Sympathiek, scherp en zeer goed overwogen bemiddeling van onze scheiding

We hebben Sissel gevraagd om ons te begeleiden door onze scheiding. Het was geen doorsnee situatie maar tijdens het hele process blijft ze sympathiek maar ook scherp. Ze was altijd erg goed voorbereid en hielp ons compromis te vinden tijdens momenten dat we dachten dat het onmogelijk was om vooruit te gaan. We wilde heel graag onze scheiding met veel respect voor elkaar behandelen en haar geduld en openheid maakte dat er een veilig sfeer was tijdens onze afspraken. Haar methode van begeleiding gaf ook de mogelijkheid om eerlijk gesprekken met elkaar te hebben - zelfs tijdens de moeilijkste onderwerpen. Sissel’s steun en manier van detailles overwegen overtrof mijn verwachtingen. Ik kan Sissel absoluut aanraden als mediator.

Ontzettend gelukkig dat we er zo goed uit zijn gekomen

Het was een ontzettend moeilijk proces waardoor het leek dat we er nooit uit zouden komen. Sissel heeft echt wonderen verricht met veel geduld en respect voor beide partijen.

Heel dankbaar!

Sissel heeft ons traject echt heel goed begeleid. Ze heeft goed gekeken naar wie wat nodig had om de mediation mogelijk te maken. Ze heeft ons van mijlenver uit elkaar naar een goed team als co-ouders gebracht. Een uitkomst die ik nooit had durven dromen! Ik raad Sissel zeker aan, vooral in een situatie wanneer er een heftige escalatie heeft plaatsgevonden. Sissel bedankt!

Professioneel, betrouwbaar & onbevooroordeeld

Zeer prettige ervaring gehad bij Pemmelaar Familie Mediation. Ze was een luisterend oor, onbevooroordeeld, rechtvaardig en professioneel. Met dank aan Sissel grote stappen gezet in de omgang met mijn ex om duurzame afspraken te maken in het belang van het kind. Zeer dankbaar voor haar begeleiding hierin.

Enorme steun in heftige tijd.

In het mediation traject heb je oog gehouden voor zowel de emotionele als de zakelijke kant van beide partijen. Je hebt de vaart er in gehouden, ook toen het ingewikkeld werd. Ik vond je erg betrokken, deskundig en altijd goed bereikbaar voor vragen. Je was een enorme steun in een pijnlijk proces. Dank hiervoor!

Doelgericht en daadkrachtig

We hebben in relatief korte tijd een best ingewikkelde echtscheiding (met tijdelijk behoud van gezamenlijk eigendom woning) kunnen realiseren. Hierbij heeft Sissel me (ons?) behoed voor een beslissing die ik wilde nemen en waar ik, achteraf gezien, beslist spijt van zou hebben gekregen. Voor dat inzicht (en ook doorbraak in een impasse) ben ik Sissel zeer erkentelijk. Op 1 ander punt bleek pas aan het eind dat we elkaar anders begrepen, gelukkig las ik het convenant grondig en toen kwam aan het licht dat Sissel en mijn ex enerzijds eh ik anderzijds, een bepaalde afspraak heel anders interpreteerden. Dat konden we in nog 1 of 2 sessies uitpraten en zodanig opnieuw in andere afspraken formuleren, dat beiden er achter stonden. Dat gaf voor mij wel aan dat je - terwijl Sissel zeer bekwaam en grondig ons begeleidde in het hele traject - tot het eind ook zelf alert moet zijn of iedereen hetzelfde bedoelt en of dit ook als zodanig helder is weer gegeven.

Extraordinary

Last year I had the pleasure to meet Sissle to advise me on my divorce. The experience I had with her was very assertive and very professional after having consulted many other lawyers . In addition Sissle is a very empathetic person. I highly recommended her professional services.

Geweldige mediator. Voor beide partijen is een luisterend oor. Sissel is zeer vakkundig!

Uit eigen ervaring weet ik hoe t ook anders kan. Dat je niet gehoord wordt. Sissel daarentegen luistert naar beide partijen en brengt rust en fairness. Ik ben nog steeds zo blij hoe onze mediation ons verder heeft gebracht. Godzijdank geen strijd, maar wederzijds respect en met gevolg een prettige voortgang van zaken.

Sissel begeleidde mij op exact de wijze die voor mij paste.

In een moeizame fase van mijn echtscheiding bracht Sissel de informatie die ik nodig had. Het wettelijke kader werd voor mij helder. Haar betrokkenheid en verdieping brachten mij voortgang in de destijds getroebleerde verhouding met inmiddels mijn ex. Zonder Sissel was ik er zeker niet zo goed uit gekomen.

Top mediator voor echtscheidingen!

Ontzettend bedankt Sissel voor alles wat je voor ons allebei hebt betekent! Je hebt ons zoveel geholpen met je adviezen, je creatieve oplossingen, en al je kennis qua financiën. Zonder jou waren we hier niet uitgekomen!

Over Pemmelaar Familie Mediation

Pemmelaar Familie Mediation is volledig gespecialiseerd in de juridische, financiële, fiscale en emotionele begeleiding bij scheidingen met kinderen. Dat kan gaan om een echtscheiding met of zonder huwelijkse voorwaarden, einde samenleving, geregistreerd partnerschap, maar ook het opnieuw bekijken van een bestaand ouderschapsplan of alimentatieberekening. Daarnaast kunt u bij Sissel terecht voor advies voor uzelf in een al lopend mediationtraject. Mochten er uit deze review punten komen die u vervolgens graag in uw mediation wenst aan te kaarten, dan kunnen wij u hierbij op een coöperatieve manier terzijde staan. Door de achtergrond van onze scheidingsmediator in de advocatuur en haar ruime ervaring bent u bij ons óók aan het juiste adres als ondernemer en bij een financieel complexe echtscheiding.

Over Mediatorscore