Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Ikwilmijnvloerisoleren.nl

Ikwilmijnvloerisoleren is een kleinschalig bedrijf dat gepassioneerd is om woningen te verduurzamen. Jaren geleden hadden we zelf last van kou thuis, waarop we besloten ons huis te isoleren en comfortabeler te maken, en het is gelukt. Toen hebben we besloten te starten met ons eigen bedrijf zodat ook anderen duurzamer en comfortabeler kunnen wonen. De eerste stap van verduurzamen is warmteverlies tegengaan waardoor het gas- en energieverbruik afneemt. Pas daarna kan gekeken worden naar andere investeringen zoals bijvoorbeeld zonnepanelen of een warmtepomp noodzakelijk zijn. We werken nauw samen met andere regionale isolatiebedrijven en -initiatieven zoals EnergieRijk Houten en Jouw Huis Slimmer. ‘Door dicht bij huis te werken hebben we goede kennis van de woningbouw en kunnen we snel service verlenen. Verder maken we graag duurzame keuzes, ook bij het ondernemen, en doen we onze klussen zo veel mogelijk met de fiets.