Goede hulp en sevice bij het afsluiten van de lening
Goedemiddag Johan, Mooi om te lezen dat de aanvraag zo soepel is verlopen. Dank voor deze review! Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Het proces vanuit de mobiele app verliep erg soepel. Niets te klagen daar. Mijn enige opmerking is dat het proces als klaar aanvoelde voor het ondertekenen van de documenten. Die had ik bijna gemist. Dat had ik bijna gemist. Ik had ze wel geprint maar in een ander bericht zag ik pas dat ik ze ook moest ondertekenen. En uploaden. Ik zeg hiermee zeker niet dat het aan jullie berichtgeving ligt. Het kan ook heel goed zijn dat ik beter had moeten lezen.
Goedemiddag Sebastiaan, Hartelijk dank voor het feit dat je de moeite neemt om ons van deze feedback te voorzien en fijn om te lezen dat de aanvraag vanuit de app zo prettig verlopen is. Ten aanzien van je opmerking over het ondertekenen van de overeenkomst. Deze nemen we graag mee als mogelijke verbetering. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
De aanvraag gaat makkelijk en snel. Enige lastige is dat alles aangeleverd moet worden via internet en dat vond ik moeilijk: daar heb ik hulp bij moeten vragen toen ik aanvullende vragen kreeg. Jammer dat het niet per mail kon. Maar verder verliep alles prettig en soepel. Ook het telefoontje of het allemaal lukte waardeer ik.
Goedemiddag Gerben, Heel fijn dat je je ervaringen met deze aanvraag deelt. Dank hiervoor! Ook goed dat je aangeeft dat je het online proces voor het aanleveren van documenten wat lastig vond. Dat nemen we natuurlijk graag mee. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Alles in 1 omgeving. Niet de goedkoopste, maar wel goede dienstverlening.
Goedemiddag Gerben, Bedankt voor de review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Spoedig en deskundig.
Goedemorgen MD Tetteh, Bedankt voor je review! Fijn dat je onze service als spoedig en deskundig hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Iman ABN AMRO Webcare
Ik ben een tevreden klant bij ABN AMRO dat is niet mijn eerste persoonlijke lening dus ik weet het een beetje hoe dat gaat bij de bank vandaar dat ik weer voor ABN heb gekozen ik ben super blij daarvan
Goedemorgen Ezzeddine, Bedankt voor je positieve review en het vertrouwen in ABN AMRO. We zijn blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Iman ABN AMRO Webcare
Op ons verzoek heeft een medewerkster van de bank gekeken naar de mogelijkheden. Haar oplossing was nog gunstiger dan dat we zelf hadden uitgezocht.
Goedemorgen Rene, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat onze collega je zo goed heeft kunnen helpen en zelfs nog een betere oplossing heeft gevonden. Met vriendelijke groet, Iman ABN AMRO Webcare
Vindt echt goed met aanvragen and I heb snell antwoord gekrigt
Hoi Dominika, Bedankt voor jouw review. Fijn om te horen dat de aanvraag goed ging en je snel antwoord hebt gekregen. Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
Direct duidelijk en inzichtelijk wat wel en niet kan. Zeer tevreden
Goedemiddag Mark, Bedankt voor jouw review. Fijn om te lezen dat alles duidelijk was tijdens jouw aanvraag. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
goed
Goedemiddag Machiel, Bedankt voor jouw review. mooi om te lezen dat alles goed gaat. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Was allemaal snel geregeld.
Goedemiddag Barnesi, Bedankt voor jouw review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de aanvraag en de snelheid. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO
Persoonlijke lening is via de website eenvoudig te regelen zonder dat er via onduidelijke links stappen genomen moeten worden om tot een definitieve aanvraag te komen. Ook de communicatie in het geval van ontbrekende gegevens of documenten is helder en eenvoudig op te volgen.
Goedemiddag, Bedankt voor jouw review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de aanvraag. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO
Jestem z Wami od kilkunastu lat, i zawsze służyliście mi z pomocą.Wielki szacunek dla Was!
Hello Jaroslaw, Thanks for your review. Have a good day. Bas ABN AMRO
Super snel geregeld. Had alleen keuze willen hebben om lening uit te betalen. Was nu een maand te vroeg.
Goedemiddag Martin, Fijn dat alles snel geregeld was! Bedankt voor de feedback. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Ondanks een klant relatie van meer dan 43 jaar moet ik al hele doopceel downloaden. Downloaden omslachtig traject Klant wordt maximaal aan het werk gezet. Eventueel persoonlijk contact is niet goed ingeregeld
Goedemiddag, Spijtig om te horen dat je dat zo ervaart. We zijn bij wet verplicht om bij een leenaanvraag alle benodigde stukken op te vragen, ondanks dat u al heel lang klant bent. Ik kan me voorstellen dat dit wat vreemd overkomt. Ik hoop dat het verder soepel verloopt. Ik ga de feedback in ieder geval doorzetten. Herma, team ABN AMRO Webcare.
Ben zeer Ben zeer goed geholpen met alles waar nodig was ik zou het zo weer doen en het is aan te raden aan mensen die ook bij de ABN/AMRO zijn . Dankjewel: Alexander v.d.Linden., ***
Hi Alexander, Bedankt voor je lovende woorden. Goed om te zien dat je naar tevredenheid geholpen bent! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Doel was niet een grote som geld direct uit te geven maar omdat als partners beide moesten aanvragen was het geen doen. In totaal 18 PDF-jes aangeleverd en dan nog de vraag krijgen om een bewijs toe te voegen van iets wat je al aangeleverd hebt. Ik kan geen lagere score invullen, een 1 is echt te hoog. 40 jaar bij deze bank maar dit is een “game changer” In en in triest.
Goedemorgen, Bedankt voor jouw review. We kunnen hierin duidelijk verbeteren, excuus dat jouw aanvraag op deze manier verlopen is. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Na een telefoon gesprek was alle documenten per email verstuurd. aanvrager moet wel een printer met scan hebben om documenten te onderteken en deze uploaden.
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Mooie dag gewenst. Sangeeta ABN AMRO Webcare
Op het eerste gezicht lijkt het heel erg snel te kunnen gaan, maar als je samen een lening aan wilt vragen waarbij je partner niet bij deze bank zit is dit een hele kriem. Doordat niet duidelijk was dat we allebei moesten legitimeren (ook al zit ik wel bij ABN) via AMP en ik 4 dagen in de week werk, duurde het wel 4 weken voordat de lening rond was. Medewerkers via de klantenservice waren of onredelijk of wisten het niet en iedereen kwam weer met een ander verhaal (4 telefoontjes gepleegd). Een gedoe dus. En het tekenproces is ook gedateerd. Waarom geen digitale handtekening? De papieren moesten geprint en getekend worden, vervolgens ingescand. Niet duurzaam voor een duurzame bank. Ben wel blij met mijn lening, maar ben ook blij dat dit maar eenmaal hoeft. Hopelijk...
Goedemorgen Mariëlle, Dank voor het delen van je ervaring bij de aanvraag van de lening. Ik schrik er wel een beetje van dat je voor een simpele vraag zo vaak contact met ons hebt moeten opnemen. Dat moeten we beter doen. Oprechte excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Blijft bijzonder dat je als abn amro klant je eigen afschriften moet uploaden. Daarnaast kun je in het reken model waarin je kan kijken hoeveel je kan lenen aangeven dat je 1 jaar looptijd wil wat resulteert in een lagere rente. In de daadwerkelijke aanvraag moet ik minimaal 3 a 4 jaar looptijd kiezen en een hogere rente. Heel bijzonder.
Goedemorgen Ed, Fijn dat je de moeite neemt om ons van deze feedback te voorzien. Daar kunnen wij alleen maar van leren. Ten aanzien van je opmerking over de looptijd en rente. Wanneer je aanvraag doet voor een lening, dan berekenen wij in welke mate je het gevraagde bedrag kunt lenen. Die berekening is gebaseerd op je inkomen en je lasten. Maar ook wordt er een zogenaamde leennorm gehanteerd (minimumbedrag dat een huishouden moet overhouden voor het levensonderhoud). De combinatie van deze factoren geeft ons bedrag dat je maandelijks kunt missen aan aflossing en rente. Hierdoor kan zowel de looptijd als de rente van de lening anders zijn als de aanvraag daadwerkelijk doet. Uiteraard is het vroegtijdig aflossen van de lening ook mogelijk. Heb je hier nog meer vragen over, bel ons dan gerust via 0800 - 024 07 11 (gratis). Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Zeer goed geholpen en zeker zeer vlot geregeld.
Goedemorgen Folkert, Mooi om te lezen dat de aanvraag zo soepel is verlopen. Dank voor het delen van je ervaring en een mooie dag nog. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Goede contacten gaat
Hallo Merouani, Bedankt voor je review en fijn om te horen. Ik wens je een prettige avond. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Doen!
Hallo Daisy, Dankjewel voor je review! Fijn om te horen dat de ondersteuning en hulp vlot was! Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Jammer dat rente hoog is
Hoi Rudi, Bedankt voor je terugkoppeling. Ik lees dat je vindt dat de rente hoog is . Dit is afhankelijk van verschillende factoren. Fijn dat je desondanks wel tevreden bent en het snel geregeld is. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Fijn om via de app dit te kunnen regelen. Sommige informatievragen zijn wat lastig. Maar daar zijn we goed uitgekomen. Wat wel een klein beetje tegenviel was dat als je alles hebt afgerond, je de melding krijgt dat je binnen een werkdag hoort over de status. Ik heb na 3 werkdagen gebeld en kreeg te horen dat er een achterstand was onstaan door de feestdagen...dat begrijp ik...maar haal dan ook deze tekst weg. Ik had het idee dat de medewerkers mijn vraag vervelend vonden en werd bijna afgeblaft. Ik moest maar begrip en geduld hebben. Ik heb aangegeven dat ik dat al had gedaan. Wederom kreeg ik te horen dat ze mij niet konden helpen en mij ook niet konden doorverbinden naar de betreffende afdeling. Maar goed...eind goed al goed. Dank jullie wel
Goedemiddag Birgit, Dank voor het delen van jouw constructieve feedback. Ik zet het intern door. Het is zeker prettig om bij de geautomatiseerde terugkoppeling een transparante en geactualiseerde verwerkingstijd te krijgen. Verder is het niet de bedoeling dat je het idee hebt gekregen dat je werd afgeblaft over de telefoon. Je mag professionaliteit en netheid vanuit ons verwachten. Excuses daarvoor. Tot slot is het wel prettig om te lezen dat het inmiddels gelukt is. Nogmaals dank voor het delen van jouw ervaring met ons. Met vriendelijke groet, Robbie ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.