Goede service volgens afspraak en mooi eindresultaat

Hardeman heeft onze betonnen vloer opnieuw gepolijst met een mooi glanzend resultaat

Wij hebben vijf jaar geleden een betonvloer laten leggen (niet door hardeman) Deze was erg vervuild, dus hebben we hardeman ingeschakeld voor schuren/impregneren. Na advies van hardeman, kozen we toch voor polijsten, ivm de verdichting en duurzaam resultaat. Omdat je bij een betonvloer nooit helemaal weet wat er naar boven komt, is hardeman uiteindelijk 3x geweest. We zijn erg blij met de service, de vloer is veel mooier geworden. Mocht je een betonvloer overwegen; laat deze dan door Hardeman maken. uiteindelijk is het vakwerk en gaat ‘goedkoop = duurkoop’ wel echt op als je een betonvloer wilt. (Weten wij inmiddels uit ervaring :))

Mooie vloer

Vloer ziet er prachtig uit en is gemakkelijk in onderhoud!

Goed bedrijf

Hardeman vloerbewerking kan ik ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwalitatief hoogwaardige betonvloeren, en betrouwbare service.

Beton vloer weer als nieuw

Professionele en duidelijke communicatie betreffende de werkzaamheden, die op de afgesproken dag en naar volle tevredenheid was uitgevoerd.

Verrast door zowel klantvriendelijkheid als professionaliteit

Enorm prettig bedrijf om mee te werken en te communiceren. Niet alleen erg tevreden over de afwerking van de vloer, maar ook met de snelle en behulpzame hulp van Ellen betreft de nazorg. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden!

Alleen ervaring met de onderhoudsproducten, die zijn prima

Zie boven

Top service en kwaliteit!

Hardeman heeft bij ons de betonvloer gepolijst en geïmpregneerd. Ondanks de drukte in de planning toch op een nette manier de werkzaamheden uitgevoerd door een vriendelijke nette vakman. Geen “afraffel” werk om er maar vanaf te zijn. Achteraf goede uitleg gekregen over de onderhoudsset voor de vloer. Zeker een partij waar ik vaker mee in zee zou gaan.

Vloer is goed maar uitleg over onderhoud kan beter

De vloer is keurig gevlinderd en we zijn heel tevreden over jullie verdere aanpak en de vriendelijkheid van het personeel. De communicatie is echt belangrijk voor mij als klant. Zeggen dat het op de offerte staat, dat de schilder geen schilderstape mag gebruiken, vind ik ronduit vervelend. We hadden een mega verbouwing en ik heb die offerte niet gezien. Nu heb ik voor altijd dikke strepen op mijn beton. Jullie komen kijken, fijn, en zeggen dat het wel slijt als ik twee keer per week lap; maar slijten is niet hetzelfde als de strepen zijn weg.

Top bedrijf, denkt mee en lost mijn probleem op.

Bij aanschaf andere woning bleek dat huidige keramieke tegelvloer er toch uit moest. Deze verwijderd maar grove lijmresten bleven achter. Voor onze nieuwe pvc-vloer (voor het egaliseren was dit te grof) moest dit vlakker worden. Zelf bij Arma een betonschuurmachine gehuurd, maar na paar uur zwoegen weinig resultaat. Hardeman gebeld en probleem voorgelegd. Binnen paar dagen stonden ze er en in 1 dag, gehele vloer weer als een ijsbaan zo glad! (Zonder dat de ingefreesde vloerverwarming beschadigd is) Monteur werkt echt netjes. Geen rommel, geen schades en wel een top resultaat.

Wat een service!

Wij hadden een probleempje met onze vloer, waarbij wij echt ontzettend goed zijn geholpen door Hardeman. We kregen tips, er werd meegedacht en bovendien mega vriendelijk geholpen. Gewoonweg echt behulpzaam. Echt een aanrader!

Helemaal top!!

Geweldig bedrijf

Zeer goed bedrijf

Mooi bedrijf met goede mensen

snel en vakkundig geholpen!

Mooie betonvloer in onze woning gekregen, heel erg blij mee! We werden snel geholpen door 1 aanspreekpunt die alles netjes verzorgt heeft van begin tot het eind. Professioneel team, vakmannen!

Over Hardeman vloerbewerking

WAAR STAAN WIJ VOOR Over ons Ruim 10 jaar geleden is Hardeman Vloerbewerking ontstaan uit een wens om écht maatwerk te kunnen leveren voor enthousiaste klanten. Vanuit onze ervaring als zelfstandige ondernemers zijn we begonnen om ons te specialiseren in het afwerken van vloeren. Door de jaren heen hebben we vele mooie projecten mogen opleveren en hebben we ons nog verder kunnen specialiseren. Als specialist in betonvloeren zetten we ons volledig in om voor particuliere en zakelijke projecten het resultaat te bieden waar men blij van wordt en blij van blijft!