Fijne partij die goed meedenkt met de klant

We waren over ongeveer alle keuzes die er over zonnepanelen te maken zijn aan het twijfelen: hoeveel stuks, glas-folie of glas-glas, de meterkast, het legplan, kabelrouting... Met Bart en Ken hebben we alles kunnen bespreken en alle informatie gekregen om een gedegen keuze te kunnen maken. De prettige omgang met de heren, wat niets weg had van jagerige verkooptechnieken, en het feit dat ze bij SGZE garantiefonds zijn aangesloten hielpen enorm bij het kiezen voor Power Zonnepanelen. Met de schouw is Ken het dak op geweest om de beschikbare ruimte rond de rookgasafvoer en het dakkapel te meten. Hij heeft ons zelfs even gewezen op de onderhoudsbehoevende staat van een dakkapel. Ook kwam hij nog met een briljant plan voor de routing van de kabels, echt super weggewerkt. Helemaal met een gootje ook bij de meterkast als een koof. Verder kwamen ze op tijd, binnen 6u was de meterkast vervangen en lagen de 8 panelen op 2 dakvlakken + dakkapel. Alleen zelf nog even stofzuigen. De monitoringsapp werkte ook al met 3 werkdagen.

Super tevreden van offerte tot installatie!

Na vergelijking van 10 offertes (van beunhaas tot geldwolf) gekozen voor Power Zonnepanelen vanwege de professionele offerte en goede prijskwaliteit verhouding (EUR per kWH). Voor de installatie werd echt de tijd genomen, de bekabeling door het huis netjes weggewerkt, de meterkast gelijk nagekeken en kapotte aardlekschakelaars vervangen! Verder zeer degelijk montagemateriaal toegepast zowel op het schuine dak en op het platte dak. Ook vanaf de straat ziet het er netjes uit. De opbrengst van de installatie lijkt goed overeen te komen met wat in de offerte was aangegeven, dus ook tevreden over het rendement.

Persoonlijke en vriendelijke service

Het persoonlijk contact met Ken en zijn collega’s is enorm goed bevallen. Meedenken in maatwerk bleek geen enkel probleem. De werkzaamheden verliepen ondanks tegenslagen vlot.

Wat een degelijke en supersnelle levering en installatie door de installateur!!!

De installateur, Ken, heeft zorgvuldig en met kennis van zaken de zonnepanelen geplaatst en installatie van de meterkast vernieuwd. Na afloop alles perfect nagelopen en de zonnepanelen op de schuur bijgesteld. TOP! We zijn zeeeer tevreden en zullen Power Zonnepanelen zeker bij iedereen aanraden!

Professioneel, betrouwbaar, smaakvol

Installatie team is ervaren en op elkaar ingespeeld. Met zorg installeren ze de panelen (alsof het hun eigen huis betreft). Kortom, professioneel, betrouwbaar en met een scherpe prijs (niet onbelangrijk). Als je dan ook binnen 2 (!) weken kan installeren, dan verdien je een echte pluim online. Elk huis verdient ‘Power zonnepanelen’…

Netjes gewerkt, aardig personeel

Onlangs heeft Power Zonnepanelen de zonnepanelen bij ons geïnstalleerd. Door onvoorziene omstandigheden liep het iets anders dan gepland, maar dat is goed opgelost. Helder verhaal, je weet waar je aan toe bent. De jongens hebben daarbij zeer netjes gewerkt en ze waren erg beleefd en prettig in de omgang. De service was top! Zou ze zeker aanraden.

Snelle goede service

Vriendelijk contact en snelle service

Betrouwbaar, betrokken en professioneel

Zonnepanelen op een rijksmonument is aan veel regels onderhevig. Gelukkig dacht het team met ons mee, waardoor het uiteindelijk gelukt is.

Het team van Power Zonnepanelen maakt hun beloftes waar!

Kwaliteitsproduct op professionele wijze geleverd conform eenduidig en fijn persoonlijk overleg.

Fijn contact, prachtige zonnepanelen

In het adviesgesprek werd meegedacht, aanbevelingen gedaan en een helder verhaal verteld. Ok in de contacten daarna was de communicatie prettig en helder. De plaatsing ging prima met vakkundige monteurs. De zonnepanelen zijn prachtig, dat is een bijkomend voordeel!

Alles naar wens

Goed voorgesprek en een scherpe prijs gekregen. Kwalitatieve producten en een vakkundige installatie!

Deskundig, kwaliteit en persoonlijke benadering: uitstekend!

Letterlijk en figuurlijk het zonnetje in huis, door de fijne manier van benaderen, en het prettige, persoonlijke contact. Bart en Ken gaan deskundig en professioneel te werk, met goede adviezen. Gaan voor kwaliteit, werken netjes, en uitstekende service (ook achteraf) om er zeker te zijn dat alles naar wens is verlopen.

Uitstekende ervaring met Power Zonnepanelen!

Ik ben ontzettend tevreden met de installatie van mijn zonnepanelen door Power Zonnepanelen. Het team bestaande uit Bart en Ken, was niet alleen professioneel, efficiënt en vriendelijk maar ze dachten ook met me mee gedurende het hele proces. De kwaliteit van het werk is uitstekend en ik ben erg blij met de resultaten. Ik zou Power Zonnepanelen zonder aarzeling aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en hoogwaardige installateur van zonnepanelen.

Beloftes worden nagekomen!

Vriendelijk en professioneel team. Bart en Ken denken (mee) in mogelijkheden en oplossingen. Snelle en goede opvolging van alle afspraken. Werkzaamheden worden erg netjes uitgevoerd. Goede prijsstelling. Verzoek voor review volgt pas enkele maanden na plaatsing zodat ik zeker weet dat we 100% tevreden zijn.

No nonsense praktische en persoonlijke benadering

Hele prettige samenwerking en duidelijke communicatie over wat er gaat gebeuren. Het plaatsen zelf was eenvoudiger dan we hadden verwacht en goed afgestemd.

De klant is koning.

Wij konden snel antwoord krijgen op onze vragen. De mannen zijn goed bereikbaar. Er wordt meegedacht met onze wensen. Er wordt keurig netjes gewerkt en onze stoppenkast ziet er nu prachtig uit. Vakmanschap! Wij zijn heel tevreden.

Perfect voorbereid, en uitermate flexibiliteit om lokaal aan te passen

Super voorbereid doo rhet gehele process heen. perfect gekeken bij mij thuis, ook thijdens de installatie zelf wat de beste keuzes zijn en hoe maximale opbrengst te verkrijgen is. Alles netjes weggewerkt en achter gelaten. Aanbeveling!

Fijne complete service

Vanaf het begin tot eind begeleiden ze je goed. In het eerste gesprek werd alle tijd genomen om alles uit te leggen. Zowel over hoe zonnepanelen werken, de installatie en de garantie. Dit werd op een duidelijke manier gedaan. De offerte was duidelijk en compleet en kon makkelijk getekend worden. We kregen daarna alle informatie over de installatie en op de installatie dag werd goed gecommuniceerd over wat er gedaan werd en er werd netjes gewerkt. Wij zijn tevreden.

Goed contact en duidelijke communicatie

Contact als zeer prettig ervaren. Duidelijk stappenplan en informatie. Snelle levering en zeer tevreden over het materiaal en de vakmensen die de zonnepanelen hebben geplaatst.

Power zonnepanelen doen wat zij beloven!

Snelle, adequate en kundige mensen, die doen wat zij beloven.

Zeer prettig bedrijf met kennis van zaken.

In eerste instantie zowel telefonisch al per mail een zeer fijne ervaring met Bart. Onze wensen werden aangevuld met zijn kennis en ervaring. Na het sturen van de offerte ook totaal niet opdringerig zoal mijn ervaring wel is bij andere partijen. De opname en de uiteindelijke montage door Ken is niet anders dan "geweldig" te noemen. Ken werkt zeer secuur en schoon, maar maakt ook tijd om duidelijk uit te leggen wat er gaat gebeuren. Onze panelen zijn duidelijk gelegd door vaklui! Ik wil Bart en Ken zeker aanraden als je wilt gaan voor kwaliteit en service!

Goed advies, snelle installatie zonder gedoe!

Helemaal top mannen, bedankt!

Prima bedrijf

Duidelijk en goed advies van de adviseur en snelle plaatsing en goede uitleg van de monteurs. Telefonisch goed bereikbaar

Vakbekwaam en meedenkend, hoogst gewaardeerd

Vakkundige mannen, hebben veel technische expertise en zijn meedenkend in de situatie. Veel meer kan je eigenlijk niet wensen!

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Bart en Ken zijn kundig en betrouwbaar. Goed advies, flexibel en prettige, toffe mensen.

Laan van Ambacht 2 e

2631 RJ Nooddorp

Over Power Zonnepanelen

Power Zonnepanelen installeert A-merk zonnepaneel-systemen. Door prettig en persoonlijk contact, geven wij elke klant maatwerk-advies. Zorgvuldige selectie van materialen zorgt er voor dat ieder onderdeel van het systeem perfect op elkaar is afgestemd. Van zonnepaneel, montagemateriaal tot en met de omvormers. Bij Power Zonnepanelen werken mensen die met passie hun vak uitoefenen. Wij zijn er namelijk van overtuigd dat door oprechte passie én vakkennis, de beste kwaliteit geleverd wordt. Dit geldt voor al onze collega’s. Als klant zal je dit merken vanaf het eerste telefonische contact tot en met de installatie van de zonnepanelen en de aftersales. Wij werken met een team van ervaren, gecertificeerde en enthousiaste monteurs. Wij gaan 100% voor onze klanten, want een blije klant is het mooiste wat er is! Hartelijke groet! Het team van Power Zonnepanelen