Filters

4

Voor digibeet bijna niet te doen

Iedere keer kwam er weer wat bij dan weer paspoort verkeerd dan weer iets met hypotheek Gewoon naar een bank kunnen gaan was beter

  • Aanbevelen? Nee
9

Top service en zeer tevreden

Zeer aangenaam

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede begeleiding

Zodra je een aanvraag hebt gedaan kijken ze goed of de lening bij je past. En overleggen ook alle risicos.

  • Aanbevelen? Ja
5

Omslachtig

Ik vroeg in eerste instantie een lening aan van 48.000 euro. Dit was na een uitgebreide controle van jullie nadat ik al mijn financiële gegevens had doorgegeven. Vervolgens kon ik geen lening krijgen, want ik kon maar 28.800 lenen. Prima, maar in plaats van dit meteen op orde te maken moest ik de complete aanvraag weer opnieuw starten. Dus dat hele riedeltje weer doorgelopen, opnieuw alle stukken doorgeven en ook opnieuw gebeld worden. En uiteindelijk kreeg ik de lening. Waarom moet de aanvraag helemaal opnieuw terwijl jullie zeer accuraat (en op basis van al mijn gegevens) konden vaststellen dat ik 28.800 kon lenen? Dan kunnen we toch gewoon meteen akkoord gaan? Verder had ik het geld vrij snel binnen nadat er uiteindelijk een akkoord was, dus dat was verder prima. Het heeft mij alleen veel meer tijd gekost en het heeft langer geduurd dan nodig. Omdat ik ook bij ABN klant ben dacht ik dat ik hier snel een lening kon krijgen, maar helaas niet. Ik ben dan ook niet zo geneigd om dit de volgende keer weer bij jullie te doen, noch geneigd om dit iemand aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Fijne service

Fijne service, vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
7

Mijn ervaring is sterk afhankelijk van welke medewerker je aan de lijn krijgt

Mijn ervaring is sterk afhankelijk van welke medewerker je aan de lijn krijgt. Bij sommige medewerkers krijg ik het gevoel of ik aan het bedelen ben en worden er brutale vragen gesteld die m.i. niet gesteld mogen worden. Ondanks dat ik een betaalrekening/spaarrekening en hypotheekrekening heb moet ik toch veel documenten uploaden en dan ook nog perse in PDF formaat zoals ook de copy van de ID-kaart. Erg omslachtig allemaal. Dan de belofte dat de aanvraag in een dag wordt afgehandeld is bij mij niet het geval geweest. Wel moet ik zeggen nadat de lening is goedgekeurd het bedrag eerder dan de vernoemde 3 werkdagen is gestort. Het is allemaal niet zo eenvoudig als het wordt gepresenteerd. Omdat ik het geluk heb gehad dat een behulpzame medewerkster mij geholpen heeft en me heeft begeleid in een meekijksessie is het uiteindelijk toch gelukt. Nog een minpuntje is dat bij het extra aflossen in de ABNAMRO-app dit niet direct inzichtelijk is bij het tabblad lenen. Het bedrag is dan wel van de betaalrekening afgeschreven maar bij de lening kun je dit niet direct terugzien. Is er een derde partij waar ik zaken mee doe misschien?

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbare ervaring

Ik had het gevoel dat jullie goed mee dachten over hoe de lening bij me past en deze op een verantwoordelijke manier aangegaan kan worden.

  • Aanbevelen? Ja
6

Actuele verwerkingstijd op website gewenst

Aardig personeel. Onjuiste informatie over verwerkingstijd op website. In mijn mening zouden er geen beloftes van 1 dag verwerkingstijd gedaan moeten worden, terwijl het niet haalbaar is. Het is geen verwijt aan de super service van medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geregeld

Snelle reactie en snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima mogelijkheid om zonder hypotheek een verbouwing te financieren

Onze verbouwing werd iets uitgebreid en ABNAMRO had de mogelijkheid om op korte termijn hiervoor de financiering te bieden. Positief: snel beschikbaar, duidelijke voorwaarden, gedegen afhandeling. Negatief: best hoge rente, looptijd zonder overleg ingekort Fijn dat ons deze mogelijkheid ons werd geboden.

  • Aanbevelen? Ja
2

klote, onwijs slechte ervaring

Nog nooit zo'n slechte dienstverlening meegemaakt./Alles gaat digitaal en als je iets niet kunt uploaden kun je niemand bereiken. Ze hebben geen greintje respect voor je. En als ze een mail sturen waarin meer gegevens worden gevraagd(dat ging dagen achter elkaar maar door) en je probeer daar over te bellen lukt dat niet Zelf niet te mailen , je krijgt ook alleen maar mails met 'no reply' Er is uberhaupht niemand meer te bereiken bij ABN. TOTALE onbeschofte behandeling van een klant ONBESCHOFT Tijd dat ABN excuus hier voor aanbied!!Maar zelfs daarin zal de ongeschoftheid wel naar voren komen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Gemakkelijk aan te vragen

Enig nadeel is dat je telkens wordt gevraagd om stukken op te sturen die niet relevant zijn. Had het idee dat er niet goed gelezen werd. Uiteindelijk toch alles nog snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een goede en snelle service

Ik ben er zeer tervreden over snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Kritische en zorgvuldige beoordeling, snel geregeld!

..

  • Aanbevelen? Ja
9

uiteindelijk een goede match

Door het niet kunnen vinden hoe het juiste document te kunnen downloaden vanuit de bank gegevens was het een langdurig over en weer van vragen en uitvinden. Na na veel contact, en op het laatst nogmaals contact te hebben maar nu met een zeer behulpzame medewerkster die wel wist hoe het moest en welke mee heeft gekeken waar het nu fout ging, uiteindelijk de juiste documenten kunnen aanleveren. Daarna was het snel geregeld. Als hierin vooraf meer duidelijkheid qua stappenplan zou zijn. Is het voor de wat oudere onder ons misschien makkelijker te vinden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en online / digitaal te regelen

Vanaf de offerte tot uitbetaling was het een proces van enkele dagen. Voor mij als klant kon ik het geheel online en digitaal afsluiten. Dat was fijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles was duidelijk

Makkelijk contact met service, kan alles via abnamro aap regelen

  • Aanbevelen? Ja
8

Perfect

Eerst wat probleempjes gehad omdat ik geen rekening heb bij ABN maar daarna vlotjes verlopen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima en snel geregeld

Snelle doorlooptijd en aanvraag snel gehonoreerd. Makkelijk proces om zelf te regelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Netjes behandeld en snelle afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Het was makkelijk en snel en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en zonder problemen geregeld

Eenvoudig, binnen een paar dagen stond het geld al op onze rekening.

  • Aanbevelen? Ja
5

Ik heb veel wantrouwen ervaren.

Veel gedoe met aan te leveren documenten. Wantrouwen en verkeerde uitleg door verschillende medewerkers bij telefonische hulp. Weinig empathie ervaren bij mijn digitale onkunde. Vond de aanvraag geen prettige periode. Heeft ook lang geduurd. Vroeger toen er nog kantoren waren was het vaak binnen een uur geregeld. Nubis de afstand groot en ben je als klant een onbekende die wordt gewantrouwd. Maar goed uiteindelijk is het goed gekomen met voor mij veel stress.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel snel en soepel

Binnen 2 dagen geregeld

  • Aanbevelen? Ja
7

heel goed geregeld

heel goede hulp gehad

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Gustav Mahlerlaan 10

1082 PP Amsterdam

0800 0240711

Over ABN AMRO Lenen

Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.