Filters

7

Aardige mijnheer maar vreselijk veel vragen.

Medewerker was aardig en geduldig. Vroeger kon je je contract, je loonstrookje en je paspoort laten zien en kreeg je een lening. Nu is dit ( door de #@% EU) een ramp. Het begon met 26 up te loaden documenten. Nadat we dat hadden gedaan waren er 6 afgekeurd en werd het totaal aantal up te loaden documenten verhoogd tot 28. Hierdoor wist je gedurende de rit niet waar je aan toe was. Daarnaast is de omschrijving bij de up te loaden documenten niet eenduidig: amer kon zoiets staan als energielabel appartement. Dan was het mij niet duidelijk of het om het appartement ging waar de overbruggingshypotheek op zou gaan rusten of het te kopen appartement. Vervolgens was de upload "afgewezen" met een vage reden. Mij nog altijd niet duidelijk wat er mis was. Ander voorbeeld: er werdt gevraagd naar de aflosnota van mijn vorige hypotheek bij de ing. Bij navraag bij de ing bleek ik deze brief nooit gehad te hebben van hen ( ik had het laatste stukje in 1x betaald zonder de brief eerst gekregen te hebben). Ik dus in de stress wat ik hier dan moest uploaden. Ander voorbeeld: belastingopgave 2012. Bij digid kan je slechts 5 jaar terugkijken, je moet dan de belastingdienst bellen. Deze zegt vervolgens doodleuk dat ze het alleen per post kunnen en dat het typisch 10 werkdagen duurt, maar dat ze zich zelf een max opleggen van 10 weken. Dat is dus stress omdat we geen ontbindende voorwaarden hadden gesteld en de ambtenaren wel op zich laten wachten.

  • Aanbevelen? Ja
9

Adviseur denkt mee

De adviseur dacht met me mee en zodoende kwam ik uiteindelijk tot het product dat ik heb afgenomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen

Goede begeleiding gehad en duidelijke communicatie. En altijd vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne manier van communiceren en advies

Heel goed geholpen. Korte lijntjes. Super.

  • Aanbevelen? Ja
10

Voortreffelijk

Keuze gemaakt voor een hypotheekcoach. Deze coach, Andreo Popovic, heeft mij op een prettige en open wijze geholpen bij mijn aanvraag voor een nieuwe hypotheek.

  • Aanbevelen? Ja
10

Van A tot Z professioneel geholpen

Onze hypotheek adviseur heeft ons prima geholpen. Was makkelijk bereikbaar en gaf duidelijk en snel antwoord op onze vragen. Totale ontzorging.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vreemd maar goed afgewikkeld

Als ex personeelslid met pensioen was het voor mij een rare gewaarwording om via mijn computer een gesprek te voeren met een medewerkster van de ABNAMRO. In mjn tijd stapte men een kantoor binnen na een afspraak en had een persoonlijk gesprek. Achteraf ging het gesprek prettig maar ik vond het persoonlijk wel een beetje spannend. De medewekster nam wel alle tijd i vond alleen als ze gegevens op het scherm zette dat die niet goed te lezen waren.

  • Aanbevelen? Ja
8

Plezierig gesprek met medewerker via videocall.

Wel heel veel documenten voor een een eenvoudige hypotheek. Betrof een medeneming van de bestaande hypotheek ( voorwaarden) naar een nieuw ( nog te bouwen appartement). een overbruggingskrediet en een stukje nieuwe hypotheek. Probeer iets eenvoudiger op te stellen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super geweldig!

Het ging heel goed met goede uitleg en verder helpen met alle documenten verzamelen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Keurig, duidelijk en snel geregeld.

Al de jaren al zeer tevreden over de ABN Amro

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeggen wat jullie doen en doen wat jullie zeggen.

Goede voorlichting en prettige communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg goed!

Erg betrokken hypotheekadviseur die goed meedacht naar de persoonlijke situatie. Gemakkelijk contact over allerlei advies vragen, deels ook een beetje buiten de scope van de hypotheek lagen. Vlotte afhandeling, sneller dan verwacht. Inhoudelijk ook een scherpe deal in vergelijking met andere hypotheekverstrekkers.

  • Aanbevelen? Ja
3

Weinig urgentie en gebrekkige communicatie

Helaas veel ruimte om te verbeteren. Wij moesten herhaaldelijk zelf achter de hypotheek adviseur aan om een update te krijgen. Vaak slecht bereikbaar. Uiteindelijk de offerte pas 1 dag voor verstrijken van de financieringstermijn gekregen.

  • Aanbevelen? Nee
6

Ik vind de taxaties en de persoonlijke vragen die gesteld moeten worden buiten alle proporties.

Xx

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en kundig geholpen

Voor ons was het de eerste keer dat wij een hypotheek aanvroegen, en we werden zeer kundig te woord gestaan door Sylvia Geurts. Ze heeft ons van a tot z keurig begeleid in heel het proces, en het was enorm snel (en nog voor de deadline) rond! We zijn super blij met onze nieuwe woning en met de wijze van handelen van Sylvia en de rest van het ABN team.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed en snel geregeld.

Meerdere keren heb ik telefonisch contact gehad met de betreffende persoon die mijn aanvraag behandelde i.v.m. extra uitleg van tekst. Altijd geduldig beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles is soepel verlopen

Ik ben goed begeleid bij het aanleveren van mijn gegevens.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima dienstverlening

Zeer klantvriendelijk behulpzaam en meelevend.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ontzettend proffesioneel geholpen in een spannende/onzekere tijd

*AI-generated content. Check the content.* Onze hypotheekadviseur, Ida van Rijn, heeft ons uitstekend en op een prettige manier begeleid bij de aanvraag van onze hypotheek. Dankzij haar hulp werd deze spannende periode een stuk aangenamer. Ze was altijd beschikbaar en reageerde snel op onze vragen. Heel erg bedankt hiervoor!

  • Aanbevelen? Ja
9

snel en efficient

Na de orientatie over de mogelijkheden snel kunnen doorpakken, met duidelijke begeleiding.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het hele proces liep probleemloos!

De Hypotheek adviseur was erg vriendelijk en meedenkend. Ze hielp echt goed om het hele proces door te komen. Op mijn vragen werd steeds zsm geantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
9

Na aanvankelijke vertraging snelle afhandeling en afronding

Gedurende de eerets fase van het proces dreigde vertraging te ontstaan doordat er discussie ontstond over de doelomschrijving van de benodigde (overbruggings-) financiering zoals verwoord in de taxatie rapporten. Na nadere duiding ging de aanvraag trein snel lopen met binnen een week een concept en finale offerte. Dank aan de pro-actieve en goed communicerende hypotheek coach van ABN AMRO Bank!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top begeleiding van A tot Z

Voor een verzilver hypotheek kwamen we uit bij de Abn Amro. Onze vaste rots in de branding, Hella, was heel geduldig en gaf direct antwoord op al onze vragen via de mail. Ze gaf ons het gevoel dat we bij de Abn Amro een goede keuze hebben gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Aanvraag en afhandeling liepen vlot-vriendelijk-behulpzaam -en adequaat

Geweldige begeleiding

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd super !!

Ik ben waarschijnlijk één van de oudste klant n van de ABN en dan praat ik over 1968. Well done ABN !!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Gustav Mahlerlaan 10

1082 PP Amsterdam

Over ABN AMRO Hypotheken

Een hypotheek bij ABN AMRO geeft u de zekerheid van zorgeloos en financieel gezond wonen. Nu en in de toekomst. Met flexibele hypotheekvormen, uitstekende voorwaarden en een goede service. Zo krijgt u altijd de hypotheek die bij u past.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.