Super!!!

Ik heb bij Hoeks een maatwerk rolluik gekocht waar wij ontzettend content mee zijn. Netjes gemonteerd volgens afspraak. Een tijdje geleden was er een storing in de motor waardoor het rolluik niet meer omlaag ging. Hoeks gebeld en stond dezelfde dag nog voor de deur om het euvel te verhelpen. Super!!! Betrouwbaar en ontzettend fijne mensen.

Bedankt voor de leuke review!

Deskundig, netjes en conform afspraak

Advies is erg goed, ze werken netjes en alles conform afspraak.

Altijd prima!

Al jaren heeft Hoeks het onderhoud van mijn rolluiken. Staan altijd klaar, snelle service!

Bedankt voor de review!

Heel snel en uitstekend werk geleverd voor een prima prijs.

Goede kwaliteit, snel en uitstekend werk verricht.

Bedankt voor de review!

Goede uitleg van wat we konden verwachten

Vooraf is door Hoeks duidelijk uitgelegd wat we konden verwachten en hoe de zonwering gemonteerd zou worden. De montage is snel gegaan en we zijn er heel erg blij mee.

Bedankt voor de review!

Klantvriendelijk, goede en snelle service.

In één woord: top! Maar ik voeg er graag nog wat woorden aan toe: Goede communicatie, duidelijke afspraken, klantvriendelijk, goede en snelle service, schappelijke prijzen/tarieven, vakkundig.

Je review vinden wij in één woord: geweldig! Bedankt!

Hoeks is een topbedrijf dat uitstekend advies en goede service verleent.

Hoeks heeft bij ons zonwering voor de serre geleverd en verzorgt het onderhoud van al onze zonwering. Wij zijn zeer tevreden over de zonwering, het advies en de service van Hoeks. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

We hebben de service als top ervaring, ook Hoeks gaat voor duurzaamheid. Het was voor hun geen enkel probleem om het doek van het zonnescherm te vervangen. Het demonteren en monteren in lastige situatie. Was voor hen geen belemmering Door onze uitbouw moest er echt creatief nagedacht worden hoe ze veilig het scherm naar beneden konden halen. We zijn dik tevreden

Bedankt voor de review! We proberen inderdaad altijd op een duurzame wijze te bedenken hoe we elke situatie kunnen aanvliegen. Fijn dat je zo tevreden bent.

Goed en snelle installatie van zonwering en.

Screens en schermen in een vlot tempo geïnstalleerd. Uit eerdere ervaring met Hoeks ook goede service te verwachten.mochten er problemen ontstaan.

Bedankt voor de review!

Een bedrijf met vak kennis en waar service hoog in het vaandel staat

Wij hebben een Pergola zonwering laten plaatsen door Hoeks Zonwering. Niks dan lof over het goede advies, de prijs, persoonlijke aandacht, vakmanschap en de montage. Ook niet te vergeten de vriendelijkheid, goede service en voorlichting. Super tevreden over het resultaat en genieten in de zomer iedere dag van onze zonwering. Een dikke pluim voor Dick van Hoeks Zonwering ! We gaan hier zeker weer onze volgende aankoop doen. Rob en Monique

Jullie kunnen heerlijk genieten onder de pergola! Bedankt voor de leuke review!

Snelle reactie vrindelijk vak bekwaam

Naar het overnemen van de firma werner rolluiken gebeld naar hoeks ivm storing aan 2 elektrische rolluiken er was nog garantie dus dit was geen problemen supper snel geholpen

Fijn dat je zo snel geholpen bent, daar doen we altijd ons uiterste best voor. Bedankt voor de review!

Prima bedrijf

Ik heb bij de heer hoeks senior 12 jaar geleden een elektrische rolluik besteld én laten plaatsen ben zeer correct geholpen. Heb een aantal keren gebeld omdat het rolluik niet ver genoeg omhoog ging dat heeft de heer hoeks telkens gratis opgelost. Laats zijn ze weer langs geweest van de firma hoeks én hebben ze een onderdeel vervangen. Ben zeer tevreden.

Bedankt voor de review!

Top bedrijf met veel ervaring

Personeel weet waar ze het over hebben. Werken netjes en zijn zeer vriendelijk. Ik zou ze zeker aanbevelen.

Bedankt voor de review!

Al meer dan 25 jaar maar volle tevredenheid klant bij de firma Hoeks.Goede service en goede kwaliteit rolluiken.

Wat leuk dat we al zo lang bij je over de vloer mogen komen! Bedankt voor de fijne review!

Ondanks dat onze rolluiken niet van hoeks waren de leverancier stopte ermee en had zijn klanten overgedragen aan hoeks zonwering,nou daar zijn we heeeel tevreden mee,motor ging kapot ,kwamen na ff belletje zelfde dag nog kijken,andere dag al gemonteerd en schappelijke prijs,vriendelijk,netjes toppie zeer tevreden

We proberen bij reparaties altijd zo snel mogelijk te handelen. Fijn dat het probleem bij je snel was verholpen. Bedankt voor de review!

Goed en eerlijk advies, professionele afwerking

Wij hebben in de zomer 2023 een goede en mooie screen geplaatst van een erg groot raam. Ze hebben ons van het juiste advies voorzien ivm de grootte van het raam en niet zo maar van alles verkocht. Er werd goed meegedacht en advies geleverd in de offerte fase en later ook met de plaatsing. Ook van een tegenvallende levertijd werden we goed op de hoogte gehouden. kortom wij zijn een tevreden klant!

Bedankt voor de fijne review!

Fijne communicatie, allen erg vriendelijk en servicegericht. Erg positieve ervaring.

Vriendelijk, deskundig en betrouwbaar

Wij zijn al jaren klant bij Hoeks zonwering. Voor kleine klussen, zoals reparaties aan rolluiken, maar ook voor nieuwe aanschaf. Vriendelijke correcte benadering. Vlotte afwikkeling. Redelijke prijzen. Kortom zuinig op zijn.

Wat goed dat we al jaren bij jullie over de vloer mogen komen. Daar zijn we trots op. Bedankt voor de fijne review!

Een bedrijf met kennis en kunde en de kwaliteit hoog in het vaandel heeft.

Je wordt nog echt behandeld als klant, komen thuis opmeten en advies geven. Zoals bij ons geen 3,50 meter uitval maar 3 meter in verband dat het zonnescherm aan een uitbouw bevestigd moet worden. En ook extra lange verlengsteun voor de bevestiging. Geen ja knikkers maar geven echt advies. Inmiddels hangt hij,nu nog de zon. Zal jullie zeker aanbevelen. Bij andere bedrijven waar ik heen belde werd gezegd maak maar foto en geef de maat maar door dan maken we de offerte.

Wat fijn dat je zo tevreden bent! Wij worden blij van het kunnen geven van goed advies, uiteindelijk zorgt dat voor tevreden klanten. Aanstaande zaterdag stijgt het kwik weer, hopelijk komen dan ook de eerste zonnestralen tevoorschijn!

Goede service. Vakkundige reparatie

De monteur communiceerde goed en had binnen 45 minuten het probleem met de screens aan de voorzijde van ons huis opgelost.

De perfecte service

Via mijn broer die al meer dan dertig jaar klant is en altijd zeer te vreden is over de service en producten die ze verkopen.dat is de reden dat ik die stap heb genomen om bij hoeks zonnewering de rolluiken te bestellen. Zeer goede uitleg gekregen wat ik het beste kon nemen .ze zijn alle afspraken nagekomen .het allermooiste was dat ze na veertien dagen terug kwamen met een nieuwe kap wat ons niet was opgevallen minimaal kleurverschil te verhelpen . Superservice Hoekszonnewering.

Fijn dat je zo tevreden bent en dat we al meer dan dertig jaar bij jouw broer mogen komen. Daar zijn we trots op. Bedankt voor je review!

Klopt !

Van bestelling tot levering! Correct, meedenken, adviseren, en afspraken nakomen !

Bedankt voor de review!

Al 35 jaar klant bij Hoeks zonwering al 2 x rolluiken gekocht hordeuren raamhorren zonneschermen ook al 2x eerst bij Kees Hoeks en de laatste jaren bij zoon Dick Hoeks Een betrouwbaar bedrijf waar je altijd op kunt rekenen en professioneel personeel

Wauw! Al ruim 35 jaar dat we bij je over de vloer mogen komen. Daar zijn we trots op. Bedankt voor de fijne review!

Precies zoals wij het wilde hebben...

Rolluik en plissehor op maat gemaakt in 1 ochtend gezet en mooi afgewerkt ivm tegel.plinten. Vriendelijke monteurs en precies op tijd volgens afspraak Duidelijke offerte... na plaatsing betaald middels factuur. TOP bedrijf !

Bedankt voor de fijne review!

bij de horren had ik wel anders verwacht. is wel goed geplaats maar kan er niet bij om het naar beneden te trekken moet op een stoel staan en dat is niet handig om dat iedere keer te doen. daar moet een oplossing voor komen. misschien een bevestiging met een handvat waar men een koord aan kan bevestingen en dat men zonder stoel hoeft te pakken.

Wat vervelend dat de horren niet helemaal naar verwachting zijn. Ik zorg dat er vandaag nog contact met je wordt opgenomen om te kijken hoe we dit kunnen oplossen. Bedankt voor de review!

Weidehek 119 c

4824 AT Breda

Over Hoeks Zonwering

Zonlicht. Geen mens kan zonder. Het ene moment dompel je je graag onder in zonnestralen en het andere wil je er alles aan doen om fel licht uit huis te houden. Zon brengt warmte die je soms vast wil houden en soms zo snel mogelijk kwijt wil. Er zijn veel oplossingen om binnenklimaat te beheersen, beveiliging te versterken of duurzaamheid te vergroten. Wat past bij jouw omgeving, jouw smaak en jouw voorkeuren? Oftewel: waar word jij blij van? Dat is waar wij ons graag mee bezig houden; het creëren van slimme oplossingen met zonwering, rolluiken en horren, die bijdragen aan een prettig woon- en werkcomfort en de verduurzaming van gebouwen. Dagelijks werken wij aan het tegengaan van oververhitting in gebouwen, isolatie van je woning, het creëren van schaduw in de tuin en bescherming van de mens én de insecten door het gebruik van horren. Wij bestaan al 45 jaar en zijn een warm en groeiend familiebedrijf, wat je terugziet in onze open en eerlijke manier van communiceren en hoe we met kwaliteit en service werken aan fijne relaties voor nu en later. Omdat bijna geen mens en situatie hetzelfde is, komen we graag persoonlijk bij onze klanten op locatie langs. Onze bevlogen experts denken graag met je mee en informeren je over de (on)mogelijkheden en nieuwste innovaties. Samen met jou gaan we op zoek naar de beste combinatie van functioneel en visueel belang. Wij laten niet los totdat alles tot tevredenheid is opgeleverd en er bij jou een glimlach op je gezicht staat. Zo maken we samen de wereld een klein beetje comfortabeler en beter. En daar worden wij dan weer blij van. Hoeks - de experts in zonbeleving. Let the sun smile!