Service gericht, vlot en netjes werk geleverd en opgeleverd. Of de combiketel ook echt werkt weet ik nog niet. Ik had nog geen warmte vraag.

• Betrouwbaarheid

Zeer goed advies en erg beleeft in het contact

Ik vind de klantvriendelijkheid echt zeeer goed. De installatie en de kundigheid ook enorm goed en prettig in omgang, goed in overleg. 1 piepklein minpuntje. De voeding gaat nu doormiddel van een losse verdeel stekkerdoos. Dat kan natuurlijk niet. Terwijl er een extra stopcontact in de buurt zit. Dat had anders gemoeten. Verder enorm tevreden. Zeer netjes.

Prima installatie, vriendelijke monteur

Prima verkoopgesprek en alle afspraken voor installatie zijn nagekomen. Aanrader.

Fijn bedrijf

Een prettig bedrijf die zich keurig houden aan de afspraken. Prettige omgang met zowel het kantoor personeel als de monsters.

• Betrouwbaarheid

Efficient, zorgvuldig, communicatief, enthousiast en snel

Goede ervaring met de mensen van Warmtemeesters, zowel in de voorbereiding: thuisbezoek/offerte/technische oplossingen, als in de uitvoering: geen lange wachttijd, zorgvuldige installatie en alles in goed overleg. Nogmaals dank!

Mee denken

Bij de installatie werd meegedacht hoe onze warmtepomp te installeren in een oude boerderij.

Correct en betrouwbaar bedrijf

We zijn zeer tevreden, alles is geïnstalleerd volgens afspraak. Relatief korte wachttijd en we hebben een fijn contact gehad met zowel de eigenaar als de installeerders. We gaan vol vertrouwen de komende winter in. Vriendelijke groet, Fam Schepers

Goede en snelle service

Goede service. Vriendelijk personeel. Prijs is goed. Aanrader!

• Betrouwbaarheid

Zorgvuldig, vakkundig en afspraken goed nakomen

Warm aanbevolen

Super netjes gewerkt en alles in 1 dag geplaatst

• Betrouwbaarheid

Alles volgens afspraak nagekomen.

Een prettig contact met de mensen van Warmtemeesters, van offerte tot en met het plaatsen van de installatie, en alles netjes gemonteerd. Hebben de installatie nog te kort om daar over een beoordeling te hebben.

• Betrouwbaarheid

Goed en correct bedrijf. Aanleg in goed overleg met de monteurs en precies zo uitgevoerd zoals wij dit graag zien. Uitleg was daarna ook duidelijk.

uitstekend

-afspraak is afspraak-super snelle levering materiaal etc.-prettige meedenkende mensen-

Prettig kundige vakmensen

No nonsens bedrijf, komen na wat zij beloven. Prettig bedrijf in uitvoering en omgang

• Betrouwbaarheid

Snel en kundig, netjes opgeleverd

Warmtepomp en CV laten plaatsen, snel en netjes gewerkt. Alles is netjes achtergelaten en goede uitleg van Jochem over de werking en de instelmogelijkheden gehad. Warmtemeesters heeft duidelijk verstand van de materie. Zeer tevreden mee!

Prima ervaring

Uitstekend geholpen en vakkundig werk geleverd.

Warmtemeesters is een topbedrijf

Recent is er een warmtepomp in combinatie met een nieuwe CV ketel geplaatst, allemaal in 1 dag door zeer kundige monteurs die goed meedenken in dit proces. Ook na het ontstaan van een klein probleem, is dit de volgende dag meteen opgelost.

Snel eerlijk en kundig

Op vrijdag gesproken met een zeer vriendelijk en kundige medewerker en de maandag erna werd de warmte pomp en cv al geplaatst. Ongekend snel en ik ben erg tevreden met de kwaliteit van werken!

vriendelijk en netjes gewerkt

Goed gewerkt.... alles weer netjes achter gelaten Vriendelijk

Snel en volgens afspraak

Kwamen langs, tijdens installatie overleggen zodat alles gong zoals we het wilden. Nog even kraantje vernieuwd dat wat moeilijk ging.

Toppers

Vanaf het eerste telefonische contact tot de laatste, verrast door klantvriendelijke mensen, die weten waar ze het over hebben. Zo luisteren naar de wensen en vragen van de onervaren klant, en maken het echt waar ( zoals het overal zou moeten zijn!) Mooi aanbod en netjes en snel geïnstalleerd, meer dan tevreden. ( binnen een week!)

• Betrouwbaarheid

Alles volgens afspraak en keurig en vakkundig gemonteerd

Onze ervaring met het bedrijf Warmte Meesters is zeer goed. De monteurs zijn vriendelijk, meedenkend en vakkundig. Alles is volgens afspraak verlopen. Wij zullen in onze kennissenkring het bedrijf zeker aanbevelen. Hartelijk bedankt. Met vriendelijke groet, Gerrit en Olga van Oort

Heldere communicatie en betrouwbaar

Communicatie is duidelijk. Als je vragen hebt is contact snel gelegd. Uitstekende service en vriendelijk personeel

• Betrouwbaarheid

Complete en perfecte installatie geleverd.

De medewerkers van Warmtemeesters hebben met veel technisch inzicht onze hybride warmtepomp geïnstalleerd. Contact met Genemuiden was aangenaam en zeer vriendelijk.

• Betrouwbaarheid

Goed advies en netjes geplaatst

Goed advies gehad en plaatsing was snel en netjes! Echt een aanrader!!!

De Blokmat 15

8281 JH Genemuiden

Over WarmteMeesters

Wij zijn WarmteMeesters! Een gemotiveerd en enthousiast team van adviseurs, monteurs, ICT’ers en technici. 100% gespecialiseerd in duurzaam warmtecomfort. Samen geloven we dat een hybride warmtepomp veel méér is dan enkel een verwarmingsbron. Eenmaal geïnstalleerd, kan de lol beginnen! Met inzicht in je duurzame energieverbruik en de mogelijkheid tot steeds verdere optimalisatie. Wij doen alles voor jouw optimale warmtepompbeleving. Zo wordt energie én geld besparen pas écht Meesterlijk!