Medio januari had ik problemen met mijn remmen; om een lang verhaal kort te maken remmen met pedaal functioneerde niet; dus alleen remmen met de handrem (dus alleen achterrremmen (rest ca 30% rem kracht)). Het betrof een MB automaat dus remprobleem blokkeerde ook de versnelling, dus ook niet stapvoets naar huis o.i.d. Via ANWB bij garage Verhagen beland en daar was ik geen klant. Na analyse volgde een raming en inschatting van mogelijke inspanningen/kosten (remleiding stuk en mogelijk ook remcylinder). Om een lang verhaal kort te maken: Verhagen bleef daar dik onder dus geen poot uitgedraaid om het zo maar te zeggen, want ze kenden mij tenslotte ook niet. Dus chapeau; eerlijk werk tegen eerlijke prijs!

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Molendijk Zuid 20 5482 WZ Schijndel

073 549 31 93