Laden reviews...
Laden reviews...
25 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten waarderen het vriendelijke personeel, het deskundige advies en de hoge kwaliteit van de bloemen. Het team levert consistente service en reageert snel op vragen. De boeketten blijven lange tijd goed en de winkel biedt een aangename sfeer.
Erg goed geholpen.
Beveelt aan
13 May 2026
Rob
Den bosch
Oxalis levert al jaren onze bloemen/planten. Komt 2x per jaar langs om de planten te controleren en vervangt indien nodig. Geeft hierbij altijd goed advies en de planten staan er altijd keurig bij!
Beveelt aan
17 April 2026
Lenny Maas
Den Bosch
Als ik bloemen moet hebben voor welke gelegenheid dan ook ga ik altijd naar Oxalis. Mooie bloemen en het personeel is zeer klantvriendelijk.
Beveelt aan
2 April 2026
Debbie
Rosmalen
Beste Debbie, heel hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling.
Hier worden we erg blij van en waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Graag tot ziens!
Team Bloemsierkunst Oxalis
Vriendelijk personeel, goede kwaliteit bloemen en prima service!
Beveelt aan
27 March 2026
Jopie
Den Bosch.
Beste Jopie, heel hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling.
Hier worden we erg blij van en waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Graag tot ziens!
Team Bloemsierkunst Oxalis
Mooie boeketten hoor :)
Beveelt aan
27 March 2026
Iris Slagter- van Arkel
's-Hertogenbosch
Beste Iris, heel hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling.
Hier worden we erg blij van en waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Graag tot ziens!
Team Bloemsierkunst Oxalis
Ondanks het doorgeven van een verkeerd adres zijn ze vriendelijk gebleven en hebben mij snel geholpen. De ontvanger was hier ontzettend blij mee
Beveelt aan
15 February 2026
Daan
Helmond
Beste Daan, heel hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling.
Hier worden we erg blij van en waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Graag tot ziens!
Team Bloemsierkunst Oxalis
De bloemen bleven heel lang staan. De klantvriendelijkheid was echt super top. Ik kom hier zeker vaker!!!
Beveelt aan
8 February 2026
Lisa van veer
Den Bosch
Beste Lisa, heel hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling.
Hier worden we erg blij van en waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Graag tot ziens!
Team Bloemsierkunst Oxalis
Ik kom hier al jaren voor de beste bloemen Heel erg vriendelijk personeel Ze hebben tijd voor je en altijd het beste advies Deze bloemist is zeker een aanrader
Beveelt aan
7 February 2026
Max
Den Bosch
Beste Max, heel hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling.
Hier worden we erg blij van en waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Graag tot ziens!
Team Bloemsierkunst Oxalis
Het is echt een hele leuke winkel en super mooie bloemen wat ze verkopen. En hele moderne winkel. De boeketten zijn geweldig de rest van de winkel is ook echt super mooi aangekleed. Vriendelijke groet Jasmine
Beveelt aan
2 February 2026
Jasmine
Berlicum
Beste Jasmine, heel hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling.
Hier worden we erg blij van en waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Graag tot ziens!
Team Bloemsierkunst Oxalis
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Behulpzaam en aardig personeel. Ook het assortiment is overweldigend
Beveelt aan
2 February 2026
Martin
Den bosch
Beste Martin, heel hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling.
Hier worden we erg blij van en waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Graag tot ziens!
Team Bloemsierkunst Oxalis
Afgelopen week bij Oxalis mooi oeteldonks boeket gekocht. Maar na 5dagen begonnen de bloemen te hangen. Na n melding hierover, werd dit perfect opgelost door de eigenaresse Marieke. Ik kon n nieuwe bos op komen halen met excuses voor t ongemak. Een misser kan altijd gebeuren maar in dit geval heel fijn opgelost. Nogmaals dankjewel, we kunnen nog even genieten van de mooie bloemen !!!
Beveelt aan
2 February 2026
Johan Van Ooijen
's-Hertogenbosch
Beste Johan, heel hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling.
Hier worden we erg blij van en waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om te melden dat u niet geheel tevreden was. Hierdoor hebben we u een nieuwe bos bloemen kunnen overhandigen. Graag tot ziens!
Team Bloemsierkunst Oxalis
Mijn bestel ervaring met Marieke verliep grandioos Vlekkeloos goed Kon met tikkie betalen Communicatie verliep begrijpend Heel vrolijk blij gevoel aan overgehouden bij het plaatsen van een kleurrijklente tulpen boeket via verbinder Marieke Bindster bij Bloemist Oxalis
Beveelt aan
30 January 2026
Yvanca Gaber
Achlum Friesland
Beste Yvanca, heel hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling.
Hier worden we erg blij van en waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Graag tot ziens!
Team Bloemsierkunst Oxalis
Mooie bossen bloemen. Tijdens Serious Request heeft Oxalis een vaas en een mooie bos bloemen gedoneerd voor onze loterij tijdens de "goede doelen" markt. De opbrengst ging naar Serious Request. Heel behulpzaam
Beveelt aan
19 January 2026
ISK Den Bosch Saskia
's-Hertogenbosch
Beste Saskia, heel hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling.
Hier worden we erg blij van en waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Graag tot ziens!
Team Bloemsierkunst Oxalis
Een fantastische onderneemster. Klantvriendelijk en socciaal.
Beveelt aan
13 January 2026
E.H. Bronkhorst
Rosmalen
Beste meneer Bronkhorst, heel hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling.
Hier worden we erg blij van en waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Graag tot ziens!
Team Bloemsierkunst Oxalis
Altijd goede service. Mooie bloemen die lang meegaan
Beveelt aan
22 December 2025
Nathalie Emans
Den Bosch
Beste Nathalie, heel hartelijk dank voor uw 4.5 sterren beoordeling.
Hier worden we erg blij van en waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Graag tot ziens!
Team Bloemsierkunst Oxalis
Ik had een kamerplant die het niet goed deed, door de kennis en ervaring van oxalis is de plant mooier en voller dan ooit!
Beveelt aan
23 November 2025
Marieke
Berlicum
Beste Marieke, heel hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling.
Hier worden we erg blij van en waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Graag tot ziens!
Team Bloemsierkunst Oxalis
De afgelopen maanden halen wij hier onze bos bloemen. Tot nu toe blijven ze regelmatig 2 weken staan.
Beveelt aan
21 November 2025
Roos
Den Bosch
Beste Roos, heel hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling.
Hier worden we erg blij van en waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Graag tot ziens!
Team Bloemsierkunst Oxalis
Vanuit buitenland telefonisch bloemen besteld voor overledene. Keurig en snel geleverd!
Beveelt aan
13 November 2025
Anita Roos
's-Hertogenbosch
Beste Anita, heel hartelijk dank voor uw 4.5 sterren beoordeling.
Hier worden we erg blij van en waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Graag tot ziens!
Team Bloemsierkunst Oxalis
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Veel keuze.
Beveelt aan
4 November 2025
G
Johanns
Beste G. Johanns, heel hartelijk dank voor uw 4 sterren beoordeling.
Hier worden we erg blij van en waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Graag tot ziens!
Team Bloemsierkunst Oxalis
Ik wil jullie bedanken voor het prachtige (rouw)bloemstuk gemaakt voor onze moeder. Het was helemaal zoals besproken. Mooie kleuren en verschillende bloemsoorten. Prachtig!!
Beveelt aan
30 October 2025
emmy
den bosch
Beste Emmy, heel hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling.
Hier worden we erg blij van en waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Graag tot ziens!
Team Bloemsierkunst Oxalis
Goede service, hoge kwaliteit bloemen
Beveelt aan
22 October 2025
Joan van Hoek
Vught
Beste Joan, heel hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling.
Hier worden we erg blij van en waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Graag tot ziens!
Team Bloemsierkunst Oxalis
Door eigen schuld, stonden de bloemen zonder water 1 dag. Met een beetje warm water en de juiste voeding van het zakje die er bij zit, stonden de bloemen in een uur zo mooi! Prachtig! Wat een top kwaliteit aan bloemen hebben jullie. LOVE IT!
Beveelt aan
19 October 2025
Linda
Den Bosch
Beste Linda, heel hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling.
Hier worden we erg blij van en waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Graag tot ziens!
Team Bloemsierkunst Oxalis
Altijd met tijd geholpen. Neem tijd om mooi boeket samen te stellen.
Beveelt aan
23 September 2025
Nina
Empel
Beste Nina, heel hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling.
Hier worden we erg blij van en waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Graag tot ziens!
Team Bloemsierkunst Oxalis
Gezellige Brabantse bloemiste die ontzettend vriendelijk een handje helpt. Iemand een bloemetje sturen is toch even net iets meer en ik ben vriendelijk en professioneel geholpen. Hier bestel ik ze zelf voortaan omdat de mensen het echt voor je regelen.
Beveelt aan
10 September 2025
Soe
Amsterdam
Beste Soe, heel hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling.
Hier worden we erg blij van en waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Graag tot ziens!
Team Bloemsierkunst Oxalis
Top bloemen blijven lang staan
Beveelt aan
14 July 2025
Sylvia
S HERTOGENBOSCH
Beste Sylvia, heel hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling.
Hier worden we erg blij van en waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Graag tot ziens!
Team Bloemsierkunst Oxalis
Rompertpassage 1
5233 AN s-Hetogenbosch
Branch
Tuin, Buiten
Specializations
Bloemen, Boeketten
Overige bedrijven