Aanvraag en afhandeling was duidelijk en snel. Binnen een paar dagen had ik het geld op mijn rekening staan. Dat was echter wel een verrassing. Ik was in de veronderstelling dat ik alleen had aangevraagd of ik wel of geen goedkeuring zou krijgen. En daarna pas de keuze kreeg om de lening ook definitief te maken. Na goedkeuring van de aanvraag bleek het echter al gelijk afgehandeld te zijn en werd het geld op mijn rekening gestort. Persoonlijk kwam mij dat wel heel goed uit, maar wellicht dit wat duidelijker vermelden. Of mensen de keuze geven of ze alleen goedkeuring willen checken of ook gelijk de lening willen afsluiten. Of zoiets…. Grt Erik
Goedemiddag Erik, Bedankt voor je review en het delen van je ervaring! Wat fijn dat je de aanvraag als snel en duidelijk hebt ervaren, en dat het geld snel op je rekening stond toen je het nodig had. Je opmerking over de verrassing rondom de automatische afhandeling is heel waardevol. We nemen je ervaring zeker mee om dit nog duidelijker te maken in de communicatie. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
On de juiste documenten aan te leveren was niet heel eenvoudig Omdat jullie de verkeerde info geven Je geeft aan joeg jpg pdf enzo enzo En vervolgens kan het alleen in pdf Toen eenmaal alles was ingevuld Werd het snel afgewikkeld
Goedemiddag Corne, Bedankt voor je feedback en het delen van je ervaring. Onhandig dat het proces rondom het aanleveren van de juiste documenten niet soepel is verlopen en dat er onduidelijkheid was over de bestandsformaten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Goed om te lezen dat de afwikkeling snel verliep. We nemen je feedback graag mee om ons proces en de communicatie hierover te verbeteren. Nogmaals bedankt voor het melden en excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
De aanvraag is heel makkelijk gegaan. Alles vanuit de app en een telefoontje waarin je zeer vriendelijk te woord gestaan word. Alles word ook heel duidelijk uitgelegd. En alle vragen die je nog zou hebben worden ook beantwoord.
Goedemorgen Petra, Bedankt voor je mooie review en wat fijn dat je de aanvraag als makkelijk en duidelijk hebt ervaren. We streven ernaar om het proces zo soepel en helder mogelijk te maken. Natuurlijk ook erg mooi om te lezen dat je vriendelijk te woord bent gestaan en dat al je vragen netjes beantwoord zijn. Bedankt voor het delen van je ervaring! 😊 Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Grote complimenten voor de medewerkers die mij bijstonden met het aanvragen van een lening. Ik had moeite met alle stukken op de juiste wijze te uploaden en ik kreeg telkens weer uitleg hoe het moest. Ik was echt heel blij met de hulp van de medewerkers op de betreffende afdeling. Een 10! Voor de service. Wat een dienstverlening! ABNAMRO ga zo door!!!! Fijne Bank
Hoi Cynthia, Ik kan me voorstellen dat als je wat moeite hebt met het uploaden van de documenten, het wel zo fijn is dat je hier hulp bij krijgt. Gelukkig heb je hierbij de hulp gekregen die je nodig had! En natuurlijk bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Mijn ervaring is zeer positief omdat er goed wordt gecheckt en met je wordt meegedacht. tevens is het persoonlijke gesprek per telefoon ook prettige met een paar tips. je neemt een weloverwogen beslissing .
Goedemiddag Gerrit, Dank je wel voor het delen van jouw positieve ervaring! Fijn dat je zo tevreden ben. Mocht je in de toekomst hulp nodig hebben dan helpen we je graag vooruit. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Ik had een voor mij ingewikkelde vraag over oa het met spoed oversluiten van een lening en ophogen voor een extra uitgave voor het huis. Ik vond het lastig en bij de vorige kredietverstrekker werd helemaal niet meegedacht over hoe dit zou kunnen slagen, terwijl mijn vraag echt urgent was. De adviseur van mijn eigen ABNAMRO, waar ik al ongeveer mijn hele leven mijn bankzaken heb, maakte het heel overzichtelijk voor mij en heeft zelfs binnen 2 dagen alles geregeld. Ik ben hier ontzettend mee geholpen. Voor mij het bewijs dat ik altijd eerst mijn eigen bank moet benaderen voor dit soort vragen!
Hi Esther, Bedankt dat je ons meeneemt in je ervaring! Wat ontzettend fijn dat het zo is verlopen en we je snel hebben kunnen helpen! :) Mocht je in de toekomst weer hulp nodig hebben dan staan we uiterard weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Ik heb een goeie ervaring gehad tijdens het aanvragen van de persoonlijke lening . Het aanleveren van de documenten ging wat traag omdat ik verkeerde had gestuurd maar ik werd er goed in begeleid
Hoi Cheryl, Bedankt voor je positieve review! Wat super om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad tijdens het aanvragen van je persoonlijke lening. Het kan soms even zoeken zijn naar de juiste documenten, maar ik ben blij te zien dat we je hierbij goed hebben kunnen begeleiden. Als je in de toekomst nog vragen hebt, helpen we je natuurlijk graag verder! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Veel moeite moeten doen voor het verzamelen en uploaden van de stukken. Bij vragen werd ik goed geholpen door personeel van de afdeling.
Goedemorgen Jeroen, Wat fijn dat het ondanks de moeite is gelukt. Goed om te zien dat je bij vragen geholpen bent. Bedankt voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Van aanvraag tot afhandeling alles lekker.en eenvoudig verlopen. Alleen de status mag wat duidelijker.
Hoi Eric, Bedankt voor je terugkoppeling en het verbeterpunt. Ik zie dat je aangeeft dat de communicatie omtrent de stautus kan verbeteren. Dit signaal nemen we zeker mee. Fijn dat je het proces wel als eenvoudig hebt ervaren! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Maar uiteindelijk netjes afgewikkeld
Hi Peter, Bedankt voor het delen van je ervaring. Jammer dat het langer duurde dan je had verwacht . Desondanks goed om te lezen dat het netjes is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Gevraagd alles ingeleverd en stond het erop.!
Hoi Arthur, Super dat het zo soepel is verlopen! Bedankt voor het delen van je ervaring. :) Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Aanvraag van de lening ging makkelijk. Het organiseren van de benodigde documenten had iets meer moeite nodig. Niet iedereen spreekt Banktaal. En één document verkeerd is wéér een dag uitstel. Dus heel goed lezen wat ze willen hebben aan documentatie. Dan is een lening regelen in het kantoor zelf, een stuk makkelijker. Dit gezegd: ineens was het geregeld. Toch fijn
Hoi Karlijn, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze terugkoppeling. We zijn erg blij met je signaal. Dit geeft ons de kans te verbeteren. We willen het proces graag makkelijk maken voor al onze kanten. Daarbij is het erg belangrijk dat de communicatie duidelijk is. We nemen je verbeterpunt zeker mee.Desondanks ben ik blij te lezen dat het aanvragen makkelijk ging en het goed geregeld was. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Snel en simpel geregeld goede service.
Dag Mar, Dat zien we graag. Goed om te vernemen dat het snel en simel geregeld was. Bedankt voor je feedback! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Alles naar genoegen afgehandeld en super snel
Hi Nazim, Kort en krachtig. Fijn dat het zo goed en snel is verlopen! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Goed geholpen
Goedemorgen Angela, Bedankt voor je review. Fijn dat je goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Heel goed en dat had ik wel een beetje verwacht. Ik ben al jaren bij ABN AMRO en daar komen jaren bij.
Goedemorgen Cees, Bedankt voor je review. Fijn dat het gelukt is en dat je al jaren klant bij ons bent. :) Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Dankjewel met uw hulp van de service center is het mij gelukt online iets aan te vragen Alleen was het mij niet gelukt
Goedemorgen Rita, Bedankt voor je review. Fijn dat het gelukt is met een beetje hulp van onze servicedesk. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Was een snelle beoordsling en betaling.
Goedemorgen Janine, Bedankt voor je review. Fijn dat alles snel geregeld is. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Ik kreeg de lening geregeld maar ben er zelf wel even mee bezig geweest om alles goed aanbte leveren. Met wat persoonlijke hulp zou klantvriendelijker zijn.
Goedemorgen Marion, Bedankt voor je review en feedback. Fijn dat het gelukt is. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
ABNAMRO bank denkt mee met de klant, vriendelijk te woord gestaan, zijn enorm klant gericht, verschaffen heldere en duidelijke informatie, wat mij betreft de nummer 1 bank van nederland!
Goedemorgen, Bedankt voor je review en complimenten! Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Het aanvragen van de lening was niet moeilijk. Echter, zijn er wat punten op communicatief vlak die verbeterd kunnen worden. Zo zou het prettig zijn een online portal in te kunnen, waarin precies, zichtbaar is bij welke stap je je bevindt, in het proces. We hebben hiervoor meerdere keren de klantenservice gebeld, zodat we wel wisten waar we aan toe waren. Het was voor ons tevens niet duidelijk dat de stukken goedgekeurd waren. Vanuit de klantenservice bleek dat dit zo was, als ABN de opdracht aan de AMP groep heeft gegeven. Dit mag duidelijker naar de klant. De mails die aangeven welke stukken aangeleverd moeten worden, lijken duidelijk. Totdat er, na het aanleveren, ineens een mail volgt waarin nieuwe punten genoemd staan waaraan de stukken moeten voldoen. Dit zorgt voor extra werk en dus tijd. De mails met de eisen omtrent de stukken mogen duidelijker.
Goedemorgen Tom, Bedankt voor je review en duidelijke feedback. Fijn dat de aanvraag makkelijk verlopen is. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Was makkelijk om online af te sluiten. Tijdens aanvraag iets verkeerd ingevuld. Samen met helpdesk perfect opgelost.
Goedemorgen Tom, Bedankt voor je review. Fijn dat de aanvraag makkelijk verlopen is en dat de helpdesk jou perfect heeft kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Omdat het de eerste keer was dat ik het vroeg, ging het uploaden moeizaam omdat het op een gegeven moment niet meer werkte aan mijn kant. Maar toen dat eenmaal was opgelost, ging alles sneller. Dat waardeer ik en ik zal je niet teleurstellen.
Goedemorgen Kings, Bedankt voor je review. Jammer dat de aanvraag op het begin moeizaam verliep. Fijn om te lezen dat het uiteindelijk wel gelukt is! Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Het heeft heel wat mails gekost voor het aanleveren van documenten Veder zie ik tot op heden mijn lening niet terug in mijn ABN app of online.
Goedemorgen Nico, Jammer om te vernemen dat de aanvraag nog niet naar tevredenheid is afgerond en inzichtelijk is. Neem hiervoor even contact op met onze afdeling lenen via: 0800 - 024 07 11 (gratis). We helpen je hier graag mee vooruit. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Ik had de check gemaakt en kon volgens de korte check in aanmerking komen voor een lening.Daarma kreeg ik een mail voor de juiste gegevens.Daarna ging het toch een klein beetje mis.De officiele informatie was te summier.Achteraf mocht geen scteenshots en moest alles in pdf.Later werd er nog een keer of 4 a 5 om andere informatie gevraagd waardoor de aanvraag bijna 2 weken duurdeHier is wel wat winst te behalen.Toen alles correct binnen was stond het geld al op de rekening voordat ik een goedkeuringsmail kreeg. .
Beste Ben, Bedankt voor jouw review en feedback. Fijn dat het ondanks de vertraging alles alsnog geregeld is. Bas ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.