Iedere keer kwam er weer wat bij dan weer paspoort verkeerd dan weer iets met hypotheek Gewoon naar een bank kunnen gaan was beter
Hoi Stef, Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat de aanvraag niet geheel soepel is verlopen, maar goed dat je dit aangeeft. Hopelijk heb je inmiddels je lening wel in orde kunnen maken. Heb je hier toch nog vragen over of hulp bij nodig, neem dan contact op met onze afdeling Lenen via: 0800 - 024 07 11 (gratis). Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Zeer aangenaam
Hoi Ron, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je onze service als zeer aangenaam hebt ervaren! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Zodra je een aanvraag hebt gedaan kijken ze goed of de lening bij je past. En overleggen ook alle risicos.
Hoi Roger, Bedankt voor je review. Altijd goed om je ook bewust te zijn van de risico's, dus fijn dat daar ook voldoende aandacht aan is besteed. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Ik vroeg in eerste instantie een lening aan van 48.000 euro. Dit was na een uitgebreide controle van jullie nadat ik al mijn financiële gegevens had doorgegeven. Vervolgens kon ik geen lening krijgen, want ik kon maar 28.800 lenen. Prima, maar in plaats van dit meteen op orde te maken moest ik de complete aanvraag weer opnieuw starten. Dus dat hele riedeltje weer doorgelopen, opnieuw alle stukken doorgeven en ook opnieuw gebeld worden. En uiteindelijk kreeg ik de lening. Waarom moet de aanvraag helemaal opnieuw terwijl jullie zeer accuraat (en op basis van al mijn gegevens) konden vaststellen dat ik 28.800 kon lenen? Dan kunnen we toch gewoon meteen akkoord gaan? Verder had ik het geld vrij snel binnen nadat er uiteindelijk een akkoord was, dus dat was verder prima. Het heeft mij alleen veel meer tijd gekost en het heeft langer geduurd dan nodig. Omdat ik ook bij ABN klant ben dacht ik dat ik hier snel een lening kon krijgen, maar helaas niet. Ik ben dan ook niet zo geneigd om dit de volgende keer weer bij jullie te doen, noch geneigd om dit iemand aan te bevelen.
Goedemiddag Tristan, Bedankt voor het delen van je ervaring en feedback. We begrijpen dat het frustrerend is dat je de aanvraag opnieuw moest doorlopen, ondanks dat er al duidelijkheid was over het leenbedrag. We nemen je opmerkingen serieus en zullen dit intern bespreken om te kijken hoe we het proces kunnen verbeteren. Fijn om te lezen dat je na goedkeuring het geld snel hebt ontvangen, maar het is jammer dat de totale ervaring niet aan je verwachtingen voldeed en meer tijd in beslag nam dan nodig. Hopelijk krijgen we in de toekomst de kans om je een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Iman ABN AMRO Webcare
Fijne service, vriendelijke medewerkers.
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve review! Super dat je onze service en medewerkers als fijn en vriendelijk hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Iman ABN AMRO Webcare
Mijn ervaring is sterk afhankelijk van welke medewerker je aan de lijn krijgt. Bij sommige medewerkers krijg ik het gevoel of ik aan het bedelen ben en worden er brutale vragen gesteld die m.i. niet gesteld mogen worden. Ondanks dat ik een betaalrekening/spaarrekening en hypotheekrekening heb moet ik toch veel documenten uploaden en dan ook nog perse in PDF formaat zoals ook de copy van de ID-kaart. Erg omslachtig allemaal. Dan de belofte dat de aanvraag in een dag wordt afgehandeld is bij mij niet het geval geweest. Wel moet ik zeggen nadat de lening is goedgekeurd het bedrag eerder dan de vernoemde 3 werkdagen is gestort. Het is allemaal niet zo eenvoudig als het wordt gepresenteerd. Omdat ik het geluk heb gehad dat een behulpzame medewerkster mij geholpen heeft en me heeft begeleid in een meekijksessie is het uiteindelijk toch gelukt. Nog een minpuntje is dat bij het extra aflossen in de ABNAMRO-app dit niet direct inzichtelijk is bij het tabblad lenen. Het bedrag is dan wel van de betaalrekening afgeschreven maar bij de lening kun je dit niet direct terugzien. Is er een derde partij waar ik zaken mee doe misschien?
Hi Roel, Wat fijn dat je de moeite hebt genomen om ons van feedback te voorzien middels deze review. Vervelend dat het advies zo wisselend per adviseur overkwam. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Wat betreft de documenten: ik kan mij voorstellen dat je je afvraagt waarom wij die opvragen als we daar al (indirect) over beschikken. Het punt is dat wij toestemming vanuit jou nodig hebben om dit te mogen doen. Wij hebben ervoor gekozen dat klanten zelf deze documentatie dienen aan te leveren, om het simpel te houden. Je feedback met betrekking tot extra aflossen via de app zal ik meenemen. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Ik had het gevoel dat jullie goed mee dachten over hoe de lening bij me past en deze op een verantwoordelijke manier aangegaan kan worden.
Hi Asil, Wat fijn om te horen dat je ervaring zo positief is en je goed bent geadviseerd. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Aardig personeel. Onjuiste informatie over verwerkingstijd op website. In mijn mening zouden er geen beloftes van 1 dag verwerkingstijd gedaan moeten worden, terwijl het niet haalbaar is. Het is geen verwijt aan de super service van medewerkers.
Hi Alexander, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de verwachting op de website niet overeenkwam met de realiteit. Ik geef je feedback door. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Snelle reactie en snel geregeld
Hoi Jacueline, Bedankt voor je review en goed om te horen dat je zo tevreden bent over de snelle service. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Onze verbouwing werd iets uitgebreid en ABNAMRO had de mogelijkheid om op korte termijn hiervoor de financiering te bieden. Positief: snel beschikbaar, duidelijke voorwaarden, gedegen afhandeling. Negatief: best hoge rente, looptijd zonder overleg ingekort Fijn dat ons deze mogelijkheid ons werd geboden.
Hallo Dirk-Jan, Bedankt voor het delen van jouw feedback. Fijn dat alles snel geregeld was! Ook goed dat je de verbeterpunten benoemt. Dit nemen we zeker mee. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Nog nooit zo'n slechte dienstverlening meegemaakt./Alles gaat digitaal en als je iets niet kunt uploaden kun je niemand bereiken. Ze hebben geen greintje respect voor je. En als ze een mail sturen waarin meer gegevens worden gevraagd(dat ging dagen achter elkaar maar door) en je probeer daar over te bellen lukt dat niet Zelf niet te mailen , je krijgt ook alleen maar mails met 'no reply' Er is uberhaupht niemand meer te bereiken bij ABN. TOTALE onbeschofte behandeling van een klant ONBESCHOFT Tijd dat ABN excuus hier voor aanbied!!Maar zelfs daarin zal de ongeschoftheid wel naar voren komen.
Beste Adri, Wat jammer om te horen dat je zo ontevreden bent over onze dienstverlening! Ik begrijp goed dat je hulp verwacht als je problemen ervaart gedurende het aanvraagproces. Dat je aangeeft dat wij slecht bereikbaar zijn, is voor ons belangrijke informatie en ik bied ook graag onze excuses hiervoor aan. Wil je naar aanleiding van deze ervaringen nog verdere actie ondernemen? Dat kan. Je mag altijd bellen met onze afdeling Lenen via 0800 - 024 07 11 of door middel van de 'help' knop binnen onze Mobiel Bankieren app. Je mag ook via bijvoorbeeld Twitter of Facebook een berichtje sturen dat een medewerker van onze Webcare Team hierover contact met je kan opnemen. Of eventueel middels het indienen van een officiële klacht via www.abnamro.nl/klachten Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Enig nadeel is dat je telkens wordt gevraagd om stukken op te sturen die niet relevant zijn. Had het idee dat er niet goed gelezen werd. Uiteindelijk toch alles nog snel geregeld.
Hallo Martin, Fijn dat je de moeite hebt genomen om ons van feedback te voorzien. Dit is voor ons zeer waardevol. Gelukkig dat ondanks alles het toch snel geregeld was. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Ik ben er zeer tervreden over snelle service
Hallo Jan, Bedankt voor je review en goed om te horen dat je zo tevreden bent over de snelle service. Fijne avond. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
..
Goedemorgen Stefanie, Bedankt voor het mooie cijfer. Wat goed om te lezen dat je naar tevredenheid bent geholpen! :) Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Door het niet kunnen vinden hoe het juiste document te kunnen downloaden vanuit de bank gegevens was het een langdurig over en weer van vragen en uitvinden. Na na veel contact, en op het laatst nogmaals contact te hebben maar nu met een zeer behulpzame medewerkster die wel wist hoe het moest en welke mee heeft gekeken waar het nu fout ging, uiteindelijk de juiste documenten kunnen aanleveren. Daarna was het snel geregeld. Als hierin vooraf meer duidelijkheid qua stappenplan zou zijn. Is het voor de wat oudere onder ons misschien makkelijker te vinden.
Hallo Sas, Dankjewel voor deze waardevolle feedback! Hier kunnen we veel van leren! Ik ben wel blij dat het uiteindelijk alsnog allemaal gelukt is en je goed verder bent geholpen. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Vanaf de offerte tot uitbetaling was het een proces van enkele dagen. Voor mij als klant kon ik het geheel online en digitaal afsluiten. Dat was fijn.
Hoi Patrick, Wat een mooie review! Dankjewel. Fijn om te horen dat alles met een paar dagen geregeld was en in jouw situatie ook alles digitaal kon. Ik wens je een prettige avond! Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Makkelijk contact met service, kan alles via abnamro aap regelen
Hallo Marta, Heel erg bedankt voor het schrijven van deze review. Ik ben blij te horen dat je alles via de app hebt kunnen regelen en het contact ook gemakkelijk is verlopen Fijne avond. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Eerst wat probleempjes gehad omdat ik geen rekening heb bij ABN maar daarna vlotjes verlopen
Hoi Johan, Gelukkig dat het uiteindelijk toch vlot is verlopen! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Fijne avond. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Snelle doorlooptijd en aanvraag snel gehonoreerd. Makkelijk proces om zelf te regelen.
Dag Michel, Bedankt voor je mooie terugkoppeling. Goed om te zien dat alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Netjes behandeld en snelle afhandeling
Hi Antoon, Hartelijk dank voor het achterlaten van je review! Fijn om te lezen dat alles goed en snel is verlopen. Mooie dag, Roeland ABN AMRO Webcare
Het was makkelijk en snel en duidelijk
Goedemorgen Roberto, Uitstekend, makkelijk, snel en duidelijk, dat horen wij graag! Dankjewel voor je mooie review. Ik wens je een mooie dag toe! Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
Eenvoudig, binnen een paar dagen stond het geld al op onze rekening.
Goedemorgen Martin, Wat fijn om te lezen dat de aanvraag snel en zonder problemen geregeld is! Dankjewel voor je review. Ik wens je een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
Veel gedoe met aan te leveren documenten. Wantrouwen en verkeerde uitleg door verschillende medewerkers bij telefonische hulp. Weinig empathie ervaren bij mijn digitale onkunde. Vond de aanvraag geen prettige periode. Heeft ook lang geduurd. Vroeger toen er nog kantoren waren was het vaak binnen een uur geregeld. Nubis de afstand groot en ben je als klant een onbekende die wordt gewantrouwd. Maar goed uiteindelijk is het goed gekomen met voor mij veel stress.
Goedemorgen Henk, Dank u wel voor het delen van uw ervaringen. Het spijt ons te horen dat u tijdens uw aanvraag proces zoveel wantrouwen en stress heeft ervaren. We begrijpen dat het aanleveren van documenten en het krijgen van de juiste uitleg soms frustrerend kan zijn, vooral wanneer u digitale uitdagingen ondervindt. Bij ABN AMRO streven we ernaar om elke klant zo goed mogelijk te ondersteunen, en het spijt ons dat u niet de empathie en ondersteuning heeft ervaren die u had verwacht. We waarderen uw feedback zeer, omdat het ons helpt om onze diensten te verbeteren. We begrijpen dat de afstand groter kan voelen nu fysieke kantoren minder toegankelijk zijn, en dat het soms lijkt alsof er minder persoonlijk contact is. We willen u verzekeren dat we er alles aan doen om u zo goed mogelijk te ondersteunen, ook op afstand. Fijn om te lezen dat uw aanvraag uiteindelijk goed is gekomen. Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
Binnen 2 dagen geregeld
Goedemorgen Muriel, Wat fijn dat het zo snel en soepel geregeld is! Dat horen wij graag. Ik wens je een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Daphne ABN AMRO Webcare
heel goede hulp gehad
Beste Peter, Wat fijn dat je zo'n goede hulp hebt gehad! Dat horen we graag! Ik wens je een prettige avond. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.