Het proces zou sneller moeten zijn
Goedemiddag Ad, Dank voor je feedback, dit nemen we zeker mee! Fijn weekend alvast voor nu! Robert ABN AMRO Webcare
De afhandeling was heel vlot en simpel geregeld. Alleen miste ik wel een beveiligde upload link. En We moesten een foto van onze ID mailen naar de ABN. ID gescand met een app van ministerie van binnenlandsezaken waarmee je een hele lichte watermerk op de pas kan zetten werd door ABN niet geaccepteerd. Waardoor de kans op identiteitsfraude toeneemt. Er wordt vaak genoeg een systeem gekraakt en kopie ID bewijzen buitgemaakt, vervolgens worden ze verhandelt op het darkweb. Voor een bank, die de IT zaakjes zelf goed voor elkaar heeft en bekend is met de IT gevaren, vind ik deze manier van werken zeer amateuristisch en eigenlijk onacceptabel.
Bedankt voor je beoordeling! Altijd goed om stil te staan bij online veiligheid, zeker wanneer het je bankzaken betreft. Na het aanleveren van je ID slaan we deze gegevens veilig op in onze administratie. Dat moet volgens de Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme (Wwft). Deze gegevens worden nergens anders voor gebruikt en we plaatsen een watermerk over je ID. Hopelijk stelt dat je een beetje gerust. Nog een fijne avond, Lieke ABN AMRO Webcare
Het aanvragen via internet is zó gunstig, zodat je de deur niet uit hoeft. Ik had even moeite om mijn benodigde documenten aan te leveren en te uploaden in PdF maar na een telefoontje met één van uw medewerkers was dit snel verholpen. Zeer tevreden na de snelle beslissing!
Hi Jolanda, Dit is heel leuk om te lezen! Hartelijk dank voor je positieve woorden en het schrijven van je review. Mooie dag vandaag, Roeland ABN AMRO Webcare
Uiterst moeizaam proces. Digitaal het gevoel dat jullie er op uit zijn allerlei drempels opnieuw werpen in plaats van te helpen. Aan de telefoon en op kantoor Hofstraat Apeldoorn goed geholpen. Dat was de positieve uitzondering. Ben al meer dan 40 jaar klant en jullie deden alsof jullie mij niet kenden. Aangekondigd dat het geld na twee dagen zou zijn gestort. Ik heb het nog steeds niet.
Beste Pier, Dank je wel voor de tijd en moeite die je hebt genomen om ons feedback te geven. We waarderen dit enorm. Het helpt ons om te weten wat goed ging en waar we kunnen verbeteren. Het spijt ons te horen dat het proces moeizaam verliep en dat toezeggingen niet zijn nagekomen. We raden je aan om contact met ons op te nemen, zodat we dit direct voor je kunnen uitzoeken. Desondanks is het goed om te zien dat het telefonische contact en de service op ons kantoor in Apeldoorn je goed hebben geholpen. Hopelijk is het snel opgelost. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Prima geholpen, duidelijke uitleg
Hallo Pieter. Allereerst bedankt voor het achterlaten van je review. Goed om te horen dat je tevreden bent. Voor nu een mooie zondag. Herma ABN AMRO Webcare
Omdat mijn man als freelancer werkt lukte een aanvraag niet via de app. Een hele vriendelijke en behulpzame dame heeft ons via de telefoon kunnen helpen. Top service!
Dag Tamara, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat het toch is gelukt! Goed om te lezen dat jullie zo goed en snel zijn geholpen :) Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
zoals boven!
Goedemiddag Ronald, Bedankt voor je feedback en je beoordeling. Dit waarderen we enorm! Mooie dag gewenst. Sangeeta ABN AMRO Webcare
De beslissing van de lening was snel bekend, wel word voor mensen die digitaal niet zo bijdehand zijn erg moeilijk gemaakt. De kantoren verdwijnen allemaal uit de buurt voor hulp bij aanvraag van lening. Had graag naar een bankfiliaal gegaan, ook al was die verder weg, maar ook daar ben je als klant ook niet meer welkom voor hulp. Alles moet digitale en online.
Goedemiddag Adrie, Bedankt voor je feedback en beoordeling. We waarderen het ook enorm dat je je zorgen met ons deelt. Aarzel niet in de toekomst om telefonisch contact met ons op te nemen via 0900-0024 als je hulp nodig hebt online. Daar helpen we je graag bij. Ik wens je een mooie dag. Sangeeta ABN AMRO Webcare
?
Goedemiddag Herman, Bedankt voor je beoordeling! Fijne dag gewenst. Sangeeta ABN AMRO Webcare
Was goed het beste is dat je alles naar pdf bestand maakt. Dan is het zo gebeurd. Klant vriendelijk is wel beetje vreemd want er is niemand die je doet helpen!
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je feedback. We waarderen je review enorm. Fijne dag gewenst. Sangeeta ABN AMRO Webcare
Snelle persoonlijke aandacht na aanvraag. Goede uitleg en meedenken door medewerker.
Goedemiddag Stan, Goed om te horen dat je naar tevredenheid bent geholpen door onze collega. We waarderen je review, bedankt daarvoor. Fijne dag gewenst. Sangeeta ABN AMRO Webcare
Duidelijke digitale aanvraag met telefonische ondersteuning en advies.
Goedemorgen Pierre, Bedankt voor je feedback en review. Dit waarderen wij enorm. Fijne dag gewenst! Sangeeta ABN AMRO Webcare
Wij hadden iets niet goed ingevuld en werden gebeld door een medewerker die het voor ons heeft aangepast daarna is het snel en netjes geregeld.
Goedemorgen M, Wat fijn dat je bent opgebeld en het snel is afgehandeld! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring :) Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Zeer tevreden ABNAMRO klant .
Hi Ilona, Dankjewel voor het schrijven van de review! Fijn om te horen dat het allemaal snel en gladjes is verlopen. Groeten, Roeland ABN AMRO Webcare
Lening is goed. Het digitaal aanvragen vond ik moeilijk. Graag zou ik gewoon met de gegevens een bank filiaal binnen gaan. Persoonlijk contact met een medewerker.
Goedemorgen Julian, Fijn dat je de moeite neemt om je ervaring met de aanvraag met ons te delen. Ik begrijp dat je de digitale aanvraag wat lastig vond. Dit zullen we zeker meenemen in onze evaluatie. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Ben er niet mee bekend, maar m.i. kunnen dingen wel wat sneller.
Goedemorgen Peter, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring! We nemen je feedback graag mee om onze dienstverlening verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Zoals de titel zegt. Blij mee, maar wel aan de prijs.
Goedenavond Jeroen, Ten eerste bedankt dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen met ons. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent en dat het snel geregeld was. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
De aanvraag was snel en goed geregeld. Het was ook erg prettig dat er een dag na de aanvraag werd gebeld om te informeren of er nog vragen/onduidelijkheden waren. Dat is een hele goede service die zeer op prijs is gesteld.
Goedemiddag Jannie, Wat mooi om te lezen dat de aanvraag en service zo goed zijn bevallen. Fijn dat je je ervaring hier wilt delen, dank hiervoor! Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Na wat zoeken en bellen gelukt
Goedemorgen Wil, Dank voor het delen van je ervaring. Feedback is altijd welkom en nemen wij graag mee! Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Alles kan met de@ zeggen ze tot dat er een storing in zit (kan gebeuren). Dus wij lopen vast met de aanvraag volgende dag bellen Medewerker helpt ons goed maar weet het gegeven moment niet en geeft ons een ander nummer daar wordt gezegd dat er die dag een storing is hoe dan wij zijn al een week bezig. Ik dat hij liegt heen en weer discussie. Stomme van alles is dat ik s'avonds probeer om verder te gaan en dat gaat gewoon dus er is gewoon iemand te broert geweest om die storing op te lossen.
Hoi Harrie, Wat fijn dat je de moeite neemt om een review achter te laten. Minder fijn is natuurlijk dat je ervaring alles behalve positief is, dat is niet zoals het hoort te zijn. Als ik het goed begrijp, probeerde je een lening aan te vragen en daar liep je tegen een storing aan. Niet fijn. Daarna heb je telefonisch contact opgenomen en daar kwam je er ook niet uit. Vervelend! Uiteindelijk werkte het 's avonds weer, is de storing verholpen en kun je het aanvraagproces wel doorlopen. Al met al is dat natuurlijk geen positief begin. Ik ga er vanuit dat voor de verdere looptijd van de lening, dit beter zal gaan. Zo niet, laat het ons dan zeker weten of dien een klacht in. We helpen je graag vooruit. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
de ervaring was prima
Hoi Jan, Bedankt voor je review! Fijn te lezen dat je het aanvraagproces als prettig hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
De eerste offerte was volledig verkeerd waardoor het gehele aanvraag nogmaals moet worden doorlopen. Oorzaak waarom de eerste offerte was mis gegaan is voor mij onbekend. De tweede aanvraag ging ook niet soepel. Wel positief is de betrokkenheid van de medewerkers om tot een goed eind te komen
Hi Wim, Allereerst bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat je dit als pijnlijk hebt ervaren. Dit zien we natuurlijk liever anders. Mocht je nog willen weten waarom het is misgegaan, neem dan zeker even contact met ons op of dien een klacht in. Dan zoeken we het graag voor je uit. Wel goed om te lezen dat ondanks de stroeve start, het is goed gekomen en je de betrokkenheid van mijn collega's waardeert. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Makkelijk en snel online lening aangevraagd en gekregen. Binnen 24 uur na aanvraag al akkoord en binnen 2 werkdagen geld op de rekening. Dat is bij andere aanbieders wel anders.
Hoi Mercelino, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over de snelheid en het gemak van het afsluiten van de lening. Dat horen we natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Ik ben geen voorstander van alles digitaal te moeten doen. Persoonlijk met iemand praten ervaar ik als veel prettiger en meer service gericht.
Hi Koert, Bedankt voor je review en feedback, dat stellen we enorm op prijs. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
-gegevens inleveren -checken -goedkeuren -klaar
Hi Mario, Bedankt voor je positieve review :)! We zijn blij te horen dat je onze service als snel en makkelijk hebt ervaren. Het proces van gegevens inleveren, controleren, goedkeuren en afronden is iets waar we veel waarde aan hechten om het voor onze klanten zo eenvoudig mogelijk te maken. Oo waarderen we je aanbeveling en hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Lisa ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.