Het doorlopen van hoeveel je kunt lenen is eenvoudig. Dit omzetten in een aanvraag gaat gemakkelijk. Voor het aanleveren van de benodigde documenten (salarisstrook e.d.) gaat simpeler vanaf een laptop dan op de mobiel. Het gesprek met de adviseur is goed doordacht en erg prettig. Maar dan. Je moet wachten en kan geen status zien. Het was wat drukker op de afdeling blijkbaar, want de genoemde tijd werd overschreden. Dat is vervelend als je op dat geld zit te wachten en jouw deadlines dichterbij komen. Vervolgens had ik eerst het geld op de rekening en daarna pas de melding dat de lening was verstrekt. Dus uiteindelijk zeer tevreden, maar die zenuwen waren dus achteraf in mijn geval niet nodig geweest.
Goedenavond, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Hier kunnen we van leren. Fijn dat de aanvraag snel is verlopen en uiteindelijk de zenuwen niet nodig waren. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Aanvraag is makkelijk en snel,alleen jammer dat ze onzinnige formulieren willen hebben,koos bewust voor een lening,bij een bank waar ik alles bij heb,ze kunnen alles inzien,en toch moet je zelf allerlei downloads aanleveren
Goedenavond, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Hier kunnen we van leren. Fijn dat je blij bent met de snelheid. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Heel blij met de snelheid en de afwikkeling. Super gedaan
Goedenavond, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je blij bent met de snelheid en de afwikkeling. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Ik kreeg goed uitleg
Goedenavond, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat de uitleg goed is geweest. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Uitstekend
Goedenavond, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat jouw ervaring uitstekend is geweest. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Duidelijk, en als de lening is goedgekeurd heb je best snel je geld, wat natuurlijk fantastisch is als je aan het verbouwen bent. En dat het online kan is ook fijn.
Goedenavond, Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat alles duidelijk en snel verlopen is! Hopelijk verloopt de verbouwing ook soepel en naar wens. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Mijn partner en ik bankieren al jaren met veel plezier bij AAB. Toch wordt er gevraagd om documenten mbt bankzaken die voor jullie reeds inzichtelijk zijn. (Beide salarissen worden gestort op AAB-rekeningen). Tot meerdere keren toe. Ik ben van tevoren gebeld om de aanvraag door te nemen. Het zou klantvriendelijk zijn om vantevoren te checken of alle documenten correct zijn aangeleverd.
Hoi Cindy, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze feedback en je verbetervoorstel. Jouw input is zeer waardevol. Wij nemen dit zeker mee. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen dan staan we voor je klaar. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Moeite met verzenden documenten
Dag Jos, Bedankt dat je dit aangeeft. Het is erg belangrijk voor ons om te weten waar het misgaat, zodat we kunnen verbeteren. We waarderen je feedback en nemen je input mee. Nogmaals dank voor je waardevolle feedback. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Ik heb 4 sterren gegeven omdat ik onvoldoende geïnformeerd ben over het aflossen van mijn oude lening.
Hi Jelle, Bedankt voor het mooie cijfer. Je geeft aan onvoldoende geïnformeerd te zijn over het aflossen van de oude lening. Mocht je hier nog vragen hebben over hebben neem dan contact met ons op. We helpen je hier graag bij. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Goed ervaren en ondanks achterstand verwerking toch snel verlopen.
Goedemorgen Etienne, Wat ontzettend fijn dat het ondanks de achterstanden snel is verlopen. Dat is goed om te zien! Ik wil je bedanken dat je de tijd hebt genomen voor deze feedback. Mochten we je in de toekomst weer ergens mee kunnen helpen dan weet je ons te vinden. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Ik vond de afhandeling snel en ik ben vriendelijk te woord gestaan. Jullie hadden begrip voor mijn situatie.
Hoi Maikel, Bedankt voor het achterlaten van je review.Ik ben blij om te zien dat je de service als snel en vriendelijk hebt ervaren. Dank voor het mooie cijfer. :) Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
moeilijk voor ouderen mensen die geen verstand van computers hebben die hebben echt van iemand hulp nodig
Goedemorgen H.L.J. Heesterbeek, Bedankt voor je feedback. Jammer om te te lezen dat het proces onpersoonlijk aanvoelde. Ik begrijp dat het moeilijk kan zijn als je niet zo bekend bent met computers. Fijn dat je uiteindelijk met wat hulp verder bent gekomen en ons toch zou aanbevelen. Mocht je in de toekomst ergens hulp bij nodig hebben, dan staan we voor je klaar! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Ik wil niets hierover meer kwijt. Ik ben er klaar mee. Door zo lang te doen is het geen wat ik wilde kopen inmiddels verkocht.
Hoi Faziel, Begrijpelijk dat je in zo'n situatie niet blij bent. Het is natuurlijk al niet prettig als een aanvraag lang duurt. Dan wordt het extra vervelend als hetgeen je wilde kopen inmiddels verkocht is. Mocht je hier toch nog over in gesprek willen gaan, laat het weten! Bijvoorbeeld om te achterhalen waarom in jouw situatie de aanvraag lang duurde. Je kunt er eventueel ook voor kiezen om een klacht in te dienen. Dat kan online via www.abnamro.nl/klachten Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
I got great help and although I had to go to the council To get proof of my sofi number it was dealt with very efficiently
Hi Allan, I'm glad to hear that it went well and thank you for sharing your experience with us. If there is anything we can help you with in the future, please let us know. Kind regards, Elvira ABN AMRO Webcare
Alles is makkelijk te regelen via de app en er wordt snel gereageerd.
Goedemiddag Jajantie. Dank voor je mooie beoordeling van onze dienstverlening. Heel fijn om te lezen dat het makkelijk te regelen was en onze collega's snel reageren indien je vragen hebt. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Makkelijk en snel geregeld
Goedemorgen Sandra, Hartelijk dank voor je positieve review. Fijn om te lezen dat alles soepel is verlopen. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Zowel de snelheid alsmede de service aan de telefoon (informatief gecontacteerd) was heel prettig. Website en de daarop te volgen procedure werken goed, beoordeling was snel.
Goedemorgen Ercan, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met de snelheid en service! We streven altijd ernaar om je vooruit te helpen. Als je nog vragen hebt, staan we voor je klaar. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Echt top
Goedemorgen Robert, Wat goed om te lezen dat je ervaring met de aanvraag zo positief is. Dank je wel voor het delen! Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
De lening was van aanvraag tot uit betaling binnen 48 uur geregeld
Hoi Aart, Wat fijn dat het zo snel geregeld was! Bedankt dat je dit laat weten. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Vlot en vriendelijk contact met ABN AMRO medewerkers. Vlotte afhandeling lening. Echter het lukte niet via de laptop de documenten te uploaden, ook via een desktop lukte het niet. Uiteindelijk heb ik alles via mijn telefoon moeten uploaden wat echt niet zo handig is.
Goedemiddag M.D, Bedankt voor jouw review en feedback. Fijn om te lezen dat het contact vlot en vriendelijke verlopen is. Jammer om te vernemen dat het uploaden niet soepel verliep via jouw laptop/pc. Bas ABN AMRO Webcare
De persoonlijke lening is makkelijk online aan te vragen De procedure om je documenten aan te leveren duidelijk en goed Voor vragen kun je snel en makkelijk terecht, vragen worden goed en duidelijk beantwoord
Beste Paul, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Erg fijn om te lezen dat de aanvraag makkelijk was en dat je ook snel antwoord kreeg op je vragen. Wij zijn je ook dankbaar voor het prachtige cijfer. Dit zijn reviews die we graag horen. Dank daarvoor. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Aanvraag verliep soepel, zonder gedoe en de te beoordelen stukken werden adequaat en snel nagekeken. Digitaal ondertekenen en ‘t geld stond toen razendsnel op de rekening. Wat mij betreft operational excellence en customer intimacy in 1 ervaring.
Goedemiddag Anton, Bedankt voor je lovende woorden en het mooie cijfer! Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de customer journey. Hier worden wij ook heel blij van! Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Ik heb het hele proces zeer snel kunnen doorlopen, alles was erg duidelijk en het aanleveren van de documenten was eenvoudig. Na het aanleveren had ik al snel goedkeuring en direct was het bedrag op mijn rekening bijgeschreven.
Goedemiddag Daan, Bedankt voor het delen van deze mooie review! Top om te lezen dat je zo tevreden bent en bedankt voor het mooie cijfer. HIer worden wij heel blij van! Mocht je in de toekomst vragen hebben, dan kun je ons altijd berichten via een van de social media kanalen. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Mijn eerste aanvraag had ik een fout gemaakt wat eenmaal aangevraagd niet meer kon worden gewijzigd (getrouwd op huwlijkse voorwaarden ipv in gemeenschap van goederen). Hierdoor moest de aanvraag helemaal opnieuw gedaan worden. Verder was het vooral heel gemakkelijk om aan te vragen en was de lening in no-time geregeld.
Goedemiddag René, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Het is inderdaad belangrijk dat wij de juiste gegevens hebben. Jammer dat het niet direct aangepast kon worden. Wel erg fijn dat het daarna is opgelost en dat uiteindelijk de lening snel was geregeld. Nogmaals dank voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Ik had niet niet verwacht dat ik kan lenen Ging snel, was echt verrast dat het zo snel ging. is voor me verhuizing, ik ben echt blij me ABNAmro
Goedemorgen Zenifa, Wat fijn dat je zo'n positieve ervaring hebt en deze met ons deelt! Soms is er meer mogelijk dan dat je zelf denkt! Dit zijn reviews die we graag horen. Dank daarvoor. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.