Er werd veel tijd besteed en we zijn goed geadviseerd.
Hallo Albert, Fijn om te horen dat jullie dat zo ervaren hebben. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, horen we dat graag. Fijne dagen 🎄 Herma Webcare ABN AMRO
Snel,goed en kundig geholpen door hypotheek adviseuse.
Goedenavond Jack. Hartelijk dank voor de review en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat je snel, goed en kundig geholpen bent door de adviseur. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Heel goed en deskundig geholpen
Goedemorgen Siebe, Mooi om te lezen dat de aanvraag zo soepel is verlopen. Hartelijk dank voor het delen van je ervaring. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Goed en uitgebreid advies. Snelle en prettige communicatie.
Hoi Esther, Goed om te horen dat je zo tevreden bent over het advies en de communicatie. Daar worden we blij van! Bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Prettig gesprek gehad met mijn coach. Alles doorgenomen en mijn vragen beantwoord. Documenten had ik allemaal klaar staan dus het was na anderhalve week al geregeld!
Hoi Mees, Fijn om te horen dat het contact met je coach prettig verliep en dat alles snel geregeld was. Zo zien we het graag! Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Snelle terugkoppeling steeds. Heel fijn.
Wat fijn om te horen dat je steeds snel terugkoppeling hebt ontvangen. We doen ons best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen. Dankjewel voor je positieve reactie! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Buitengewoon vriendelijk geholpen gezien mijn leeftijd (90 jaar) heel geduldig heb dit als heel plezierig ervaren
Goedemiddag Hillie. Wat een leuke beoordeling van onze dienstverlening. Hartelijk dank hiervoor! Super ook om te zien dat u, los van u leeftijd, ook de digitale wegen prima weet te bewandelen. Alvast hele mooie feestdagen toegewenst! Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
aanvraag overwaarde ging heel gemakkelijk en goed voorgelicht
Goedemiddag Bart, Bedankt voor jouw review. Fijn dat de aanvraag goed verlopen is! Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Zeer goed geholpen. Vanaf het begin duidelijk geweest wat wel en niet mogelijk is. Ook altijd bereikbaar als er iets niet duidelijk was. Al met al zeer tevreden over het gehele proces.
Besgte Greame, Bedankt voor het delen van deze mooie review! Wat fijn dat alles zo voorspoedig is verlopen en je tevreden bent over het hele proces. Mochten we in de toekomst nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag. Met vriendeijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Contact met contact persoon ging goed en soepel. Wel kreeg ik de indruk dat alles snel geregeld kon worden echter was dit niet echt snel. Er zat wat tijd totdat offerte binnen was. Ook tussen offerte goedkeuring en acceptatie. En notaris tekenen hoewel ik die redelijk heb verkort duurde het daarna bijna een week totdat bouwdepot actief was. Mij was verteld dat dat het max 2 dagen na tekenen notaris was. Al met al prima. Vind wel dat er verbeterpunten in digitalisering gemaakt kunnen worden. Upload scherm makkelijker maken etc. Wel duur ook. Hypotheek rente daalt niet evenredig met markt economie. Jullie moeten ook winst maken snap ik, maar vind dat die 2,4 miljard vorig jaar wel te veel is.
Goedemorgen Robert, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen! Goed om te horen dat het contact met je contactpersoon soepel verliep. Tegelijkertijd begrijpen we dat het vervelend is wanneer processen langer duren dan verwacht. We nemen je feedback over digitalisering zeker mee. Wat betreft de hypotheekrente en kosten, we waarderen je transparantie hierin. We proberen altijd een goede balans te vinden tussen marktontwikkelingen en onze dienstverlening. Jouw opmerkingen helpen ons om hier kritisch naar te blijven kijken. Dank voor je uitgebreide feedback, we gaan hier mee aan de slag! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare Team
Proces is vanaf het begin waarbij uitdagingen kwamen kijken, erg vlot verlopen. Het resultaat mocht er ook zijn en zijn zeer tevreden met alle dank aan de heer Klaas-Jan Snip.
Goedemorgen Tom, Wat een mooie feedback, bedankt daarvoor! Super om te horen dat het proces ondanks de uitdagingen vlot is verlopen en dat jullie tevreden zijn met het resultaat. Ik zal jullie complimenten zeker doorgeven aan mijn collega, dit zal hij vast waarderen! Fijn dat jullie zo tevreden zijn, en bedankt dat jullie dit hebben gedeeld. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare Team
Geweldige adviseur. Goed luisterend. Daarom een kraakheldere gemotiveerde en op onze kennis en kunde uitleg, wat en wanneer te doen. Jammer en niet zijn fout een te late bankgarantie naar de notaris.
Goedemorgen Monnie, Bedankt voor je mooie woorden! Wat fijn om te horen dat onze adviseur je zo goed heeft geholpen en heeft meegedacht. Dit is precies de service waar we naar streven. Wel spijtig dat de bankgarantie te laat bij de notaris is aangekomen. Dit nemen we mee om te kijken hoe we dit soort situaties in de toekomst kunnen voorkomen. Dank voor je feedback en fijn dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare Team
Een hypotheek aanvraag was voor mij de eerste keer. De hypotheekadviseur heeft me echt geweldig geholpen met de voor mij lastige vragen.
Goedenavond, Wat fijn om te horen dat je dit zo ervaren hebt. Zeker bij je eerste aanvraag is het allemaal erg spannend, dus goed dat het dan soepel verloopt. Herma Webcare ABN AMRO
Door persoonlijke ondersteuning, begeleiding en adviezen werd alles naar volle tevredenheid geregeld.
Hi Richard, Bedankt voor je review. Wat goed om te horen dat alles naar tevredenheid geregeld is! Herma Webcare ABN AMRO
Uitstekende service
Hallo Nico, Bedankt voor je review. Fijn dat je de moeite neemt. We horen altijd graag als mensen het als een goede service ervaren hebben. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, horen we dat graag. Herma
De hypotheekadviseur die wij hadden (Erik) hebben we wederom als enorm prettig ervaren. Hij communiceert snel en duidelijk en gaat humor niet uit de weg. Erik gaf ons ook een duidelijk beeld van alle gevolgen en daarbij behorende verschillende opties.
Hi Andre, Wat leuk en fijn om te horen. Ik zal je positieve review doorgeven aan Erik. Herma Webcare ABN AMRO
We hebben het contact met de hypotheek adviseur als zeer vriendelijk, professioneel en betrokken ervaren. Het heeft ons zeker geholpen in de de periode voor de aankoop tot en met de verkoop.
Goedemiddag, Dat is fijn om te horen dat dir jullie dit zo ervaren hebben. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit met ons te delen. Herma Webcare ABN AMRO
Abuzar heeft het fantastisch gedaan. Zeer snel en duidelijk. Een dikke pluim voor hem. Met de acceptant was ik iets minder tevreden. Er moesten extra documenten aangeleverd worden, die m.i. niet nodig waren en onnodig werk en tijd kostten.
Hoi Martine, Bedankt voor jouw review en complimenten. Maar ook voor de feedback over de acceptant. Ik geef de complimenten door aan mijn collega. Fijne dag. Bas ABN AMRO Webcare
Fijne communicatie met de hypotheekadviseur. Contact was gemakkelijk, professioneel maar ook laagdrempelig. Geen vraag voelde als te veel.
Beste Stephanie, Hartelijk dank voor het achterlaten van je review! Mooi om te lezen dat alles zo goed verlopen is. Mooie avond, Roeland ABN AMRO Webcare
Zeer adequaat geholpen door adviseur en documenten allemaal makkelijk online aan te leveren. Zo gepiept.
Hallo Joost, Wat fijn dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven! Goed om te horen dat je zo te spreken bent over de hulp vanuit de adviseur en de wijze waarop je de documenten online kon aanleveren! Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Bij de eerste twee heren waarmee ik contact had ging het als een slak. Vakantie en geen goede overdracht naar nummer 2 die toen ook weer met vakantie ging. Zij verdien maximaal 1 ster. De vijf sterren (cijfer 10) zijn voor hun opvolgers te weten Martin Peijs en Rosian Kiep. Er werd adequaat, professioneel en snel gehandeld. TOP ! Alle goede cijfers zijn dus voor Rosian en Martin !!!!
Goedemiddag Jan, Dank voor dit mooie cijfer. Fijn dat je zo achteraf zo goed ben geholpen. Ik geef de 5 sterren door aan mijn collega's Marin en Rosian. Vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Heel goed geholpen en het hele proces doorlopen met een goed resultaat.
Goedemorgen Bas, Dank voor dit mooie cijfer. Fijn dat je zo goed ben geholpen. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Deskundige en aardige mensen
Goedemorgen Hiwa, Dank voor je mooie review! Daar worden we heel blij van. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Bij vragen die had werd snel gereageerd op mijn mail of telefonisch teruggebeld wat voor mij een enorm pluspunt is.
Goedemorgen Willem, Dank voor het schrijven van je review. Fijn dat je altijd zo snel ben geholpen. Vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Aanvraag (zgn. Verhuishypotheek) is erg vlot gegaan en werd snel geaccepteerd. De hypotheekcoach communiceerde hierbij erg adequaat en helder.
Hallo Leon, Dank voor het mooie cijfer! Fijn te lezen dat de communicatie helder en vlot is verlopen. Vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Een hypotheek bij ABN AMRO geeft u de zekerheid van zorgeloos en financieel gezond wonen. Nu en in de toekomst. Met flexibele hypotheekvormen, uitstekende voorwaarden en een goede service. Zo krijgt u altijd de hypotheek die bij u past.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.