Filters

7

oke, maar op sommige punten onduidelijk

in de digitale aanvraag is het belangrijk om een aantal dingen extra toe te voegen zoals: of je de aanvraag alleen doet of samen met je partner. Daarnaast was er ook een vraag over een bankafschrift waar te zien was van de afschrijving van de Hypotheek, maar niet van de hele maand, want dit is een vraag op een vraag en niet duidelijk. er was ook een vraag over :of je was gescheiden en of je het echtscheidingsconvenant wil sturen, gelukkig had ik deze nog, maar is wel van meer dan 20 jaar geleden, ik kan me voorstellen dat niet iedereen dit heeft en ben van mening dat niet niet relevant is voor de aanvraag, hier kan je een beperking voor opstellen en vragen of je binnen een aantal jaren geleden bent gescheiden, bijv. 5 jaar

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed

Snel en professioneel

  • Aanbevelen? Ja
6

De aanvraag ging heel makkelijk en verliep soepel

Ik ben super blij met de lening heb een hele mooie auto kunnen kopen. Ik vind de rente van de lening wel veel te hoog. Helemaal vergeleken met andere financieringsbedrijven. Ik heb toch voor ABN gekozen omdat ik al sinds jongs af aan hier een rekening heb het gaf me toch meer een vertrouwd gevoel dat een onbekende bank of financieringsbedrijf. Ik zou het niet aanbevelen omdat de rente echt te hoog is.

  • Aanbevelen? Nee
1

Ronduit slecht

Situatie heeft 3 weken geduurd. Emails met taalfouten en emails wat reeds besproken was Identificatie omwille van verhuizing drama Echtgenote 2 uur aan de telefoon en ikzelf na drie dagen van identificatie storingen eindelijk raak Klanten onderzoek life met medewerkers gedaan en volgende dag dringend verzoek tot klanten onderzoek. Werkelijk alles was een drama. Nooit meer.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend klantenservice

Uitstekend klantenservice

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en goed geregeld

Ging snel en goed

  • Aanbevelen? Ja
7

Aanvraag goed opgepakt.

In eerste instantie was de aanvraag afgekeurd. Daarna alsnog netjes gecorrigeerd en goed afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
8

Digitaal ging lekker vlug!

Aanvragen ging lekker vlug, alleen iets betere beschrijving benodigd voor het aanleveren van documenten en vooral waarom.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en snelle terugkoppeling

Doordat een tussenpersoon contact met mij heeft opgenomen is alles snel en naar wens afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Aanvraag was makkelijk en goed geregeld.

Je komt ooit eens je droom auto of motorfiets tegen en soms moet je gewoon eens een droom laten uitkomen. Dat is mij gelukt en ben erg blij. De lening was snel geregeld. En alles was prima voor elkaar. De rente is prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld

Juist en verantwoord advies.

  • Aanbevelen? Ja
1

Enorm inefficient proces en rampzalige manier van communiceren

Al jaren ben ik klant bij de ABNAMRO en ik heb zelden zo'n enorm frustrerend proces meegemaakt als het aanvragen van een persoonlijke lening een paar weken geleden. Je hebt werkelijk geen idee wie jouw aanvraag in behandeling heeft en er is geen enkele afstemming. Vragen kun je alleen stellen aan de customer service desk, maar zij zijn alleen maar een soort gate keeper die feitelijk geen enkele inzage hebben in je dossier en ook niets mogen of kunnen. De afdeling die gaat over de lening, is alleen tussen 14 en 17 bereikbaar voor de CSdesk en dan nog krijg je geen helder antwoord. Of als je een paar dagen achter elkaar belt met vragen om zaken op te helderen, wordt er gezegd dat er niet meer gebeld mag worden over 'deze mevrouw'. En dat nav een aantal volledig onduidelijke emails die ze zelfs stuurden met fouten erin. Het duurt en het duurt en wat ze dan nog wel nodig hebben om je aanvraag af te kunnen handelen wordt via een automatische email naar je gestuurd. Geen context, geen communicatie over waar je staat in het proces. Mijn aanvraag heeft 11 werkdagen in beslag genomen - ipv 3, omdat de afdeling eerst een fout maakte bij wat ze vroegen aan meer informatie - via de standaardmails, en weigerden om te bellen om kort af te stemmen. Ik kreeg meermalen te horen dat de afdeling niet bereikbaar is voor klanten, want ze hebben het zo druk. Ik ben er van overtuigd dat als ze juist wel direct contact zouden hebben met klanten, het een heel stuk sneller en efficiënter zou verlopen. Het is dat ik al zo ver was in de aanvraag, anders had ik de stekker eruit getrokken. Ik vind het ronduit schandalig de manier waarop dit is gegaan en hoe lang het heeft geduurd. Zelfs de Customer Service mensen vonden het ****** dat het allemaal zo ging. Je krijgt halve excuses, maar geen duidelijkheid. Wat een slechte service en communicatie. Onfatsoenlijk, klantonvriendelijk en volledig onduidelijk.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede communicatie met vriendelijk personeel

Goed ingelicht betreft de lening en voorwaarden. Snelle reactie bij vragen. Ik wilde een auto kopen en de rentepercentage lag lager dan een private lease als dat de voorwaarden aantrekkelijker waren om bij ABN AMRO af te sluiten

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, goed en makkelijk

De lening was snel geregeld via online bankieren. Alles simpel kunnen toevoegen en kunnen sturen. Bij telefonisch contact werd mij medegedeeld dat het erg druk was en er een kleine achterstand in de verwerking was. 1,5 dag later stond het al op mijn rekening, keurig. Enige aanmerking zou zijn dat ik het prettig had gevonden als ik voorafgaande aan de storting op mijn rekening een bericht had gehad. Nu keek ik op mijn rekening en stond daar plots het leningsbedrag al op mijn rekening. (had net de afspraak voor ophalen van de auto afgezegd, meteen teruggebeld dat ik eraan kwam) Het bericht van goedkeuring kreeg ik de volgende ochtend.

  • Aanbevelen? Ja
9

vrij snel gegaan

Ik ben blij dat ik de lening gekregen hebt, heeft wel een paar dagen nodig gehad, maar is gelukt, bedankt ervoor.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super geholpen

Mijn ervaring is een vlot en deskundig team die alles nauwkeurig in de gaten houden. We zijn fijn geholpen en binnen een week was alles geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Goede service snel geholpen vriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden

Topper bank

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen snelle afhandeling

Zeer makkelijk aan te vragen en zeer goed te woord gestaan!

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik heb een hele goede ervaring gehad

Het ging vrij makkelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Uiteindelijk prima, communicatie via app kan beter

Het is uiteindelijk allemaal goedgekomen met de lening. Ik heb wel wat langer moeten wachten (1 x vanwege hemelvaart, 1 x vanwege drukte) op goedkeuring. Verwarrend was dat het geld zonder enige informatie ineens op mijn rekening stond. Pas een dag later kreeg ik de officiële bevestiging via de app. Kortom: de doorlooptijd mag wat minder (als de website zegt dat binnen 1 werkdag naar de documenten wordt gekeken, is het frustrerend als het dan toch 2,5 á 3 dagen duurt) en het boekingssysteem kan beter parallel lopen met de informatie via de app. Positief is dat ik na mijn aanvraag werd gebeld voor een voorlichtingsgesprek over lenen. Hierbij werd ik onder andere gewezen op een overlijdensrisicoverzekering. Ik wist niet dat dit bestond en was blij met deze informatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitmuntend goed!!!

Erg tevreden hoe t is gegaan. Telefonisch zeer geduldig en begripvol te woord gestaan en alles gedownload, toegevoegd etc. Ben zo blij dat de hele fijne lieve medewerkster van de bank mij slle tijd gunde alle stappen rustig door te lopen. Ook heel snel al, binnen 3 werkdagen kreeg ik de centjes op m'n rekening gestort. Super fijn!

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben zeer tevreden over het proces van het verkrijgen van een lening bij ABN Amro. Alles verliep vlot, snel en met volledig vertrouwen. Bedankt voor de professionele service

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Nadat ik eerst de aanvraag had gedaan en iets niet goed had ingevuld en een afwijzing kreeg, meteen contact gezocht en kreeg een heel ervaren deskundige medewerkster aan de lijn, welke mij heel goed heeft geholpen met de aanvraag Door haar is de aanvraag wel goed gegaan en stond het geld snel op mijn rekening

  • Aanbevelen? Ja
8

Vlot maar de online uitleg van wat aan bewijzen ingeleverd moet worden kan beter.

Meer uitleg hoe zaken aan te leveren is misschien handig. Het was nu in ieder geval niet meteen duidelijk. Verder goed en redelijk snel afgerond, mede door telefonisch contact met een medewerker.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Gustav Mahlerlaan 10

1082 PP Amsterdam

0800 0240711

Over ABN AMRO Lenen

Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.