Filters

8

Helder en meedenkend

Er werd eerst goed geluisterd en meegedacht. Snel behandeld en afgerond.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en duidelijk hulp bij de aanvraag

Wij zijn goed geholpen, bij eventuele vragen kregen wij meteen een terugkoppeling in de berichten app van ABN AMRO.

  • Aanbevelen? Ja
8

Aanvragen lijkt makkelijk, maar administratief proces mag duidelijker.

Info en aanvragen (eerste stap) is eenvoudig en gaat echt snel. Het aanvragen zou beter kunnen; mijn ervaring is dat dit is opgesteld (taalgebruik) door specialisten; het zou beter zijn als dit door de bril van de aanvrager zou gebeuren. Bv. er gevraagd wordt naar een maandoverzicht, staat daar de AOW ook al op, net als op het overzicht van pensioenfonds.nl, maar nergens wordt specifiek gevraagd naar het overzicht van de AOW op mijn SVB. Verplaats je in de aanvrager, ben dus specifieker.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht,

Geen klantvriendelijke route, vraag om toestemming om bepaalde gegevens in te zien in plaats van documenten te hebben die jullie al lang in je bezit hebben. Draai het proces om en ga eens denken vanuit de klant. Twee keer gebeld over hetzelfde verhaal

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed

Duidelijkheid

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed ervaring

nauwkeurig gevraagd

  • Aanbevelen? Ja
8

We zijn en vriendelijk snel geholpen.

Snel en vriendelijk geholpen voor een lening voor onze auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en vriendelijke service

Goed en vriendelijke geholpen met mijn vragen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en gemakkelijk

Zonder een hoop gedoe en moeite snel en makkelijk een lening afsluiten. Denken met de klant mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en vlot geregeld

Snel en vlot geregeld

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel, simpel en effectief

Makkelijk aanvragen via de site. Duidelijke communicatie en alles online. Heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Overzichtelijke site

Gemakkelijk online een maatwerk product kiezen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Online

Online met contact medewerker via beeld bellen ging super. Online invullen bankapp lening is lastig vragen dingen die ik zonder bankmedewerker niet wist daarom ook Online afspraak gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel snel en gemakkelijk af te sluiten

Heb als zeer prettig ervaren vond het heel goed gaan qua invullen en snel afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
6

Soms erg teleurstellend en soms opvallend goed en professioneel,

Soms erg teleurstellend en soms opvallend goed en professioneel, afhangend van de persoon aan de andere kant van de lijn. In de verschillende gesprekken ontmoette ik personen die "meer op een robot leken dan op een persoon" (Computer says no) en ook een persoon die erg goed meedacht, goed advies gaf, geinteresseerd was en en duidelijk kennis van zake had.

  • Aanbevelen? Ja
9

efficiente dienstverlening

onze aanvraag is gedaan op zaterdag; op dinsdag stond het geld al op mijn rekening. duidelijke en gemakkelijke aanwijzingen hoe de documenten te downloaden. er was geen mogelijkheid om een per ongeluk tweemaal gedownload document te verwijderen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte afhandeling

Kunnen andere banken wat van leren

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede ervaring

Ben al jaren klant bij ABN AMRO, goed en duidelijke uitleg, wat er nodig was om de lening te kunnen te kunnen/mogen verstrekken.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed en soepel verlopen

We Zijn erg vriendelijk te woord gestaan. Alles verliep soepel. We zijn erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
8

Aanvraag gaat vrij makkelijk.

Aflossen oude lening leverde wat problemen op. Terugbel afspraak niet nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele goede en snelle service

Ik had telefonisch de vraag gesteld als ik mijn bestaande lening kon oversluiten. De medewerker aan de lijn had mij goed daarmee geholpen Hele vriendelijke vrouw, behulpzaam en geduldig Het proces verliep heel erg vlot.

  • Aanbevelen? Ja
4

Heel rommelig en iedereen werkt langs elkaar heen.

Ik deed mijn aanvraag via de app en werd gebeld door een vriendelijke dame. Mijn aanvraag ingediend en de afdeling die deze moet uitvoeren en controleren, communiceert kennelijk slecht met de afdeling die mij had gebeld.. mijn foto van mijn paspoort had een verkeerd formaat. Ik heb diverse keren de aanvraag terug gehad omdat mijn paspoort slecht leesbaar was. Ik begreep niet wat daarmee bedoeld werd en bij de 4e keer werd er bot gezegd " als u nu moet een juiste kopie stuurt dan wordt de aanvraag afgekeurd." Totdad de vriendelijke vrouw mij terug belde en alles werd uitgelegd was het binnen 10 min geregeld. Alleen door deze lieve dame heb ik de lening doorgezet. Anders was ik zeker naar een andere verstrekker gegaan. Ik ben de naam vergeten maar weet nog wel dat zij net als ik in mei 1963 was geboren.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Goed en helder

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geholpen

Snel zelf geregeld met hulp van ABNAMRO medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
6

Snelle reacties, alleen geen duidelijke antwoorden.

Het aanvragen en reactie hierop, was erg snel. En dat er persoonlijk telefonisch contact gezocht werd was erg fijn. Alleen de afwijsredenen die je kreeg via de mail waren erg kort en karig en iet duidelijk wat ze precies wouden hebben of nodig hadden of waar je deze kon vinden.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Gustav Mahlerlaan 10

1082 PP Amsterdam

0800 0240711

Over ABN AMRO Lenen

Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.