Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Hardeman vloerbewerking

WAAR STAAN WIJ VOOR Over ons Ruim 10 jaar geleden is Hardeman Vloerbewerking ontstaan uit een wens om écht maatwerk te kunnen leveren voor enthousiaste klanten. Vanuit onze ervaring als zelfstandige ondernemers zijn we begonnen om ons te specialiseren in het afwerken van vloeren. Door de jaren heen hebben we vele mooie projecten mogen opleveren en hebben we ons nog verder kunnen specialiseren. Als specialist in betonvloeren zetten we ons volledig in om voor particuliere en zakelijke projecten het resultaat te bieden waar men blij van wordt en blij van blijft!