Ik heb de Scott Spark 940 gekocht, hele fije mountainbike, rijd geweldig het is een mooie afgewerkte carbon full suspension mountainbike. Licht in gewicht maar comfortabeel rij eigenschappen
Bestelling was snel binnen en ik werd persoonlijk gebeld gebeld dat ik de fietsdrager kon afhalen.
Beste Sibbe, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn om te horen dat de bestelling snel is aangekomen en dat u onze persoonlijke service heeft gewaardeerd. Veel plezier met uw fietsdrager, en mocht u nog vragen hebben, dan staan wij uiteraard voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Goed op de hoogte gehouden van het transportverloop en snelle levering.
Beste Casper, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de communicatie en de snelle levering. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen
Alles prima in orde.Een fietsendrager besteld. Goed op de hoogte gehouden wanneer het geleverd werd. Zeer tevreden met het product. Aanrader.
Beste Arie, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u tevreden bent met de fietsendrager. We waarderen uw aanbeveling zeer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen
In mijn review heb ik Tom, Nils en Lars genoemd. Nils had ik verkeerd, het was Niklas die me perfect hielp. Sorry.
Beste Jaap, Bedankt voor uw bericht en de toelichting! Geen probleem natuurlijk. We geven uw compliment graag door aan Tom, Lars en uiteraard Niklas. Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
E-bike online gekocht en thuis niet helemaal goed afgeleverd. Geen instructies van bezorger. Met fiets naar winkel om wat zaken af te handelen. Wat gemengde gevoelens bij reactie van verkoper. Het kan allemaal wat vriendelijker en klantgerichter. Met wat korting op een fietstas had het ongemak wat verzacht kunnen worden, maar die mogelijkheid werd niet aangegrepen.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wat spijtig om te horen dat de aflevering van uw e-bike en het daaropvolgende contact in de winkel niet volledig naar wens zijn verlopen. Wij streven ernaar om elke klant op een vriendelijke en klantgerichte manier te helpen, en het is jammer dat u dit anders heeft ervaren. Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. We hopen het ongemak alsnog op een goede manier met u te kunnen bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Duidelijke communicatie
Beste Matthijs, Bedankt voor uw positieve review. Dit waarderen wij enorm! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Aangepaste review: Meerdere keren liep ik langdurig rond in de showroom, zichtbaar voor medewerkers, zonder aangesproken te worden. Anderen die net binnenkwamen werden wél geholpen. Daardoor voelde ik me, tijdens meerdere bezoeken in de afgelopen jaren, nooit echt serieus genomen. Ik ben inmiddels, n.a.v. mijn eerdere review, hierover in gesprek geweest met Broekhuis. Fijn dat er gelijk naar mijn ervaring is geluisterd, en dit wordt opgepakt. Hopelijk zijn mijn toekomstige bezoeken positiever. Bedankt voor het fijne gesprek.
Hartelijk dank voor uw review en het delen van uw ervaring. We hebben inmiddels persoonlijk contact met u gehad, waarbij u uw verhaal verder heeft toegelicht. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de wijze waarop u zich behandeld heeft gevoeld. We zijn blij dat u de tijd heeft genomen om hierover in gesprek te gaan en dat onze excuses zijn aanvaard. Zoals besproken: mocht u in de toekomst ergens mee zitten of als we iets voor u kunnen betekenen, dan mag u altijd rechtstreeks contact met mij opnemen. Voor nu wensen we u vooral veel plezier en veilige kilometers toe op uw nieuwe Broekhuis-fiets! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Originele beoordeling
Ik koop al jarenlang fietsen bij wat voorheen Belga Fietsen was, nu overgenomen door Broekhuis. Zowel privé als zakelijk heb ik/hebben we flink geïnvesteerd in fietsen. Toch is mijn winkelervaring – toen én nu – telkens teleurstellend. Meerdere keren liep ik langdurig rond in de showroom, zichtbaar voor medewerkers, zonder aangesproken te worden. Anderen die net binnenkwamen werden wél geholpen. Daardoor voelde ik me nooit echt serieus genomen. Ook mijn meest recente bezoek verliep hetzelfde. Ik gaf Broekhuis opnieuw een kans, liep rond bij fietsen van €6.000, maar werd voor m'n gevoel opnieuw genegeerd. Uit principe stap ik dan niet zelf meer op iemand af. Uiteindelijk ben ik – net als in het verleden – naar een concurrent gegaan. Omdat daar het model ontbrak, keerde ik met lichte tegenzin terug naar Broekhuis. Toen kreeg ik deze keer wél hulp, maar pas nadat een medewerker van een andere afdeling opmerkte dat ik genegeerd werd en haar collega’s erbij riep. Mijn vragen werden beantwoord, maar ik voel me er niet prettig bij. Het leek alsof de medewerker eigenlijk betere dingen te doen had dan mij een fiets van ruim €6.000 te verkopen. Ik besloot de fiets uiteindelijk online te bestellen – mede om het ongemak in de winkel te vermijden. Ik koos wel voor afhalen in de winkel. Vrij snel kreeg ik bericht dat de fiets klaarstond, maar eenmaal daar bleek dit een fout te zijn: ik moest later terugkomen. Zoiets kan gebeuren, maar in combinatie met eerdere ervaringen voelde dit als de druppel. Meerdere keren liep ik al zonder hulp de winkel uit, haalde advies elders, maar kocht ik tóch bij Broekhuis vanwege het aanbod. Op gebied van klantbenadering laat Broekhuis dus echt steken vallen. Ik schrijf zelden reviews, maar maak nu toch een uitzondering – in de hoop dat jullie hier iets van oppikken en voortaan iedere klant gelijk behandelen, ongeacht leeftijd, uiterlijk, afkomst etc. Want dat gebeurt op dit moment helaas niet, al staan jullie daar misschien niet bij stil.
Goede service Komen hun afspraken na nette levering en in elkaar zetten!
Beste Mark, Hartelijk dank voor uw mooie woorden! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze service en levering. Fijn dat alles naar wens is verlopen en dat onze afspraken correct zijn nagekomen. Mocht u in de toekomst nog vragen of wensen hebben, staan wij uiteraard graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
snel antwoord op vragen. goede prijs. snelle levering
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u zo goed bent geholpen en dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
De koga f3 5.0 fiets goed, het is alleen jammer dat er geen slot bij de fiets is meegestuurd!
Prima fiets gekocht , goed snel contact , en netjes thuis bezorgd !
Beste Fred, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet,
We wilden onze fiets ophalen in de winkel in Groningen. Op de geplande dag van afhaal was telefonisch contact met het filiaal onmogelijk. Meerdere keren gebeld. Bijna 45 minuten gewacht. Geen contact.
Beste Willem, Bedankt voor uw bericht. We begrijpen dat het vervelend was dat u op de dag van afhaling geen telefonisch contact kreeg met ons filiaal in Groningen. Onze excuses voor het ongemak. We hebben inmiddels per mail contact met u opgenomen. Mocht u nog vragen of aanvullende opmerkingen hebben, dan horen we dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet,
Eigenlijk wil ik geen ster geven, echter is dat niet mogelijk…. Wij hebben in mei, nadat we in de winkel geweest zijn, online bij Broekhuis een mooie elektrische fiets gekocht voor onze zoon. Echter bleek deze na een paar keer bellen toch niet meer op voorraad. Ze zouden ons geld terugboeken. Maar helaas.. wij hebben tot op heden ons geld (meer dan€2000) niet retour ontvangen en krijgen geen contact met deze partij, SCHANDALIG! We hebben in het verleden altijd hier (Belga) onze fietsen gekocht voor het gehele gezin, echter zijn jullie ons als klant kwijt.
Beste Lindy, Bedankt voor uw bericht. Er is sprake geweest van een miscommunicatie, waarvoor onze excuses. Het bedrag is inmiddels conform afspraak teruggestort. We begrijpen dat dit vervelend voor u is geweest en waarderen het dat u dit met ons deelt. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Logistiek
Nogmaals, mijn ervaring bij Broekhuis is privé. Als je wilt, ga zelf eens op bezoek in de fietsenwinkel in Limmen. En oordeel zelf. Waarom aanbevelen¿ Niet geschoten is altijd mis. En er zijn meerdere koffie automaten in de winkel. Dus grote kans voor een bakkie koffie. Waarom een 6¿ Dat is voldoende en er zijn bergen verbeter punten voor de klanten zoals ik.(maar dat is privé.) Het is een goed acceptabele winkel. Anders was ik niet vanuit Koedijk daar naartoe gegaan.
Beste Walter, Bedankt voor uw beoordeling en dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen. Fijn om te horen dat u ons ziet als een goed acceptabele winkel en dat u de moeite heeft genomen om vanuit Koedijk naar Limmen te komen. We waarderen uw feedback en nemen uw opmerkingen mee als aandachtspunten om onze service verder te verbeteren. U bent altijd welkom voor een kop koffie én om uw ervaring met ons te bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Geen fiets maar wel een fietsdrager, keurig optijd geleverd.
Beste Gerard, Bedankt voor uw review! We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de levering van de fietsdrager en dat alles keurig op tijd is aangekomen. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
I ordered a bike on May 16, and it was delivered on May 30. The bike functions as expected; however, it shows signs of use, suggesting it may have been used in a showroom. Additionally, the shifter cable housing is slightly damaged, likely due to improper installation. Aside from these issues, the bike operates without any problems. I'll probably end up scratching it eventually anyway. Bottom line: - I’m deducting one star for the unclear shipping status, as I had to obtain that information from support myself. I was fine with any delays, but I wanted better communication - I’m deducting another star for the cosmetic defects. I was purchasing a new bike and did not expect to see paint scuffs
Beste Andrei, Hartelijk dank voor uw review. We waarderen uw feedback en nemen deze mee om onze service te verbeteren. Fijn om te horen dat de fiets verder naar verwachting functioneert. Wij wensen u veel plezierige fietskilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Originele beoordeling
Hello! I left an order on May 16. It was promised to be delivered within 5 working days. I received the first letter with an offer to leave a review on May 22. At that moment, I didn't have the bike and didn't understand the status of my order. But I decided to wait some more. It's May 28, and I still don't have the bike I ordered. Today, May 28, you sent me a new email to evaluate my order. So far, I rate my experience a 1 out of 5, primarily because: - I have to bother support to figure out where the bike is (guys, thank you so much for giving more information and helping) - I still haven't received my order, but ask for feedback on it I will happily change it, but only when I receive my order.
Fijne handige fietsendrager!
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Fijn om te horen dat de levering volgens afspraak is verlopen en dat de fietsendrager naar wens is. Wij hopen dat u er veel plezier van zult hebben. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of ergens mee geholpen willen worden, staan wij uiteraard voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
De fiets, zowel velglint als remmen niet goed afgesteld. Dit bij andere fietsenmaker moeten laten repareren. Daarnaast leveren ze de fiets af met andere onderdelen dan aangegeven. Ik zou even verder kijken bij een andere leverancier als je een fiets wil kopen. ---Update maandag 19 mei --- Broekhuis heeft het achteraf nog opgelost. Dank hiervoor.
Beste Harold, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben contact met u opgenomen en zijn blij dat het probleem is verholpen. Wij wensen u veel fietsplezier toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Originele beoordeling
De fiets, zowel velglint als remmen niet goed afgesteld. Dit bij andere fietsenmaker moeten laten repareren. Daarnaast leveren ze de fiets af met andere onderdelen dan aangegeven. Ik zou even verder kijken bij een andere leverancier als je een fiets wil kopen.
Beste Harold, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben contact met u opgenomen en zijn blij dat het probleem is verholpen. Wij wensen u veel fietsplezier toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Fijn om met zo’n bedrijf zaken te doen
Beste Yde, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat de levering snel en perfect is verlopen. Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Snelle levering. Prima apparaat
Bedankt Hans, voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat de levering snel is verlopen! Mocht u verder nog iets nodig hebben, staan wij uiteraard voor u klaar. Bedankt voor uw vertrouwen! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Ik ben heel fijn geholpen met het maken van een goede keus voor de aanschaf van een fietsendrager.
Beste Gerwin, Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Wij zijn zeer verheugd te horen dat u zo fijn geholpen bent bij het maken van een keuze voor uw fietsendrager. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, staan wij altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Fiets bestellen totaan het afleveren was netjes en zoals afgesproken geregeld. Blij dat ik hier een fiets besteld heb, alles volgens afspraak.
Bedankt voor uw mooie beoordeling! We zijn blij om te zien dat alles snel en netjes geregeld was en dat u tevreden bent met de afhandeling van uw fietsbestelling. We streven er altijd naar om alles volgens afspraak te leveren en het is fijn om te weten dat we dat in uw geval hebben kunnen waarmaken. We wensen u veel plezier met uw nieuwe fiets en staan in de toekomst graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Betreft: Onjuiste facturering en leveringsdatum – factuurnummer 70001312 Op dinsdag 25 februari heb ik via de webshop een fiets van het merk Cube (model Acid Grey) aangeschaft en betaald. Echter de vrijdag daarop een aanvulllende factuur thv 250€ per mail ontvangen, met nogmaals daarbovenop weer bezorgkosten ( gratis bezorging volgens webside) . Daarnaast was de leverdatum onjuist en was het telefoonnummer van broekhuis niet te bereiken om de situatie te kunnen bespreken. Vandaag terug gebeld door broekhuis en ben ik naar volle tevredenheid geholpen, de gratis bezorging vermeld op de webpagina zal door broekhuis worden aangepast en de factuur is aangepast naar het juiste bedrag. En de fiets zal op de juiste datum afgeleverd worden. Deze door broekhuis serieus en goed behandelde klacht schept voor mij vertrouwen en loyaliteit.
Beste Ron, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te zien dat uw klacht naar volle tevredenheid is opgelost en dat uw fiets op de juiste datum zal worden afgeleverd. We begrijpen dat de onjuiste facturering en de verkeerde leveringsdatum vervelend voor u waren, en we zijn blij dat we dit snel hebben kunnen rechtzetten. We waarderen uw loyaliteit en mocht u in de toekomst nog vragen hebben, staan wij uiteraard voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Originele beoordeling
Betreft: Onjuiste facturering en leveringsdatum – factuurnummer 70001312 Op dinsdag 25 februari heb ik via de webshop een fiets van het merk Cube (model Acid Grey) aangeschaft en betaald voor een totaalbedrag van €978,95. Dit bedrag bestond uit de verkoopprijs van €948 en bezorgkosten van €29,95. Uw website vermeldt echter dat de fiets rijklaar en gratis wordt thuisbezorgd, waardoor de in rekening gebrachte bezorgkosten niet conform de aangeboden voorwaarden zijn. Zie extract hieronder. #Broekhuis Bekijk onze ruime collectie fietsen direct uit voorraad leverbaar. Compleet rijklaar en gratis thuisbezorgd of af te halen in een van onze fietswinkels # Nu krijg ik op vrijdag 28 februari tot mijn grote verbazing een aanvullende factuur van €250, omdat de fiets nu € 1199 zou moeten kosten met daarbovenop opnieuw bezorgkosten van € 29,95. Dit is niet correct omdat de fiets in de sale een verkoopprijs heeft van €948.- Verder ben ik op woensdagavond 26 februari telefonish geïnformeerd dat de fiets op dinsdag 4 maart geleverd zou worden. Op basis hiervan heb ik mijn agenda afgestemd. Vandaag vrijdag 28 februari ontving ik echter een e-mail waarin wordt aangegeven dat de levering op maandag zal plaatsvinden. Dit is in strijd met de eerder gemaakte afspraak. Ik heb getracht contact op te nemen via het telefoonnummer op de factuur (050-2110192), om eea opgehelderd te krijgen maar hier wordt structureel niet opgenomen. Via een ander nummer in contact gekomen met de klantenservice van broekhuis, deze heeft ook geprobeerd contact te krijgen met bovenstaand genoemde nummer, maar ook zonder resultaat, waarna besloten is om maar een mailtje te sturen naar betreffende vestiging met verzoek contact op te nemen met mij. Wat vooralsnog niet is gedaan. Ik ben een trouwe klant en dit is inmiddels de vijfde fiets die ik dit jaar en afgelopen jaar bij Broekhuis aanschaf. Ik ben zeer teleurgesteld in de slechte service van de webshop en hoop op een spoedige en correcte oplossing.
Fiets voor mijn dochtertje online besteld, omdat deze winkel de fiets volledig gemonteerd en met afleverbeurt thuis bezorgd. Top service, goede communicatie en komt de afspraken na. Ook de bezorging is top want de chauffeur belt een kwartier van te voren zodat je niet de hele dag thuis hoeft te wachten.
Beste Leonie, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We zijn blij te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Veel fietsplezier voor uw dochter gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.