Leuk om te komen.

Ik kom er graag omdat de keuze uitgebreid is en de mensen je vriendelijk, deskundig en welwillend adviseren.

Vriendelijk, goed advies, behulpzaam

Ik had vaak hoofdpijn als ik rode wijn dronk. Op advies Rosso Passo geprobeerd en helemaal geen last. Ook het onthouden van welke witte wijn ik lekker vond bij een presentatie op een feestje en mij dat later in de winkel vertelde was zo knap.

Fijne winkel en klantvriendelijkheid en altijd goede tips

In de wijnwinkel koop je heerlijke wijn en krijg je goed advies .

Zeer vriendelijk en veel kennis van zaken.

Een uitgebreide voorraad. Niet alleen van mooie wijnen maar ook van bieren, whisky's en diversen. Veel kennis in huis van de aanwezige producten. En om je nog meer enthousiast te maken worden er regelmatig proeverijen gehouden die zeker aan te bevelen zijn. Kortom: een mooie slijterij om te bezoeken.

Professioneel, uitstekende service door mensen met liefde voor het vak

Prachtige sfeerwinkel, altijd een hartelijk ontvangst door personeel met een goed humeur. Je voelt je er direct thuis. Zeer ruime keuze. Kundig (wijn)advies. Topzaak!

Prima zaak

Je wordt prettig geholpen, en ze hebben kennis van zaken. Kom er zeker terug voor aankoop van lekkere wijnen.

Mooie winkel Vriendelijke en behulpzame personeel. Groot assortiment.

Goeie service.

Winkel of thuis, gewoon goed.

Fijne winkel waar de klant gekend en herkend wordt

Top winkel

Fantastisch persoonlijk advies en mooie winkel en producten!

Geweldige personeel

Top mooie wijn , goed geadviseerd

Reuze lekker en goede service

Heel goed te woord gestaan en geïnteresseerd verteld

Snel geholpen

Snelle hulp, im wist wat ik wilde

Altijd top!

Service en voorraad top!

Prachtige winkel, goed advies!

Altijd vriendelijk personeel, en ruim assortiment en heel goed advies. En de nieuwe winkel is echt prachtig

prima wijn en snelle bezorging

online bestelling wordt direct verwerkt en de volgende dag bezorgd!

Perfecte service

Je wordt altijd heel prettig geholpen en je gaat altijd met een heerlijk wijntje de deur uit.

Top service, aandacht voor de consument, en echt verstand van wat lekker is!

Jan neemt de tijd om je goed te adviseren en samen op zoek te gaan naar mooie wijnen of whiskey

Warme sfeer met een prima overzicht

Fantastisch dat personeel altijd je persoonlijke voorkeuren onthoud. Ook als derden jou een wijn cadeau willen doen weet men het juiste advies te geven

Klantenkennis

Kracht is om de wens en smaak van de klant te onthouden. Heel knap

Gezellig vanaf binnenkomst met een goed advies en een gevarieerd aanbod.

De uitstraling van de winkel en het persoonlijk contact zorgt voor een vertrouwd en goed gevoel. Wij gaan altijd weer blij naar huis.

Prettig

Leuke hulp en goed advies

Goed advies en een mooie collectie wijnen

Wij kopen voornamelijk rode wijn. Als ik een smaakomschrijving geef, pikken de medewerkers altijd de juiste wijn eruit. We hebben hier nog nooit een wijn gekocht die ons niet bevallen is. Vriendelijk personeel met kennis van zaken in een mooie winkel met een ruim gevarieerd aanbod voor goede prijzen. Waar vindt je dat nog?

Top winkel

Heerlijke wijnen, top service, mooie winkel!

Ga zo door!

Prettig geholpen

Over Wijnwinkel Barneveld

Wijnwinkel Barneveld Een diner met je partner, een etentje thuis met vrienden, een borrelavond, een verjaardag of ander jubileum. Met onze kwaliteitswijnen voor elk budget, speciaalbieren en gedestilleerd dragen we graag bij aan mooie ontmoetingen. Want onze drijvende kracht ben jij als genietende klant. Ook voor bedrijven en verenigingen staan we graag klaar; met een wijntafel, relatiegeschenken, kerstpakketten of we zorgen voor een gevulde koelkast voor het personeel. Meer weten? Ga naar www.wijnwinkelbarneveld.nl/service/ of bel met 0342-490060