Zowel de snelheid alsmede de service aan de telefoon (informatief gecontacteerd) was heel prettig. Website en de daarop te volgen procedure werken goed, beoordeling was snel.
Goedemorgen Ercan, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met de snelheid en service! We streven altijd ernaar om je vooruit te helpen. Als je nog vragen hebt, staan we voor je klaar. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
Echt top
Goedemorgen Robert, Wat goed om te lezen dat je ervaring met de aanvraag zo positief is. Dank je wel voor het delen! Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare
De lening was van aanvraag tot uit betaling binnen 48 uur geregeld
Hoi Aart, Wat fijn dat het zo snel geregeld was! Bedankt dat je dit laat weten. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Vlot en vriendelijk contact met ABN AMRO medewerkers. Vlotte afhandeling lening. Echter het lukte niet via de laptop de documenten te uploaden, ook via een desktop lukte het niet. Uiteindelijk heb ik alles via mijn telefoon moeten uploaden wat echt niet zo handig is.
Goedemiddag M.D, Bedankt voor jouw review en feedback. Fijn om te lezen dat het contact vlot en vriendelijke verlopen is. Jammer om te vernemen dat het uploaden niet soepel verliep via jouw laptop/pc. Bas ABN AMRO Webcare
De persoonlijke lening is makkelijk online aan te vragen De procedure om je documenten aan te leveren duidelijk en goed Voor vragen kun je snel en makkelijk terecht, vragen worden goed en duidelijk beantwoord
Beste Paul, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Erg fijn om te lezen dat de aanvraag makkelijk was en dat je ook snel antwoord kreeg op je vragen. Wij zijn je ook dankbaar voor het prachtige cijfer. Dit zijn reviews die we graag horen. Dank daarvoor. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Aanvraag verliep soepel, zonder gedoe en de te beoordelen stukken werden adequaat en snel nagekeken. Digitaal ondertekenen en ‘t geld stond toen razendsnel op de rekening. Wat mij betreft operational excellence en customer intimacy in 1 ervaring.
Goedemiddag Anton, Bedankt voor je lovende woorden en het mooie cijfer! Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de customer journey. Hier worden wij ook heel blij van! Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Ik heb het hele proces zeer snel kunnen doorlopen, alles was erg duidelijk en het aanleveren van de documenten was eenvoudig. Na het aanleveren had ik al snel goedkeuring en direct was het bedrag op mijn rekening bijgeschreven.
Goedemiddag Daan, Bedankt voor het delen van deze mooie review! Top om te lezen dat je zo tevreden bent en bedankt voor het mooie cijfer. HIer worden wij heel blij van! Mocht je in de toekomst vragen hebben, dan kun je ons altijd berichten via een van de social media kanalen. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Mijn eerste aanvraag had ik een fout gemaakt wat eenmaal aangevraagd niet meer kon worden gewijzigd (getrouwd op huwlijkse voorwaarden ipv in gemeenschap van goederen). Hierdoor moest de aanvraag helemaal opnieuw gedaan worden. Verder was het vooral heel gemakkelijk om aan te vragen en was de lening in no-time geregeld.
Goedemiddag René, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Het is inderdaad belangrijk dat wij de juiste gegevens hebben. Jammer dat het niet direct aangepast kon worden. Wel erg fijn dat het daarna is opgelost en dat uiteindelijk de lening snel was geregeld. Nogmaals dank voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Ik had niet niet verwacht dat ik kan lenen Ging snel, was echt verrast dat het zo snel ging. is voor me verhuizing, ik ben echt blij me ABNAmro
Goedemorgen Zenifa, Wat fijn dat je zo'n positieve ervaring hebt en deze met ons deelt! Soms is er meer mogelijk dan dat je zelf denkt! Dit zijn reviews die we graag horen. Dank daarvoor. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO webcare
in de digitale aanvraag is het belangrijk om een aantal dingen extra toe te voegen zoals: of je de aanvraag alleen doet of samen met je partner. Daarnaast was er ook een vraag over een bankafschrift waar te zien was van de afschrijving van de Hypotheek, maar niet van de hele maand, want dit is een vraag op een vraag en niet duidelijk. er was ook een vraag over :of je was gescheiden en of je het echtscheidingsconvenant wil sturen, gelukkig had ik deze nog, maar is wel van meer dan 20 jaar geleden, ik kan me voorstellen dat niet iedereen dit heeft en ben van mening dat niet niet relevant is voor de aanvraag, hier kan je een beperking voor opstellen en vragen of je binnen een aantal jaren geleden bent gescheiden, bijv. 5 jaar
Hoi Giovanni, Wat fijn dat je de moeite neemt om deze feedback met ons te delen. Logisch dat je graag ziet dat het gehele aanvraagproces duidelijk is. Fijn dat je ons laat weten op welke punten we verbeteringen kunnen doorvoeren. Jouw feedback hierover nemen we zeker mee. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Snel en professioneel
Hoi Marcel, Bedankt voor deze mooie review! Fijn dat je jouw ervaring met ons deelt. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Ik ben super blij met de lening heb een hele mooie auto kunnen kopen. Ik vind de rente van de lening wel veel te hoog. Helemaal vergeleken met andere financieringsbedrijven. Ik heb toch voor ABN gekozen omdat ik al sinds jongs af aan hier een rekening heb het gaf me toch meer een vertrouwd gevoel dat een onbekende bank of financieringsbedrijf. Ik zou het niet aanbevelen omdat de rente echt te hoog is.
Hoi Sandra, Dankjewel voor je feedback! Ik kan me voorstellen dat je graag had gezien dat de rente die wij bieden lager is. Fijn dat de aanvraag snel en soepel is verlopen en je nu lekker rond kan rijden in jouw nieuwe auto. Ik wens je veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Situatie heeft 3 weken geduurd. Emails met taalfouten en emails wat reeds besproken was Identificatie omwille van verhuizing drama Echtgenote 2 uur aan de telefoon en ikzelf na drie dagen van identificatie storingen eindelijk raak Klanten onderzoek life met medewerkers gedaan en volgende dag dringend verzoek tot klanten onderzoek. Werkelijk alles was een drama. Nooit meer.
Hi Gaston, Jeetje, dat is niet van een leien dakje gelopen. In tegenstelling. Mijn excuses dat je zoveel obstakels hebt ervaren. We helpen je graag alsnog in je situatie natuurlijk. Hiervoor kun je contact opnemen met onze afdeling Lenen (0800 - 024 07 11). We helpen je graag vooruit! Groeten, Roeland ABN AMRO Webcare
Uitstekend klantenservice
Dag Ifran, Bedankt voor je review! Goed om te zien dat je naar tevredenheid bent geholpen. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Ging snel en goed
Hi Ronald, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat alles snel en goed is verlopen. Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen! 😊 Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
In eerste instantie was de aanvraag afgekeurd. Daarna alsnog netjes gecorrigeerd en goed afgehandeld.
Hallo Herman, Bedankt voor het schrijven van deze review. Ik ben blij te horen dat ondanks het eerdere afkeuren, jouw aanvraag uiteindelijk alsnog is goedgekeurd en netjes is afgehandeld. Mocht je nog ergens vragen of opmerkingen hebben, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Aanvragen ging lekker vlug, alleen iets betere beschrijving benodigd voor het aanleveren van documenten en vooral waarom.
Hoi Paul, Goed dat je dit aangeeft. Ik kan me voorstellen dat een duidelijk beschrijving en uitleg over de reden van het aanleveren van documenten wel zo prettig is. We nemen je feedback mee. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Doordat een tussenpersoon contact met mij heeft opgenomen is alles snel en naar wens afgehandeld.
Hallo Marian, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Kan me voorstellen dat mede door de hulp van de tussenpersoon, jouw aanvraag snel en naar wens is werd afgehandeld. Mochten je in de toekomst nog eens vragen hebben, laat het gerust weten. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Je komt ooit eens je droom auto of motorfiets tegen en soms moet je gewoon eens een droom laten uitkomen. Dat is mij gelukt en ben erg blij. De lening was snel geregeld. En alles was prima voor elkaar. De rente is prima.
Beste heer, mevrouw Bolsward, Wat fijn om te lezen dat je met behulp hiervan jouw droom hebt waar kunnen maken. Ik wens je er uiteraard heel veel plezier mee. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Juist en verantwoord advies.
Hoi Ronald, Bedankt voor het delen van deze mooie review! Top om te lezen dat je zo tevreden bent over het advies dat je hebt gehad. Fijne avond. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Al jaren ben ik klant bij de ABNAMRO en ik heb zelden zo'n enorm frustrerend proces meegemaakt als het aanvragen van een persoonlijke lening een paar weken geleden. Je hebt werkelijk geen idee wie jouw aanvraag in behandeling heeft en er is geen enkele afstemming. Vragen kun je alleen stellen aan de customer service desk, maar zij zijn alleen maar een soort gate keeper die feitelijk geen enkele inzage hebben in je dossier en ook niets mogen of kunnen. De afdeling die gaat over de lening, is alleen tussen 14 en 17 bereikbaar voor de CSdesk en dan nog krijg je geen helder antwoord. Of als je een paar dagen achter elkaar belt met vragen om zaken op te helderen, wordt er gezegd dat er niet meer gebeld mag worden over 'deze mevrouw'. En dat nav een aantal volledig onduidelijke emails die ze zelfs stuurden met fouten erin. Het duurt en het duurt en wat ze dan nog wel nodig hebben om je aanvraag af te kunnen handelen wordt via een automatische email naar je gestuurd. Geen context, geen communicatie over waar je staat in het proces. Mijn aanvraag heeft 11 werkdagen in beslag genomen - ipv 3, omdat de afdeling eerst een fout maakte bij wat ze vroegen aan meer informatie - via de standaardmails, en weigerden om te bellen om kort af te stemmen. Ik kreeg meermalen te horen dat de afdeling niet bereikbaar is voor klanten, want ze hebben het zo druk. Ik ben er van overtuigd dat als ze juist wel direct contact zouden hebben met klanten, het een heel stuk sneller en efficiënter zou verlopen. Het is dat ik al zo ver was in de aanvraag, anders had ik de stekker eruit getrokken. Ik vind het ronduit schandalig de manier waarop dit is gegaan en hoe lang het heeft geduurd. Zelfs de Customer Service mensen vonden het idioot dat het allemaal zo ging. Je krijgt halve excuses, maar geen duidelijkheid. Wat een slechte service en communicatie. Onfatsoenlijk, klantonvriendelijk en volledig onduidelijk.
Goedemiddag, Wat onhandig dat je dit proces zo hebt ervaren. Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij van bent geworden. Dank ook voor het schrijven je review, hier hebben we iets aan. Ik wil je uitnodigen om je klacht via ons klachtenformulier aan ons kenbaar te maken. Via deze weg komt het signaal binnen via de juiste weg: https://www.abnamro.nl/nl/prive/abnamro/klacht-indienen/index.html Excuus voor het ongemak dat je hebt ervaren en nogmaals dank voor het kenbaar maken van je ervaring! Robert ABN AMRO Webcare
Goed ingelicht betreft de lening en voorwaarden. Snelle reactie bij vragen. Ik wilde een auto kopen en de rentepercentage lag lager dan een private lease als dat de voorwaarden aantrekkelijker waren om bij ABN AMRO af te sluiten
Goedemiddag Jericho, Wat fijn om te lezen dat je onze service zo hebt ervaren. Fijn ook dat je dit deelt! Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden! Robert ABN AMRO Webcare
De lening was snel geregeld via online bankieren. Alles simpel kunnen toevoegen en kunnen sturen. Bij telefonisch contact werd mij medegedeeld dat het erg druk was en er een kleine achterstand in de verwerking was. 1,5 dag later stond het al op mijn rekening, keurig. Enige aanmerking zou zijn dat ik het prettig had gevonden als ik voorafgaande aan de storting op mijn rekening een bericht had gehad. Nu keek ik op mijn rekening en stond daar plots het leningsbedrag al op mijn rekening. (had net de afspraak voor ophalen van de auto afgezegd, meteen teruggebeld dat ik eraan kwam) Het bericht van goedkeuring kreeg ik de volgende ochtend.
Hallo Elles, Bedankt voor het schrijven van deze review! We vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent over het gehele aanvraagproces! Jouw feedback over het seintje vooraf m.b.t. de storting op je rekening, nemen we mee. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Ik ben blij dat ik de lening gekregen hebt, heeft wel een paar dagen nodig gehad, maar is gelukt, bedankt ervoor.
Hoi Martin, Gelukkig dat onlangs het wachten jouw aanvraag is goedgekeurd. Bedankt voor je feedback! En mochten we nog ergens bij kunnen helpen, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Mijn ervaring is een vlot en deskundig team die alles nauwkeurig in de gaten houden. We zijn fijn geholpen en binnen een week was alles geregeld.
Hoi Susanne, Bedankt voor deze mooie review! Goed om te horen dat je het zo hebt ervaren en alles snel geregeld was. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.