Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Hoeks Zonwering

Zonlicht. Geen mens kan zonder. Het ene moment dompel je je graag onder in zonnestralen en het andere wil je er alles aan doen om fel licht uit huis te houden. Zon brengt warmte die je soms vast wil houden en soms zo snel mogelijk kwijt wil. Er zijn veel oplossingen om binnenklimaat te beheersen, beveiliging te versterken of duurzaamheid te vergroten. Wat past bij jouw omgeving, jouw smaak en jouw voorkeuren? Oftewel: waar word jij blij van? Dat is waar wij ons graag mee bezig houden; het creëren van slimme oplossingen met zonwering, rolluiken en horren, die bijdragen aan een prettig woon- en werkcomfort en de verduurzaming van gebouwen. Dagelijks werken wij aan het tegengaan van oververhitting in gebouwen, isolatie van je woning, het creëren van schaduw in de tuin en bescherming van de mens én de insecten door het gebruik van horren. Wij bestaan al 45 jaar en zijn een warm en groeiend familiebedrijf, wat je terugziet in onze open en eerlijke manier van communiceren en hoe we met kwaliteit en service werken aan fijne relaties voor nu en later. Omdat bijna geen mens en situatie hetzelfde is, komen we graag persoonlijk bij onze klanten op locatie langs. Onze bevlogen experts denken graag met je mee en informeren je over de (on)mogelijkheden en nieuwste innovaties. Samen met jou gaan we op zoek naar de beste combinatie van functioneel en visueel belang. Wij laten niet los totdat alles tot tevredenheid is opgeleverd en er bij jou een glimlach op je gezicht staat. Zo maken we samen de wereld een klein beetje comfortabeler en beter. En daar worden wij dan weer blij van. Hoeks - de experts in zonbeleving. Let the sun smile!