Başarılı

Gayet memnun kaldığımı dile getirebilirim.Her şey için teşekkürler.

• Bize tavsiye eder misiniz? Yes
  • No

Çok iyi ve profesyonel bir firma

Süreç boyunca, son derece bilgilendirici ve yardımcı oldular. İletişimde hızlı ve detaylı, bilgilendirici dönüşler yaptılar. Birlikte çalışmaktan keyif aldık.

• Wilt u nog iets toevoegen? Ja

Goed geholpen door arbeidsdeskundige

In deze lange traject ben ik goes begeleid door arbeidsdeskundige.

• Wilt u nog iets toevoegen? Nee

İk ben erg tevreden met de begeleiding van İNTER FOKUS.

İk heb anderhalf jaar begeleiding gekregen van İNTER FOKUS, ik ben zeer te vreden met de begeleiding die ik heb gehad. İk kon goed overleggen met mijn begeleider, ook hadden we regelmatig contact met elkaar. Mijn begeleider was heel behulpzaam en aardig. İk heb in korte tijd veel geleerd van mijn begeleider.

• Wilt u nog iets toevoegen? Nee

Goudse Rijweg 380

3031 CK Rotterdam

088 808 78 94

Over INTER- FOCUS Intercultureel Expertisecentrum B.V.

Inter-Focus is benieuwd naar uw ervaring. Wij hebben ons uiterste best gedaan om hetgeen we op onze website beloven waar te maken. Wat hebben wij beloofd? Uw arbeids- en letselschade dossier wordt sneller afgehandeld vanwege onze interculturele expertise. U bespaart tijd, geld en ‘gedoe’ omdat wij de (andere) taal, cultuur en ziektebeleving van uw client sneller begrijpen. Kennis van de (niet-westerse) mens achter het dossier maakt ons uniek. De praktijk wijst vaak uit dat medewerkers met een andere cultuur net een andere benadering behoeven. Wij werken met een enthousiast team voor meerdere bedrijven, verzekeraars en belangenbehartigers. En, hoe heeft u het ervaren?