attent en meedenkend

En zelfs een handgeschreven kaart op je verjaardag!

• Hoe bevalt het werken via MF Horeca? top

Er wordt duidelijk gecommuniceerd

Het is leuk om op verschillende plekken te mogen werken en zelf te mogen kiezen waar en wanneer. Zodra ik iets gekozen heb en ingepland word, komt er ruim voordat de dienst is een mail met informatie over de regels etc. Dit vind ik heel fijn.

• Hoe bevalt het werken via MF Horeca? Goed

Bedankt voor je mooie cijfer en woorden! Goed om te horen dat de communicatie goed is. Nog veel werkplezier gewenst namens ons.

Oké

• Hoe bevalt het werken via MF Horeca? Goed

Goed om te horen dat je tevreden bent!

Vriendelijk, zorgvuldig, attent en goed telefonisch bereikbaar

De mensen met wie ik tot nu toe te maken heb gehad zijn allemaal zoals hierboven omschreven. Fijn dat er ook scholingen gegeven worden zodat ik me verder kan bekwamen in het horecavak.

• Hoe bevalt het werken via MF Horeca? Prima

Bernadette, ontzettend bedankt voor je goede cijfer en fijne feedback!

Geweldig en een goede ondersteuning

Altijd mogelijk om vragen te stellen. Professionele begeleiding maar toch voelt het heel warm en gezellig aan. Goed geregeld en altijd leuke werk dagen

• Hoe bevalt het werken via MF Horeca? Zeer goed

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je een goede ervaring hebt als uitzendkracht bij ons.

Spannend, maar na een gesprek met humor en informatie met Daniël ben ik super geholpen!

• Hoe bevalt het werken via MF Horeca? N.v.t.

Wat leuk om te horen dat het gesprek vol humor zat en Daniël je goed heeft geholpen!

Love the variety

I have had a very pleasant experience. I love how variable the jobs are, the pay always comes in a week later, the people are nice. I am very happy I have found it.

• How do you like working through MF Horeca? Really like it

Thank you Elena for sharing your positive experience!

Valuable

A great flexible work, especially for students, and as a first working experience

• How do you like working through MF Horeca? N/A

We appreciate your kind words and are proud to have contributed to a positive work experience for you!

Plezierig uitzendbureau

Het personeel is erg vriendelijk. De informatie verstrekking voor een klus is duidelijk. De uitbetaling na een klus is vlot. Bijscholingscursussen zijn leuk en leerzaam.

• Hoe bevalt het werken via MF Horeca? Goed

Geweldig om te horen dat onze inspanningen om een ondersteunende werkomgeving te bieden vruchten afwerpen. Bedankt voor je positieve feedback!

Goede communicatie, wordt rekening met elkaar gehouden, helpen waar bij het nodig is.

• Hoe bevalt het werken via MF Horeca? Heel goed

Fantastisch om te horen dat je tevreden bent met onze communicatie en ondersteuning!

Very flexible and great colleagues

You can be an all-round worker which is nice ,because work at multiple companies, or festivals. Also good if you're a student.

• Hoe bevalt het werken via MF Horeca? It's nice working different places every week.

It's wonderful to hear that you appreciate our company. Thanks for the positive review!

Leuk werk, maar soms slecht geregeld met andere instanties

Ik heb bij verschillende plekken in groningen gewerkt met MF, maar niet elke plek was even fijn om te werken. Soms is het vanuit MF heel slecht aangegeven wat er precies gaat gebeuren op de dienst zelf. Vaak zijn de mensen van de plek zelf, dus niet van MF niet heel behulpzaam in het helpen van, waar je heen moet of bij wie je moet melden. Het zou helpen als MF iets meer duidelijkheid geeft hierover en iets meer contact heeft met de mensen waar jullie ons heen sturen om ons ook een fijnere dienst te bezorgen

• Hoe bevalt het werken via MF Horeca? prima

Bedankt voor je feedback Willemijn! Vervelend dat de communicatie niet altijd even goed is. We zullen hier in de toekomst opletten :)

Leuk uitzendbureau

Het is een leuke uitzendbureau leuke diensten leuk mensen die der werken Af en toe beetje chagrijnig over maar komt vast door de drukte

• Hoe bevalt het werken via MF Horeca? Top naar me zin

Goed om te horen dat je leuke diensten draait, met leuke mensen! Vervelend dat we soms chagrijnig overkomen, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We hopen dat dit niet nog eens gebeurd.

Genoeg kansen om uren te maken en ook zonder diploma zijn er genoeg kansen. Goede communicatie goed bereikbaar.

• Hoe bevalt het werken via MF Horeca? Heel goed

Wauw wat een hoog cijfer! Bedankt Dave :)

Korte lijnen en prima contact

Meedenkend, snelle reactie en meestal goede communicatie. Uitbetaling soms te laat, maar dat kan natuurlijk ook aan SPOT liggen.

• Hoe bevalt het werken via MF Horeca? Goed, zie antwoord boven

Bedankt voor het delen van je tevredenheid. We blijven ons best doen om onze medewerkers een positieve ervaring te bieden, dus goed dat je aangeeft dat de uitbelang soms te laat is. We nemen de feedback mee!

It has been good

It has been good, I've gained new skills and expirience, met new people and worked in an overall good environment

• Would you recommend us? Yes
  • How do you like working through MF Horeca? It is good.

We're delighted that you enjoyed your time with us. Thank you for your positive words!

goed je hebt veel vrijheid en moet nooit werken maar kan wel veel werk vinden.

chille werkplek

• Hoe bevalt het werken via MF Horeca? goed

Dank je wel voor het delen van jouw positieve ervaring. We zijn trots om bij te dragen aan jouw tevredenheid als uitzendkracht.

Leuk werk en altijd goed geregeld

Veel variatie in je werk dus je leert vaak nieuwe dingen alle collega’s zijn altijd ook gezzelig .

• Hoe bevalt het werken via MF Horeca? Zeer leuk werk om lekker extra bij te verdienen

Wauw een 10! Daar zijn we heel erg blij mee Lars, bedankt.

Uitstekende oodrachtgever

Ik werk al jaren voor MF Horeca en dit bevalt erg goed

• Hoe bevalt het werken via MF Horeca? Uitstekend

Joke, bedankt voor je mooie woorden en hopelijk blijf je nog jaren voor ons werken!

Zaken zijn goed geregeld

Bij mega festijn als Rammstein, is de aansturing, mede door bedrijf dat de leiding had, onvoldoende.

• Hoe bevalt het werken via MF Horeca? Goed

Bedankt voor je review Jan! Jammer dat de communicatie tijdens bijvoorbeeld een Rammstein niet helemaal vlekkeloos is verlopen. We doen ons uiterste best om altijd goed met jullie te communiceren. Hopelijk gaat het een volgende keer beter :D

Kieler Bocht 64 9723 JB Groningen

050 206 00 06

Over MF Horeca

Al ruim 20 jaar helpen wij medewerkers aan een leuke (bij)baan in de horeca: van werken in de bediening tot hostess en van barmedewerker tot barista. Daarnaast bieden we een breed aanbod aan praktijkgerichte horecatrainingen aan en zijn we werkgever van payrollkrachten die werkzaam zijn bij diverse horecabedrijven in Nederland. MF Horeca staat voor korte lijnen, een persoonlijke benadering en passie voor het vak. Jij concentreert je op het werk en de aandacht voor de gasten, wij zorgen dat daar alle tijd en ruimte voor is. Heb je weinig ervaring, maar wel de juiste attitude? Geen probleem! De rest leren we je graag bij via de MF Horeca Academy. Via MF Horeca aan de slag gaan betekent niet alleen geld verdienen, maar ook beter worden in wat je doet. MF Horeca: - Werken wanneer jij wilt - Wekelijkse uitbetaling - Werken op de leukste locaties - Gratis praktijkgerichte horecatrainingen