zoals boven!
Goedemiddag Ronald, Bedankt voor je feedback en je beoordeling. Dit waarderen we enorm! Mooie dag gewenst. Sangeeta ABN AMRO Webcare
De beslissing van de lening was snel bekend, wel word voor mensen die digitaal niet zo bijdehand zijn erg moeilijk gemaakt. De kantoren verdwijnen allemaal uit de buurt voor hulp bij aanvraag van lening. Had graag naar een bankfiliaal gegaan, ook al was die verder weg, maar ook daar ben je als klant ook niet meer welkom voor hulp. Alles moet digitale en online.
Goedemiddag Adrie, Bedankt voor je feedback en beoordeling. We waarderen het ook enorm dat je je zorgen met ons deelt. Aarzel niet in de toekomst om telefonisch contact met ons op te nemen via 0900-0024 als je hulp nodig hebt online. Daar helpen we je graag bij. Ik wens je een mooie dag. Sangeeta ABN AMRO Webcare
?
Goedemiddag Herman, Bedankt voor je beoordeling! Fijne dag gewenst. Sangeeta ABN AMRO Webcare
Was goed het beste is dat je alles naar pdf bestand maakt. Dan is het zo gebeurd. Klant vriendelijk is wel beetje vreemd want er is niemand die je doet helpen!
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je feedback. We waarderen je review enorm. Fijne dag gewenst. Sangeeta ABN AMRO Webcare
Snelle persoonlijke aandacht na aanvraag. Goede uitleg en meedenken door medewerker.
Goedemiddag Stan, Goed om te horen dat je naar tevredenheid bent geholpen door onze collega. We waarderen je review, bedankt daarvoor. Fijne dag gewenst. Sangeeta ABN AMRO Webcare
Duidelijke digitale aanvraag met telefonische ondersteuning en advies.
Goedemorgen Pierre, Bedankt voor je feedback en review. Dit waarderen wij enorm. Fijne dag gewenst! Sangeeta ABN AMRO Webcare
Wij hadden iets niet goed ingevuld en werden gebeld door een medewerker die het voor ons heeft aangepast daarna is het snel en netjes geregeld.
Goedemorgen M, Wat fijn dat je bent opgebeld en het snel is afgehandeld! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring :) Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Zeer tevreden ABNAMRO klant .
Hi Ilona, Dankjewel voor het schrijven van de review! Fijn om te horen dat het allemaal snel en gladjes is verlopen. Groeten, Roeland ABN AMRO Webcare
Lening is goed. Het digitaal aanvragen vond ik moeilijk. Graag zou ik gewoon met de gegevens een bank filiaal binnen gaan. Persoonlijk contact met een medewerker.
Goedemorgen Julian, Fijn dat je de moeite neemt om je ervaring met de aanvraag met ons te delen. Ik begrijp dat je de digitale aanvraag wat lastig vond. Dit zullen we zeker meenemen in onze evaluatie. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Ben er niet mee bekend, maar m.i. kunnen dingen wel wat sneller.
Goedemorgen Peter, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring! We nemen je feedback graag mee om onze dienstverlening verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Zoals de titel zegt. Blij mee, maar wel aan de prijs.
Goedenavond Jeroen, Ten eerste bedankt dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen met ons. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent en dat het snel geregeld was. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
De aanvraag was snel en goed geregeld. Het was ook erg prettig dat er een dag na de aanvraag werd gebeld om te informeren of er nog vragen/onduidelijkheden waren. Dat is een hele goede service die zeer op prijs is gesteld.
Goedemiddag Jannie, Wat mooi om te lezen dat de aanvraag en service zo goed zijn bevallen. Fijn dat je je ervaring hier wilt delen, dank hiervoor! Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Na wat zoeken en bellen gelukt
Goedemorgen Wil, Dank voor het delen van je ervaring. Feedback is altijd welkom en nemen wij graag mee! Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Alles kan met de@ zeggen ze tot dat er een storing in zit (kan gebeuren). Dus wij lopen vast met de aanvraag volgende dag bellen Medewerker helpt ons goed maar weet het gegeven moment niet en geeft ons een ander nummer daar wordt gezegd dat er die dag een storing is hoe dan wij zijn al een week bezig. Ik dat hij liegt heen en weer discussie. Stomme van alles is dat ik s'avonds probeer om verder te gaan en dat gaat gewoon dus er is gewoon iemand te broert geweest om die storing op te lossen.
Hoi Harrie, Wat fijn dat je de moeite neemt om een review achter te laten. Minder fijn is natuurlijk dat je ervaring alles behalve positief is, dat is niet zoals het hoort te zijn. Als ik het goed begrijp, probeerde je een lening aan te vragen en daar liep je tegen een storing aan. Niet fijn. Daarna heb je telefonisch contact opgenomen en daar kwam je er ook niet uit. Vervelend! Uiteindelijk werkte het 's avonds weer, is de storing verholpen en kun je het aanvraagproces wel doorlopen. Al met al is dat natuurlijk geen positief begin. Ik ga er vanuit dat voor de verdere looptijd van de lening, dit beter zal gaan. Zo niet, laat het ons dan zeker weten of dien een klacht in. We helpen je graag vooruit. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
de ervaring was prima
Hoi Jan, Bedankt voor je review! Fijn te lezen dat je het aanvraagproces als prettig hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
De eerste offerte was volledig verkeerd waardoor het gehele aanvraag nogmaals moet worden doorlopen. Oorzaak waarom de eerste offerte was mis gegaan is voor mij onbekend. De tweede aanvraag ging ook niet soepel. Wel positief is de betrokkenheid van de medewerkers om tot een goed eind te komen
Hi Wim, Allereerst bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat je dit als pijnlijk hebt ervaren. Dit zien we natuurlijk liever anders. Mocht je nog willen weten waarom het is misgegaan, neem dan zeker even contact met ons op of dien een klacht in. Dan zoeken we het graag voor je uit. Wel goed om te lezen dat ondanks de stroeve start, het is goed gekomen en je de betrokkenheid van mijn collega's waardeert. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Makkelijk en snel online lening aangevraagd en gekregen. Binnen 24 uur na aanvraag al akkoord en binnen 2 werkdagen geld op de rekening. Dat is bij andere aanbieders wel anders.
Hoi Mercelino, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over de snelheid en het gemak van het afsluiten van de lening. Dat horen we natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Ik ben geen voorstander van alles digitaal te moeten doen. Persoonlijk met iemand praten ervaar ik als veel prettiger en meer service gericht.
Hi Koert, Bedankt voor je review en feedback, dat stellen we enorm op prijs. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
-gegevens inleveren -checken -goedkeuren -klaar
Hi Mario, Bedankt voor je positieve review :)! We zijn blij te horen dat je onze service als snel en makkelijk hebt ervaren. Het proces van gegevens inleveren, controleren, goedkeuren en afronden is iets waar we veel waarde aan hechten om het voor onze klanten zo eenvoudig mogelijk te maken. Oo waarderen we je aanbeveling en hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Lisa ABN AMRO Webcare
Ben niet goed met de telf en pc en heb hulp ingeroepen telefoon,de 1ste 2 hebben me bijna nie geholpen met de papier en alles wat ik moest leveren per pdfje,mn zoon heb geholpen en met de 3e mevrouw die ik aan de lijn kreeg heb me echt supergoed geholpen mee alles
Hi Frank, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je niet geholpen voelde. Dat zien we natuurlijk liever anders en dat mag je ook van ons verwachten. De geboden hulp van de derde adviseur hoor je ook van de eerste en de tweede adviseur te ontvangen. Ook wanneer je digitaal minder vaardig bent, mag je van ons de juiste hulp verwachten. Zo hebben we speciale adviseurs in dienst die je hierbij kunnen helpen als dit wat lastiger voor je is. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
ik ben al 25 jaar klant van ABN, nooit rood staan, altijd mijn spaar geld bij de bank Vraag ik een keer een lening en doen ze ontzettend moeijlijk. Ik mag niet meer dan 50.000 lenen, ik mag het maar voor 10 jaar lenen, etc.etc.etc Ik zou de lening zsm terug betalen en migreren naar andere bank
Hoi Eugenio, Allereerst hartelijk dank voor je review. Ik snap dat het balen is als je een hoger bedrag wilt lenen en we dit niet toekennen. Je krediet geschiedenis is inderdaad een van de punten waarop we toetsen. Daarnaast is er wet- en regelgeving die consumenten beschermt tegen overkreditering. Zo toetsen we bijvoorbeeld of de lening die je voor ogen hebt bij je inkomen en uitgaven past. Mocht het onduidelijk zijn waarom je geen hoger bedrag mocht lenen, neem dan zeker even contact op. We leggen het graag uit. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Er wordt je voorgesteld alsof je met het aanleveren van slechts een paar documenten al na een dag weet of je kan lenen. De volgende dag kreeg ik keurig een reactie, maar dat was vooral de vraag om meer informatie. Een dag later was dat nogmaals het geval. En dat terwijl al op de eerste dag een zeer solide positie kon laten zien. Men verschuilde zich achter overheidseisen. Maar die ken je toch vanaf het begin van het proces? Er wordt bovendien ook niet gevraagd vanaf wanneer je het geld nodige bent. Als de goedkeuring er is, dan krijg je het gewoon meteen overgemaakt en ben je dus meteen rente schuldig. Daarnaast had ik een vrij hoog bedrag aangevraagd omdat ik nog niet precies wist hoeveel ik zou nodig hebben. Heb dus meteen weer een deel afgelost nadat ik het geld ontving.
Goedenavond Cees, Ten eerste dank voor het delen van jouw ervaring met ons. Ik begrijp dat er een aantal onduidelijkheden waren over extra informatie die wij nodig hadden. Deze informatie was nodig om je aanvraag te kunnen beoordelen. Ik vind het erg spijtig om te lezen dat je dit niet als prettig hebt ervaren. Wel fijn dat het uiteindelijk snel geregeld was. Wij stellen je feedback enorm op prijs en zouden graag willen weten wat er precies is gebeurd. Je mag hiervoor een klacht indienen via abnamro.nl/klacht, dan neemt een adviseur telefonisch contact met je op om het persoonlijk te bespreken. Dit geeft ons de mogelijkheid om het proeces te verbeteren. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Gemakkelijk en betrouwbaar. Met een persoonlijke benadering.
Goedenavond Jules, Ten eerste hartelijk dank voor de review. De persoonlijke benadering richting onze klanten vinden wij erg belangrijk. Erg fijn om te lezen dat je dit zo hebt ervaren en dat alles ook snel en makkelijk geregeld is. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Super nadat ik de gevraagde stukken had aangeleverd was het ook super netjes afgerond
Goedenavond Brunie, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons! Het is erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en de snelheid waarmee het is geregeld. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Heel snel en goed geregeld
Goedenavond Funda, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Dat waarderen wij enorm. Erg fijn dat alles goed en snel was geregeld! Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.