Filters

8

Lening was snel geregeld.

Na een telefoon gesprek was alle documenten per email verstuurd. aanvrager moet wel een printer met scan hebben om documenten te onderteken en deze uploaden.

  • Aanbevelen? Ja
5

Duurt een eeuwigheid

Op het eerste gezicht lijkt het heel erg snel te kunnen gaan, maar als je samen een lening aan wilt vragen waarbij je partner niet bij deze bank zit is dit een hele kriem. Doordat niet duidelijk was dat we allebei moesten legitimeren (ook al zit ik wel bij ABN) via AMP en ik 4 dagen in de week werk, duurde het wel 4 weken voordat de lening rond was. Medewerkers via de klantenservice waren of onredelijk of wisten het niet en iedereen kwam weer met een ander verhaal (4 telefoontjes gepleegd). Een gedoe dus. En het tekenproces is ook gedateerd. Waarom geen digitale handtekening? De papieren moesten geprint en getekend worden, vervolgens ingescand. Niet duurzaam voor een duurzame bank. Ben wel blij met mijn lening, maar ben ook blij dat dit maar eenmaal hoeft. Hopelijk...

  • Aanbevelen? Nee
6

Redelijk snel geregeld

Blijft bijzonder dat je als abn amro klant je eigen afschriften moet uploaden. Daarnaast kun je in het reken model waarin je kan kijken hoeveel je kan lenen aangeven dat je 1 jaar looptijd wil wat resulteert in een lagere rente. In de daadwerkelijke aanvraag moet ik minimaal 3 a 4 jaar looptijd kiezen en een hogere rente. Heel bijzonder.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel positief.

Zeer goed geholpen en zeker zeer vlot geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goedcontact gaat

Goede contacten gaat

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede ondersteuning en hulp was vlot bij.

Doen!

  • Aanbevelen? Ja
8

Redelijk snel geregeld

Jammer dat rente hoog is

  • Aanbevelen? Ja
10

Top ervaring

Fijn om via de app dit te kunnen regelen. Sommige informatievragen zijn wat lastig. Maar daar zijn we goed uitgekomen. Wat wel een klein beetje tegenviel was dat als je alles hebt afgerond, je de melding krijgt dat je binnen een werkdag hoort over de status. Ik heb na 3 werkdagen gebeld en kreeg te horen dat er een achterstand was onstaan door de feestdagen...dat begrijp ik...maar haal dan ook deze tekst weg. Ik had het idee dat de medewerkers mijn vraag vervelend vonden en werd bijna afgeblaft. Ik moest maar begrip en geduld hebben. Ik heb aangegeven dat ik dat al had gedaan. Wederom kreeg ik te horen dat ze mij niet konden helpen en mij ook niet konden doorverbinden naar de betreffende afdeling. Maar goed...eind goed al goed. Dank jullie wel

  • Aanbevelen? Ja
4

Slechte Communicatie

Men beloofd binnen 2 dagen resultaten. Niet, elke dag contact, en maar 1 maal bevredigend geholpen, slecht gevoel gehad. Duurde ruim 1 week voordat de lening accoord was, geld gestort, men geeft aan dat men kan bellen tussen 14-17 voor antwoorden mbt de lening, als ik erom vroeg kreeg ik 4 x een antwoord dat men als wist wat er gezegd ging worden door de betreffende afdeling en dat bellen niet nodig was, ik stuitte voor mijn gevoel op weerstand om te willen bellen. Al met al voor mij een ONVOLDOENDE met uitzondering vd dame die mij woensdag te woord stond, zij was vriendelijk en behulpzaam de rest niet...

  • Aanbevelen? Nee
6

Uiteindelijk veel werk

1. Via app en site informatie verkrijgen was zeer duidelijk. 2. Via app een aanvraag indienen lukte niet. De aanvraag liep op het eind vast. 3. Middels telefonisch contact zeer goed geholpen. 4. De hoeveelheid aan gegevens indienen en omzetten naar pdf,s veel werk. 5. De lening aflosperiode door de bank, zonder overleg verkort van 5 naar 3 Jr en 4 maanden. Extra financiële druk dus.

  • Aanbevelen? Ja
6

Veel papieren nodig

Voor de aanvraag van een lening vragen ze heel veel papieren, het is zeker belangrijk dat alles goed bekeken wordt, maar in mijn geval was het best stressvol om de gewenste papieren te bemachtigen, kon ook iets minder.

  • Aanbevelen? Ja
10

Soepel verlopen

Aanvraag soepel verlopen, en voor ons snel genoeg geregeld. Digital tekenen werkt top, scheelt veel papierwerk.

  • Aanbevelen? Ja
8

Makkelijk en snel

De aanvraag van de lening spreekt volledig voor zich. Het is duidelijk, makkelijk en snel gedaan. Je hebt heel snel duidelijk of de lening uitgekeerd kan worden en als het uitgekeerd wordt hoef je niet lang te wachten op het geld.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed geholpen na tweede keer bellen

het ondertekenen lukte ons niet daar we niet zo technisch zijn de eerste mevrouw aan de telefoon was niet zo van het uitleggen de laatste aan de telefoon heeft ons helemaal verder geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en handig

Heel fijn hoe ik geholpen ben

  • Aanbevelen? Ja
9

Vlotte procedure

Was even lastig om een offerte te krijgen i.v.m. foutje bij invullen van formulier. Na telefonisch contact snel opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
4

Intransparant process waarbij de status en richtlijnen onduidelijk zijn

Het aanvraagprocedure is niet transparant. Ons werd geadviseerd om een aanvraag per email te de ipv via ABN app. In de terugkoppeling email staat niet goed uitgelegd wat er precies mist en wat er WEL verwacht wordt. Per document wordt er een email gecreëerd ipv een totaalplaatje waarin je de status kunt volgen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Ik ben tevreden

Heel goed Service

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Ben geweldig en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Heel goed geïnformeerd door de ABN AMRO Perfect Top.

  • Aanbevelen? Ja
6

Redelijk

Vond het irritant dat er geen tel contact was alkeen via mail

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en redelijk makkelijk geregeld

Blijf het raar vinden dat ik gegevens aan moet leveren die voor jullie gewoon inzichtelijk zijn. Denk aan bank afschrift

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel heel snel

Ik vroeg het aan en binnen 2 dagen was alles al rond. De rente is beter en voel me veiliger bij mijn eigen bank

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en eenvoudig geregeld!

Op vrijdagavond PL aangevraagd en op maandag was het geld al gestort. Alles digitaal aangeleverd. Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
6

Vind online aanvraag onduidelijk en omslachtig

Moest verschillende malen extra info verstrekken waarbij bij de 3 telefonische contacten telkens weer verschillende antwoorden kwamen geen eenduidig advies.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Gustav Mahlerlaan 10

1082 PP Amsterdam

0800 0240711

Over ABN AMRO Lenen

Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.