Filters

8

Snel en duidelijk.

Aanvraag en afhandeling was duidelijk en snel. Binnen een paar dagen had ik het geld op mijn rekening staan. Dat was echter wel een verrassing. Ik was in de veronderstelling dat ik alleen had aangevraagd of ik wel of geen goedkeuring zou krijgen. En daarna pas de keuze kreeg om de lening ook definitief te maken. Na goedkeuring van de aanvraag bleek het echter al gelijk afgehandeld te zijn en werd het geld op mijn rekening gestort. Persoonlijk kwam mij dat wel heel goed uit, maar wellicht dit wat duidelijker vermelden. Of mensen de keuze geven of ze alleen goedkeuring willen checken of ook gelijk de lening willen afsluiten. Of zoiets…. Grt Erik

  • Aanbevelen? Ja
6

Was niet makkelijk

On de juiste documenten aan te leveren was niet heel eenvoudig Omdat jullie de verkeerde info geven Je geeft aan joeg jpg pdf enzo enzo En vervolgens kan het alleen in pdf Toen eenmaal alles was ingevuld Werd het snel afgewikkeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel makkelijk, en duidelijk

De aanvraag is heel makkelijk gegaan. Alles vanuit de app en een telefoontje waarin je zeer vriendelijk te woord gestaan word. Alles word ook heel duidelijk uitgelegd. En alle vragen die je nog zou hebben worden ook beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring, geduldige medewerkers, altijd klaar om te helpen.

Grote complimenten voor de medewerkers die mij bijstonden met het aanvragen van een lening. Ik had moeite met alle stukken op de juiste wijze te uploaden en ik kreeg telkens weer uitleg hoe het moest. Ik was echt heel blij met de hulp van de medewerkers op de betreffende afdeling. Een 10! Voor de service. Wat een dienstverlening! ABNAMRO ga zo door!!!! Fijne Bank

  • Aanbevelen? Ja
10

degelijk onderzoek voordat je leent

Mijn ervaring is zeer positief omdat er goed wordt gecheckt en met je wordt meegedacht. tevens is het persoonlijke gesprek per telefoon ook prettige met een paar tips. je neemt een weloverwogen beslissing .

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snel en fijn geholpen!

Ik had een voor mij ingewikkelde vraag over oa het met spoed oversluiten van een lening en ophogen voor een extra uitgave voor het huis. Ik vond het lastig en bij de vorige kredietverstrekker werd helemaal niet meegedacht over hoe dit zou kunnen slagen, terwijl mijn vraag echt urgent was. De adviseur van mijn eigen ABNAMRO, waar ik al ongeveer mijn hele leven mijn bankzaken heb, maakte het heel overzichtelijk voor mij en heeft zelfs binnen 2 dagen alles geregeld. Ik ben hier ontzettend mee geholpen. Voor mij het bewijs dat ik altijd eerst mijn eigen bank moet benaderen voor dit soort vragen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed en positief

Ik heb een goeie ervaring gehad tijdens het aanvragen van de persoonlijke lening . Het aanleveren van de documenten ging wat traag omdat ik verkeerde had gestuurd maar ik werd er goed in begeleid

  • Aanbevelen? Ja
8

Efficiënte handelswijze via app

Veel moeite moeten doen voor het verzamelen en uploaden van de stukken. Bij vragen werd ik goed geholpen door personeel van de afdeling.

  • Aanbevelen? Ja
10

snel, eenvoudig, en vanuit mijn luie stoel

Van aanvraag tot afhandeling alles lekker.en eenvoudig verlopen. Alleen de status mag wat duidelijker.

  • Aanbevelen? Ja
8

Duurde toch langer dan ik dacht

Maar uiteindelijk netjes afgewikkeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Gevraagd alles ingeleverd en stond het erop.!

  • Aanbevelen? Ja
8

Online gaat wat lastig

Aanvraag van de lening ging makkelijk. Het organiseren van de benodigde documenten had iets meer moeite nodig. Niet iedereen spreekt Banktaal. En één document verkeerd is wéér een dag uitstel. Dus heel goed lezen wat ze willen hebben aan documentatie. Dan is een lening regelen in het kantoor zelf, een stuk makkelijker. Dit gezegd: ineens was het geregeld. Toch fijn

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed geholpen en snel geregeld

Snel en simpel geregeld goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden

Alles naar genoegen afgehandeld en super snel

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Positief

Heel goed en dat had ik wel een beetje verwacht. Ik ben al jaren bij ABN AMRO en daar komen jaren bij.

  • Aanbevelen? Ja
8

Het is gelukt

Dankjewel met uw hulp van de service center is het mij gelukt online iets aan te vragen Alleen was het mij niet gelukt

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle beoordeling en betaling.

Was een snelle beoordsling en betaling.

  • Aanbevelen? Ja
7

Het is allemaal zelg goed te doen maar het kost wel veel van je eigen tijd.

Ik kreeg de lening geregeld maar ben er zelf wel even mee bezig geweest om alles goed aanbte leveren. Met wat persoonlijke hulp zou klantvriendelijker zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

enorm goed geholpen, goed contact, heldere informatie

ABNAMRO bank denkt mee met de klant, vriendelijk te woord gestaan, zijn enorm klant gericht, verschaffen heldere en duidelijke informatie, wat mij betreft de nummer 1 bank van nederland!

  • Aanbevelen? Ja
7

Snel en efficiënt. Communicatie kan beter.

Het aanvragen van de lening was niet moeilijk. Echter, zijn er wat punten op communicatief vlak die verbeterd kunnen worden. Zo zou het prettig zijn een online portal in te kunnen, waarin precies, zichtbaar is bij welke stap je je bevindt, in het proces. We hebben hiervoor meerdere keren de klantenservice gebeld, zodat we wel wisten waar we aan toe waren. Het was voor ons tevens niet duidelijk dat de stukken goedgekeurd waren. Vanuit de klantenservice bleek dat dit zo was, als ABN de opdracht aan de AMP groep heeft gegeven. Dit mag duidelijker naar de klant. De mails die aangeven welke stukken aangeleverd moeten worden, lijken duidelijk. Totdat er, na het aanleveren, ineens een mail volgt waarin nieuwe punten genoemd staan waaraan de stukken moeten voldoen. Dit zorgt voor extra werk en dus tijd. De mails met de eisen omtrent de stukken mogen duidelijker.

  • Aanbevelen? Ja
9

Helemaal top

Was makkelijk om online af te sluiten. Tijdens aanvraag iets verkeerd ingevuld. Samen met helpdesk perfect opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
7

Now

Omdat het de eerste keer was dat ik het vroeg, ging het uploaden moeizaam omdat het op een gegeven moment niet meer werkte aan mijn kant. Maar toen dat eenmaal was opgelost, ging alles sneller. Dat waardeer ik en ik zal je niet teleurstellen.

  • Aanbevelen? Ja
5

Zeer langdradig proces

Het heeft heel wat mails gekost voor het aanleveren van documenten Veder zie ik tot op heden mijn lening niet terug in mijn ABN app of online.

  • Aanbevelen? Ja
8

Omslachtig.

Ik had de check gemaakt en kon volgens de korte check in aanmerking komen voor een lening.Daarma kreeg ik een mail voor de juiste gegevens.Daarna ging het toch een klein beetje mis.De officiele informatie was te summier.Achteraf mocht geen scteenshots en moest alles in pdf.Later werd er nog een keer of 4 a 5 om andere informatie gevraagd waardoor de aanvraag bijna 2 weken duurdeHier is wel wat winst te behalen.Toen alles correct binnen was stond het geld al op de rekening voordat ik een goedkeuringsmail kreeg. .

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Gustav Mahlerlaan 10

1082 PP Amsterdam

0800 0240711

Over ABN AMRO Lenen

Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.