Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Abiant

Abiant is in 1960 opgericht in de vorm van regionale coöperaties. Wanneer de boer zelf niet meer kon werken wegens omstandigheden, stond Abiant voor hen klaar. Dat is nog steeds zo, maar inmiddels is Abiant meer dan dat. Tegenwoordig zenden we ook uit in verschillende branches en staan we klaar voor al onze uitzendkrachten. Wij zijn actief in de volgende branches: - agrarisch - bouw - grond, weg- en waterbouw - groen - industrie & productie - techniek Wij zijn aangesloten bij de Algemene Bond Uitzendondernemingen en hanteren de CAO voor Uitzendkrachten. We nemen onze uitzendkrachten serieus, maken eerlijke afspraken en zorgen dat iedereen goed geïnformeerd is. Daarbij bieden we ook verschillende scholingsmogelijkheden om onze uitzendkrachten te ondersteunen en op te leiden tot het beroep van hun dromen. Maar ook wanneer een bepaald certificaat nodig is om een beroep uit te oefenen, zorgen wij ervoor dat deze behaald kan worden. Abiant. Dat komt goed.