Hadden van qlimaat totaal al een airco laten plaatsen in slaapkamer waar we tevreden over waren. Wilde in onze serre ook een airco dus hebben weer contact opgenomen met Wesley die ons goed adviseerde. Airco is binnen een paar weken vakkundig geïnstalleerd, Goed uitleg gekregen . Er is ook nog een onderhoudsbeurt aan de airco in slaapkamer gegeven, dit was nl door omstandigheden van hun kant niet meer gedaan. Er zijn hier ook geen kosten meer voor gerekend. Zijn zeer tevreden over zowel advies en installatie

Schoolvoorbeeld van service op maat, zeer klantvriendelijk. Communicatie, deskundigheid, meedenken, montage en nazorg prima geregeld. Wij zijn zeer tevreden.

Fijn en open contact met de eigenaar en de airco is snel geplaatst!

De rede dat ik voor Qlimaat koos was de open communicatie over de prijzen en het willen meedenken met de klant. Zonder zijn inzicht had ik niet op deze oplossing gekomen. De airco kon vervolgens al na 3 weken gemonteerd worden!

Prettig, klantgericht en prettige medewerkers

Na een prettig gesprek waarin Wesley alle mogelijkheden deelde, ontvingen we zoals afgesproken dezelfde dag de offerte. Na een vergelijk met andere aanbieders gekozen voor Qlimaat Totaal. Vervolgens werd de afspraak om te monteren binnen 1 week ingepland. Tijdens de montage was er overleg over de installatie. De monteur Melvin is vriendelijk, werkt netjes en legt geduldig uit hoe de airco werkt. Wesley belde 's avonds om te vragen of alles goed is gegaan; het antwoord is ja. Indien je een bedrijf zoekt dat airco's installeert, is Qlimaat Totaal een aanrader.

Fijne ervaring, met vakbekwame mensen.

Na telefonisch contact vlotte thuisafspraak met daarbij de benodigde product keuze, zeer tevreden over de vakbekwame installatie van de airco, zeer snel geleverd. Top ervaring.

Zeer nette installatie

Nette jongens die kwamen installeren. Was niet even makkelijk maar heel goed meegedacht om tot een goede en mooie oplossing te komen Bedrijf zeker aan te raden. Snel met langskomen, offerte uitbrengen en installatie

Goed advies en realisatie

Bij aanvang erg goed advies gehad met daarna zeer duidelijke en goed omschreven offerte. De uitvoering is ook super verlopen. Ook hier weer goed meegedacht

Het is nog geen weer om de airco zelf uitgebreid te gebruiken maar heel fijn contact gehad, vriendelijke monteur en top service met een klein restpuntje.

geweldig

van af het begin vertrouwen in het bedrijf eerlijk en vakkundig advies ,ook bij het uitvoeren van de werkzaamheden door de monteur die rustig netjes en zeer vakkundig te werk ging ,en overlegde waar nodig, echt een bedrijf waar bij uw airco installatie perfect wordt uitgevoerd.

Goed, efficient, vriendelijk en eerlijk

Offerte en planning voor de plaatsing waren snel en efficient, kwaliteit en vriendelijke behandeling. Zo zou ieder bedrijf moeten zijn natuurlijk, maar nadat ik accoord was gegaan met de prijs, melde Wesley later dat er nog € 300 van de afgesproken prijs af gaat, omdat de plaatsing meeviel. Dit soort eerlijkheid is minder vanzelfsprekend voor ieder bedrijf. Onderhoud nemen ze ook mee, als men dat wil, dus alles met 1 bedrijf naar grote tevredenheid afgehandeld - top!

Topbedrijf!

Gebeld voor een offerte, snel een afspraak met eigenaar Wesley. Denkt mee met je wensen en ziet mogelijkheden. Na een week werd er al geïnstalleerd! Top monteurs met zeer klantvriendelijke en nette houding. Alles netjes en schoon achtergelaten, goede uitleg gekregen en altijd de mogelijkheid om te bellen. Aftersales van Wesley ook top. Wij raden dit bedrijf dan ook zeer zeker aan!

Snelle, nette levering en installeren van de airco’s

Binnen een week na plaatsing van de bestelling van 2 daikin airco’s konden ze al geplaatst worden. Goede communicatie en expertise. Helemaal tevreden!

Klantvriendelijk snelle service en top montage

Nadat Wesley bij ons is geweest om al de opties te bespreken.en een offerte op te maken,hadden we naar 3 weken de airco al hangen.We hebben goed advies gehad over al de mogelijkheden,duidelijke offerte en top montage van echte vakmannen. Echt een aanrader

Erg prettige ervaring van advies t/m plaatsing.

Vanaf het eerste contact tot en met het plaatsen van de unit is het contact erg prettig geweest. Open, eerlijk en met onderbouwde argumenten adviseerde Wesley en begeleidde ons naar onze keuze. Vervolgens kon al op korte termijn een plaatsing worden ingepland. Dit verliep soepel, vakkundig en vervolgens werd alles netjes en naar onze wens afgewerkt. Een fijne ervaring en zeker een aanbeveling waard!

Top bedrijf

De installatie kon al plaatsvinden binnen een week nadat de offerte was getekend. Bijzonder snel. De aanleg van de airco's is bijzonder goed en in overleg uitgevoerd. Wij zijn erg tevreden.

Uitstekende service Goede oplossing gevonden voor technisch probleem in onze flat.

Prima bedrijf, snelle levering, goede service, denken met je mee, fijne medewerkers

Vooraf een fijn adviesgesprek gehad met de eigenaar Wesley, waarin ons alles duidelijk is uitgelegd en waarbij de verschillende mogelijkheden zijn besproken. Na tekenen van offerte is de airco heel snel geleverd en geïnstalleerd. De installatie is door een kundige medewerker uitgevoerd op een zeer nette manier, waarbij steeds overleg was over de manier van installatie. Alles is nadien netjes opgeruimd en de monteur heeft de tijd genomen om alles uit te leggen. Na een aantal dagen heeft Wesley contact met ons opgenomen of alles naar wens was uitgevoerd en of we nog vragen hadden. Wij raden dit bedrijf zeker aan.

Voor installatie moest gat in glazenwand geboort wordenwat problematisch was . Goed opgelost

Vorig jaar al een airco laten plaatsen op de slaapkamer door Qlimaat Totaal. Met Wesley onze wensen doorgenomen en de airco is geplaatst zoals wij wilde. Nu een airco in de woonkamer laten plaatsen. Alles wederom erg netjes geplaatst en afgewerkt. De afspraak voor de montage was na 2 weken. Op alle vlakken een aanrader!!

Geweldige service

De week nadat de offerte getekend was zijn onze airco's al geïnstalleerd. Hier waren 2 dagen voor gepland, maar was al binnen een dag klaar. Het zijn ook nette mensen die je over de vloer krijgt. Ik kan geen minpunten bedenken van dit bedrijf.

Super blij mee

Na een kleine communicatiestoring, over de offerte, in het begin is er nadien snel gehandeld door de verkoper v Qlimaat Totaal BV. Problemen bij het plaatsen van de airco konden door de installateurs opgelost worden en ja, die verdienen een pluim. Zo netjes qua gedrag naar ons toe en afwerking vd airco is super mooi gedaan en weggewerkt. Ze dachten goed mee en zijn niet te snel gaan boren. Ook goede uitleg gekregen over het gebruik van de airco het hele jaar door. Dus niet alleen koelen maar ook verwarmen bij koudere dagen.

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding icm super service

Anderhalf jaar geleden de keuze gemaakt om op onze beide slaapkamers een airco te laten plaatsten. Contact gezocht met Qlimaat Totaal, zij kwamen direct langs om naar onze wensen te luisteren. Hierop volgend kwam er een erg scherpe offerte onze kant op, oordeel direct mee in zee gaan. Nu wilde wij wederom een airco in de woonkamer omdat de gasprijs hoog is en een airco de kamer sneller warm heeft dan een cv. Contact opgenomen met Qlimaat Totaal, en u raadt het al, super scherpe offerte en zeer snelle montage mogelijk. Dus ook hier weer akkoord gegeven en meteen ook het onderhoud aan de 2 andere aircos laten uitvoeren. Wat een top bedrijf, vriendelijk en bekwaam personeel. Als ik het zou mogen zeggen, niet twijfelen en Contact opnemen!

Goede, snelle levering en keurige installatie

Goed en eerlijk advies. Snelle levering en installatie en perfecte nazorg.

Vlot en goed afgewerkt.

Na de afspraak met Wesley kon de airco al op korte termijn geplaatst worden. We zijn heel tevreden over de totale afhandeling.

Top bedrijf!

Meedenkend, geduldig, vakbekwaam, nauwkeurig, vriendelijk, netjes.....hiermee omschrijf ik Qlimaat totaal wel aardig denk ik. Wij hebben een hele positieve ervaring met dit bedrijf. Vriendelijk, goed advies en netjes. Iedereen. Aan te raden!

Minervum 7446 4817 ZG Breda

06 27 29 03 72

Over Qlimaat Totaal BV

Een Airconditioning van Qlimaat Totaal zorgt voor een aangenaam klimaat in huis of op kantoor. Qlimaat Totaal is specialist in airconditioning. Onze experts adviseren je graag over een oplossing die past bij jouw wensen. De vraag naar airconditioning neemt al jaren toe. Steeds meer Nederlanders ervaren hoe prettig het is om op warme dagen te genieten van een koel binnenklimaat. Airco’s zijn er in allerlei soorten en maten. Welke geschikt is voor de ruimte(s) die jij wil koelen, is afhankelijk van verschillende factoren. Daarom kijken wij tijdens een adviesafspraak altijd naar de mogelijkheden die er ter plekke zijn en informeren naar de isolatie van het pand. Wist je trouwens dat airco systemen ook kunnen verwarmen?