de adviseur gaf duidelijke uitleg, we wisten precies wat we moesten aanleveren en eventuele vragen of problemen werden snel en professioneel opgelost.
Hoi Fred, Bedankt voor het delen van je ervaring. Super om te lezen dat de uitleg helder was en problemen snel werden opgelost! Mochten jullie weer eens hulp nodig hebben dan helpen we graag Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Zeer ondersteundend en klantvriendelijkheid werden de stappen voor het verkrijgen van de overbruggingshypotheek perfect voltooid.
Hallo Theo, Wat fijn om te horen! Dankjewel dat je deze ervaring met ons deelt! Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
One of the best customer service and professionalism from all other mortgage companies we engaged with. In the end it mattered a lot to in our decision and we decided to go for ABN. Dimitri Warella, thank you!
Good evening Pavel, Thank you so much for your kind words and for choosing ABN AMRO for your mortgage needs. We are thrilled to hear that our customer service and professionalism stood out among other companies you engaged with. It truly matters to us that we were able to make a positive impact on your decision. Dimitri will definitely be pleased to receive your positive feedback. We greatly appreciate you taking the time to share your experience with us. Kind regards, Daphne ABN AMRO Webcare
meer kan ik niet kwijt binnen de voorgestelde maximum 2 minuten.
Goedemiddag Arjen, Dank voor de mooie review. Fijn dat jullie tevreden zijn met de overeenkomst! Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
Advisen en aanleveren stukken prima. Gevraagd werd ook naar taxatierapport van aan te kopen pand. Bureau Maatwerk werd aanbevolen vanwege vlotte werkwijze. Duurde echter 10 dagen, waardoor deadline in koopovereenkomst erg dichtbij kwam. Niet goed voor de zenuwen.
Goedemorgen Bertus. Hartelijk dank voor je review. Ik begrijp dat het stress kan opleveren wanneer wij een bepaalde taxateur aanraden juist vanwege hun snelheid en dat het dan toch best lang duurt voordat het rapport is gemaakt. Excuses hiervoor. Fijn om te lezen dat het ondanks dit wel goed is gekomen met de aanvraag. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
was goed sneller dan gedacht
Goedemorgen René, Dank voor de review en het mooie cijfer. Mooi dat we op het gebied van snelheid je verwachting hebben kunnen overtreffen. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Geen
Goedemorgen Peter. Hartelijk dank voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
'n zeer aangename dienstverlening door een toegewijde adviseuse(Ida van Rijn ) die er altijd was als je haar nodig had voor noodzakelijke informatie. mijn digitale kennis liet zo af en toe te wensen over. Ida vond in dat geval altijd een niet digitale oplossing van het probleem.
Goedemorgen Gerard, Hartelijk dank voor je review en de mooie woorden voor onze collega. Fijn dat zij zo goed heeft meegedacht met je. Ik zal het compliment aan haar overbrengen. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Ik ben 74 en heb ibm mijn verhuizing een overbrugging hypotheek nodig en tot slot een kleine hypotheek. Ik moet een totaal voor mijn situatie een vragenlijst door die totaal niet relevant is voor mijn situatie. Ik weet een aantal vragen niet goed te beantwoorden die niets met mijn situatie hebben te maken en moet dan een advies krijgen ad 1250,00 euro die uiteindelijk niets waard is. Een aaneensluitende stroom adviezen en herhalingen waar ik niets mee kan. Zelfs de adviseur begrijpt het en schaamt zich. Dr klachten afdeling verschuilt zich achter dat ze dit moeten doen maar de organisatie waar ze zich achter verschuilen geeft aan dat dit helemaal niet nodig is? Geldklopperij waar ouderen de dupe van zijn!
Goedemorgen Jack. Hartelijk dank voor uw review en het beschrijven van uw ervaring. Ik begrijp dat u ontevreden bent over het hypotheekadvies dat u heeft gekregen en de kosten die hiervoor in rekening zijn gebracht. Ik heb uw signaal intern doorgezet naar de juiste partij en ik verwacht dat we hierover binnenkort contact met u zullen opnemen om de situatie in kaart te brengen en met u te bespreken wat voor u een goede oplossing is. In ieder geval mijn excuses voor het gevoel dat u heeft overgehouden aan het hypotheekadvies. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Prettig contact met goede diepgaande Adviezen
Goedemorgen Peter. Hartelijk dank voor je review en beschrijving van je ervaring. Fijn dat het contact goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Wij hebben Rob Appeldoorn als hypotheekadviseur gehad. Hij heeft heel professioneel begeleid door de processen tot aan de tekening van de hypotheekaanvraag. Niets dan lof over zijn werkwijze.
Hoi Ankie, Wat mooi om te horen dat jullie aanvraag professioneel begeleid is door Rob! Bedankt voor deze review en jullie lof. Veel woonplezier! Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Vriendelijkheid, voorkomend en zorgvuldig en meedenkend
Hoi Wendy, Wat mooi om te horen dat jouw aanvraag vriendelijkheid en zorgvuldig is afgewikkeld. Fijn dat er is meegedacht door de adviseur. Bedankt voor het delen van deze mooie review. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Bij het afnemen van onze hypotheek zonder advies liepen wij veelvuldig aan tegen een niet klantgerichte benadering. Veelvuldig kregen wij terug "u doet zonder advies" terwijl wij vragen over het proces hadden. Dus geen adviesvraagstukken. De toon hierbij ervaarde wij als enorm belerend en niet hulpvaardig. Daarnaast ervaarde wij het onprettig dat ondanks het feit dat twee personen samen de aanvraag deden en altijd elkaar in de CC zetten wij consequent reactie naar één persoon kregen, dus geen CC. Ten slotte tot ons grote frustratie is door diverse redenen ons klant dossier meerdere keren gewist.
Goedenavond Sven, Wat fijn dat je de moeite neemt om je ervaring met ons te delen. Vervelend dat het contact en de ervaring niet aan je verwachtingen voldeed en het verkeerde beeld werd geschetst met betrekking tot het traject 'zonder advies'. Ik heb je feedback intern doorgezet. Het kan zijn dat er nog contact gezocht gaat worden met je hierover. Nogmaals bedankt voor je review en nog een fijne avond! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Snel gelopen Goede afwikkeling Informatie over makelaar, notaris en taxatie in maatwerk
Hoi Loes, Wat fijn om te horen dat jouw aanvraag snel en goed is afgewikkeld en je daarnaaast ook nog geïnformeerd bent over diverse zaken. Bedankt voor het delen van deze mooie review. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Wij hadden een overbruggingshypotheek nodig. Wij kozen voor zelf regelen. De hypotheek coach mag dan geen advies geven. Prima, echter deze coach bleef het wel heel lang herhalen. Wij kozen voor een bepaalde vorm waarbij de coach zei dat dit gebruikelijk was. Nadat wij alles hadden ge upload hoorde wij niets, tot dat wij aan de bel trokken. De opmerking van de coach hij had niets gezien….. vreemd dat hij het niet in de gaten had of dat er vanuit een systeem’ een melding komt dat alles van de klant klaar staat. Datum wanneer offerte gereed moest zijn was ook 2 maanden later? Dat was de datum waarop de overdracht van de woning is???? Toen alles aangeleverd was bij de acceptatie werd het afgewezen omdat de vorm van de hypotheek niet correct was? Terwijl de coach had verteld dat dit . Het contact met de coach was ons grote struikel punt. Zoals eerder gezegd onprofessioneel. Verder lijkt het er tot nu toe op dat alles verder voorspoedig verloopt. Wij moeten nog naar de notaris voor de overdracht en de overbrugging.
Beste heer, mevrouw Wynsen, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat het contact met de hypotheekcoach niet aan je verwachtingen voldeed en dat er verwarring ontstond rondom de hypotheekvorm. Dat moet erg frustrerend zijn geweest, vooral gezien de tijdsdruk rondom de overdracht. We waarderen je feedback enorm. Als je wilt, kun je deze terugkoppelen ook aan onze hypotheekafdeling doorgeven zodat we hierop kunnen verbeteren. Zij kunnen namelijk inzien wie jou geholpen heeft. Het is goed om te horen dat alles verder voorspoedig lijkt te verlopen. We hopen dat de rest van het proces, inclusief de afspraak bij de notaris, soepel verloopt. Nogmaals bedankt voor je feedback en het delen van je ervaring met ons. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Alles is snel geregeld!
Goededag Angelina, Wat fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen en dat het snel was geregeld! Dank je wel voor het delen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Ik had een een heel leuk contact met I meijer kardol. Ze was eerlijk en oprecht. Het was geen hypotheek gesprek. Dit was een gesprek zoals hij bij deze tijd past. Ischa heeft ons goed uitgelegd hoe alles kon en niet kon en wat de consequenties hiervan waren.
Goedemorgen Tilly, Dank voor het delen van jouw ervaring. Fijn om te horen dat het contact met de collega zo goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Prima geholpen en denk ook een eerlijk en prima advies. Ik vind het alleen prettiger als er iemand tegenover je zit met zoiets. Nu moet ik me concentreren op een telefoon gesprek. Ook zie je dan duidelijker alle cijfers.
Goedemorgen Nicole, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring. Mooi om te lezen dat je goed geholpen bent. We nemen je feedback over de afspraak mee! Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
De ervaring met Dimitri was goed! Hij heeft de aanvraag goed begeleid en afspraak was afspraak!
Goedemorgen Martijn, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Mooi om te lezen dat je goed ben geholpen door onze collega. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Wij zijn vakkundig geholpen door financieel adviseur dhr. Frank van Loon. Zeer goede begeleiding in het totale traject.
Goedemorgen Willem, Wat fijn om te lezen dat jullie zo goed zijn geholpen. Dank je wel voor het delen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Ik ben goed geholpen door een hypotheekadviseur van ABN Amro. Ik had veel vragen omdat het onze eerste koopwoning is en die werden allemaal netjes en tijdig beantwoord. Ook vond ik het fijn dat de hypotheekhoogte niet werd verlaagd door de verblijfsvergunning van mijn vrouw wat bij andere banken wel een probleem bleek te zijn.
Onze hypotheek is aangepast, dit gebeurde geheel telefonisch op een vriendelijke en zorgvuldige manier. Al hadden we de gesprekken toch liever op een kantoor gevoerd, maar ondanks dit zijn we tevreden over het proces.
Beste Willem, Fijn om te vernemen dat het goed is verlopen! Je feedback over face-to-face contact nemen we mee. Dankjewel voor het schrijven van je review, Roeland ABN AMRO Webcare
Snel antwoord, vriendelijk en inhoudelijk goede antwoorden. Zeer proactief en behulpzaam, ook met randzaken die wellicht buiten de scope van een hypotheekaanvraag horen.
Goedemorgen Kevin, Mooi om te lezen dat de aanvraag en begeleiding naar wens zijn verlopen. Dank voor het delen van je ervaring in deze review. Met vriendelijke groet, Rob
heel goed geholpen alleen jullie hebben ontzettend veel gegevens nog waardoor alles wat traag verloopt
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring. Goed om te lezen dat je goed geholpen bent. We nemen je feedback over de aanvraag graag mee! Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Wij wilden onze bestaande hypotheek een stukje verhogen tbv woningverbetering. We hebben ons hierin laten ondersteunen door een hypotheekcoach. Dit is ons uitstekend bevallen. Een betrokken coach die ons deskundig, duidelijk en eerlijk ondersteunde en snel en goed reageerde op onze (aanvullende) vragen via e-mail en telefoon.
Hallo Herman, Wat fijn dat jullie zo'n prettige ervaring hebben gehad en de moeite hebben genomen dit met ons te delen. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Een hypotheek bij ABN AMRO geeft u de zekerheid van zorgeloos en financieel gezond wonen. Nu en in de toekomst. Met flexibele hypotheekvormen, uitstekende voorwaarden en een goede service. Zo krijgt u altijd de hypotheek die bij u past.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.