Transparant en betrouwbare bedrijf in vastgoed.

Directe communicatie en totale ontzorging van verhuur van vastgoed. Zeer prettige samenwerking.

Betrokken en verantwoordelijk

De medewerkers zijn betrokken en hebben verantwoordelijkheidsgevoel. Er is snelle communicatie en problemen worden snel opgelost.

We krijgen altijd zeer snel antwoord op onze vragen. Oplossingsgericht denken staat bij hen hoog in het vaandel.

Betrokken en professioneel

Vakkundig in vastgoedbeheer & verhuur.

Faberstraat 14 7531BG Enschede

Over Twentsvast

Twents Vast is sinds 2012 actief in de vastgoedmarkt en van toen af zijn we uitgegroeid tot een vooraanstaand vastgoedbedrijf dat bekend staat om zijn lokale expertise en toewijding aan zijn klanten. Onze reis begon met een passie voor vastgoed en een visie om vastgoedeigenaren, investeerders en huurders in Twente te ondersteunen. In de afgelopen jaren hebben we onszelf bewezen als een betrouwbare partner in vastgoedbeheer en vastgoedadvies. Met de veranderende marktdynamiek is onze missie om duurzame en winstgevende vastgoedresultaten te leveren en langdurige relaties op te bouwen met onze klanten. We geloven in transparantie, integriteit en klantgerichtheid als de kernwaarden van ons bedrijf. Bij Twents Vast combineren we lokale expertise met een globaal perspectief om u te helpen uw vastgoeddoeleinden te bereiken. Onze geschiedenis en ervaring vormen het fundament van ons bedrijf, en we kijken er naar uit om samen met u de toekomst van vastgoed in Twente vorm te geven.