Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over MF Horeca

Al ruim 20 jaar helpen wij medewerkers aan een leuke (bij)baan in de horeca: van werken in de bediening tot hostess en van barmedewerker tot barista. Daarnaast bieden we een breed aanbod aan praktijkgerichte horecatrainingen aan en zijn we werkgever van payrollkrachten die werkzaam zijn bij diverse horecabedrijven in Nederland. MF Horeca staat voor korte lijnen, een persoonlijke benadering en passie voor het vak. Jij concentreert je op het werk en de aandacht voor de gasten, wij zorgen dat daar alle tijd en ruimte voor is. Heb je weinig ervaring, maar wel de juiste attitude? Geen probleem! De rest leren we je graag bij via de MF Horeca Academy. Via MF Horeca aan de slag gaan betekent niet alleen geld verdienen, maar ook beter worden in wat je doet. MF Horeca: - Werken wanneer jij wilt - Wekelijkse uitbetaling - Werken op de leukste locaties - Gratis praktijkgerichte horecatrainingen