Filters

2

Na aantal jaren van tevredenheid, nu bij opgaan in Nefkens ineens zeer teleurstellend

1. Zeer onpersoonlijk en opdringerig contact bij het maken van de telefonische afspraak 2. Voor mij nieuw en weinig geïnteresseerd baliepersoneel bij brengen van de auto 3. Zeer bureaucratische en procedurele communicatie over de afspraak en de werkzaamheden 4. Onterechte constatering dat ik zonder code (van 31 jaar geleden!) de radio niet meer zou kunnen gebruiken. Tenzij ik minimaal 50€ zou betalen om die voor me op te vragen. Is dus niet gecontroleerd, want blijkt het naderhand gewoon te doen 5. Ruitenwisservloeistof bijgevuld zonder de werking te controleren. Sproeier bleek naderhand niet te werken. Pompje kapot, of door monteur kapot gemaakt. 6. Net terug van APK en klein onderhoud aan onze andere auto bij Stam: een wereld van verschil.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super service!

Een mooie Renault Grande Scenic gekocht bij verkoper Tycho, ik woon best een stuk verderop en de auto als die warm was kreeg fluctuerend toerental. Dit doorgegeven aan Tycho van Nefkens en kon naar de dealer om dit te laten repareren op de kosten van Nefkens nu kunnen wij weer gerust op vakantie. Goed geholpen, goede aflevering en super nazorg!

  • Aanbevelen? Ja
10

De onderhoudsbeurt en APK keuring van mijn auto verliep op rolletjes

Ik was vrij laat met de afspraak voor de APK keuring, maar mijn auto werd welwillend voor de verloopdatum ingepland. Vooraf kreeg ik een afspraakherinnering, op de dag zelf ging alles zoals gepland. Er was een leenfiets beschikbaar en al vroeg in de middag kon ik de auto weer ophalen. Geen vervelende verrassingen wat betreft de kosten. De bejegening door het personeel was heel vriendelijk. Kortom, goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
6

("vaste")Klanten zouden m.i. wat meer service willen zien.

1) 2 maanden voor de APK-datum al geen mogelijkheid meer om auto aan te bieden. Was genoodzaakt om de APK en onderhoudsbeurt te splitsen. APK door ander bedrijf en onderhoudbeurt op later tijdstip (extra kosten !)laten uitvoeren. 2) Op maandagmorgen (0.8.30u) ruim 30 min moeten wachten voor inlevering auto(sleutels). Geen/geringe personeelsbezetting balie terwijl tig medewerkers (met Nefkens kleding!) in kantoor-/bureau ruimtes koffie zaten te drinken (08.30u !!) en het een komen en gaan was naar en van de koffiecorner.

  • Aanbevelen? Nee
8

Correct afgehandeld

x

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle hulp, vriendelijkheid receptiemedewerkster.

Snel geholpen, vriendelijkheid werkplaatsreceptiemedewerkster.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en accuraat.

Goede ontvangst, keuring volgens afspraak. Niks op aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service en volgens afspraak

De afspraak voor een onh beurt incl keuring en vervagning lambdasonde zijn volgens afspraak gerealiseerd. Tevens goed advies over enkele preventieve werkzaamheden. Uitstekend service en communicatie door professionals.

  • Aanbevelen? Ja
5

Matig

Te commercieel geworden.

  • Aanbevelen? Nee
4

Lange wachttijd

Vooraf was aangegeven dat de vervanging van het rubber van de achterklep ca. 20 minuten zou duren en dat ik er dus op kon wachten. Uiteindelijk bleek de wachttijd 2,5 uur! (waardoor ik ook nog een afspraak heb moeten afzeggen). Verder is aan de orde dat door allerlei organisatorische wijzigingen bij de dealer ik voortaan naar een vestiging in Baarn moet om mijn Jeep te onderhouden.

  • Aanbevelen? Nee
8

alles verloopt vlot

ik wordt gebeld als er iets mis ,en alles wordt besproken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Zeer klantvriendelijk en super geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geholpen!

Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
4

Onderhoudsbeurt matig uitgevoerd

Bij aanlevering van de auto meldde ik dat parkeerlicht links kapot zou zijn (dat meldt bij mij steeds het systeem). Hoefde van de medewerkster niet opgeschreven, zou vanzelf boven komen. Stond later wel op geplande extra services. Maar ik krijg de melding meteen weer. Is het nou wel gebeurd? Verder is het waterkoelhuissysteem vervangen. Op het moment dat ik wegreed bij de garage kreeg ik meteen de melding dat de koelwatervloeistof te laag stond en ben ik dus meteen naar de Gamma gereden om koelwatervloeistof te kopen en het bij te vullen. Het was inderdaad te laag. Dit vind ik slordig.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Goede afwerking en service.

  • Aanbevelen? Ja
2

Ongeïnteresseerd, klacht niet verholpen, contact moeizaam

Gebeld met uitgebreid verhaal. Bleek niets van genoteerd op de dag dat ik auto bracht. Receptionist was kortaf, chagrijnig en leek ook niet alles te noteren. Ik moest een document tekenen, dacht voor inname van de auto, bleek al een bedrag op te staan; waa wel chique geweest als dat eben benoemd was. Moest zelf bellen of auto klasr was, kon 'm dus niet meer dezelfde dag ophalen. Probleem niet opgelost; nog steeds melding. Opmerking dat banden gecupt waren, niet welke. Gevraagd om teruggebeld te worden over de melding (reset) en de banden. Op voicemail verbolgen alleen terugkoppeling o er de banden gehad. Overigens was de telefoniste die ik 17/6 sprak wél heel vriendelijk. Ik wil deze auto graag nij een officiële dealer in onderhoud hebben, maar als dit de trend is, twijfel ik nog wel.... In het verleden een zakelijke auto bij jullie in onderhoud gehad; ben anders gewend!!

  • Aanbevelen? Nee
10

correct en klantvriendelijk

correct en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
6

Auto is netjes afgewerkt

Aangezien ik mijn afspraak al ruim van tevoren had gemaakt was ik verrast dat de service aan een Alfa Romeo niet meer mogelijk is sinds 1 juni. Na diverse telefoontjes kon er alsnog gestart worden aan mijn auto. Het blijkt dat ik voortaan naar De Meern moet voor onderhoud, ik denk dat ik dan naar een andere dealer ga ivm de reisafstand Medewerkers in Amersfoort hebben verder netjes werk verleend.

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle en professionele service

Het duurde wel even voor ik een afspraak kon maken voor onderhoud (3 maanden!), maar uiteindelijk ben ik goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Helaas in twee delen maar goed contact!

Goed

  • Aanbevelen? Ja
7

De onderhoudsbeurt was wel okee

Moest wel ongeveer 7 weken wachten om de afspraak in te plannen. Had liever iets eerder deze onderhoudsbeurt voor de auto gehad. Stond lange tijd een sleutel op mijn dashboard verlicht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk klantgericht

Ik kon niet autorijden ivm met breuk in sleutelbeen in de ochtend auto gebracht hebben ze me thuis afgezet en in de middag hebben ze de auto gewoon naar mijn huis gebracht . Wat ik zeer waardeer, bedankt voor de fijne medewerking

  • Aanbevelen? Ja
10

Meedenkend en oplossen

Vriendelijk geholpen met een lekke band

  • Aanbevelen? Ja
8

Correcte afhandeling van advies fabrikant

Het betrof een terugroep aktie van mijn Citroën C3 Collection 1.0. Er moesten twee airbags vervangen worden op advies van de fabrikant. De fa. Nefkens heeft de vervanging vakkundig en vlot uitgevoerd. (kosten fabrikant) Ik kon mijn auto na korte tijd weer in ontvangst nemen, keurig uitgevoerd!. (miste alleen een lekker kopje bonenkoffie ;) Vriendelijke service ervaring. Met vriendelijke groet, Ronald

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geholpen

Prima geholpen, kan er even op wachten. Medewerkers zijn erg vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Amsterdamseweg 151

3812 RR Amersfoort

033 422 4444

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.