Positieve ervaring met contact persoon.

Gewoon zeer tevreden met de gang van zaken. Mijn verzoek op zeer fijne manier afgehandeld.

Ik ben zeer tevreden tot nu

Prettig bedrijf

Ervaring met Abiant is heel positief echt een fijne bedrijf en er werken prettige mensen. Geïnteresseerd en geven duidelijke uitleg over hoe alles in z'n werk gaat.

Heb het er naar mijn zin.

Goeie communicatie je krijgt het geld op tijd.

Geweldig, topservice

Op gesprek geweest, maken een profiel van je aan. vragen in welke sector je belangstelling hebt en gaat na een goed gesprek de deur uit. Binnen enkele weken hebben ze al wat vacatures voor je. ik had de keuze uit 2. Heb mijn voorkeur doorgegeven en hebben me voor gedragen. Op gesprek geweest bij het bedrijf en ben daar aangenomen.

Fijn om voor te werken, zorgen goed voor hun personeel

Ik kon snel aan het werk,goede communicatie en qua werkkleding ook alles goed verzorgd.

Prima voor elkaar

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een positieve review voor ons achter te laten, Diederik!

Prima organisatie

Er wordt met je mee gedacht en er is prima ondersteun en interesse .

En weer een mooi cijfer! Bedankt voor je prachtige cijfer en je fijne woorden.

Uitstekende communicatieve vaardigheden

Bij vragen wordt er snel gereageerd. Communicatie is top. En ze zijn erg vriendelijk.

Glenelys, wat een mooi cijfer. Bedankt dat je een positieve review voor ons hebt achtergelaten.

Heb mij altijd gehoord gevoeld, erg blij met hoe ik geholpen ben en wordt. Contact is makkelijk en snel. Geen poes pas maar altijd duidelijkheid. Heb het gevoel dat naar mij als persoon is gekeken en daar samen met (Pascal) abiant verder beslissingen op zijn gemaakt.

Wauw een 10! Wat een prachtig cijfer en we geven de mooie woorden door aan Pascal :)

Vriendelijke mensen

Behulpzaam duidelijk

Bedankt voor je mooie cijfer Adriaan! Veel werkplezier verder :)

It was a good experience.

Everything quickly: presentation ,contract, payments... and very important to me the friendliness of those who support Abiant

• Would you recommend us? Yes

Ana, thanks for your kind words!

Good 10

hallo, het enige uitzendbureau dat veelvuldig naar mij heeft gezocht, bedankt Ik ben tevreden over de werkplek, ik hoop dat we een lange samenwerking zullen hebben

Remus, bedankt voor je mooie cijfer! Fijn om te horen dat je tevreden bent :D

Really help team

Anyone need a job please try Abiant, really helpful team and no matter what you you just be honest with them they will find you a job .

• Would you recommend us? Yes

Thank you for your nice review, Ibar!

Ze zijn echt met je begaan en denken echt na wat voor werk bij je past.en zijn altijd blij en behulpzaam. Ik raad Abiant in spijk echt aan.

Bedankt dat je ons aanraad aan anderen! Bedankt voor je positieve review Harry :)

Korte lijnen en duidelijke communicatie

Goede werkgever met duidelijke en eerlijk afspraken. Korte lijnen en goede communicatie.

Fijn dat wij volgens jou een goede werkgever zijn! En goed om te horen dat de communicatie goed is :)

Top organisatie

Zeer goede contacten, fijne communicatie.

Ingrid bedankt voor je mooie cijfer! Daar zijn we erg blij mee :)

Overeenkomst laat op zich wachten.

Na drie week werken.nog steeds geen herstelde overeenkomst! Contrackt

Het spijt me te horen dat je zo'n frustrerende ervaring hebt gehad met het wachten op een herstelde overeenkomst. Het is begrijpelijk dat na drie weken wachten je geduld op de proef wordt gesteld. Het niet nakomen van contractuele verplichtingen kan inderdaad erg vervelend zijn, vooral als het om belangrijke zaken gaat. Het is van cruciaal belang dat beide partijen zich aan hun afspraken houden en dat er duidelijke communicatie is over eventuele vertragingen of problemen die zich voordoen. Hopelijk wordt het probleem snel opgelost en ontvang je de herstelde overeenkomst spoedig. Als er iets is wat ik kan doen om te helpen, mail dan gerust naar [email protected].

Voldoende voor de intake, gevolg onvoldoende.

Het eerste gesprek was prettig, fijn en er werd oprecht naar mij geluisterd. Toen ik een eerste baan kreeg aangeboden waren er wat perikelen rondom werk, school en de opleiding die ik volg. Ik had netjes mijn situatie uitgelegd. Dag vier werd ik half gebeld door een medewerker en die vertelde dat ik die vrijdag niet meer hoefde te komen bij het bedrijf. “Maar dat zou ik al wel weten”. Nee, ik was niet eens gebeld en wist nergens van. Half drie had een medewerker van het bedrijf waar ik werkte naar Abiant gebeld. Hij was ontevreden. Ik deed namelijk te lang over de opdrachten die ik zou moeten uitvoeren, ze moesten me tig keer de dingen weer uitleggen en ik had geen affiniteit met de werkgelegenheid. Dat laatste was wel zo maar de andere punten klopten niet. Ik had deze persoon niet eens op de werklocatie gezien en hij had mij ook niet zelf gebeld. Na vier (halve) dagen moet je blijkbaar alles kunnen. Ik heb een paar keer gevraagd of ze contact wilden opnemen met de meneer van het bedrijf. De eerste paar keer wimpelden ze me af. (Je wilt toch eerlijkheid?) De volgende keer zeiden dat ze wel contact hadden gehad met deze persoon maar dat ze me verder niets konden zeggen. Ik doe een opleiding en op de locatie in leeuwarden hadden ze nog geen naam “erkend leerbedrijf”. Dat kun je aanvragen maar als ik nadenk (zij zeggen niets) zou het gaan om het niet willen regelen daarvan. Ik vind dit niet netjes en hou van eerlijkheid. Ik was bijna met de opleiding gestopt omdat ik het werk leuk begon te vinden. Maar nu hebben ze het verpest. En Abiant heeft na mijn idee hier ook niet voldoende energie ingestoken. Zij zijn toch mijn werkgever en ik verwacht wel meer dan alleen een paar zinnetjes die blijkbaar “eerlijk” mijn directe ontslag kunnen zijn. Zeer treurig.

Allereerst willen we je bedanken voor het delen van jouw ervaring, en het spijt ons ten zeerste te horen dat de samenwerking niet is verlopen zoals je had gehoopt. We nemen alle feedback serieus en waarderen de tijd die je hebt genomen om je zorgen te uiten. Het is teleurstellend te vernemen dat er onduidelijkheden zijn ontstaan rondom de beëindiging van je werkzaamheden bij het bedrijf. We begrijpen dat dit voor jou niet alleen onverwacht, maar ook frustrerend moet zijn geweest. Onze excuses voor eventuele miscommunicatie en het gebrek aan informatie hieromtrent. We erkennen ook jouw wens voor eerlijkheid en openheid in de communicatie. We zullen intern naar de situatie kijken en ervoor zorgen dat er duidelijkheid komt over de redenen voor het onverwachte einde van de samenwerking. Het is belangrijk voor ons dat medewerkers zich gehoord voelen en de juiste ondersteuning krijgen. Wat betreft de erkenning van het leerbedrijf, begrijpen we dat dit een belangrijk aspect is van jouw opleiding. We zullen dit punt grondig onderzoeken en streven naar verbeteringen om toekomstige problemen te voorkomen. Nogmaals onze oprechte excuses voor de teleurstellende ervaring en we waarderen je openheid. We nemen jouw feedback ter harte en streven ernaar om onze dienstverlening te verbeteren.

Heel fijn contact met Arjan

Samenwerking voelt goed aan

Amazing

Abiant

• Would you recommend us? Yes

Bedankt voor je mooie cijfer Josue!

Beloftes en werkzaamheden

Ze beloven je als je ergens aan de slag gaat dat der een werk en leer traject uit kan komen Maar is niet zo je bent 2 dagen aan het werk en daarna mag je weer weg Terwel abiant duidelijk zei Hele week werk en miss nog contractje Mooi gelul. En ze halen je rekening ook door elkaar terwel je dat tegelijk stuurt met je idkaart En boos worden omdat ze vinden dat je het contract niet goed hebt gelezen Maar dat komt omdat ik stress kreeg van abiant want het moest gelijk terug op de post anders kreeg ik me geld niet.

Bedankt voor het delen van jouw ervaring Bertha, en het spijt me te horen dat je niet de positieve werk- en leerervaring hebt gehad die je had verwacht bij Abiant. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je feedback te geven, en we nemen deze kwesties serieus. Onze oprechte excuses voor de verwarring met betrekking tot het beloofde werk- en leertraject. We begrijpen dat dit frustrerend voor je moet zijn geweest. We streven ernaar om duidelijke communicatie te handhaven en zullen intern bekijken hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Wat betreft de verwarring rondom de betaling en het contract, begrijpen we dat dit extra stress heeft veroorzaakt, en daarvoor bieden we onze excuses aan. We zullen dit intern onderzoeken om ervoor te zorgen dat soortgelijke situaties worden voorkomen. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren, en we hopen dat we de kans krijgen om deze kwesties recht te zetten.

Tot dusver is het goed

Bedankt voor je review Frans! Hopelijk blijft het goed gaan :D

Super fijn uitzendbureau

Ik ben er zelf een 5 jaar geleden begonnen en in de tijd dat ik er werk geen dag zonder contact gehad en altijd prettig en persoonlijk contact met Abiant

Wauw een 10! Daar zijn we heel erg blij mee. Op naar de volgende 5 jaar Mark!

Gezellige mensen ! Geen klachten. Zeg maar

Bert, bedankt voor je fantastische cijfer en positieve feedback!

Kieler Bocht 64 9723 JB Groningen

050 206 00 06

Over Abiant

Abiant is in 1960 opgericht in de vorm van regionale coöperaties. Wanneer de boer zelf niet meer kon werken wegens omstandigheden, stond Abiant voor hen klaar. Dat is nog steeds zo, maar inmiddels is Abiant meer dan dat. Tegenwoordig zenden we ook uit in verschillende branches en staan we klaar voor al onze uitzendkrachten. Wij zijn actief in de volgende branches: - agrarisch - bouw - grond, weg- en waterbouw - groen - industrie & productie - techniek Wij zijn aangesloten bij de Algemene Bond Uitzendondernemingen en hanteren de CAO voor Uitzendkrachten. We nemen onze uitzendkrachten serieus, maken eerlijke afspraken en zorgen dat iedereen goed geïnformeerd is. Daarbij bieden we ook verschillende scholingsmogelijkheden om onze uitzendkrachten te ondersteunen en op te leiden tot het beroep van hun dromen. Maar ook wanneer een bepaald certificaat nodig is om een beroep uit te oefenen, zorgen wij ervoor dat deze behaald kan worden. Abiant. Dat komt goed.