Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Pemmelaar Familie Mediation

Pemmelaar Familie Mediation is volledig gespecialiseerd in de juridische, financiële, fiscale en emotionele begeleiding bij scheidingen met kinderen. Dat kan gaan om een echtscheiding met of zonder huwelijkse voorwaarden, einde samenleving, geregistreerd partnerschap, maar ook het opnieuw bekijken van een bestaand ouderschapsplan of alimentatieberekening. Daarnaast kunt u bij Sissel terecht voor advies voor uzelf in een al lopend mediationtraject. Mochten er uit deze review punten komen die u vervolgens graag in uw mediation wenst aan te kaarten, dan kunnen wij u hierbij op een coöperatieve manier terzijde staan. Door de achtergrond van onze scheidingsmediator in de advocatuur en haar ruime ervaring bent u bij ons óók aan het juiste adres als ondernemer en bij een financieel complexe echtscheiding.

Over Mediatorscore