Ik heb binnen 3 a 4 werkdagen goedkeuring ontvangen van mijn lening en werd meteen gestort op het rekening nr dat bekend staat bij abn amro
Hallo Ber, Wat goed om te lezen dat je met 3 á 4 werkdagen al een goedkeuring van de aanvraag had en het geld ook snel beschikbaar was. We waarderen dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review met ons te delen. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Doordat het niet precies duidelijk aangegeven was van de legitimatie van heb ik dat twee keer over moeten doen voor de rest liep alles vlekkeloos en ben ik zeer tevreden over het proces dat ik de lening ben aangegaan.
Goedemorgen S, Bedankt voor je signaal. Hierdoor kunnen wij onze processen blijven verbeteren.Super om te vernemen dat het bijna vlekkenloos ging en je zeer tevreden bent. 4 sterren is al erg mooi! Mocht je in de toekomst vragen hebben dan staan we voor je klaar. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
De leningaanvraag verliep prima, alleen bij het moment van uitbetalen ging er iets fout. Daardoor moest ik een week langer wachten op het geld. Maar het contact was zeer klantvriendelijk en ik kreeg zelfs nog een vergoeding voor het ongemak. Ik zit er zelfs aan te denken om met mijn betaalrekening ook over te stappen naar ABN, ben echt zeer tevreden!
Hoi Saskia, Wat leuk dat je overweegt om ook met de betaalrekening naar ons over te stappen! Hoewel de uitbetaling iets langer duurde dan verwacht ben ik toch blij te lezen dat het proces goed is verlopen en je naar tevredenheid bent geholpen. Bedankt dat je dit met ons deelt. Ik wens je een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
De hele procedure verliep heel snel. goed contact met de klantenservice.
Hallo Magdalena, Bedankt voor dit mooie cijfer. Wat fijn dat het hele proces vlot verliep en je goed contact hebt ervaren met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Er zijn een paar dagen overheen gegaan maar toch vlug heregeld9
Dag Martie, Super om te zien dat het snel is geregeld! Bedankt voor je tijd om deze review achter te laten. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Zit goed bij abn amro
Goedemorgen R. Paltoe, Bedankt voor je vertrouwen in ons! Goed om te lezen dat alles nog helemaal goed zit. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Jullie vragen tenminste niet verantwoording om elk klein bedrag of overschrijving wat op de afschriften staan. Lening stond er binnen 3 werkdagen op na de online aanvraag, helemaal geweldig!
Hoi Sanne, Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze werkwijze gedurende het aanvraagproces. En helemaal als dan ook het bedrag van jouw aanvraag al zo snel op jouw rekening beschikbaar was. Heel erg bedankt voor het delen van jouw ervaring. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Netjes en snel afgehandeld.
Hoi Marcel, Bedankt voor het delen van deze mooie review! Fijn dat het snel afgehandeld was. Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO
Diverse documenten gevraagd waarna zeer snel een beslissing werd genomen.
Hallo Stefan, Wat fijn dat er een snelle beslissing werd genomen nadat je de gevraagde documenten hebt toegezonden. Dan weet je snel waar je aan toe bent. Mocht er in de toekomst nog iets zijn, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
alle gevraagde benodigdheden aangeleverd en binnen twee dagen was het geregeld en stond het geld op de rekening weet niet of het is dat we al heel lang klant zijn maar ben zeer tevreden over het snelle reageren en afhandelen van de aanvraag
Hallo Frits, Goed om te horen dat vlot verlopen is. We streven ernaar om alle klanten snel en efficiënt van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Herma ABN AMRO Webcare
Kwam er in begin niet uit. Met hulp ging het erg makkelijk.
Hi Anna-Maria, Fijn om te lezen dat ondanks de stroeve start het helemaal goed is gekomen en het makkelijk is verlopen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Iedere keer kwam er weer wat bij dan weer paspoort verkeerd dan weer iets met hypotheek Gewoon naar een bank kunnen gaan was beter
Hoi Stef, Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat de aanvraag niet geheel soepel is verlopen, maar goed dat je dit aangeeft. Hopelijk heb je inmiddels je lening wel in orde kunnen maken. Heb je hier toch nog vragen over of hulp bij nodig, neem dan contact op met onze afdeling Lenen via: 0800 - 024 07 11 (gratis). Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Zeer aangenaam
Hoi Ron, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je onze service als zeer aangenaam hebt ervaren! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Zodra je een aanvraag hebt gedaan kijken ze goed of de lening bij je past. En overleggen ook alle risicos.
Hoi Roger, Bedankt voor je review. Altijd goed om je ook bewust te zijn van de risico's, dus fijn dat daar ook voldoende aandacht aan is besteed. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Ik vroeg in eerste instantie een lening aan van 48.000 euro. Dit was na een uitgebreide controle van jullie nadat ik al mijn financiële gegevens had doorgegeven. Vervolgens kon ik geen lening krijgen, want ik kon maar 28.800 lenen. Prima, maar in plaats van dit meteen op orde te maken moest ik de complete aanvraag weer opnieuw starten. Dus dat hele riedeltje weer doorgelopen, opnieuw alle stukken doorgeven en ook opnieuw gebeld worden. En uiteindelijk kreeg ik de lening. Waarom moet de aanvraag helemaal opnieuw terwijl jullie zeer accuraat (en op basis van al mijn gegevens) konden vaststellen dat ik 28.800 kon lenen? Dan kunnen we toch gewoon meteen akkoord gaan? Verder had ik het geld vrij snel binnen nadat er uiteindelijk een akkoord was, dus dat was verder prima. Het heeft mij alleen veel meer tijd gekost en het heeft langer geduurd dan nodig. Omdat ik ook bij ABN klant ben dacht ik dat ik hier snel een lening kon krijgen, maar helaas niet. Ik ben dan ook niet zo geneigd om dit de volgende keer weer bij jullie te doen, noch geneigd om dit iemand aan te bevelen.
Goedemiddag Tristan, Bedankt voor het delen van je ervaring en feedback. We begrijpen dat het frustrerend is dat je de aanvraag opnieuw moest doorlopen, ondanks dat er al duidelijkheid was over het leenbedrag. We nemen je opmerkingen serieus en zullen dit intern bespreken om te kijken hoe we het proces kunnen verbeteren. Fijn om te lezen dat je na goedkeuring het geld snel hebt ontvangen, maar het is jammer dat de totale ervaring niet aan je verwachtingen voldeed en meer tijd in beslag nam dan nodig. Hopelijk krijgen we in de toekomst de kans om je een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Iman ABN AMRO Webcare
Fijne service, vriendelijke medewerkers.
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve review! Super dat je onze service en medewerkers als fijn en vriendelijk hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Iman ABN AMRO Webcare
Mijn ervaring is sterk afhankelijk van welke medewerker je aan de lijn krijgt. Bij sommige medewerkers krijg ik het gevoel of ik aan het bedelen ben en worden er brutale vragen gesteld die m.i. niet gesteld mogen worden. Ondanks dat ik een betaalrekening/spaarrekening en hypotheekrekening heb moet ik toch veel documenten uploaden en dan ook nog perse in PDF formaat zoals ook de copy van de ID-kaart. Erg omslachtig allemaal. Dan de belofte dat de aanvraag in een dag wordt afgehandeld is bij mij niet het geval geweest. Wel moet ik zeggen nadat de lening is goedgekeurd het bedrag eerder dan de vernoemde 3 werkdagen is gestort. Het is allemaal niet zo eenvoudig als het wordt gepresenteerd. Omdat ik het geluk heb gehad dat een behulpzame medewerkster mij geholpen heeft en me heeft begeleid in een meekijksessie is het uiteindelijk toch gelukt. Nog een minpuntje is dat bij het extra aflossen in de ABNAMRO-app dit niet direct inzichtelijk is bij het tabblad lenen. Het bedrag is dan wel van de betaalrekening afgeschreven maar bij de lening kun je dit niet direct terugzien. Is er een derde partij waar ik zaken mee doe misschien?
Hi Roel, Wat fijn dat je de moeite hebt genomen om ons van feedback te voorzien middels deze review. Vervelend dat het advies zo wisselend per adviseur overkwam. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Wat betreft de documenten: ik kan mij voorstellen dat je je afvraagt waarom wij die opvragen als we daar al (indirect) over beschikken. Het punt is dat wij toestemming vanuit jou nodig hebben om dit te mogen doen. Wij hebben ervoor gekozen dat klanten zelf deze documentatie dienen aan te leveren, om het simpel te houden. Je feedback met betrekking tot extra aflossen via de app zal ik meenemen. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Ik had het gevoel dat jullie goed mee dachten over hoe de lening bij me past en deze op een verantwoordelijke manier aangegaan kan worden.
Hi Asil, Wat fijn om te horen dat je ervaring zo positief is en je goed bent geadviseerd. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Aardig personeel. Onjuiste informatie over verwerkingstijd op website. In mijn mening zouden er geen beloftes van 1 dag verwerkingstijd gedaan moeten worden, terwijl het niet haalbaar is. Het is geen verwijt aan de super service van medewerkers.
Hi Alexander, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de verwachting op de website niet overeenkwam met de realiteit. Ik geef je feedback door. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Snelle reactie en snel geregeld
Hoi Jacueline, Bedankt voor je review en goed om te horen dat je zo tevreden bent over de snelle service. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Onze verbouwing werd iets uitgebreid en ABNAMRO had de mogelijkheid om op korte termijn hiervoor de financiering te bieden. Positief: snel beschikbaar, duidelijke voorwaarden, gedegen afhandeling. Negatief: best hoge rente, looptijd zonder overleg ingekort Fijn dat ons deze mogelijkheid ons werd geboden.
Hallo Dirk-Jan, Bedankt voor het delen van jouw feedback. Fijn dat alles snel geregeld was! Ook goed dat je de verbeterpunten benoemt. Dit nemen we zeker mee. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Nog nooit zo'n slechte dienstverlening meegemaakt./Alles gaat digitaal en als je iets niet kunt uploaden kun je niemand bereiken. Ze hebben geen greintje respect voor je. En als ze een mail sturen waarin meer gegevens worden gevraagd(dat ging dagen achter elkaar maar door) en je probeer daar over te bellen lukt dat niet Zelf niet te mailen , je krijgt ook alleen maar mails met 'no reply' Er is uberhaupht niemand meer te bereiken bij ABN. TOTALE onbeschofte behandeling van een klant ONBESCHOFT Tijd dat ABN excuus hier voor aanbied!!Maar zelfs daarin zal de ongeschoftheid wel naar voren komen.
Beste Adri, Wat jammer om te horen dat je zo ontevreden bent over onze dienstverlening! Ik begrijp goed dat je hulp verwacht als je problemen ervaart gedurende het aanvraagproces. Dat je aangeeft dat wij slecht bereikbaar zijn, is voor ons belangrijke informatie en ik bied ook graag onze excuses hiervoor aan. Wil je naar aanleiding van deze ervaringen nog verdere actie ondernemen? Dat kan. Je mag altijd bellen met onze afdeling Lenen via 0800 - 024 07 11 of door middel van de 'help' knop binnen onze Mobiel Bankieren app. Je mag ook via bijvoorbeeld Twitter of Facebook een berichtje sturen dat een medewerker van onze Webcare Team hierover contact met je kan opnemen. Of eventueel middels het indienen van een officiële klacht via www.abnamro.nl/klachten Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Enig nadeel is dat je telkens wordt gevraagd om stukken op te sturen die niet relevant zijn. Had het idee dat er niet goed gelezen werd. Uiteindelijk toch alles nog snel geregeld.
Hallo Martin, Fijn dat je de moeite hebt genomen om ons van feedback te voorzien. Dit is voor ons zeer waardevol. Gelukkig dat ondanks alles het toch snel geregeld was. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Ik ben er zeer tervreden over snelle service
Hallo Jan, Bedankt voor je review en goed om te horen dat je zo tevreden bent over de snelle service. Fijne avond. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
..
Goedemorgen Stefanie, Bedankt voor het mooie cijfer. Wat goed om te lezen dat je naar tevredenheid bent geholpen! :) Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.