Goed
Hi Alhassane, Dankjewel voor je mooie review! Roeland ABN AMRO Webcare
Ik heb de aanvraag gedaan en kon daarbij gelijk mijn documenten uploaden. De volgende dag was de beoordeling binnen en het geld al op de rekening!
Beste René, Zo horen we dat graag! Snel en correct geregeld. Hartelijk dank voor het achterlaten van je review. Roeland ABN AMRO Webcare
Om een PL aan te vragen is het programma voor mijn logisch. Ik heb niets met computers. Mijn vakgebied is werktuigkundige installaties. Dit heeft een andere logica en opbouw als een softwareprogramma. De denkwijze is anders waardoor mijn geduld na een paar uur ruziën met het programma ver beneden nul was en mijn kookpunt was bereikt. De medewerker had wel heel veel geduld met mij. Zeker bij het haperen van de verbinding om met mij mee te kijken op het scherm. Echt een top medewerker.
Goedemiddag Gert, Wat fijn dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen! Het is logisch dat een softwareprogramma anders werkt dan wat je vanuit jouw expertise gewend bent. Dat kan inderdaad frustrerend zijn. We zijn blij te horen dat onze collega je met veel geduld heeft geholpen. We geven het mooie compliment zeker door. Mocht je nog ergens tegenaan lopen, dan horen we dat graag! Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Het ging allemaal prima, totdat ik een afschrift toe moest voegen. Helaas was niet duidelijk welke jullie moesten hebben. Gelukkig hielp hierbij de service desk mij prima en was het binnen no-time geregeld.
Goedemorgen Marco, Bedankt voor je review en dat je dit met ons deelt! Fijn om te lezen dat de service desk je goed heeft kunnen helpen. Iman
Na mijn aanvraag kwamen er veel vragen maar werd netjes gebeld en geholpen met de dingen die ze wilde weten , alles netjes aangeleverd en toen was het snel voor elkaar Dus 10/10
Hoi Renato, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent en dat alles snel geregeld was. Een 10/10, daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Goed geholpen en snel.
Hallo Jason, Bedankt voor het delen van deze mooie review! Top dat je zo goed en snel bent geholpen! Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Goed geholpen en klantvriendelijk
Hoi Peter, Fijn om te lezen dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad en je goed + klantvriendelijk bent geholpen. Mocht er in de toekomst eens iets zijn, laat het gerust weten. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Goede ervaring, info te downloaden etc duidelijk alleen bij leg tonen werd deze afgekeurd en toen ik een nieuwe scan had toegestuurd hoorde ik even niets meer. Daarna was t geregeld want zag de verrekening in beeld komen. Wellicht even een berichtje was handiger geweest dat t in orde was.
Hi Monique, Bedankt voor je review en het delen van je ervaring! Fijn om te horen dat je over het algemeen tevreden bent en dat alles uiteindelijk goed is geregeld. Ik begrijp dat het fijn was geweest om tussentijds een berichtje te ontvangen dat alles in orde is, Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
E.e.a. was heerlijk simpel online te regelen, gesprek met beoordelaar was ook prettig en binnen 3 dagen stond het geld op mijn rekening
Hi Willie, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te lezen dat alles snel en eenvoudig geregeld kon worden en dat je ook tevreden was met ons gesprek. Met vriendelijke groet, Iman ABN AMRO Webcare
Er werd gevraagd naar Pensioenbewijs. Terug te vinden in Mijnpensioenoverzicht zoals gezegd. Geen knopje. Navraag bij een aantal van mijn Pensioenen snapte ze niet wat ik bedoelde. Veel tijd. Uiteindelijk snapte Abnamropensioenfonds het wel. Ze bedoelen een UPO. Eindelijk geregeld toen.
Hi Hans, Bedankt voor je review! Jammer dat het je veel tijd kostte, maar fijn om te vernemen dat wij je wisten te vertellen dat het om een UPO ging. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
De mensen waren heel goed, het systeem absoluut niet. Ik moest verantwoorden waarom ik alleenstaand had ingevuld: mijn man is pas overleden. Ik moest onder het kopje "echtscheidingsgegevens" de akte van overlijden uploaden. Dit was voor mij heel pijnlijk. Ik kreeg van de bank een bos bloemen, dus ik vermoed dat ze zelf ook begrijpen dat dit niet erg empathish en klant vriendelijk is. Dat heb ik wel gewaardeerd, hoop dat er iets in het systeem veranderd is voor volgende mensen die hiermee te maken krijgen.
Hi Aletta, Gecondoleerd met je verlies. Heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Het is natuurlijk ontzettend pijnlijk om kort na een overlijden met zoiets geconfronteerd te worden. Dat kan en moet beter. Ik ga dit intern nog even verder aankaarten. Dank dat je de moeite hebt genomen om dit bij ons kenbaar te maken. Dat waardeer ik. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Zeer goed
Hi Riens, Fijn te vernemen dat je zo tevreden bent en het snel was afgewikkeld. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Snel geregeld,goede uitleg en aardige medewerker.
Goedemiddag Tommy, Dank voor je review en fijn om te lezen dat de ervaring met ons zo positief is geweest. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare
Mijn aanvraag is binnen 3 werkdagen afgerond. Geld stond op de rekening na 3e dag van ingediende aanvraag. SUPER! Dit kon veel sneller als in de uitleg van ABN ook had gestaan hoe afschriften en loonstroken in hun app te uploaden. Dit ging bij mij 2 keren niet goed. Anders was de periode tussen aanvraag en geld op de rekening zeker 2 dagen. Tip voor documenten: bij uploaden van loonstroken en bankafschrift de bestanden slepen vanuit je bank app (willekeurig bank) en vanuit je werkgeversportaal (voor loonstrook) naar de abn app. Alleen op deze wijze komen de documenten als originele documenten aan bij ABNbank. En zeker dus NIET eerst opslaan op je computer en dan uploaden /slepen naar ABN app. Documenten zijn dan niet origineel en worden door ABN bank afgekeurd. Levert dan effe vertraging op. Na belletje met ABN toen pas helder hoe de documenten moesten worden aangeleverd!
Hoi Gloev, Wat fijn dat je de moeite hebt genomen om jouw ervaringen te delen en hierbij duidelijk omschrijft wat er beter zou kunnen. Dit is voor ons erg waardevol en nemen we dan ook graag mee. En natuurlijk vinden we het top om te horen dat alles los van het uploaden van de documenten alsnog met 3 werkdagen geregeld was. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
ik vond het moeilijk je moet zoveel aanleveren en iedere x was het niet goed. vond ook niet duidelijk wat ze precies wilden hebben
Hallo Jannie, Bedankt voor het delen van deze waardevolle feedback en goed dat je laat weten waar je tegenaan liep. Dit stelt ons in staat om verbeteringen aan te brengen. Mocht je nog ergens vragen over hebben, laat dit dan ook vooral weten. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Vaak meer papieren na sturen terwijldit sneller kan
Hallo Foppe, Bedankt voor het delen van deze review. Goed dat je laat weten wat er beter kan. We nemen deze feedback zeker mee. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Makkelijk en snel geregeld
Hallo Zafarani, Dat horen we natuurlijk graag. Fijn dat het allemaal zo makkelijk en snel is gegaan. En mocht er eens iets zijn, laat het vooral weten! Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Ik had niet de juiste formulieren ingezonden. Toen ik dat wel had gedaan stond ineens het geld op mijn rekening. Niet even een berichtje dat het is goedgekeurd, gelijk bam.
Goedemorgen Martijn, Bedankt voor je feedback! Wat fijn om te horen dat het geld inmiddels op je rekening staat. We begrijpen dat het onverwachte moment van ontvangst zonder een tussenbericht wat onduidelijk kan overkomen. Onze excuses als dat voor enige verwarring heeft gezorgd. We nemen je ervaring mee om onze communicatie in de toekomst nog beter en duidelijker te maken. Daphne ABN AMRO Webcare
Eenvoudig online aan te vragen. Gevraagde informatie logisch en vanaf begin duidelijk. Duidelijke en snelle online communicaties
Goedemorgen Cornelis, Wat fijn om te lezen dat alles online zo makkelijk te regelen was. Heel erg bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
De aanvraag en afhandeling is zeker niet in 2 dagen geregeld, ik begrijp er niets van dat er mensen zijn die aangegeven binnen 48 uur de lening rond te hebben en het geld gekregen. Het duurt 2 tot 3 weken. Wanneer je de aanvraag hebt gedaan wordt je niet op de hoogte gehouden en je kunt nergens de status zien. Als klant van ABN moet je toch het klantonderzoek doen en je legitimeren via het extern bureau. Kortom de communicatie en informatie is zeker voor verbetering vatbaar. Wanneer de hele procedure wordt verbeterd kan ik het aanbevelen anders niet.
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je feedback over de communicatie. We nemen dit zeker mee en ik geef deze door aan onze afdeling lenen. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Top
Goedemiddag Prakash, Dank voor je positieve review! Super om te lezen dat je zo positief bent. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Heel klantvriendelijk ik zou mijn familie en vrienden adviseren om van jullie diensten gebruik te maken.
Goedemiddag Usha, Bedankt voor je positieve review! Super om te lezen dat je zo tevreden bent. We helpen je graag weer als je ons nodig hebt! Met vriendelijke groet, Iman ABN AMRO Webcare
Online aanvraag gedaan daarna alle documenten geladen en alles was geregeld.
Goedemiddag Vinod, Wat fijn om te lezen dat alles online zo makkelijk te regelen was. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Sehr goed
Hi Rainer, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Alles was heel duidelijk en heel snel
Goedemiddag Imran, Goed om te horen dat het allemaal duidelijk en snel is verlopen, dat lezen we graag. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.