezond wonen. Nu en in de toekomst. Met flexibele hypotheekvormen, uitstekende voorwaarden en een goede service. Zo krijgt u altijd de hypotheek die bij u past.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.