Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Power Zonnepanelen

Power Zonnepanelen installeert A-merk zonnepaneel-systemen. Door prettig en persoonlijk contact, geven wij elke klant maatwerk-advies. Zorgvuldige selectie van materialen zorgt er voor dat ieder onderdeel van het systeem perfect op elkaar is afgestemd. Van zonnepaneel, montagemateriaal tot en met de omvormers. Bij Power Zonnepanelen werken mensen die met passie hun vak uitoefenen. Wij zijn er namelijk van overtuigd dat door oprechte passie én vakkennis, de beste kwaliteit geleverd wordt. Dit geldt voor al onze collega’s. Als klant zal je dit merken vanaf het eerste telefonische contact tot en met de installatie van de zonnepanelen en de aftersales. Wij werken met een team van ervaren, gecertificeerde en enthousiaste monteurs. Wij gaan 100% voor onze klanten, want een blije klant is het mooiste wat er is! Hartelijke groet! Het team van Power Zonnepanelen