In een gestaag proces werd er meegedacht, oplossingen verzonnen. Het ging van mijn kant niet altijd even snel, daar werd heel goed mee omgegaan. Uiteindelijke resultaat mag er zijn.
Goedemiddag Paul, Bedankt voor het delen van je ervaring! Ontzettend fijn dat het zo is verlopen en we je snel hebben kunnen helpen! Mocht je in de toekomst weer hulp nodig hebben dan staan we uiterard weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Het contact met Erik Baan heb ik als zeer prettig ervaren. Hij is duidelijk in de verstrekte informatie, licht goed toe, schetst de mogelijkheden en komt zijn afspraken na.
Hoi Dianne, Bedankt voor je positieve feedback. Ik ben blij te lezen dat je naar tevredenheid bent geholpen en geef je mooie woorden door aan de collega! :) Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Wij hebben een ander huis gekocht. We willen onze hypotheek overzetten en een overdrachtshypotheek afsluiten. Dat is door middel van een zorgvuldig proces onlangs op een goede manier afgerond. We zijn heel tevreden over de begeleiding.
Hallo Jan, Gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe woning. Goed om te horen dat het allemaal zo goed is gegaan en dat je zo tevreden bent over de begeleiding. Dat horen we graag! Herma Webcare ABN AMRO
Het was een ingewikkeld proces, maar keurig verlopen en precies op tijd geregeld.
Hallo Anne, Ja, dat is niet zomaar gedaan 😉 maar goed om te horen dat het allemaal toch nog op tijd is goed gekomen! Herma Webcare ABN AMRO
Geweldig
Goedemorgen Glenn, Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je zo tevreden bent met onze service.. Herma Webcare ABN AMRO
Ik heb nimmer meegemaakt dat iemand zich persoonlijk zo enorm inzet voor haar kanten. Het ontzorgen en persoonlijke betrokkenheid geven echt een fantastische klantbeleving.
Hallo Ilse, Wat een lieve en fijne review. Ik zal het naar haar doorzetten. Dat zal ze leuk vinden om te horen! En heel goed dat je allemaal zo ervaren hebt. Herma Webcare ABN AMRO
Alleen online advies mogelijk, niet altijd klantgericht als je ouder bent. Prijs is aan de dure kant
Hallo Ed, Ik snap dat dat niet altijd is waar je op zit te wachten. We helpen je natuurlijk wel graag om ook dat soepel te laten verlopen. In ieder geval bedankt voor het delen van je mening. Herma Webcare ABN AMRO
Afschuwelijke ervaring met ABN of ik een crimineel was . Heb nog rotgevoel over . Ik ben er ziek van geweest echt heel erg . En bleek fout lag bij ABN . Mijn man nog apart klacht ingediend nooit meer wat van gehoord. Wel chocola gekregen met excuses maar toch had wel meer willen horen ,.Dus vreselijke ervaring nooit meer .
Hallo Lidia, Spijtig om te horen dat het dat gevoel bij jullie heeft achtergelaten. Dat is nooit onze bedoeling. Nogmaals excuses! Herma Team Webcare ABN AMRO Bank.
Het betrof voor mijn gevoel een simpel geval van overbrugging. Huidige huis is duurder dan het nieuwe, er is geen hypotheekschuld. Al mijn hele leven klant, inkomsten en banksaldi bekend. Toch werd ik een beetje "gepusht" richtig een advies. Dat heb ik gekregen, heel uitgebreid, maar uiteindelijk werd het gewoon een basis overbrugging. Kosten: 1900 euro. Dat is wel erg veel. Natuurlijk, ik wist wat het kostte en ben akkoord gegaan, zeker gezien de betrouwbaarheid van de jarenlange relatie. Zou ik het weer zo doen? Nee, ik zou toch wat beter om me heen kijken of ik niet elders voordeliger uit kan zijn.
Hallo Bert, Spijtig om te horen dat je er een vervelende nasmaak aan over hebt gehouden. Ik zal je feedback zeker doorzetten, bedankt hiervoor. Herma Webcare ABN AMRO
Fijn advies, niet het gevoel te veel te vragen
Hoi Mia, Bedankt voor je positieve woorden! Fijn dat alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Deze hypotheekadviseur is bekwaam en zeker ook klantgericht. Komt afspraken na en bij iets wat onduidelijk is voor de klant zeker bereid om te hulp te schieten. Ik ben iemand (74 jaar) die zijn huis verkoopt maar ik ben geen computerdeskundige en daar wordt, na mijn mening, door de bank iets te gemakkelijk over gedaan en dan is het heel fijn dat de adviseur de tijd neemt om iets duidelijk uit te leggen en behulpzaam is..
Hallo Fred, Dank je wel voor je reactie. Heel fijn om te horen dat naar tevredenheid ben geholpen. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Ik zag er enorm tegenop, omdat je weet dat je ontzettend veel moet regelen. In the end zijn we netjes begeleid en goed geadviseerd. Hierdoor ging alles vrij vlot en waren er geen problemen. Aanrader!
Hi Whitney, Wat goed om te horen dat het allemaal vlot en probleemloos is verlopen. Dat is fijn en zoals het hoort. Bedankt voor je review. Herma Team Webcare ABN AMRO
fijn geholpen en goed meegedacht
Goedemiddag, Dat horen we graag! En bedankt voor het schrijven van een review dat wordt gewaardeerd. Herma Team Webcare ABN AMRO
Heb bijna 2 maanden moeten doen om een bedrag van net € 40.000,- te kunnen lenen. Vooral de regeling m.b.t de taxatie is ronduit belachelijk. Voor het verhogen van mijn bestaande hypotheek kan normaal een desktop taxatie gebruikt worden. Kosten €95,- Maar nee…..er moet een volledig taxatie verslag komen van € 595,-. Wel € 250,- als tegemoetkoming ontvangen maar met een verschil van € 4000,- in de taxatieverslagen maakt het deze onzin niet goed Heb ruim voldoende onderpand overigens. Ook de regeling om te moeten bewijzen dat er geen andere hypotheek meer loopt heeft veel frustratie opgeleverd. Het zou goed zijn als de banken bij het beëindigen van een hypotheek hier een snelle afhandeling voor hebben. Als laatste de financieringskosten. Deze zijn bijna 7%. Belachelijk hoog.
Goedemiddag, Jammer om te horen dat je niet tevreden bent. We zullen je feedback zeker ten harte nemen, en kijken waar er ruimte is voor verbetering. Ik ben in ieder geval blij dat het is gelukt uiteindelijk. Herma Team Webcare ABN AMRO
De aanvraag ging vlot, zonder problemen, alleen jammer dat het persoonlijke contact per video gaat maar ik hou ervan om mensen persoonlijk te ontmoeten maar dat is wat ouderwets misschien!
Hoi Helene, Ik kan me voorstellen dat je persoonlijk contact fijn vindt. Daar is niets ouderwets aan! ;) Toch ben ik blij dat de rest van het proces vlot en zonder problemen is verlopen. Dank voor je terugkoppeling en de tijd die je hiervoor hebt genomen. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Ervaring met Saskia was heel goed, zij was heel snel in het opvolgen van vragen/documenten. Minpunt, en dat was ook zo bij een eerdere hypotheek, is dat ik zelf er achteraan moet zitten of de acceptatie afdeling wel bezig was met mijn aanvraag - en dat er een paar versies heen en weer moesten gaan omdat vooraf niet helder staat gecommuniceerd/vastgelegd wat wel/niet voldoet aan de regels (welk inkomen mee te nemen, beleggingen voor 75% v/d waarde etc.).
Hoi Pieter, Bedankt voor je feedback. Ik ben blij om te zien dat de opvolging van documenten snel verliep. Goed dat je ook het verbeterpunt benoemd. We nemen dit mee ter verbetering voor de toekomst! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Ik had in de bank app alles ingevuld om onze maximale hypotheek te berekenen. Het antwoord was 495.000. Maar in het persoonlijk contact via beeldscherm en via emails met Ismail Tuncer vertelde hij dat dat onjuist was en dat het veel minder was. Zijn uitgangspunt was, vertelde hij, dat hij niet wilde dat mensen teleurgesteld zouden worden. Ik vertelde dat als ik zo als arts zou werken dat dat slecht voor hun gezondheid zou zijn. En ik vertelde hem dat je vaak moet zeggen "dat weet ik niet, gaan we uitzoeken". Ik ervaarde geen moment dat hij er was om ons te helpen, bij te staan in het proces.
Beste Rudy, Bedankt voor je eerlijke review. Ik zie dat je het contact met de adviseur als erg onprettig hebt ervaren. Daarnaast begrijp dat het verschil tussen de berekening in de bankapp en het persoonlijke advies teleurstellend kan zijn. Zeker als dat minder is dan je op het eerste oog verwacht had. Ik raad je aan hierover een officiële klacht in te dienen via onze website. Juist met deze signalen kunnen we onze service en processen verbeteren. Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Tevreden over de afhandeling van de aanvraag, de klantvriendelijkheid van de medewerker, de wijze waarop met oa het beeldbellen en de uitgebreide uitleg zowel mondeling en schriftelijk over het onderwerp.
Dag Piet, Bedankt voor je mooie cijfer! Wat fijn dat we je naar tevredenheid hebben geholpen. :) Mocht je in de toekomst ergens hulp bij nodig hebben dan weet je ons te vinden. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Moeizaam contact niet erg klantvriendelijk werd letterlijk gezegd we doen dit liever niet want het levert ons onvoldoende op, maar omdat U al zo lang klant bent helpen we U
Hallo Jaap-Jan, Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt me te horen dat het contact moeizaam verliep en dat je een gebrek aan klantvriendelijkheid hebt ervaren. Ik raad je aan om een officiële klacht in te dienen via onze website. Hiermee kunnen we de situatie grondig evalueren en ervoor zorgen dat we onze dienstverlening verbeteren. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Goede en snelle communicatie. Reageerde altijd heel snel. Was ook veel sneller dan vooraf afgesproken echt superfijn!
Hi Chris, Wat fijn dat we je verwachtingen hebben overtroffen en het zo naar wens is verlopen! Bedankt voor je mooie woorden! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Adviesgesprekken met de adviseur waren constructief en positief, maar de afhandeling door acceptatie was moeizaam, intensief en frustrerend. Ook de senior adviseur van ABN heeft dit zo ervaren, door inzet van zijn leidinggevende kwam de acceptatie toch tot stand, Het traject heeft de langlopende cliëntrelatie onnodig onder druk gezet.
Dag Geert, Wat jammer dat de acceptatie zo moeizaam en intensief was. Desondanks ben ik blij dat er ook positieve punten waren zoals de adviesgesprekken en dat de aanvraag uiteindelijk wel tot stand is gekomen. We nemen je signalen zeker mee ter verbetering. Bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Het resultaat van de offerte is netjes maar tijdens het traject is er slecht gecommuniceerd en deadlines gemist door de bank. Te denken valt aan vergeten een taxatie in gang te zetten en documenten controleren die aangeleverd zijn. Hierdoor is de deadline van de bankgarantie niet behaald en moesten er maanden na aanleveren documenten opeens aanpassingen gedaan worden. Een simpele check op juistheid van de adviseur had dit kunnen voorkomen.
Goedemorgen Elwin, Bedankt voor je terugkoppeling en de signalen waarop het minder ging. Dit is erg waardevol voor ons om te kunnen verbeteren. Ik begrijp dat communicatie en deadlines erg belangrijk zijn. Heb je hierover al een officiële klacht ingediend? Zo niet, dan raad ik je aan om dat zeker te doen. Nogmaals dank dat je dit onder onze aandacht brengt. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Mijn vorige hypotheek was zo geregeld, 18 jaar geleden. Papieren mee en fysiek gesprek. Nu viel het mij enorm tegen dat je niet zo makkelijk meer een hypotheek krijgt in je eentje. Je kunt een online rekentool gebruiken maar in de praktijk is het toch net even anders. Heel veel documenten digitaal moeten aanleveren en een hoop geduld. Je hebt niet zomaar een offerte. Soms slapeloze en emotionele nachten. Ik had gelukkig een hele goede en begripvolle Hypotheek adviseur die mij echt gerustgestelde dat het goed zou komen en dat was uiteindelijk ook zo. Nogmaals dankjewel.
Hoi Rina, Bedankt voor je review! Ik ben blij om te zien dat je het proces goed bent doorgekomen, ondanks de uitdagingen die je tegenkwam. Heel fijn dat je een hypotheekadviseur had die je tijdens dit traject zo goed heeft bijgestaan. Mocht je ergens tegenaan lopen of hulp nodig hebben, schroom dan niet te vragen. We staan voor je klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
In oktober 2024 eerste contact omdat ik advies wilde over een overwaarde hypotheek. Ik heb daarna allerlei informatie verstrekt over mijn persoonlijke en financiële situatie. Wat opviel was dat mijn contactpersoon steeds weken niets van zich liet horen. Wanneer ik dan rappelleerde ver excuseerde hij zich en gaf hij aan het enorm druk te hebben. Hij was van goede wil, maar leek inderdaad veel te veel werk op zijn bordje te hebben. Er volgde vele contactmomenten via mail. Mijn contactpersoon vroeg steeds weer nieuwe informatie. Ook moest er een taxatie komen waar de ABN AMRO een taxateur voor adviseerde. Deze bleek een hele slechte taxatie te leveren, waardoor er opnieuw getaxeerd moest worden. Het is inmiddels februari 2025. Weer vertraging. Hierna weer een aantal keren contact met mijn contactpersoon naar aanleiding van de 2e taxatie in april. Met tussenpozen van weken een aantal keren contact met mijn contactpersoon omdat hij weer allerlei aanvullende informatie nodig had. Op 14 mei een online afspraak met mijn contactpersoon. Daarna weer nieuwe stukken moeten opsturen en in juni nog weer aanvullende stukken. 2 weken later maar weer gerappelleerd. Weer het verzoek om begrip omdat het zo druk was. Contactpersoon informeert jullie hypotheekgroep, waarna opnieuw nieuwe stukken worden opgevraagd. Na weer weken wachten wordt door mijn contactpersoon weer nieuwe, aanvullende informatie opgevraagd. En dan komt eindelijk op 10 juli het bericht dat de afdeling hypotheken akkoord is met de verstrekking. Al met al ben ik door talrijke hoepeltjes gesprongen. Heb ik vreselijk veel geduld moeten hebben. Heb ik talloze keren moeten rappelleren. Kortom, stroperig, bureaucratisch en inefficiënt. Als ik zie wat ik jullie hiervoor moet betalen, terwijl ik net zo hard heb moeten werken, is dat echt schandalig. Ik hoop nog op een passende reactie.
Goedemorgen Ed, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het spijt me te lezen dat je niet de service hebt ervaren die je van ons had verwacht. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend voor je moet zijn geweest. Ik raad je aan hierover een officiële klacht in te dienen. Onze klachtbehandelaars bespreken de situatie graag inhoudelijk en hebben de expertise om samen een passende oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Wij als oudere hebben dit niet prettig gevonden. Kunnen ook niks zien of uitleggen over onze persobeels korting.. Moet je maar geloven.
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Een hypotheek bij ABN AMRO geeft u de zekerheid van zorgeloos en financieel gezond wonen. Nu en in de toekomst. Met flexibele hypotheekvormen, uitstekende voorwaarden en een goede service. Zo krijgt u altijd de hypotheek die bij u past.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.