professioneel geholpen

Wesly is langs gekomen. duidelijke afspraken gemaakt en ook nagekomen. ook bij installatie zijn gezicht even laten zien. monteurs die kwamen instaleren wisten waar ze mee bezig waren. met 3 man. kortom duidelijk en professioneel handelen.

Netjes geïnstalleerd en goede service!

Prettige ervaring vooraf met de juiste informatie. Vakkundig personeel die meedenken voor het beste resultaat.

We wilden graag op onze eerste verdieping het wat koeler krijgen. We wonen in een nieuwbouwhuis met erg goede isolatie. Samen met QlimaatTotaal hebben we gekeken wat de mogelijkheden waren. Montage ging goed. Ook andere communicatie verliep goed. We zijn zeer tevreden.

Snel en flexibel

Aanvraag via de website werd direct opgepikt, en de afspraak op locatie volgde snel. Afspraken worden nagekomen en de opvolging en oplevering was prima. Eigenlijk wat je verwacht, maar zelden meer te vinden is. Pieter

snelle en correctie levering en montage

Zeer Goed en Vriendelijk

You get what you asked for!!

Max kwam met een glimlach naar de 3e verdieping met alles wat hij nodig had. Hij was precies, netjes en bovenal effectief. Wat ik ook als prettig ervaarde was dat als ik hulp aan kon bieden, hij het ook aannam. Na een goede 5 a 6 uur bezig geweest te zijn hebben we een prachtig geïnstalleerde airco. Ik heb zelf airco's opgehangen in ons vorige huis, ik weet wat ze kosten en ook hoe lang het duurt om het goed te krijgen. Met het "kunst en vliegwerk" op een 3e verdieping was de prijs voor deze installatie meer dan rechtvaardig. Ik zeg QT, bedankt!!

Duidelijk, professioneel, alles volgens afspraak

Ik beveel Qlimaat Totaal zeer zeker aan voor installatie van airconditioning. Bij mij recent 1 unit geplaatst. Alles is vlot en netjes verlopen, resultaat ziet er ook prima uit. Nog geen hete dagen gehad, dus werking moet zich nog bewijzen. Eerst afspraak op locatie met eigenaar Wesley, direct duidelijk advies en mogelijkheden/prijzen doorgesproken. Offerte ontvangen zoals besproken en direct afspraak kunnen maken voor installatie na akkoord. Installatie door monteur is ook secuur en professioneel uitgevoerd door aangename monteur.

Eerlijk, betrouwbaar, doen wat ze beloven!

Zeer fijne ervaring! Geen vraag is teveel, vriendelijk en oplossingsgericht! Blij dat ik voor dit bedrijf heb gekozen!!

Erg tevreden over de dienstverlening van Qlimaat Totaal

We hebben een Airco laten plaatsen door Qlimaat totaal. Ze waren erg flexibel, kwamen afspraken na, voor het weggaan nog even alles uitleggen. Helemaal goed.

Goede prijs/kwaliteit, prettige communicatie

Uitstekend geholpen met onze Airco van Daikin. Aan dit bedrijf gekomen door de reviews op Google en vanwege het feit dat ze echt specialist zijn in airco's. Dat maken ze dan ook waar: goede keuzebegeleiding bij het kiezen van een airco die ons past, zeer zorgvuldige installatie, goede communicatie

Uitstekend!!!!

Mijn ervaring met Qlimaat Totaal is positief. Vakmannen en monteur heeft alles super netjes gemonteerd. Laat de zomer en het warme weer maar komen!

Ik had een offerte opgevraagd via internet bij qlimaat totaal en ik had al zeer snel een belletje terug waar een advies afspraak uit kwam binnen een week om te kijken wat de mogelijkheden waren en wat ik het beste kon doen. Daaruit is gekomen dat ik sinds vandaag een daikin 3,5kw single split airco op de slaapkamer heb boven en ik moet zeggen het is echt heerlijk koud op de boven verdieping. In een woord super van offerte opvragen tot montage en in gebruiksname binnen 4 weken. Ik vond de service aangenaam en uitstekend, de monteur was vriendelijk en alles is netjes gemonteerd, Wesley van qlimaat totaal zelf kwam bij mij om het werk op te nemen hij was zeer behulpzaam en de communicatie was informatief en duidelijk! Ik raad hun zeker aan

Onze ervaring is goed.

Nadat wij het contactformulier hadden ingevuld via de website werden we gebeld voor een afspraak voor een offerte. De afspraak was professioneel, alles werd doorgesproken. Offerte volgde binnen een paar dagen. Daarna nog wat heen en weer gemaild en gebeld met vragen, altijd bereikbaar. Plaatsen ging ook goed en snel. Duidelijke uitleg gehad. Tevreden dus. Mochten we ooit nog een airco plaatsen zullen we dat zeker hier doen.

Wederom tevreden

Qlimaat totaal voor de derde keer een airco laten plaatsen. Waar ze eerder voor de slaapkamer en woonkamer geweest zijn, waren nu de kinderkamers aan de beurt. Melvin heeft alles geplaatst zoals we graag wilde, wat voor hem geen probleem was. Communicatie was goed en airco binnen twee weken geplaatst. Goed en betrouwbaar bedrijf.

Excellent Experience start to finish

From the first email Wesley to the follow-up after installation, this has been a perfect experience. All appointments from the initial meeting to the installation date were on time and professional. The quotation process was open and honest. The installer was professional, answered any questions and left the house very tidy after he was done. I needed only 30 minutes to pass the vacuum one more time and to dust. I was very impressed.

• Would you recommend us? Yes

Een opdracht uit laten voeren door Qlimaat Totaal kan ik iedereen aanbevelen, komen hun afspraken na, leveren snel en goed. Ik wil Wesley, Niek en Richard bedanken voor hun deskundig advies en samenwerking.

Hadden van qlimaat totaal al een airco laten plaatsen in slaapkamer waar we tevreden over waren. Wilde in onze serre ook een airco dus hebben weer contact opgenomen met Wesley die ons goed adviseerde. Airco is binnen een paar weken vakkundig geïnstalleerd, Goed uitleg gekregen . Er is ook nog een onderhoudsbeurt aan de airco in slaapkamer gegeven, dit was nl door omstandigheden van hun kant niet meer gedaan. Er zijn hier ook geen kosten meer voor gerekend. Zijn zeer tevreden over zowel advies en installatie

Schoolvoorbeeld van service op maat, zeer klantvriendelijk. Communicatie, deskundigheid, meedenken, montage en nazorg prima geregeld. Wij zijn zeer tevreden.

Fijn en open contact met de eigenaar en de airco is snel geplaatst!

De rede dat ik voor Qlimaat koos was de open communicatie over de prijzen en het willen meedenken met de klant. Zonder zijn inzicht had ik niet op deze oplossing gekomen. De airco kon vervolgens al na 3 weken gemonteerd worden!

Prettig, klantgericht en prettige medewerkers

Na een prettig gesprek waarin Wesley alle mogelijkheden deelde, ontvingen we zoals afgesproken dezelfde dag de offerte. Na een vergelijk met andere aanbieders gekozen voor Qlimaat Totaal. Vervolgens werd de afspraak om te monteren binnen 1 week ingepland. Tijdens de montage was er overleg over de installatie. De monteur Melvin is vriendelijk, werkt netjes en legt geduldig uit hoe de airco werkt. Wesley belde 's avonds om te vragen of alles goed is gegaan; het antwoord is ja. Indien je een bedrijf zoekt dat airco's installeert, is Qlimaat Totaal een aanrader.

Fijne ervaring, met vakbekwame mensen.

Na telefonisch contact vlotte thuisafspraak met daarbij de benodigde product keuze, zeer tevreden over de vakbekwame installatie van de airco, zeer snel geleverd. Top ervaring.

Zeer nette installatie

Nette jongens die kwamen installeren. Was niet even makkelijk maar heel goed meegedacht om tot een goede en mooie oplossing te komen Bedrijf zeker aan te raden. Snel met langskomen, offerte uitbrengen en installatie

Goed advies en realisatie

Bij aanvang erg goed advies gehad met daarna zeer duidelijke en goed omschreven offerte. De uitvoering is ook super verlopen. Ook hier weer goed meegedacht

Het is nog geen weer om de airco zelf uitgebreid te gebruiken maar heel fijn contact gehad, vriendelijke monteur en top service met een klein restpuntje.

geweldig

van af het begin vertrouwen in het bedrijf eerlijk en vakkundig advies ,ook bij het uitvoeren van de werkzaamheden door de monteur die rustig netjes en zeer vakkundig te werk ging ,en overlegde waar nodig, echt een bedrijf waar bij uw airco installatie perfect wordt uitgevoerd.

Minervum 7446 c

4817 ZG Breda

Over Qlimaat Totaal BV

Een Airconditioning van Qlimaat Totaal zorgt voor een aangenaam klimaat in huis of op kantoor. Qlimaat Totaal is specialist in airconditioning. Onze experts adviseren je graag over een oplossing die past bij jouw wensen. De vraag naar airconditioning neemt al jaren toe. Steeds meer Nederlanders ervaren hoe prettig het is om op warme dagen te genieten van een koel binnenklimaat. Airco’s zijn er in allerlei soorten en maten. Welke geschikt is voor de ruimte(s) die jij wil koelen, is afhankelijk van verschillende factoren. Daarom kijken wij tijdens een adviesafspraak altijd naar de mogelijkheden die er ter plekke zijn en informeren naar de isolatie van het pand. Wist je trouwens dat airco systemen ook kunnen verwarmen?