Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Voeg een afbeelding toe

Persoonlijke gegevens

Over INTER- FOCUS Intercultureel Expertisecentrum B.V.

Inter-Focus is benieuwd naar uw ervaring. Wij hebben ons uiterste best gedaan om hetgeen we op onze website beloven waar te maken. Wat hebben wij beloofd? Uw arbeids- en letselschade dossier wordt sneller afgehandeld vanwege onze interculturele expertise. U bespaart tijd, geld en ‘gedoe’ omdat wij de (andere) taal, cultuur en ziektebeleving van uw client sneller begrijpen. Kennis van de (niet-westerse) mens achter het dossier maakt ons uniek. De praktijk wijst vaak uit dat medewerkers met een andere cultuur net een andere benadering behoeven. Wij werken met een enthousiast team voor meerdere bedrijven, verzekeraars en belangenbehartigers. En, hoe heeft u het ervaren?