Onze hypotheekaanvraag is uiteindelijk goedgekeurd, dus daar zijn we blij mee. Waar we niet tevreden over zijn is dat er niet naar ons verhaal wordt gekeken. Ik heb 17 zelfstandig zzp-er geweest en heb een prachtig vermogen opgebouwd in mijn BV. Succesvolle opdrachten vervuld. I.h.k.v. de wet DBA is in mijn huidige opdracht niet mogelijk om dit als zzp-er te vervullen. Ik ben in loondienst van de detacheerder, waarbij ik een basisinkomen heb + 70% van het uurtarief bruto ontvang. Dit gehele inkomen (per maand ca. 8.000-10.000) is niet meegenomen. Ook niet een deel. Tevens hebben we huurinkomsten van een vakantiewoning, wordt ook niet meegenomen. Tevens hebben we uit een erfenis nog een pand te koop staan waarbij de opbrengsten ca. 60.000 gaat opleveren, ook niet meegenomen. We hebben extra eigen geld moeten inbrengen om de hypotheek rond te krijgen. We zijn al jaren klant, we zijn preferred klanten. Zo voelde wij ons niet bij deze aanvraag!
Hallo Annemiek, Dankjewel voor je uitgebreide feedback. Goed dat je de punten benoemt waarmee je zit. Ik kan me voorstellen dat als er meerdere inkomstenbronnen zijn, je verwacht dat hier ook rekening mee wordt gehouden tijdens de hypotheekaanvraag. Vooral als het nu het gevolg heeft gehad dat je extra eigen geld hebt moeten inleggen om de hypotheek rond te krijgen. Mogelijk heb je dit al met de hypotheekadviseur besproken. Zo niet, weet dat je dit alsnog kunt doen. De hypotheekadviseur kan op basis van jouw situatie uitleggen waarom bepaalde inkomsten niet mee zijn genomen. Ook heb je de mogelijkheid om een klacht in te dienen. Dit kan online via www.abnamro.nl/klachten Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Mijn adviseur was duidelijk, ontzettend snel met antwoorden en zeer behulpzaam. Dankzij haar heb ik het als een uitstekend lopend proces ervaren, met veel aandacht voor mijn persoonlijke situatie.
Hallo Ming, Wat fijn dat je zo'n positieve ervaring hebt en deze met ons deelt! Goed om te horen dat er ook vooral is gekeken naar jouw persoonlijke situatie. Dit zijn reviews die we graag horen. Dank daarvoor. Herma ABN AMRO Webcare
Zie bovenstaande
Goedemiddag Bertha, Bedankt voor je review. Kort maar krachtig! Fijn dat je tevreden bent over de gang van zaken. Nog een mooie dag gewenst! Lieke ABN AMRO Webcare
Via beeldbankieren (in het begin best even wennen) verschillende gesprekken gevoerd. Uitermate vriendelijke en deskundige medewerkster die ruim de tijd neemt voor advies en uitleg. Hierbij komen zowel het product woninghypotheek als de te volgen procedure aan de orde. Een en ander resulteert in eerste instantie in een renteaanbod en daarna een persoonlijke en op maat gesneden offerte en adviesrapport (laatste is optioneel). De leesbaarheid van de stukken kan verbeteren door ze bondiger te maken. Hierdoor een iets lagere score klantvriendelijkheid, maar verder zeer tevreden en zeker aan te bevelen !
Goedemorgen Jan, Fijn dat je de moeite neemt om je review te delen met ons. Goed om te horen dat mijn collega vriendelijk en deskundig is geweest. Bedankt voor de tip over de leesbaarheid van de stukken. Hierin kunnen we verbeteren. En bedankt voor de aanbeveling! Bas ABN AMRO Webcare
Heel tevreden met de hypotheekadviseur, minder met het technische gedeelte. Ik moest mij aanvraag voor een bankrekening etc 3 x indienen ivm storing. De app moest helaas ook met telefonische hulp omdat het programma niet goed werkte.
Goedenavond Yvonne, Fijn dat je de moeite neemt om je review te delen met ons en dat we ondanks alles toch een mooi cijfer van je ontvangen. Het spijt me dat de administratie rondom het openen van je rekening en het in gebruik nemen van de app wat minder soepel verliep. Lieke ABN AMRO Webcare
De gehele procedure en voorafgaand advies en oriënterend gesprek hebben wij als heel positief ervaren. Echter de stukken zijn na het ondertekenen van de offerte naar de verkeerde notaris gestuurd. En it werd pas duidelijk een week na het onderteken bij ontvangst per post van de bevestiging. Dit was 2 dagen voor het verstrijken van de waarborg die was afgesproken dit heeft dermate veel stress met zich meegebracht om het toch nog goed geregeld te krijgen dat wij hierdoor matig aangeven. Advies was goed uitvoering matig tot ondermaats.
Goedenavond Jean-Paul, Bedankt voor je review en je duidelijke uitleg. Wat zonde dat het hele proces eigenlijk heel positief van start ging, maar dat het toen mis is gegaan bij het versturen van de stukken. Ik kan me voorstellen dat dat een hoop stress met zich heeft meegebracht, logisch dat je dat onderdeel daarom minder positief beoordeelt. Excuses hiervoor. Lieke ABN AMRO Webcare
Het is door de betreffende behandelaar snel en goed behandeld.
Goedenavond Hennie, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je aanvraag snel en goed behandeld is. Zo hoort het! Lieke ABN AMRO Webcare
Uitermate prettig en betrokken overleg. Echt het gevoel dat medewerker iets voor je wil betekenen.
Hallo Joop, Dat is goed om te horen dat je dit zo ervaren hebt. Mochten we in de toekomst iets voor je kunnen betekenen, helpen we je weer graag vooruit! Herma ABN AMRO Webcare
goede opvolging en juiste informatie
Hallo Nicole, Bedankt dat je de moeite neemt om een recensie achter te laten. Het altijd goed om te horen dat je tevreden bent. Herma ABN AMRO Webcare
Het hele proces verliep verrassend snel en uiterst prettig. Wat echt het verschil maakte: de adviseur is zelfs op zijn vrije dag aan de slag gegaan om voor mij een rentevoordeel te realiseren. Dat is pas echte service en betrokkenheid! Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en toegewijde adviseur.
Hallo Mike, Bedankt voor je lovende woorden. Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Herma ABN AMRO Webcare
Via de website al veel informatie verkregen, een gesprek ingepland wat goed en snel verliep. Documenten via de site uploaden werkte snel makkelijk en efficient en uiteindelijke afhandeling ook. Prima proces zo
Goedemiddag Richard, Bedankt voor je review. Fijn dat jouw aanvraag goed en snel verliep. Mooi om te vernemen dat je tevreden over het proces bent. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
De medewerker die ons begeleidde heeft ons goed, vlot en op aangename wijze door het proces begeleid. Niets dan lof.
Bedankt voor de mooie woorden Aad! Mochten we je in de toekomst weer eens ergens mee kunnen helpen dan staan we voor je klaar. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Het advies en ondersteuning bij onze hypotheeksom Christien Kroeze was echt meer dan uitstekend. Als we haar een 11 konden geven, zouden we het doen. Buiten het feit dat haar advies spot on was, deed ze ook nog met succes haar uiterste best om alles binnen de korte deadlines voor elkaar te krijgen. Wij zijn echt uiterst tevreden over het hele proces.
Goedemiddag Edith, Dat is nog eens een mooie beoordeling! Ik heb 'm ook doorgestuurd naar mijn collega, ze vindt het vast leuk om dit te lezen. Fijn dat jullie zo goed geholpen zijn. Lieke
Geweldig geholpen bij een aanvraag die niet standaard is. Dank
Goedemiddag Monique, Bedankt voor je review. Mooi om te lezen dat je alsnog zo goed geholpen bent met je vraag! Lieke ABN AMRO Webcare
Gebruik eigen geld voor aankoop keuken, badkamer etc. Dus buiten de hypotheek. Eist de bank dat ik het bedrag van de aankoop keuken bij de notaris stort. Vind ik belachelijk en de betuttelend. Kennelijk heeft de bank geen enkel vertrouwen in de trouwe klant en van wie de financiële situatie bekend is. Zelfs de leverancier van de keuken vraagt geen aanbetaling maar de bank wel. Als de voorwaarde van aanbetaling mij eerder bekend was geweest, pas tijdens het afsluitend gesprek, was ik waarschijnlijk naar de concurrent gegaan.
ABN AMRO rekent teveel advies e.d kosten maar de contactpersoon was zeer behulpzaam.
Beste Pieter, Hartelijk dank voor het schrijven van je review! We nemen de kosten mee in de verbetering van onze Hypotheken. Roeland ABN AMRO Webcare
Van begin tot eind op een prettige manier geholpen door meedenken, adviezen geven en dingen uitzoeken voor mij.
Beste Marja, Super om te lezen! Ik geef je compliment door aan Aloys. Dankjewel voor je review! Roeland ABN AMRO Webcare
Voor de tweede keer op beroep gedaan bij de ABN/AMRO voor mijn hypotheek. Beide keren op een vriendelijke en laag drempelige manier geholpen. De medewerkersters hebben mij op een goede manier geholpen en bij vragen kon ik altijd bij hem terecht. Het gevoel dat je een persoon bent en geen nummer is in deze erg belangrijk voor mij.
Beste Hans, Als inmiddels ervaringsdeskundige is het gaaf om te lezen dat het ook de tweede keer weer mooi gelopen is. Erg fijn dat je ook een review over schrijft. Bedankt! Roeland ABN AMRO Webcare
Zeer kundig en klantgerichte aanpak. Erg fijn dat binnen zulke grote organisaties mensen werkzaam zijn die oog hebben voor de klant. Niet anders dan lof!
Beste Ruud, Gaaf om te lezen dat je zo enthousiast bent over collega Corine. Super fijn dat het zo gelopen is! Dankjewel voor je review. Roeland ABN AMRO Webcare
Ik had een heel goede revaring met mijn adviseur, zij heeft mij uitstekend begeleid tijdens het proces van zoektocht en verschillende berekeningen. Ik heb veel aandacht gekregen, zij luisterde goed naar mijn verhaal, mijn wensen en mogelijkheden. Zij naam altijd voldoende tijd, reageerde snel en gaf mij passend advies. Ik was in heel goede handen de hele tijd en ben nu zeer dankbaar voor het soepel afronden van mijn hypotheek aanvraag.
Goed meegedacht en me ook gewezen op de opties. Fijne gesprekken, echt een aanrader!
Beste Valesca, Heel fijn dat mijn collega goed heeft meegedacht! Jij heel erg bedankt voor het schrijven van je review. Groeten, Roeland ABN AMRO Webcare
Vakkundige, geduldige en bovenal aardige medewerker Corine Selling. ABN AMRO moet medewerkers als Corine koesteren.
Beste Martin, Geweldig om te horen! Daar doen we het natuurlijk voor. Ik geef je compliment door aan Corine! Roeland ABN AMRO Webcare
We hadden een super goede en vriendelijke adviseur die heel snel en uitgebreid zijn werk deed. Alle complimenten voor dhr Veeninga.
Beste Martijn, Zo horen we dat heel graag! Ik geef je compliment door aan mijn collega. Dankjewel voor je review! Roeland ABN AMRO Webcare
Er werd goed geluisterd en meegedacht in jouw situatie Alle afspraken werden nagekomen en alles stipt op tijd. Korte lijntjes met Melvin de hypotheekadviseur
Hi Brigitte, Hartelijk dank voor het schrijven van je review! Fijn dat alles zo goed bevallen is. Ik geef je compliment door aan Melvin. Roeland ABN AMRO Webcare
de adviseur gaf duidelijke uitleg, we wisten precies wat we moesten aanleveren en eventuele vragen of problemen werden snel en professioneel opgelost.
Hoi Fred, Bedankt voor het delen van je ervaring. Super om te lezen dat de uitleg helder was en problemen snel werden opgelost! Mochten jullie weer eens hulp nodig hebben dan helpen we graag Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Een hypotheek bij ABN AMRO geeft u de zekerheid van zorgeloos en financieel gezond wonen. Nu en in de toekomst. Met flexibele hypotheekvormen, uitstekende voorwaarden en een goede service. Zo krijgt u altijd de hypotheek die bij u past.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.