Alles werd snel opgepakt en ik werd snel gebeld om te kijken of ik vragen had, binnen een week was alles geregeld. Super fijn!
Hi Sumatera, Ik wil je bedanken voor het delen van jouw positieve ervaring. Wat goed om te zien dat het snel was opgepakt en geregeld! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Snel geholpen, Geen lange wachttijden. Snele service.
Goedemorgen, Wat fijn dat je zo tevreden bent en snel geholpen bent. We vinden het belangrijk dat je goed bent geholpen en vooruit kan. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Het inleveren van pdf bestanden lastig indienen als je niet zo digitaal bent. Met foto's was het makkelijker geweest
Goedemorgen, Bedankt voor je review en feedback. Is het uiteindelijk gelukt? Zo niet, neem dan even contact met ons op. Dit mag telefonisch of via Social media (prive). Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Het kost natuurlijk even wat tijd om alle documenten te verzamelen en te versturen, maar het contact met de medewerkers van ABN AMRO verliep snel en zorgvuldig. Binnen 3 dagen was het geregeld en stond het geld al op mijn rekening.
Goedemorgen Marco, Wat fijn dat je zo tevreden bent en het contact goed verlopen is. We vinden het belangrijk dat je goed bent geholpen en vooruit kan. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Het proces was helder en duidelijk. De benodigde gegevens konden eenvoudig en veilig digitaal worden aangeleverd. De beoordeling en de betaling waren enorm vlot.
Goedemorgen Anita, Wat fijn dat je zo tevreden bent en het proces helder is geweest. We vinden het belangrijk dat je goed bent geholpen en vooruit kan. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Ik ben goed geholpen door de medewerkers van ABN en ben blij dat ik de lening heb af kunnen sluiten.
Hi Eddy, Wat fijn dat je zo tevreden en dit waardeert met een 10. We vinden het belangrijk dat je goed bent geholpen en zo te lezen is dat het geval. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Uiteindelijk gelukt maar vaak moeten bellen verschillende mensen verschillende adviezen tot ik eindelijk iemand kreeg die mij zelf heeft gebeld die verdient wel 5 sterren. Snap ook niet waarom je bv niet 5000 rood mag staan maar wel een pl kan afsluiten maar gelukkig ben ik daarna toch goed geholpen
Goedemiddag Rob, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring met het aanvragen van de lening. Het feit dat je meerdere keren hebt moeten bellen verdient geen schoonheidsprijs. Excuses hiervoor. Wel fijn om te lezen dat je vervolgens gebeld bent door een kundige collega die je goed verder heeft kunnen helpen. Het verschil tussen rood staan en een persoonlijke lening is dat het één een doorlopend krediet is het ander een aflopend krediet. Bij een aflopend krediet is er bij het ingaan van het contract een einddatum bekend waarop het krediet is afgelost. Eerder aflossen mag natuurijk altijd. Doordat een aflopend krediet in de regel een kortere looptijd heeft dan een doorlopend krediet is dit voor zowel de kredietnemer als de kredietverstrekker een minder groot risico. Dank nogmaals voor de feedback. Hier gaan we mee aan de slag. Floris ABN AMRO Webcare
Mijn aanvraag is snel en vakkundig afgehandeld. Daarnaast waren de contacten met de klantenservice zeer prettig.
Goedenavond Yasar, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! :) Fijn om te lezen dat de aanvraag snel en vakkundig is afgehandel en je naar tevredenheid bent geholpen. Shenice
Binnen twee dagen stond de lening op onze rekening dat noem ik snel en efficient.
Hallo Madeleine, Wat fijn dat het al zo snel op je rekening beschikbaar was. Bedankt voor jouw positieve feedback! Met vriendelijke groet, Elvira
na de aanvraag is de lening snel verleend.
Dag Jan, Mooi om te lezen dat de lening na de aanvraag snel en goed voor jou is geregeld! Dank voor de positieve terugkoppeling. Stephanie ABN AMRO Webcare
Van eerste indicatie tot uiteindelijke verstrekking verliep vloeiend. Heldere voorwaarden.
Goedemiddag Bert, Fijn dat het soepel is verlopen en je naar tevredenheid bent geholpen. Bedankt voor jouw positieve feedback! Met vriendelijke groet, Iman
Jammer dat alles digitaal moet ,zeker voor deze dingen is persoonlijk contact fijner.
Goedemiddag, Goed dat je aangeeft waar jouw voorkeur naar uitgaat. Bedankt hiervoor en wij nemen jouw feedback mee! Met vriendelijke groet, Iman
Klantvriendelijk
Goedemiddag Jan, Bedankt voor je reactie! Fijn om te horen dat het contact klantvriendelijk is verlopen. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO webcare
De lening was snel geregeld. Het was duidelijk welke stukken ondertekend moesten worden en wat de voorwaarden zijn. Daarnaast is het heel fijn dat je tussendoor mag aflossen.
Goedemorgen Ralph, Allereerst bedankt voor je review. Goed om te vernemen dat alles duidelijk was en het snel is geregeld. Dat horen we graag. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Donderdag offerte opgevraagd, vrijdag gebeld geworden met de vraag of ik nog vragen had en nog extra informatie gekregen, zaterdag ondertekend, maandag goedgekeurd en een paar uur na de bevestiging van goedkeuring geld op mijn rekening.
Hi Barbara, Dat klinkt inderdaad als een soepel verlopen aanvraag. Fijn! Dank voor het delen van je review. Dat waarderen we. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Alles was makkelijk en snel online te regelen. Waarschijnlijk vooral omdat ik al klant ben.
Hi Saskia, Dat zie je goed inderdaad! Het maakt het voor ons inderdaad een stukje makkelijker als je al klant bent. Fijn om te vernemen dat je alles zo positief hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
De aanvraag werd snel behandeld en goedgekeurd. Vooraf wel gecheckt of ik had gevraagde bedrag kon lenen
Hallo Jan, Slim dat je vooraf al geïnformeerd had of je het gewenste bedrag zou kunnen lenen. Helemaal fijn als de daadwerkelijke aanvraag dan ook snel wordt behandeld en goedgekeurd! Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Eerst op naam van mijzelf en mijn partner aangevraagd, maar partner kreeg technische storing bij het digitaal goedkeuren. Omdat na 3x bellen de storing nog niet was opgelost heb ik zelf verzocht om de aanvraag geheel opnieuw te doen. Vervolgens Op huwelijkse voorwaarden gekozen ipv in gemeenschap van goederen, omdat een standaard huwelijk al jaren niet meer volledig in gemeenschap van goederen is. Vervolgens was een standaard huwelijksuittreksel niet voldoende en moest de aanvraag weer opnieuw gedaan worden. (Toch onder gemeenschap van goederen). Eerder bij mijn hypotheekaanvraag en levensverzekering ook problemen gehad met abn amro, maar toen kwamen er tenminste nog officiele excuses. Het kan blijkbaar nooit in één keer goed.
Dag Tim, Jammer dat het niet gegaan is zoals wij altijd hopen dat een aanvraag gaat. Ik kan me voorstellen dat je dit anders had gezien. Onze excuses voor het ongemak. We waarderen het ook enorm dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten, zo kunnen we onze dienstverlening verbeteren. Goed om te lezen dat je na je eerdere ervaringen toch voor ons hebt gekozen. Ook dit wordt zeer gewaardeerd. Sangeeta
Vlug en netjes geholpen online
Goedemorgen Rene, Super dat je onze service als efficiënt hebt ervaren. Bedankt voor jouw positieve review. Met vriendelijke groet, Iman
De beoordeling van een lening kan heel snel en goed geregeld worden bij een juiste aanlevering van de stukken.
Goedenavond Tim, Prettig om te lezen dat je de aanvraag als effectief hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Robbie ABN AMRO Digital Contacts
Het is relatief gemakkelijk en efficient om een persoonlijke lening af te sluiten via ABN Amro. Je kunt eenvoudig uitrekenen hoeveel je kunt lenen, en als je daarna de gevraagde bescheiden online verzendt samen met de aanvraag komt het snel in orde. Je wordt meteen na indiening gebeld door een medewerker die alles met je doorneemt en checkt of je niets over het hoofd hebt gezien en je het ook wil zoals het daar staat. Er komt na goedkeuring iemand langs om de ID's te controleren, ook daar kun je zelf online een afspraak voor inplannen. Het enige is dat het rentepercentage hoger bleek te zijn dan waarmee werd geadverteerd.
Goedemorgen Marcella, Hartelijk dank voor je uitgebreide review. Fijn dat de aanvraag zo soepel is verlopen. Het rentepercentage dat wij bij een aanvraag kunnen aanbieden is afhankelijk van meerdere factoren. Hierdoor kan deze afwijken van het percentage dat je bijvoorbeeld in een advertentie vindt. Heb je vragen over de opbouw van de rente, schroom dan vooral niet om even contact met ons op te nemen via 0800-0240711 (gratis). Mijn collega’s staan je graag te woord. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Aanvraag verliep soepel. Via mobiele app ook goed te organiseren. Inlezen van digitale bestanden is naar mijn idee voor minder handige mensen wat omslachtig. Competitive ligt de rente wel iets hoger dan gemiddeld
Goedemorgen Richard, Goed om te lezen dat de aanvraag soepel is verlopen. Tevens dank voor het delen van je feedback. Deze nemen we graag mee. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
duidelijk online zelf kunnen regelen en snel lening rond gemaakt binnen een paar dagen
Goedemorgen Eline, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring. Fijn dat je alles snel en makkelijk hebt kunnen regelen. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Mijn aanvraag is prima gedaan door ABN-AMRO. Snelle hulp wanneer nodig en deze medewerkers waren ook allemaal even vriendelijk.
Goedemorgen Oscar, Dank je wel voor deze beoordeling. Blij om te lezen dat zowel de aanvraag als de persoonlijke hulp naar wens zijn verlopen. Met vroiendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Makkelijk en snel geregeld. Geld stond binnen 2 dagen op de rekening.
Goedemorgen, Wat fijn dat de aanvraag zo makkelijk en snel is verlopen. Dank je wel voor deze review. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.