Geen juiste informatie, wat er allemaal aan gegevens nodig is om de lening te krijgen. In gemeenschap van goederen getrouwd bent bjjvoorbeeld
Goedemorgen Frank, Allereerst dank voor het feit dat je de moeite neemt om ons hier van feedback te voorzien. Als kredietverstrekker zijn wij bij de aanvraag van een lening verplicht om te beoordelen of de lening verantwoord is. Hiervoor kunnen wij verschillende documenten opvragen. Zo kan het van belang zijn om te weten of je in gemeenschap van goederen getrouwd bent, omdat dit invloed kan hebben op het risico, de tenaamstelling en het renteaanbod van de lening. Als ik je goed begrijp dan vind je de informatievoorziening ten aanzien van de aan te leveren documenten onvolledig. Dit nemen we natuurlijk graag mee in onze evaluatie ter verbetering van onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Prima geholpen medewerkers reageren zeer snel betaling direct ontvangen
Goedemorgen Ahmet, Mooj om te lezen dat alles zo soepel verlopen is. Dank voor je review. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Doordat tegenwoordig alles digitaal gaat miste ik het persoonlijke contact
Goedemorgen Wim, Hoewel het digitaal aanvragen van een lening veel voordelen biedt, kan ik mij ook goed voorstellen dat je hierbij het persoonlijke contact mist. Heb je hulp nodig bij de aanvraag, heb je vragen hierover of wil je de aanvraag met wat begeleiding doorlopen, dan staan mijn collega's je graag te woord. Hiervoor kun je ons bellen via 0800 - 024 07 11 (gratis). Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Zeer goede service in alle opzichten
Goedemorgen, Wat mooi om te lezen dat onze service zo goed is bevallen. Fijn dat je dit met ons deelt. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Voor dat ik eea geregeld had heb ik meerdere malen gebeld en gemaild en 5 verschillende medewerkers keer op keer alles uit moeten leggen en alle gegevens vier keer op moeten sturen ondanks dat ik al ruim 30 jaar klant ben bij de abn. Allemaal zeer verwarrend en chaotisch en terugbel afspraken worden niet nagekomen
Goedenavond Frederik, Wat spijtig om te vernemen dat het zo weinig soepel is verlopen. Is het uiteindelijk wel geregeld voor je? Met vriendelijke groet, Robbie ABN AMRO Digital Contacts
Proces klopt niet. Er is aan mij gevraagd welke leningen er afgelost moeten worden. Ik moet exact gegevens doorgeven van de leningen bij de AAB met af te lossen bedragen en wat gebeurd er uiteindelijk. Er wordt niet gehouden aan de door mij opgegeven bedragen en men lost op beide leningen te veel af. Dat geldt heb ik nog steeds niet. Dit is een van de zaken die beter moeten en kunnen.
Goedenavond Adiel, Dat klinkt inderdaad vreemd, dus goed dat je dit hier kenbaar maakt. Heb je ook naderhand contact met ons opgenomen, zodat we konden onderzoeken waar dit vandaan kwam? Met vriendelijke groet, Robbie ABN AMRO Digital Contacts
Van te voren kon ik duidelijk zien wat de kosten zouden zijn. Het aanvragen was zeer makkelijk. Hierna was het super snel geregeld en stond het geld snel op de rekening
Goedenavond Rob, Wat fijn dat de aanvraag en de afwikkeling naar volle tevredenheid waren. Zo horen we het graag. Ook bedankt dat je de moeite neemt om dit kenbaar te maken. Met vriendelijke groet, Robbie ABN AMRO Digital Contacts
We vroegen één lening aan om te verduurzamen. Wij wisten niet wat het voordeligste was,in de hypotheek of lening. De Adviseurs van de ABN AMRO hebben dit uitgerekend en kwamen uit op een lening. Veel kortere termijn en je krijgt nog rente terug via belasting . Dus in totaal minder rente schuld en vele malen een kortere financiering tijd. Top
Goedenavond Jon, Fijn dat we jou naar tevredenheid van dienst hebben kunnen zijn en dank dat je dit middels een recensie laat weten. Met vriendelijke groet, Robbie ABN AMRO Digital Contacts
Alles is makkelijk aan te leveren behalve de bankafschriften van abn zelf. Dit zou fijn zijn als dit laatste stukje ook nog iets makkelijker kan. De rest alles super simpel en heel snel geregeld. Niets dan lof.
Goedenavond Corrina, Fijn dat je de moeite neemt om te laten weten dat je naar tevredenheid bent geholpen. Ook bedankt voor de constructieve feedback. Daar kunnen we iets mee, dus ik zal dit intern doorzetten. Met vriendelijke groet, Robbie ABN AMRO Digital Contacts
Aanvraag was simpel en het geld stond snel op de rekening.
Goedenavond Im, Top! Dat horen we graag. Met vriendelijke groet, Robbie ABN AMRO Digital Contacts
Goed werkt snel mogelijk contact gehad Goed
Goedenavond Sinduja, Dank voor de positieve review en ontzettend fijn om te lezen dat wij jou naar tevredenheid hebben geholpen. Dat horen we graag. Met vriendelijke groet, Robbie ABN AMRO Digital Contacts
Mijn aanvraag werd binnen de aangegeven tijdslijnen afgehandeld. Het was duidelijk wat ik verwachten en welke gegevens werden vereist. Bij andere aanbieders is dat niet altijd duidelijk en ook komen die niet altijd de afspraken na.
Goedenavond, Hartstikke goed om te vernemen dat wij onze afspraken zoals beloofd en naar tevredenheid zijn nagekomen. Prettig dat je dit middels een review aan ons laat weten. Dank! Met vriendelijke groet, Robbie ABN AMRO Digital Contacts
Mijn ervaring was dat t snel geregeld was en dat je serieus werd genomen
Goedemorgen Rens, Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring. Wat een mooi compliment en fijn dat alles snel was afgewikkeld. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Ben dankbaar dat ik het krijg. De rente is flink hoger gestegen dan 9%.
Goedenavond Siukei, Fijn om te vernemen dat je op een enkel punt na tevreden bent en vooral te spreken bent over onze klantvriendelijkheid. De rente is momenteel inderdaad hoger dan 9%. Op onze website kun je lezen wat de rente op dit moment is evenals de historische rentestanden. Bedankt voor je reactie! Joanne
De aanvraag heeft mij veel tijd en moeite gekost. Je kunt na het aanvragen van een offerte niets meer wijzigen, maar ook de bestaande offerte/aanvraag kan je zelf niet handmatig verwijderen om vervolgens een nieuwe in te dienen. Het moet persé door de medewerker gebeuren. Waar ik ook tegen aan liep is dat er word aangegeven dat een rijbewijs ook word geaccepteerd, maar als je je rijbewijs upload krijg je (pas de volgende dag, en dat nadat ik zelf contact had opgenomen) te horen dat een rijbewijs niet word geaccepteerd en dat je persé je paspoort of ID kaart moet uploaden. En de bankmail werkt niet. De medewerker heeft 2 keer aangegeven dat ik een bankmail gehad zou moeten hebben maar ik had dus niets ontvangen.
Dag Huseyin, Allereerst hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een uitgebreide review te schrijven. Het spijt me te lezen dat de aanvraag van de lening jou zoveel tijd en moeite heeft gekost. We waarderen dat je een aantal verbeterpunten hebt aangedragen om onze service te verbeteren. De feedback die je ons hebt gegeven is ontzettend waardevol en ik zal ervoor zorgen dat we al jouw punten meenemen ter verbetering. Ik hoop dat ondanks de verbeterpunten, de aanvraag verder succesvol is geweest. Nogmaals dank voor jouw input! Stephanie
Het was erg makkelijk om een lening aan te vragen. Na wat kleine aanpassingen was alles snel geregeld.
Goedemiddag Jan, Ten eerste dank dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen. Erg fijn om te lezen dat het snel en makkelijk was geregeld. Jeremy
De aanvraag liep over het algemeen erg soepel. Alleen liep het een beetje stroef nadat AMP langs was geweest voor ID controle. Dit was niet helemaal goed gegaan, en ik kreeg ook weinig informatie hierover via de mail, totdat ik er zelf achteraan ging bellen. Toen alles wel goed bleek te zijn is de uitbetaling zeer snel gegaan.
Goedemiddag Ewoud, Fijn dat je de moeite neemt om ons van feedback te voorzien en goed om te lezen dat de aanvraag overwegend soepel is verlopen. Ik zie in je beoordeling dat we onze service op enkele punten nog wel kunnen verbeteren. Dit nemen we graag mee in onze evaluatie. Dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
50 jaar klant en bij het aanvragen van een lening onbehoorlijk geholpen, zelfs dat ik uitgelachen werd door een medewerker van de klantenservice die direct daarna de verbinding verbrak......... jammer hoor, na 2 weken is het goed gekomen, maar volgende keer bij mijn andere bank
Goedemiddag Casper, Dank voor je beoordeling en wat fijn dat je al zo lang klant bent bij ons. Des te vervelender is de ervaring die je aan de telefoon hebt gehad. Excuses hiervoor. Dat is uiteraard niet het gevoel dat we je willen geven. Heb je over deze ervaring ook een klacht ingediend? Dit kan het makkelijkst online via internet bankieren. Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
Wel veel stukken moeten aanleveren, maar fijn dat het rond is gekomen.
Goedenavond Freek, Fijn dat het uiteindelijk gelukt is en dank voor de reactie. Met vriendelijke groet, Robbie ABN AMRO Digital Contacts
Ik ben goed geholpen van begin tot eind. Was super makkelijk om aan te vragen, hele duidelijke stappen en ook heel snel geregeld.
Goedemorgen Terena, Bedankt voor je positieve feedback! Goed om te lezen dat het snel en makkelijk was geregeld. :) Shenice
Het belangrijkste aan dit krediet is dat is boetevrij extra kan aflossen. Wat ik ook als prettig heb ervaren is telefonisch navraag of alles duidelijk was en of er nog meer geregeld kon worden.
Goedenavond Ronald, Wat fijn dat je dit zo ervaart. Leuk ook dat je dit deelt! Wanneer je nog vragen hebt, weet je ons te vinden. :) Robert
Ik vond de verlangde informatie lichtelijke excessief, ik bankier al decennia samen met mijn vrouw bij de ABN, hebben al onze financiële zaken bij de ABN geregeld. Dan toch steeds weer een hoop papier werk en details aanleveren…
Goedenavond Paul, Het klopt dat er gegevens gevraagd worden. Jammer natuurlijk dat je dit zo ervaart. Dank voor je feedback en een mooie avond nog! Robert
Fijne medewerker van de bank hielpen mij bij het samenstellen van mijn lening erg vriendelijk en deskundig
Goedenavond, Fijn dat wij jou in een van onze bankkantoren naar tevredenheid hebben geholpen en dank voor het delen van jouw ervaring met ons. Ik zie in je beoordeling dat we ons nog kunnen verbeteren. Wij stellen je feedback daarom zeer op prijs want dit geeft ons de mogelijkheid om het in de toekomst te verbeteren. Nogmaals dank en een fijne avond gewenst. Jeremy
Zeer snel en duidelijk wat je moet doen alles digitaal aanleveren! En snel als de lening is goedgekeurd het geld op de rekening!
Goedenavond Ine, Ten eerste dank voor het delen van jouw ervaring. Wat een mooi compliment en fijn dat alles snel was afgewikkeld. Mocht je in de toekomst toch ergens op of aanmerkingen over hebben, dan staan wij hier altijd voor open. Voor nu een fijne avond verder. Jeremy
Ik werd op een zeer vriendelijke wijze geholpen in het proces door Eric de Vries.
Hi Richard, Bedankt voor je beoordeling. Goed o te horen dat Eric je goed geholpen heeft. Herma ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.