Na een telefoon gesprek was alle documenten per email verstuurd. aanvrager moet wel een printer met scan hebben om documenten te onderteken en deze uploaden.
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Mooie dag gewenst. Sangeeta ABN AMRO Webcare
Op het eerste gezicht lijkt het heel erg snel te kunnen gaan, maar als je samen een lening aan wilt vragen waarbij je partner niet bij deze bank zit is dit een hele kriem. Doordat niet duidelijk was dat we allebei moesten legitimeren (ook al zit ik wel bij ABN) via AMP en ik 4 dagen in de week werk, duurde het wel 4 weken voordat de lening rond was. Medewerkers via de klantenservice waren of onredelijk of wisten het niet en iedereen kwam weer met een ander verhaal (4 telefoontjes gepleegd). Een gedoe dus. En het tekenproces is ook gedateerd. Waarom geen digitale handtekening? De papieren moesten geprint en getekend worden, vervolgens ingescand. Niet duurzaam voor een duurzame bank. Ben wel blij met mijn lening, maar ben ook blij dat dit maar eenmaal hoeft. Hopelijk...
Goedemorgen Mariëlle, Dank voor het delen van je ervaring bij de aanvraag van de lening. Ik schrik er wel een beetje van dat je voor een simpele vraag zo vaak contact met ons hebt moeten opnemen. Dat moeten we beter doen. Oprechte excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Blijft bijzonder dat je als abn amro klant je eigen afschriften moet uploaden. Daarnaast kun je in het reken model waarin je kan kijken hoeveel je kan lenen aangeven dat je 1 jaar looptijd wil wat resulteert in een lagere rente. In de daadwerkelijke aanvraag moet ik minimaal 3 a 4 jaar looptijd kiezen en een hogere rente. Heel bijzonder.
Goedemorgen Ed, Fijn dat je de moeite neemt om ons van deze feedback te voorzien. Daar kunnen wij alleen maar van leren. Ten aanzien van je opmerking over de looptijd en rente. Wanneer je aanvraag doet voor een lening, dan berekenen wij in welke mate je het gevraagde bedrag kunt lenen. Die berekening is gebaseerd op je inkomen en je lasten. Maar ook wordt er een zogenaamde leennorm gehanteerd (minimumbedrag dat een huishouden moet overhouden voor het levensonderhoud). De combinatie van deze factoren geeft ons bedrag dat je maandelijks kunt missen aan aflossing en rente. Hierdoor kan zowel de looptijd als de rente van de lening anders zijn als de aanvraag daadwerkelijk doet. Uiteraard is het vroegtijdig aflossen van de lening ook mogelijk. Heb je hier nog meer vragen over, bel ons dan gerust via 0800 - 024 07 11 (gratis). Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Zeer goed geholpen en zeker zeer vlot geregeld.
Goedemorgen Folkert, Mooi om te lezen dat de aanvraag zo soepel is verlopen. Dank voor het delen van je ervaring en een mooie dag nog. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Goede contacten gaat
Hallo Merouani, Bedankt voor je review en fijn om te horen. Ik wens je een prettige avond. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Doen!
Hallo Daisy, Dankjewel voor je review! Fijn om te horen dat de ondersteuning en hulp vlot was! Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Jammer dat rente hoog is
Hoi Rudi, Bedankt voor je terugkoppeling. Ik lees dat je vindt dat de rente hoog is . Dit is afhankelijk van verschillende factoren. Fijn dat je desondanks wel tevreden bent en het snel geregeld is. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Fijn om via de app dit te kunnen regelen. Sommige informatievragen zijn wat lastig. Maar daar zijn we goed uitgekomen. Wat wel een klein beetje tegenviel was dat als je alles hebt afgerond, je de melding krijgt dat je binnen een werkdag hoort over de status. Ik heb na 3 werkdagen gebeld en kreeg te horen dat er een achterstand was onstaan door de feestdagen...dat begrijp ik...maar haal dan ook deze tekst weg. Ik had het idee dat de medewerkers mijn vraag vervelend vonden en werd bijna afgeblaft. Ik moest maar begrip en geduld hebben. Ik heb aangegeven dat ik dat al had gedaan. Wederom kreeg ik te horen dat ze mij niet konden helpen en mij ook niet konden doorverbinden naar de betreffende afdeling. Maar goed...eind goed al goed. Dank jullie wel
Goedemiddag Birgit, Dank voor het delen van jouw constructieve feedback. Ik zet het intern door. Het is zeker prettig om bij de geautomatiseerde terugkoppeling een transparante en geactualiseerde verwerkingstijd te krijgen. Verder is het niet de bedoeling dat je het idee hebt gekregen dat je werd afgeblaft over de telefoon. Je mag professionaliteit en netheid vanuit ons verwachten. Excuses daarvoor. Tot slot is het wel prettig om te lezen dat het inmiddels gelukt is. Nogmaals dank voor het delen van jouw ervaring met ons. Met vriendelijke groet, Robbie ABN AMRO Webcare
Men beloofd binnen 2 dagen resultaten. Niet, elke dag contact, en maar 1 maal bevredigend geholpen, slecht gevoel gehad. Duurde ruim 1 week voordat de lening accoord was, geld gestort, men geeft aan dat men kan bellen tussen 14-17 voor antwoorden mbt de lening, als ik erom vroeg kreeg ik 4 x een antwoord dat men als wist wat er gezegd ging worden door de betreffende afdeling en dat bellen niet nodig was, ik stuitte voor mijn gevoel op weerstand om te willen bellen. Al met al voor mij een ONVOLDOENDE met uitzondering vd dame die mij woensdag te woord stond, zij was vriendelijk en behulpzaam de rest niet...
Beste Jeroen, Dank voor het delen van jouw ervaring(en) met ons. Jammer dat het in de gehele linie niet positief is. Dat horen we anders. Je mag er vanuit gaan dat het contact effectief is en een doel dient. Ik zet het intern door ter verbetering van onze dienstverlening. Wel fijn om te vernemen dat het inmiddels wel geregeld is. Met vriendelijke groet, Robbie ABN AMRO Webcare
1. Via app en site informatie verkrijgen was zeer duidelijk. 2. Via app een aanvraag indienen lukte niet. De aanvraag liep op het eind vast. 3. Middels telefonisch contact zeer goed geholpen. 4. De hoeveelheid aan gegevens indienen en omzetten naar pdf,s veel werk. 5. De lening aflosperiode door de bank, zonder overleg verkort van 5 naar 3 Jr en 4 maanden. Extra financiële druk dus.
Goedemiddag Hans, Dank voor het delen van jouw ervaring met ons. Spijtig dat de aanvraag online niet gelukt is. Excuses daarvoor. Wel fijn dat het via een andere route uiteindelijk wel gelukt is. We willen het proces natuurlijk zo gemakkelijk en efficiënt maken, dus ik zet jouw bevindingen ter verbetering van onze dienstverlening door. Met vriendelijke groet, Robbie ABN AMRO Webcare
Voor de aanvraag van een lening vragen ze heel veel papieren, het is zeker belangrijk dat alles goed bekeken wordt, maar in mijn geval was het best stressvol om de gewenste papieren te bemachtigen, kon ook iets minder.
Hallo Elisabeth, Goed dat je dit laat weten. Ik kan mij zo indenken dat het niet prettig is als je het als stressvol ervaart om alle papieren te bemachtigen. We nemen jouw signaal mee! Prettige avond. Elvira ABN AMRO Webcare
Aanvraag soepel verlopen, en voor ons snel genoeg geregeld. Digital tekenen werkt top, scheelt veel papierwerk.
Hoi Stefan, Bedankt voor de mooie woorden. Fijn dat het alles soepel is verlopen. Elvira ABN AMRO Webcare
De aanvraag van de lening spreekt volledig voor zich. Het is duidelijk, makkelijk en snel gedaan. Je hebt heel snel duidelijk of de lening uitgekeerd kan worden en als het uitgekeerd wordt hoef je niet lang te wachten op het geld.
Hallo Lisanne, Wat fijn om te horen dat je het aanvraagproces zo hebt ervaren! Als je in de toekomst vragen hebt, laat het gerust weten. Elvira ABN AMRO Webcare
het ondertekenen lukte ons niet daar we niet zo technisch zijn de eerste mevrouw aan de telefoon was niet zo van het uitleggen de laatste aan de telefoon heeft ons helemaal verder geholpen
Hallo Patric, Fijn dat je de moeite neemt om jullie ervaring met ons te delen. Dit geeft ons de mogelijkheid om verbeteringen in het proces aan te brengen. Ik kan me indenken dat juist wanneer je problemen ervaart met het ondertekenen het fijn is dat een medewerker de tijd neemt om jullie hier stap voor stap in te begeleiden. Gelukkig zijn jullie in het laatste gesprek alsnog goed geholpen. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Heel fijn hoe ik geholpen ben
Hoi Nadir, Goed om te horen dat je zo fijn geholpen bent! Prettige avond. Elvira ABN AMRO Webcare
Was even lastig om een offerte te krijgen i.v.m. foutje bij invullen van formulier. Na telefonisch contact snel opgelost.
Goedemiddag Robert, Fijn dat je jouw ervaring deelt! Goed om te horen dat na het telefonisch contact alles snel was opgelost. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Het aanvraagprocedure is niet transparant. Ons werd geadviseerd om een aanvraag per email te de ipv via ABN app. In de terugkoppeling email staat niet goed uitgelegd wat er precies mist en wat er WEL verwacht wordt. Per document wordt er een email gecreëerd ipv een totaalplaatje waarin je de status kunt volgen.
Goedemiddag Jaap, Bedankt voor je beoordeling en je duidelijke uitleg daarbij. Jammer dat er over bepaalde zaken onduidelijkheid bestaat natuurlijk, dat moeten we beter kunnen! Voor vragen mag je tijdens kantoortijden altijd bellen met het gratis nummer 0800 - 024 07 11. Lieke
Heel goed Service
Hoi Adel, Bedankt voor jouw positieve feedback! Met vriendelijke groet, Iman Elmi ABN AMRO Webcare
Ben geweldig en snel geholpen
Hoi Remko, Super dat je jouw ervaring deelt! Fijn dat het zo snel werd geregeld. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Heel goed geïnformeerd door de ABN AMRO Perfect Top.
Goedemorgen, Dank je wel voor deze mooie beoordeling! Ook goed om te lezen dat de informatievoorziening naar wens was. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Vond het irritant dat er geen tel contact was alkeen via mail
Goedemorgen Dave, Fijn dat je dit hier deelt. Het klopt dat de aanvraag grotendeels digitaal verloopt. Heb je hierbij echter behoefte aan telefonisch contact, dan is dat uiteraard ook een mogelijkheid. Verder mooi om te zien dat de aanvraag vlot is verlopen. Met vriendlijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Blijf het raar vinden dat ik gegevens aan moet leveren die voor jullie gewoon inzichtelijk zijn. Denk aan bank afschrift
Hi Peter, Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik lees dat het je verbaasd gegevens te moeten aanleveren die inzichtelijk zouden moeten zijn. Het vragen om documenten kan verschillende redenen hebben. Goed om te zien dat het proces snel en gemakkelijk geregeld is. :) Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Ik vroeg het aan en binnen 2 dagen was alles al rond. De rente is beter en voel me veiliger bij mijn eigen bank
Hoi Petra, Super dat de aanvraag zo snel rond was. :) Fijn om te lezen dat het we je een veilig gevoel geven. Bedankt voor je vertrouwen in ons. Shenice ABN AMRO Webcare
Op vrijdagavond PL aangevraagd en op maandag was het geld al gestort. Alles digitaal aangeleverd. Prima service.
Hoi Anoniem, Bedankt voor je terugkoppeling. Wat goed dat de aanvraag snel verliep en het geld snel op rekening stond! :) Shenice ABN AMRO Webcare
Moest verschillende malen extra info verstrekken waarbij bij de 3 telefonische contacten telkens weer verschillende antwoorden kwamen geen eenduidig advies.
Goedemorgen Wim, Ik kan me voorstellen dat het verwarrend is om meerdere keren verschillende antwoorden te krijgen. Excuus hiervoor. Is het uiteindelijk wel gelukt om de aanvraag te doorlopen en de benodigde informatie te verstrekken? Shenice ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.