Filters

10

Uitstekend

Zowel de snelheid alsmede de service aan de telefoon (informatief gecontacteerd) was heel prettig. Website en de daarop te volgen procedure werken goed, beoordeling was snel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt top hoe het bij jullie is gegaan snel en netjes

Echt top

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geregeld.

De lening was van aanvraag tot uit betaling binnen 48 uur geregeld

  • Aanbevelen? Ja
7

vriendelijke service maar administratief werkte het niet goed

Vlot en vriendelijk contact met ABN AMRO medewerkers. Vlotte afhandeling lening. Echter het lukte niet via de laptop de documenten te uploaden, ook via een desktop lukte het niet. Uiteindelijk heb ik alles via mijn telefoon moeten uploaden wat echt niet zo handig is.

  • Aanbevelen? Ja
8

Makkelijk en snel geregeld

De persoonlijke lening is makkelijk online aan te vragen De procedure om je documenten aan te leveren duidelijk en goed Voor vragen kun je snel en makkelijk terecht, vragen worden goed en duidelijk beantwoord

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles was binnen 48 uur rond

Aanvraag verliep soepel, zonder gedoe en de te beoordelen stukken werden adequaat en snel nagekeken. Digitaal ondertekenen en ‘t geld stond toen razendsnel op de rekening. Wat mij betreft operational excellence en customer intimacy in 1 ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en eenvoudig

Ik heb het hele proces zeer snel kunnen doorlopen, alles was erg duidelijk en het aanleveren van de documenten was eenvoudig. Na het aanleveren had ik al snel goedkeuring en direct was het bedrag op mijn rekening bijgeschreven.

  • Aanbevelen? Ja
10

In tweede instantie meteen gelukt

Mijn eerste aanvraag had ik een fout gemaakt wat eenmaal aangevraagd niet meer kon worden gewijzigd (getrouwd op huwlijkse voorwaarden ipv in gemeenschap van goederen). Hierdoor moest de aanvraag helemaal opnieuw gedaan worden. Verder was het vooral heel gemakkelijk om aan te vragen en was de lening in no-time geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Ik had niet niet verwacht dat ik kan lenen Ging snel, was echt verrast dat het zo snel ging. is voor me verhuizing, ik ben echt blij me ABNAmro

  • Aanbevelen? Ja
7

oke, maar op sommige punten onduidelijk

in de digitale aanvraag is het belangrijk om een aantal dingen extra toe te voegen zoals: of je de aanvraag alleen doet of samen met je partner. Daarnaast was er ook een vraag over een bankafschrift waar te zien was van de afschrijving van de Hypotheek, maar niet van de hele maand, want dit is een vraag op een vraag en niet duidelijk. er was ook een vraag over :of je was gescheiden en of je het echtscheidingsconvenant wil sturen, gelukkig had ik deze nog, maar is wel van meer dan 20 jaar geleden, ik kan me voorstellen dat niet iedereen dit heeft en ben van mening dat niet niet relevant is voor de aanvraag, hier kan je een beperking voor opstellen en vragen of je binnen een aantal jaren geleden bent gescheiden, bijv. 5 jaar

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed

Snel en professioneel

  • Aanbevelen? Ja
6

De aanvraag ging heel makkelijk en verliep soepel

Ik ben super blij met de lening heb een hele mooie auto kunnen kopen. Ik vind de rente van de lening wel veel te hoog. Helemaal vergeleken met andere financieringsbedrijven. Ik heb toch voor ABN gekozen omdat ik al sinds jongs af aan hier een rekening heb het gaf me toch meer een vertrouwd gevoel dat een onbekende bank of financieringsbedrijf. Ik zou het niet aanbevelen omdat de rente echt te hoog is.

  • Aanbevelen? Nee
1

Ronduit slecht

Situatie heeft 3 weken geduurd. Emails met taalfouten en emails wat reeds besproken was Identificatie omwille van verhuizing drama Echtgenote 2 uur aan de telefoon en ikzelf na drie dagen van identificatie storingen eindelijk raak Klanten onderzoek life met medewerkers gedaan en volgende dag dringend verzoek tot klanten onderzoek. Werkelijk alles was een drama. Nooit meer.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend klantenservice

Uitstekend klantenservice

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en goed geregeld

Ging snel en goed

  • Aanbevelen? Ja
7

Aanvraag goed opgepakt.

In eerste instantie was de aanvraag afgekeurd. Daarna alsnog netjes gecorrigeerd en goed afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
8

Digitaal ging lekker vlug!

Aanvragen ging lekker vlug, alleen iets betere beschrijving benodigd voor het aanleveren van documenten en vooral waarom.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en snelle terugkoppeling

Doordat een tussenpersoon contact met mij heeft opgenomen is alles snel en naar wens afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Aanvraag was makkelijk en goed geregeld.

Je komt ooit eens je droom auto of motorfiets tegen en soms moet je gewoon eens een droom laten uitkomen. Dat is mij gelukt en ben erg blij. De lening was snel geregeld. En alles was prima voor elkaar. De rente is prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld

Juist en verantwoord advies.

  • Aanbevelen? Ja
1

Enorm inefficient proces en rampzalige manier van communiceren

Al jaren ben ik klant bij de ABNAMRO en ik heb zelden zo'n enorm frustrerend proces meegemaakt als het aanvragen van een persoonlijke lening een paar weken geleden. Je hebt werkelijk geen idee wie jouw aanvraag in behandeling heeft en er is geen enkele afstemming. Vragen kun je alleen stellen aan de customer service desk, maar zij zijn alleen maar een soort gate keeper die feitelijk geen enkele inzage hebben in je dossier en ook niets mogen of kunnen. De afdeling die gaat over de lening, is alleen tussen 14 en 17 bereikbaar voor de CSdesk en dan nog krijg je geen helder antwoord. Of als je een paar dagen achter elkaar belt met vragen om zaken op te helderen, wordt er gezegd dat er niet meer gebeld mag worden over 'deze mevrouw'. En dat nav een aantal volledig onduidelijke emails die ze zelfs stuurden met fouten erin. Het duurt en het duurt en wat ze dan nog wel nodig hebben om je aanvraag af te kunnen handelen wordt via een automatische email naar je gestuurd. Geen context, geen communicatie over waar je staat in het proces. Mijn aanvraag heeft 11 werkdagen in beslag genomen - ipv 3, omdat de afdeling eerst een fout maakte bij wat ze vroegen aan meer informatie - via de standaardmails, en weigerden om te bellen om kort af te stemmen. Ik kreeg meermalen te horen dat de afdeling niet bereikbaar is voor klanten, want ze hebben het zo druk. Ik ben er van overtuigd dat als ze juist wel direct contact zouden hebben met klanten, het een heel stuk sneller en efficiënter zou verlopen. Het is dat ik al zo ver was in de aanvraag, anders had ik de stekker eruit getrokken. Ik vind het ronduit schandalig de manier waarop dit is gegaan en hoe lang het heeft geduurd. Zelfs de Customer Service mensen vonden het idioot dat het allemaal zo ging. Je krijgt halve excuses, maar geen duidelijkheid. Wat een slechte service en communicatie. Onfatsoenlijk, klantonvriendelijk en volledig onduidelijk.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede communicatie met vriendelijk personeel

Goed ingelicht betreft de lening en voorwaarden. Snelle reactie bij vragen. Ik wilde een auto kopen en de rentepercentage lag lager dan een private lease als dat de voorwaarden aantrekkelijker waren om bij ABN AMRO af te sluiten

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, goed en makkelijk

De lening was snel geregeld via online bankieren. Alles simpel kunnen toevoegen en kunnen sturen. Bij telefonisch contact werd mij medegedeeld dat het erg druk was en er een kleine achterstand in de verwerking was. 1,5 dag later stond het al op mijn rekening, keurig. Enige aanmerking zou zijn dat ik het prettig had gevonden als ik voorafgaande aan de storting op mijn rekening een bericht had gehad. Nu keek ik op mijn rekening en stond daar plots het leningsbedrag al op mijn rekening. (had net de afspraak voor ophalen van de auto afgezegd, meteen teruggebeld dat ik eraan kwam) Het bericht van goedkeuring kreeg ik de volgende ochtend.

  • Aanbevelen? Ja
9

vrij snel gegaan

Ik ben blij dat ik de lening gekregen hebt, heeft wel een paar dagen nodig gehad, maar is gelukt, bedankt ervoor.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super geholpen

Mijn ervaring is een vlot en deskundig team die alles nauwkeurig in de gaten houden. We zijn fijn geholpen en binnen een week was alles geregeld.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Gustav Mahlerlaan 10

1082 PP Amsterdam

0800 0240711

Over ABN AMRO Lenen

Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.