Filters

9

Niet te moeilijke geweest om veel in te scannen. Maar uiteindelijk goedgekeurd

Ben dankbaar dat ik het krijg. De rente is flink hoger gestegen dan 9%.

  • Aanbevelen? Ja
5

Veel moeite

De aanvraag heeft mij veel tijd en moeite gekost. Je kunt na het aanvragen van een offerte niets meer wijzigen, maar ook de bestaande offerte/aanvraag kan je zelf niet handmatig verwijderen om vervolgens een nieuwe in te dienen. Het moet persé door de medewerker gebeuren. Waar ik ook tegen aan liep is dat er word aangegeven dat een rijbewijs ook word geaccepteerd, maar als je je rijbewijs upload krijg je (pas de volgende dag, en dat nadat ik zelf contact had opgenomen) te horen dat een rijbewijs niet word geaccepteerd en dat je persé je paspoort of ID kaart moet uploaden. En de bankmail werkt niet. De medewerker heeft 2 keer aangegeven dat ik een bankmail gehad zou moeten hebben maar ik had dus niets ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Was makkelijk

Het was erg makkelijk om een lening aan te vragen. Na wat kleine aanpassingen was alles snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
8

Aanvraag verliep over het algemeen soepel

De aanvraag liep over het algemeen erg soepel. Alleen liep het een beetje stroef nadat AMP langs was geweest voor ID controle. Dit was niet helemaal goed gegaan, en ik kreeg ook weinig informatie hierover via de mail, totdat ik er zelf achteraan ging bellen. Toen alles wel goed bleek te zijn is de uitbetaling zeer snel gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
5

als vaste klant niet naar behoren geholpen

50 jaar klant en bij het aanvragen van een lening onbehoorlijk geholpen, zelfs dat ik uitgelachen werd door een medewerker van de klantenservice die direct daarna de verbinding verbrak......... jammer hoor, na 2 weken is het goed gekomen, maar volgende keer bij mijn andere bank

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede service en uitleg gekregen

Wel veel stukken moeten aanleveren, maar fijn dat het rond is gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Van begin tot eind heel goed

Ik ben goed geholpen van begin tot eind. Was super makkelijk om aan te vragen, hele duidelijke stappen en ook heel snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

goed geregeld

Het belangrijkste aan dit krediet is dat is boetevrij extra kan aflossen. Wat ik ook als prettig heb ervaren is telefonisch navraag of alles duidelijk was en of er nog meer geregeld kon worden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Veel papier werk

Ik vond de verlangde informatie lichtelijke excessief, ik bankier al decennia samen met mijn vrouw bij de ABN, hebben al onze financiële zaken bij de ABN geregeld. Dan toch steeds weer een hoop papier werk en details aanleveren…

  • Aanbevelen? Ja
9

Erg goed geholpen

Fijne medewerker van de bank hielpen mij bij het samenstellen van mijn lening erg vriendelijk en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Zeer snel en duidelijk wat je moet doen alles digitaal aanleveren! En snel als de lening is goedgekeurd het geld op de rekening!

  • Aanbevelen? Ja
9

Deskundig en snel

Ik werd op een zeer vriendelijke wijze geholpen in het proces door Eric de Vries.

  • Aanbevelen? Ja
8

Helder en meedenkend

Er werd eerst goed geluisterd en meegedacht. Snel behandeld en afgerond.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en duidelijk hulp bij de aanvraag

Wij zijn goed geholpen, bij eventuele vragen kregen wij meteen een terugkoppeling in de berichten app van ABN AMRO.

  • Aanbevelen? Ja
8

Aanvragen lijkt makkelijk, maar administratief proces mag duidelijker.

Info en aanvragen (eerste stap) is eenvoudig en gaat echt snel. Het aanvragen zou beter kunnen; mijn ervaring is dat dit is opgesteld (taalgebruik) door specialisten; het zou beter zijn als dit door de bril van de aanvrager zou gebeuren. Bv. er gevraagd wordt naar een maandoverzicht, staat daar de AOW ook al op, net als op het overzicht van pensioenfonds.nl, maar nergens wordt specifiek gevraagd naar het overzicht van de AOW op mijn SVB. Verplaats je in de aanvrager, ben dus specifieker.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht,

Geen klantvriendelijke route, vraag om toestemming om bepaalde gegevens in te zien in plaats van documenten te hebben die jullie al lang in je bezit hebben. Draai het proces om en ga eens denken vanuit de klant. Twee keer gebeld over hetzelfde verhaal

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed

Duidelijkheid

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed ervaring

nauwkeurig gevraagd

  • Aanbevelen? Ja
8

We zijn en vriendelijk snel geholpen.

Snel en vriendelijk geholpen voor een lening voor onze auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en vriendelijke service

Goed en vriendelijke geholpen met mijn vragen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en gemakkelijk

Zonder een hoop gedoe en moeite snel en makkelijk een lening afsluiten. Denken met de klant mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en vlot geregeld

Snel en vlot geregeld

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel, simpel en effectief

Makkelijk aanvragen via de site. Duidelijke communicatie en alles online. Heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Overzichtelijke site

Gemakkelijk online een maatwerk product kiezen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Online

Online met contact medewerker via beeld bellen ging super. Online invullen bankapp lening is lastig vragen dingen die ik zonder bankmedewerker niet wist daarom ook Online afspraak gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Gustav Mahlerlaan 10

1082 PP Amsterdam

0800 0240711

Over ABN AMRO Lenen

Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.