Fijne niet opdringerige verkoper

Luistert goed naar je wensen. Nemen de tijd voor je. Goede uitleg bij het ophalen. Kan het bedrijf aanraden.

Kreeg van de personeel oprechte medewerking

Uitstekende ervaring in

Begon allemaal wat stroef maar uiteindelijk prima resultaat.

top geholpen!

waren op zoek naar nieuwe 2e hands mazda 2; top geholpen, goede uitleg, goede service.

Klantvriendelijk oplossing gericht

Bij het kopen van de auto werd er goed meegedacht en kregen wij verschillende auto's te zien. Daarnaast werden we goed op de hoogte gehouden van (vertragingen of onvoorziene gebeurtenissen) in de tijd tussen de aanschaf van de auto en daadwerkelijk ophalen hiervan.

Zeer prettig geholpen bij dit familiebedrijf: luisterend, adviserend, nooit opdringend

Op zoek naar een degelijke, jonge occasion. Context: na 12 jaar geen zin meer in nog een Volvo (geen groot fan van het China van Xi). Na een researchfase onze shortlist (5 merken/modellen) verder getrechterd in showrooms en proefritten. Overgestapt naar Mazda. De CX30: ons inziens een uitstekende balans tussen de estates die we gewend zijn en de steeds groter wordende SUV's, voor een wat hoger en sportiever rijden met puberdames. Zeer prettig geholpen door Yardy van dit familiebedrijf, onderdeel van Mazda Mulder. Luisterend naar onze criteria, adviserend voor onze levensfase en budget en op geen enkel moment opdringend. Inmiddels een week en een paar honderd km verder, op korte en langere afstanden: wát een heerlijke wagen. Nog te kort in bezit voor een diepte review. Maar als je uit een Volvo stapt, ben je op bepaalde punten verwend. De CX30 is een zeer waardige opvolger. Voelt erg solide en is muisstil op de weg. In de prachtig afgewerkte cockpit geldt 'less is more': een verademing temidden van de vele flashy ipad dashboards van nu. Goede ergonomie en fijne feedback vd auto op diverse wegtypen. Op de snelweg moeiteloos 4,8L op 100 met deze MHEV-automaat. We kijken zelfs uit naar de volgende autorit.

Marco heeft mij prima geholpen met de aankoop van de mx5 RF. Correct alle afspraken nagekomen en mij telefonisch als per e-mail steeds goed op de hoogte gehouden inzake aflevering van de auto enzovoorts. Allervriendelijkst ontvangst in de showroom inVlaardingen. Kortom:Prima

Mulder heeft onze verwachting meer dan waargemaakt!

Vanaf de eerste proefrit tot aan de aflevering van onze CX5 zijn we zeer prettig ontvangen door Yardy en zijn collega's en zijn we goed voorgelicht over onze cx5. Het is de Advantage geworden in de Eternal Blue uitvoering, heel chique vinden wij en hij rijdt uitstekend!

wederom prima

prettig personeel. zeer behulpzaam en nette afspraak over de aankoop kunnen maken

Gewoon prettig en goed

Netjes, correct, reeel

Vriendelijk, klantvriendelijk

Snelle terugkoppeling bij vragen, professioneel, klantvriendelijk. Zeker een aanrader om hier een auto te kopen.

We zijn zeer goed ontvangen, de nazorg had beter gekund

Er waren wel wat dingen die niet goed waren toen we de auto kwamen ophalen, misschien kwam dat wel door mij zelf omdat ik er een beetje druk op legde dat ik de auto na twee weken wel wilde hebben. Die gene die ons heeft geholpen gaat er in ieder geval wel voor zorgen dat alles wel geregeld wordt , dus daar zijn we hem dan ook dankbaar voor, het zal een samenloop van omstandigheden zijn waarom dit is gebeurd. Wel een vraag, als er een auto wordt afgeleverd is de auto dan vol getankt of is dat voor de klant, hij was namelijk voor 1/4 de gevuld.

Eindelijk een Mazda

Dankzij de prettige en kundige begeleiding door Marco Kuipers van Mulder Mazda is de aanschaf van onze eerste Mazda prima verlopen. Tijdens de aflevering een goede uitleg gekregen van collega Robert. De eerste kilometers waren ook al een feest . Kortom we zijn blij dat we voor een Mazda van Mulder Mazda hebben gekozen.

Goed, deskundig en vriendelijk geholpen.

Prettige ervaring. Vriendelijk, niet opdringerig, deskundig geholpen. In een prettige omgeving. Met een rustige en goede voorlichting. Betreft inmiddels mijn 3e Mazda CX5.

Gastvrije en persoonlijke aandacht staat centraal.

Gastvrije en persoonlijke aandacht staat centraal bij Mulder Mazda Vlaardingen. De adviseurs kennen hun klanten en luisteren naar de wensen. Dit gaat vanaf een eerste bezoek aan de showroom tot het persoonlijk afleveren van de auto inclusief een dergelijke uitleg. Ik voor aftersale staat het team paraat vuur hun klanten en niets lijkt te veel gevraagd.

Vriendelijk en gastvrij ontvangen

Heel vriendelijk ontvangen en begeleid door Thomas bij de aankoop van de Mazda CX-5. Duidelijke uitleg gekregen en er werd daarbij niet op de klok gekeken hetgeen een prettig gevoel gaf.

Fantastisch!

Alvorens de nieuwe auto afgeleverd, duidelijk e-mail met verwelkoming Mazda en gegevens auto. Prettig hoe de deal tot stand is gekomen. Zeer prettig contact met verkoper.

De bekende Hoogwerf experience

Altijd een beetje "thuiskomen" bij de vestiging in Vlaardingen. Uitstekend advies en begeleiding bij aankoop occasion door Thomas.

Fantastische service geleverd!

Fijne uitgebreide uitleg gehad over de functies van de auto e.d. vriendelijke personeel en een erg persoonlijk gevoel krijg je bij deze dealer op de manier hoe ze je benaderen.

Vertrouwd en veilig adres

Ben al jaren klant hier. Vriendelijkheid en aandacht is vereiste nummer 1 in deze vestiging. Medewerkers zijn super! Alles gebeurt over het algemeen naar tevredenheid. Geen verassingen in negatieve zin maar ook niet in positieve zin. Alles heeft een prijskaartje en dat is wel eens jammer dat zal ongeveer bij alle garages wel zo zijn uitzonderingen daargelaten. (Bij vorige dealer Peugeot was ruitenvloeistof altijd gratis en werd de auto altijd gestofzuigd na een beurt)

Ze zouden er een feestelijke gebeurtenis van maken.

De fijne persoonlijke benadering en de geweldige service hebben de aflevering van onze nieuwe auto een geweldige ervaring opgeleverd!

Wij zijn prima geholpen door Marco Kuipers

Goede voorlichting over de auto en toen we hem kregen goed uit gelegd hoe alles werkte in een woord fantastisch

Prima aandacht en tijd voor de klant

Goede uitleg bij het afleveren van de nieuwe Mazda. Er wordt ruimschoots de tijd genomen voor de koper en vragen worden goed uitgelegd .

Een premium behandeling bij een premium merk

De aflevering is perfect verlopen. Er werd de tijd genomen alles (en dat is veel) uit te leggen. Ook de vragen achteraf werden met veel geduld beantwoord.

Hoogstad 1 3131 KX Vlaardingen

010 248 81 88