Zeer tevreden over het contact en werkzaamheden

Er zijn duidelijke afspraken gemaakt die ook perfect zijn nagekomen. Na de werkzaamheden wordt alles ook weer keurig opgeruimd.

Professioneel werkende, prettige mensen

Wij hebben Tonzon vloer- en bodemisolatie laten plaatsen door ikwilmijnvloerisoleren.nl We zijn erg blij met de isolatie. De mensen van dit bedrijf werken zorgvuldig, professioneel, geven goed advies en antwoord op je vragen.

Prima en netjes werk geleverd.

Na goed advies, offerte en opdracht zijn de werkzaamheden snel ingepland. Uitvoering is prima. Er is netjes gewerkt en eventuele rommel is opgeruimd. Vriendelijk en hard werkende mensen. De informatie en de foto's voor het aanvragen van subsidie zijn ook prima verzorgd. Kortom, zeer tevreden. Aanrader!

uitstekend

De communicatie zeer correct, en het werk werd prima uitgevoerd. Tips voor subsidie en ook een signalering van een lek in de afvoer. Alles is nu prima opgelost!

Goede keuze gemaakt om bij dit bedrijf mijn vloer te laten isoleren

Ze komen bij je thuis om uit leggen wat ze gaan doen en hun werkwijze. De gemaakte afspraken zijn na gekomen. De communicatie is prima verlopen. Er is hard gewerkt je krijgt foto's van het resultaat. Ik ben blij dat ik mijn vloer heb laten isoleren.

Ooo

Super..!!

Uitstekende uitleg, vriendelijke en hardwerkende mensen. Leveren uitstekend werk. Ik ben zeer tevreden. Zeer aan te raden.

Aanrader

Supergoede communicatie, mooie prijs voor duurzame manier van isoleren. Harde werkers die flexibel zijn. Zeer tevreden.

Sneller en beter dan ik kon

Taha wist meer van onze lokale bouw en onze kruipruimte (en ook die onder de garage) dan andere bedrijven. De omgeving droog krijgen was een uitdaging en hiervoor hadden we extra ventilatieroosters nodig die hij ook kon toevoegen. De installatieprijs was in lijn met de aanbevelingen van Tonzon en het extra werk was betaalbaar :)

topbedrijf

Na inspectie van de kruipruimte een offerte gekregen. Alles werd duidelijk uitgelegd. Op de dag van de isolatie werd alles voorbereid en wel binnengebracht. Met 3 man werd stevig doorgewerkt. Toen het klaar was werd alles netjes opgeruimd opgeleverd. Het was meteen te merken dat de koude trek verdwenen was. Ik kon het bijna niet geloven maar het werkt dus echt. De vloer die altijd koud aanvoelde was de volgende ochtend warm dus al jaren de kruipruimte meeverwarmd. Dank je wel Taha Appak

wij zijn bijzonder tevreden

hele nette werkwijze met betrokken medewerkers en komen afspraken goed na, na installeren certificaat van Tonzon ontvangen, wij hebben er een goed gevoel over, merken dat het sneller warm wordt en in de huiskamer en 's nachts koelt het minder af. hebben ook een goede uitleg van tevoren gekregen.

Prima kwaliteit geleverd, snel gewerkt, goed meegedacht

Flexibel, vriendelijk, behulpzaam. Zelfs vochtplekken werden aangepakt, terwijl dat niet per se bij de werkzaamheden hoorde

ik ben een tevreden klant

Prettige communicatie Er wordt meegedacht met de klant Niet te beroerd om een handje extra uit te steken Nette afwerking Goede service

Vakman, vriendelijk en eerlijk

Hele fijne mensen, die echt willen isoleren.

Klantvriendelijk en goed

Goede ervaringen, klantcontact is goed. Klantvriendelijk, duidelijke communicatie en uitgebreid advies over vloerisolatie.

Super !

Top service netjes op tijd, en van alles in het proces wordt je goed op de hoogte gehouden. Hard werkend goed team die top werk afleveren

Positieve ervaring met dit bedrijf

Duidelijke communicatie en goede uitleg. Beleefd personeel. Er wordt netjes gewerkt. Afspraken worden nagekomen.

Professioneel, correct, vriendelijk en discreet.

Uiterst rustig team, werkten hard en gestructureerd door. Behoudens het geluid van de boor heb ik niet gemerkt dat er 3 mannen onder de vloer lagen.

de medewerkers hebben volgens afspraak prima werk geleverd!

zie boven

Vakkundig en harde werkers

De Tonzon Vloerisolatie is vakkundig geïnstalleerd door de mannen ondanks dat de kruipruimte zeer vochtig was. Goed werk.

De vloerisolatie is heel goed gedaan.

Goed advies, duidelijke afspraken, vaste prijs, uitvoering zoals afgesproken, restpuntje goed opgelost, allemaal heel goed

Betrouwbaar vakwerk

Alles bij elkaar: vlot telefonisch contact en 1e afspraak; helder advies betreffende de mogelijkheden; werkzaamheden werden achter elkaar in één dag uitgevoerd door in dit werk gespecialiseerde vakmensen; Er werd keurig rekening gehouden met de gangruimte bovengronds en alles werd netjes achter gelaten. Complimenten!

Correcte afhandeling van hetgeen is afgesproken.

Prettige samenwerking en goed resultaat

Communicatie met Ikwilmijnvloerisoleren was prettig, en ze kwamen elk keer keurig op tijd aan. De vakmensen willen zich houden aan de wensen van de bewoners (bijvoorbeeld deur dicht houden voor de katten). De voorman sprak goed Nederlands en denkt mee in het belang van de bewoners. Zijn mensen hadden meer moeite met de Nederlandse taal maar daarmee konden we goed en prettig in Engels mee communiceren. Overlast was miniem.

Goede uitleg gekregen hoe de werkzaamheden worden uitgevoerd. Tijdens het aanbrengen van de bodemfolie keurige afwerking. Bij het aanbrengen van isolatie folie weer keurig werk afgeleverd, rustige nette mannen die de werkzaamheden in kleine donkere uitvoeren

Over Ikwilmijnvloerisoleren.nl

Ikwilmijnvloerisoleren is een kleinschalig bedrijf dat gepassioneerd is om woningen te verduurzamen. Jaren geleden hadden we zelf last van kou thuis, waarop we besloten ons huis te isoleren en comfortabeler te maken, en het is gelukt. Toen hebben we besloten te starten met ons eigen bedrijf zodat ook anderen duurzamer en comfortabeler kunnen wonen. De eerste stap van verduurzamen is warmteverlies tegengaan waardoor het gas- en energieverbruik afneemt. Pas daarna kan gekeken worden naar andere investeringen zoals bijvoorbeeld zonnepanelen of een warmtepomp noodzakelijk zijn. We werken nauw samen met andere regionale isolatiebedrijven en -initiatieven zoals EnergieRijk Houten en Jouw Huis Slimmer. ‘Door dicht bij huis te werken hebben we goede kennis van de woningbouw en kunnen we snel service verlenen. Verder maken we graag duurzame keuzes, ook bij het ondernemen, en doen we onze klussen zo veel mogelijk met de fiets.