Super blij met adviseur Michel van Dolderen. Hij heeft mij in deze proces met alle geduldigheid begeleid. Alles goed uitgelegd qua dubbele lasten enz. Snel aanvraag ingediend en binnen 3 werkdagen goedgekeurd gekregen. Dankjewel!
Melvin heeft ons fantastisch geholpen!
Voor ons is dit absoluut geen dagelijkse kost. In zekere zin hebben we zelfs een zekere aversie tegen dit soort trajecten. Gelukkig zijn we goed geholpen door onze ABNAMRO adviseur, waardoor we de zaken voortvarend en zonder al teveel hobbels hebben kunnen oppakken.
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Fijn dat het traject soepel is verlopen en dat je hier tevreden over bent. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Wij hebben de aanvraag zonder stress kunnen doen dankzij de prettige begeleiding van dhr. Robert Ramataur. Zijn inzet en voorlichting kwam bij ons heel prettig over.
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Fijn dat jouw aanvraag zijn fijn behandeld is. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Mijn vrouw en ik hebben pijnlijk moeten constateren dat de mensen die bij ABN/AMRO een aanvraag van twee ondernemers moeten beoordelen veel te weinig kennis en inzicht hebben in het ondernemerschap en het geboden toekomstbeeld. Daarbij hebben zij feitelijk nogal harde cijfers en een extern rapport op essentiële punten vrijwel volledig miskend. Hierdoor hebben wij minder hypotheek gekregen dan wij hebben verzocht. Uiteindelijk is met het mindere aanbod ingestemd en omdat wij wij over voldoende middelen beschikken zal de levering over 6 weken plaatsvinden. Wel vonden wij ons aanspreekpunt bij ABN/AMRO erg vriendelijk en behulpzaam en hebben we kunnen constateren dat hij zijn uiterste best voor ons heeft gedaan.
Goedemorgen Erik, We waarderen jouw openheid en feedback. Het spijt mij te horen dat je ervaring met het aanvraagproces niet geheel aan jouw verwachtingen voldeed, vooral wanneer je het gevoel hebt dat jouw ondernemerschapsvisie en de daarbij horende cijfers niet volledig zijn erkend. Het is goed om te horen dat jouw aanspreekpunt ondanks de situatie vriendelijk en behulpzaam was, en zijn uiterste best voor je heeft gedaan. Ik ga je feedback doorgeven aan de juiste afdeling, zodat we kunnen kijken hoe we deze processen beter kunnen maken en deze problemen in de toekomst kunnen voorkomen. Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
Corine heeft ons op prettige en kundige wijze door het traject heen genavigeerd.
Goedemorgen Marline, Hartelijk dank voor je positieve feedback over Corine. Fijn om te lezen dat zij je op een op een prettige en kundige wijze heeft begeleid en dat alles duidelijk was. Ik wens je een mooie dag toe :-). Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
De aanvraag werd snel doorlopen, prima ondersteund door de coach. Uitleg en info duidelijk.
Goedemorgen Edith, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat de aanvraag snel werd doorlopen en goed om te horen dat de coach je goed begeleid heeft en de uitleg duidelijk was. Ik wens je een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
Online een hypotheekaanvraag c.q. uitbreiding gedaan. Kwam niet door de test heen omdat er allerlei hypotheekvragen werden gesteld die met name starters op de huizenmarkt aangingen. Wij zijn een ouder stel die een uitbreiding van de bestaande hypotheek wensten. Daarom nu onnodige kosten moeten maken. Van deze beslissing werd helaas niet afgeweken. Daar het een uitbreiding van de bestaande hypotheek werd wisten wij precies wat wij wel en niet wilden. De desbetreffende 'hypotheekadviseur' heeft alleen onze 'eisen' genoteerd en een toen geldend rentepercentage doorgegeven. Kortom wij hadden dit volledig zelf kunnen regelen. Daarbij heeft de hypotheek adviseur een taxatie via een intern bureau geadviseerd van ruim 100 euro terwijl wij een recent uitgebreid taxatierapport in ons bezit hadden, uitgevoerd door de gemeente. Dat zou niet geaccepteerd worden door de fiatteurs en achter bleek het rapport van de gemeente nog meer info bevatte dan de abn amro taxatie. Deze kosten moeten nog vergoed worden aan ons. Ook konden wij de hypotheek offerte niet inzien via het online programma. Deze hebben we nog steeds niet ingezien. Wel hebben we via de mail een schrijven gekregen dat we een acceptatieverklaring moesten ondertekenen. Deze is ons toegestuurd. Maar nog steeds geen inzage in de offerte zelf. Daarbij moesten we allemaal opnieuw documenten aanleveren die al in ons dossier zaten van een vorige recente omzetting van aflossingsvrij naar aflossing. Zoals huwelijkse voorwaarden, pensioen gegevens etc. Dat heeft ons veel werk gekost en was naar ons idee overbodig omdat die al in het bezit is van abn amro.
Goedenavond Angelique, Dank dat je je ervaring met ons hebt gedeeld. Ik kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent door alles wat je hebt meegemaakt bij de aanvraag van je hypotheek uitbreiding. Het klinkt als een erg frustrerende situatie, zeker omdat je al een duidelijk beeld had van wat je nodig had en welke documenten je al beschikbaar had. Het is begrijpelijk dat de extra kosten voor de taxatie, terwijl je al een uitgebreid rapport van de gemeente had, verwarrend en onnodig aanvoelden. Ook het opnieuw aanleveren van documenten die al in je dossier zaten, moet enorm veel werk hebben gekost en lijkt niet nodig. Ik ga je feedback doorgeven aan de juiste afdeling, zodat we kunnen kijken hoe we deze processen beter kunnen maken en deze problemen in de toekomst kunnen voorkomen. Met vriendelijke groet, Iman ABN AMRO Webcare
Herhaaldelijk had ik vragen en hier werd rustig en keer op keer weer fijn antwoord op gegeven. Dank je wel.
Goedemiddag, Wat fijn om te horen dat je onze service waardeert. We vinden het belangrijk om iedereen goed te helpen, dus top om te lezen dat we dat in jouw geval goed hebben gedaan. Dank je wel voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
De adviseur heeft echt met ons mee gedacht
Goedemorgen Chester, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat onze adviseur zo goed met jullie heeft meegedacht! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Goede begeleiding, advies en transparante informatie bij het verkrijgen van een hypotheek. Inlevende adviseur die me steeds op de hoogte over de stand van zaken rond het hypotheekproces.
Goedemorgen Jacob, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent met onze hypotheekservice! We vinden het belangrijk dat alles duidelijk en transparant is, en dat je goed op de hoogte blijft van het proces. Fijn dat onze adviseur je daar zo goed bij heeft kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Alles is soepel gegaan!
Goedenavond Vittorio, Wat fijn dat het proces rondom je hypotheek soepel is verlopen. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Prima rustige en bekwame begeleiding , wij zijn een ouder echtpaar maar Robin Vormer heeft ons in het modern tijdvak er doorheen gesleept
Goedenavond Ton, Dat is een mooi compliment, ik zal het ook aan mijn collega doorgeven! Bedankt dat u de moeite hebt genomen om uw ervaring met ons te delen. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Ik vond het werkelijk heel vervelend dat ik iedere weer nieuwe informatie moest aanleveren die volgens mij niet relevant was zoals b.v. de akte van echtscheiding die al 41 jaar geleden plaats vond. Dat was beslist niet de schuld van de manager Peter Ranke die mee uitstekend geholpen heeft maar van de z.g.n. acceptanten die schijnbaar uurtje faktuurtje rekenen dus proberen een aanvraag zolang mogelijk te rekken. Dit geeft alleen maar vertraging en brengt ook nodeloze kosten met zich mee. Ondanks dat word ik wel door de notaris gebeld omdat de bank geen waarborg had door gegeven en dan krijgt de computer de schuld en niet de mens die zoiets plots wel kan uitvoeren. Jammer maar dit is niet alleen mijn ervaring maar ook van veel vrienden. Dus bank doe daar iets aan. Met vriendelijke groet Wim
Goedemiddag, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review en het delen van uw ervaring met ABN AMRO Hypotheken. Uiteraard nemen we alle feedback ter harte en dit helpt ons om kritisch te blijven kijken naar of de vragen die gesteld worden vanuit de afdeling Acceptatie noodzakelijk zijn. Mijn excuses dat er door een storing geen bankgarantie uit is gegaan naar de notaris. Dat had wel gemoeten. Nogmaals dank voor het delen van uw gevoel bij het proces en een hele mooie dag nog toegewenst. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Prettige samenwerking met de adviseur. Over het algemeen goed te bereiken. 1x mail in de spam waardoor reactie pas laat kwam. Dit terwijl er al mailcontact geweest is. Snelle behandeling waardoor tijdig de offerte binnen was. Adviesrapport bevat wel veel standaard teksten waardoor het gevoel van persoonlijk advies deels wegvalt.
Hoi Roald, Fijn om te horen dat de samenwerking met de adviseur prettig was en dat hij goed bereikbaar was! Jammer van die ene mail die in de spam belandde en je het adviesrapport wat onpersoonlijk vond. Dit is voor ons erg waardevolle feedback en nemen we mee. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
de hypotheek adviseur levert echt maatwerk door mee te denken wat bij mijn situatie het beste past.
Hoi Sandra, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Heel fijn dat de adviseur echt maatwerk heeft geleverd voor je. Mochten we in de toekomst ergens bij kunnen helpen, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Voor mijn moeder die op leeftijd is een overwaarde hypotheek aangevraagd. Ik heb daar zelf voor met Abn Amro contact op genomen i.p.v. een tussenpersoon te gebruiken die daar extreem veel kosten voor rekent. Geweldig geholpen door de Abn bank. Echt respect hoe fijn ze het allemaal met je bespreken en in orde maken. Gewoon een 10.
Goedemiddag John, Bedankt voor je positieve review! Fijn dat we je moeder goed hebben kunnen helpen met haar overwaarde hypotheek en alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Iman ABN AMRO Webcare
Wij zijn door Richard van Rooij prima geholpen. Omdat wij ongeveer 4 weken de tijd nog hadden, dus een beetje haast, wist hij alles snel te regelen. Binnen 8 dagen hadden we onze hypotheek rond. Dus vanaf het moment van de aanvraag. Tevens is Richard snel in communicatie. Hij reageert met de mail.
Goedemiddag Atalay. Hartelijk dank voor je mooie review over de aanvraag en het contact met mijn collega Richard van de afdeling Hypotheken. Ik zal de complimenten aan hem overbrengen :) Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Zeer goede ervaring met duidelijke afspraken en verwachtingen. Excellente adviseur die uitblonk in bereikbaarheid.
Goedemorgen Manu. Dank voor de mooie review van je ervaring met ABN AMRO Hypotheken. Je compliment voor de adviseur geef ik zeker door. :) Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Vlotte afhandeling en nauwkeurig door ABNA voldaan
Goedemorgen Mia. Dank je wel voor de mooie woorden. Fijn dat het contact met de afdeling Hypotheken zo prettig is verlopen. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Het contact met Riley verliep soepel en correct. Wij vonden hem zeer deskundig en heeft ons voorzien van alle benodigde informatie. Via mail, telefoon en beeldbellen verliep de communicatie ook prima. Eigenlijk niets negatiefs. Snelle afhandeling ook uiteindelijk!
Goedemorgen Kyra. Hartelijk dank voor je mooie review! Ik zal de complimenten ook overbrengen aan de betreffende collega. Met vriendelijke groet. Floris ABN AMRO Webcare
Duidelijk en waardevol advies gekregen.
Goedemorgen Gijs. Dank voor je mooie review van je ervaring met onze afdeling Hypotheken. Dat stellen we zeer op prijs! Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
De financieel adviseur heeft mij erg goed geholpen/begeleid. Zeer tevreden.
Goedenavond Charlotte, Bedankt voor je mooie review, fijn dat je zo tevreden bent over onze service rondom het regelen van je hypotheek. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Adequaat en snel
Hallo MJ, Bedankt voor je review! Fijn om te vernemen dat het proces omtrent je hypotheek adequaat en snel was. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Helaas door wisseling van projectmanager heel veel dubbel moeten doen
Hallo Ruud, Wat jammer door jullie door deze wisseling veel dubbel hebben moeten doen. Dat had natuurlijk anders gemoeten. We nemen deze feedback mee om onze dienstverlening hierin te verbeteren. Bedankt voor het delen van je review. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Een hypotheek bij ABN AMRO geeft u de zekerheid van zorgeloos en financieel gezond wonen. Nu en in de toekomst. Met flexibele hypotheekvormen, uitstekende voorwaarden en een goede service. Zo krijgt u altijd de hypotheek die bij u past.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.