Goeie zaak maar graag de voorraad realistisch weergeven, na een week pas bericht hiervan, geld nog steeds niet terug maar verwacht dat dat wel gebeurt, graag alerter
Beste Martin, Hartelijk dank voor uw bericht en uw feedback. Onze excuses voor het ongemak rondom de voorraadweergave en het late bericht hierover. Wij zullen dit intern bespreken en ervoor zorgen dat de voorraad in de toekomst zo realistisch mogelijk wordt weergegeven. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Goede mountainbike voor een mooie prijs.Snel en netjes geleverd
Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw mountainbike en onze snelle levering. Veel plezier met uw nieuwe fiets! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Zeer tevreden met de fiets. Had alleen haast om hem te krijgen voor mijn zoontjes verjaardag, dus online vooraad gecheckt van elke winkel en besteld om daar op te halen. Blijkt dat alle online bestellingen alsnog uit groningen verstuurd worden naar de winkels (zelfs als hij daar op voorraad is), heel inefficient. Uiteindelijk heel vriendelijk telefonisch geholpen en kon ik alsnog de fiets op tijd halen. Maar gingen wel wat belletjes overheen.
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de fiets en dat onze collega’s u vriendelijk hebben kunnen helpen, zodat de fiets op tijd voor de verjaardag van uw zoontje klaarstond. Wij begrijpen uw opmerking over de voorraad- en bestelprocedure en zien dat dit in uw situatie voor onnodige extra stappen heeft gezorgd. Uw feedback helpt ons om onze processen efficiënter te maken en daar gaan wij zeker naar kijken. Nogmaals bedankt dat u de moeite heeft genomen dit met ons te delen, en veel fietsplezier gewenst voor uw zoontje! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Een mooie fietsen drager en voor een mooie prijs! binnen een dag thuis bezorgd, goed verpakt en alles compleet. Blij mee. Een aanrader.
Beste Paul, Bedankt voor uw mooie review! Wat fijn om te horen dat de fietsendrager helemaal naar wens is en dat de snelle levering goed bevallen is. We wensen u veel plezier met uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Binnen 2 dagen kon ik het ophalen.
Beste Albert, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Er werd persoonlijk contact opgenomen en er werd zelfs rekening mee gehouden dat de jarige het cadeau nog niet zou zien voor zijn verjaardag. Alles verliep volgens afspraak en het fietsje ziet er mooi uit!
Beste Yvonne, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat het cadeau goed is aangekomen. We wensen veel plezier met het fietsje! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Ik ben een tevreden klant, maar op een aspect kan Broekhuis Fietsen zich aanzienlijk verbeteren: Communicatie Ik heb online een kinderfiets besteld. Ik kreeg prompt een email met factuur waarin een track en trace werd aangekondigd. Na 3 werkdagen ijzingwekkende stilte, zelf maar contact opgenomen. Dat kan helaas alleen per email. Het antwoord kwam onverwacht snel (binnen een half uur) dat de fiets onderweg was naar het filiaal en dat hij daar het einde van de week zou zijn. Op vrijdagmiddag nog niets gehoord en dus maar een email verstuurd met het verzoek van een update. Niets meer gehoord. Op zaterdagochtend telefonisch contact met het filiaal opgenomen. Daar konden ze me vertellen dat de fiets daar was maar dat hij nog gecontroleerd moest worden. Afgesproken dat ik hem aan het einde van de dag (4 uur) zou ophalen. Kort daarna de eerste communicatie van Broekhuis (een SMS) ontvangen dat de fiets klaar was. Advies aan Broekhuis: houd je klanten op de hoogte dat zorg voor minder ergernis bij deze klant en daardoor minder verstoring bij jullie eigen medewerkers. Nog een advies. We kregen de fiets mee zonder het tonen van enig documentatie zoals factuur of identificatie. Dat is riskant.....
Beste Cees, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We waarderen uw feedback en vinden het vervelend om te horen dat de communicatie rondom uw bestelling niet naar wens is verlopen. Uw opmerkingen nemen we serieus en gebruiken we om onze dienstverlening te verbeteren. Fijn dat u desondanks tevreden bent met de fiets. We hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Er wordt snel gereageerd op mijn bestelling en werd snel geleverd de volgende dag in huis.
Beste Simon, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service en de snelle levering. Veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Ik heb de Scott Spark 940 gekocht, hele fije mountainbike, rijd geweldig het is een mooie afgewerkte carbon full suspension mountainbike. Licht in gewicht maar comfortabeel rij eigenschappen
Beste Jan, Bedankt voor uw mooie review en uw vertrouwen in ons. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met uw Scott Spark 940. Het is inderdaad een prachtige, lichtgewicht carbon full suspension mountainbike met geweldige rijeigenschappen. Wij wensen u veel plezierige en comfortabele kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Bestelling was snel binnen en ik werd persoonlijk gebeld gebeld dat ik de fietsdrager kon afhalen.
Beste Sibbe, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn om te horen dat de bestelling snel is aangekomen en dat u onze persoonlijke service heeft gewaardeerd. Veel plezier met uw fietsdrager, en mocht u nog vragen hebben, dan staan wij uiteraard voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Goed op de hoogte gehouden van het transportverloop en snelle levering.
Beste Casper, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de communicatie en de snelle levering. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen
Alles prima in orde.Een fietsendrager besteld. Goed op de hoogte gehouden wanneer het geleverd werd. Zeer tevreden met het product. Aanrader.
Beste Arie, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u tevreden bent met de fietsendrager. We waarderen uw aanbeveling zeer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen
In mijn review heb ik Tom, Nils en Lars genoemd. Nils had ik verkeerd, het was Niklas die me perfect hielp. Sorry.
Beste Jaap, Bedankt voor uw bericht en de toelichting! Geen probleem natuurlijk. We geven uw compliment graag door aan Tom, Lars en uiteraard Niklas. Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
E-bike online gekocht en thuis niet helemaal goed afgeleverd. Geen instructies van bezorger. Met fiets naar winkel om wat zaken af te handelen. Wat gemengde gevoelens bij reactie van verkoper. Het kan allemaal wat vriendelijker en klantgerichter. Met wat korting op een fietstas had het ongemak wat verzacht kunnen worden, maar die mogelijkheid werd niet aangegrepen.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wat spijtig om te horen dat de aflevering van uw e-bike en het daaropvolgende contact in de winkel niet volledig naar wens zijn verlopen. Wij streven ernaar om elke klant op een vriendelijke en klantgerichte manier te helpen, en het is jammer dat u dit anders heeft ervaren. Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. We hopen het ongemak alsnog op een goede manier met u te kunnen bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Duidelijke communicatie
Beste Matthijs, Bedankt voor uw positieve review. Dit waarderen wij enorm! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Aangepaste review: Meerdere keren liep ik langdurig rond in de showroom, zichtbaar voor medewerkers, zonder aangesproken te worden. Anderen die net binnenkwamen werden wél geholpen. Daardoor voelde ik me, tijdens meerdere bezoeken in de afgelopen jaren, nooit echt serieus genomen. Ik ben inmiddels, n.a.v. mijn eerdere review, hierover in gesprek geweest met Broekhuis. Fijn dat er gelijk naar mijn ervaring is geluisterd, en dit wordt opgepakt. Hopelijk zijn mijn toekomstige bezoeken positiever. Bedankt voor het fijne gesprek.
Hartelijk dank voor uw review en het delen van uw ervaring. We hebben inmiddels persoonlijk contact met u gehad, waarbij u uw verhaal verder heeft toegelicht. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de wijze waarop u zich behandeld heeft gevoeld. We zijn blij dat u de tijd heeft genomen om hierover in gesprek te gaan en dat onze excuses zijn aanvaard. Zoals besproken: mocht u in de toekomst ergens mee zitten of als we iets voor u kunnen betekenen, dan mag u altijd rechtstreeks contact met mij opnemen. Voor nu wensen we u vooral veel plezier en veilige kilometers toe op uw nieuwe Broekhuis-fiets! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Originele beoordeling
Ik koop al jarenlang fietsen bij wat voorheen Belga Fietsen was, nu overgenomen door Broekhuis. Zowel privé als zakelijk heb ik/hebben we flink geïnvesteerd in fietsen. Toch is mijn winkelervaring – toen én nu – telkens teleurstellend. Meerdere keren liep ik langdurig rond in de showroom, zichtbaar voor medewerkers, zonder aangesproken te worden. Anderen die net binnenkwamen werden wél geholpen. Daardoor voelde ik me nooit echt serieus genomen. Ook mijn meest recente bezoek verliep hetzelfde. Ik gaf Broekhuis opnieuw een kans, liep rond bij fietsen van €6.000, maar werd voor m'n gevoel opnieuw genegeerd. Uit principe stap ik dan niet zelf meer op iemand af. Uiteindelijk ben ik – net als in het verleden – naar een concurrent gegaan. Omdat daar het model ontbrak, keerde ik met lichte tegenzin terug naar Broekhuis. Toen kreeg ik deze keer wél hulp, maar pas nadat een medewerker van een andere afdeling opmerkte dat ik genegeerd werd en haar collega’s erbij riep. Mijn vragen werden beantwoord, maar ik voel me er niet prettig bij. Het leek alsof de medewerker eigenlijk betere dingen te doen had dan mij een fiets van ruim €6.000 te verkopen. Ik besloot de fiets uiteindelijk online te bestellen – mede om het ongemak in de winkel te vermijden. Ik koos wel voor afhalen in de winkel. Vrij snel kreeg ik bericht dat de fiets klaarstond, maar eenmaal daar bleek dit een fout te zijn: ik moest later terugkomen. Zoiets kan gebeuren, maar in combinatie met eerdere ervaringen voelde dit als de druppel. Meerdere keren liep ik al zonder hulp de winkel uit, haalde advies elders, maar kocht ik tóch bij Broekhuis vanwege het aanbod. Op gebied van klantbenadering laat Broekhuis dus echt steken vallen. Ik schrijf zelden reviews, maar maak nu toch een uitzondering – in de hoop dat jullie hier iets van oppikken en voortaan iedere klant gelijk behandelen, ongeacht leeftijd, uiterlijk, afkomst etc. Want dat gebeurt op dit moment helaas niet, al staan jullie daar misschien niet bij stil.
Goede service Komen hun afspraken na nette levering en in elkaar zetten!
Beste Mark, Hartelijk dank voor uw mooie woorden! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze service en levering. Fijn dat alles naar wens is verlopen en dat onze afspraken correct zijn nagekomen. Mocht u in de toekomst nog vragen of wensen hebben, staan wij uiteraard graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
snel antwoord op vragen. goede prijs. snelle levering
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u zo goed bent geholpen en dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
De koga f3 5.0 fiets goed, het is alleen jammer dat er geen slot bij de fiets is meegestuurd!
Prima fiets gekocht , goed snel contact , en netjes thuis bezorgd !
Beste Fred, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet,
We wilden onze fiets ophalen in de winkel in Groningen. Op de geplande dag van afhaal was telefonisch contact met het filiaal onmogelijk. Meerdere keren gebeld. Bijna 45 minuten gewacht. Geen contact.
Beste Willem, Bedankt voor uw bericht. We begrijpen dat het vervelend was dat u op de dag van afhaling geen telefonisch contact kreeg met ons filiaal in Groningen. Onze excuses voor het ongemak. We hebben inmiddels per mail contact met u opgenomen. Mocht u nog vragen of aanvullende opmerkingen hebben, dan horen we dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet,
Eigenlijk wil ik geen ster geven, echter is dat niet mogelijk…. Wij hebben in mei, nadat we in de winkel geweest zijn, online bij Broekhuis een mooie elektrische fiets gekocht voor onze zoon. Echter bleek deze na een paar keer bellen toch niet meer op voorraad. Ze zouden ons geld terugboeken. Maar helaas.. wij hebben tot op heden ons geld (meer dan€2000) niet retour ontvangen en krijgen geen contact met deze partij, SCHANDALIG! We hebben in het verleden altijd hier (Belga) onze fietsen gekocht voor het gehele gezin, echter zijn jullie ons als klant kwijt.
Beste Lindy, Bedankt voor uw bericht. Er is sprake geweest van een miscommunicatie, waarvoor onze excuses. Het bedrag is inmiddels conform afspraak teruggestort. We begrijpen dat dit vervelend voor u is geweest en waarderen het dat u dit met ons deelt. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Logistiek
Nogmaals, mijn ervaring bij Broekhuis is privé. Als je wilt, ga zelf eens op bezoek in de fietsenwinkel in Limmen. En oordeel zelf. Waarom aanbevelen¿ Niet geschoten is altijd mis. En er zijn meerdere koffie automaten in de winkel. Dus grote kans voor een bakkie koffie. Waarom een 6¿ Dat is voldoende en er zijn bergen verbeter punten voor de klanten zoals ik.(maar dat is privé.) Het is een goed acceptabele winkel. Anders was ik niet vanuit Koedijk daar naartoe gegaan.
Beste Walter, Bedankt voor uw beoordeling en dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen. Fijn om te horen dat u ons ziet als een goed acceptabele winkel en dat u de moeite heeft genomen om vanuit Koedijk naar Limmen te komen. We waarderen uw feedback en nemen uw opmerkingen mee als aandachtspunten om onze service verder te verbeteren. U bent altijd welkom voor een kop koffie én om uw ervaring met ons te bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Geen fiets maar wel een fietsdrager, keurig optijd geleverd.
Beste Gerard, Bedankt voor uw review! We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de levering van de fietsdrager en dat alles keurig op tijd is aangekomen. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
I ordered a bike on May 16, and it was delivered on May 30. The bike functions as expected; however, it shows signs of use, suggesting it may have been used in a showroom. Additionally, the shifter cable housing is slightly damaged, likely due to improper installation. Aside from these issues, the bike operates without any problems. I'll probably end up scratching it eventually anyway. Bottom line: - I’m deducting one star for the unclear shipping status, as I had to obtain that information from support myself. I was fine with any delays, but I wanted better communication - I’m deducting another star for the cosmetic defects. I was purchasing a new bike and did not expect to see paint scuffs
Beste Andrei, Hartelijk dank voor uw review. We waarderen uw feedback en nemen deze mee om onze service te verbeteren. Fijn om te horen dat de fiets verder naar verwachting functioneert. Wij wensen u veel plezierige fietskilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Originele beoordeling
Hello! I left an order on May 16. It was promised to be delivered within 5 working days. I received the first letter with an offer to leave a review on May 22. At that moment, I didn't have the bike and didn't understand the status of my order. But I decided to wait some more. It's May 28, and I still don't have the bike I ordered. Today, May 28, you sent me a new email to evaluate my order. So far, I rate my experience a 1 out of 5, primarily because: - I have to bother support to figure out where the bike is (guys, thank you so much for giving more information and helping) - I still haven't received my order, but ask for feedback on it I will happily change it, but only when I receive my order.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.