Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Qlimaat Totaal BV

Een Airconditioning van Qlimaat Totaal zorgt voor een aangenaam klimaat in huis of op kantoor. Qlimaat Totaal is specialist in airconditioning. Onze experts adviseren je graag over een oplossing die past bij jouw wensen. De vraag naar airconditioning neemt al jaren toe. Steeds meer Nederlanders ervaren hoe prettig het is om op warme dagen te genieten van een koel binnenklimaat. Airco’s zijn er in allerlei soorten en maten. Welke geschikt is voor de ruimte(s) die jij wil koelen, is afhankelijk van verschillende factoren. Daarom kijken wij tijdens een adviesafspraak altijd naar de mogelijkheden die er ter plekke zijn en informeren naar de isolatie van het pand. Wist je trouwens dat airco systemen ook kunnen verwarmen?