Van ' begin tot afronding ' zeer tevreden

Vakkundig, vriendelijk, probleemoplossend waar nodig, meedenkend, veilig werkend, altijd op korte termijn antwoord. Een volledig team van fijne mensen die ook elkaar helpen en die je goed ' over de vloer' kan hebben. Het resultaat mag er zijn : vandaar een 10

prettig deskundig en klantgericht

Vanaf de kennsimaking verliep het contact prettig en duidelijk. Ook in afwachting van de installatie werd ik regelmatig op de hoogte gehouden en er werd naar goed mijn behoeften en vragen geluisterd. Dat gold zeker ook voor de 3 installatie monteurs. Vasthouden die jongens zou ik zo zeggen. Ze zijn aardig, goed team en hebben m.i. echt de installatiekabels, vooral ook binnen ze netjes mogenlijk van omvormer naar meterkast gebracht. Chapeau

Installatie binnen een redelijke termijn uitgevoerd. Monteurs zeer vriendelijk en beleefd. Goed overleg mee gehad.

Van het begin tot het einde alle afspraken perfect nagekomen. Alle vragen rustig en duidelijk beantwoord. Installatie van de panelen veilig, professioneel en keurig geïnstalleerd. Goede uitleg over werking van een en ander.

Van opstart (1e contact) tot oplevering (installatie panelen) alleen maar lof!!!

Het 1e ingeplande contact met Zekerzon verliep prima! De medewerker heeft telefonisch via videobellen uitgebreid de tijd genomen om alle wensen èn mogelijkheden goed door te spreken. Vragen werden correct beantwoord. De schouw aan huis was snel ingepland. Na 9 maanden wachten kwam een viertal vakbekwame medewerkers van Zekerzon de zonnepanelen installeren. Een drietal medewerkers ging direct op het dak aan de slag; 1 medewerker heeft met mij het opgestelde plan nog een keer besproken. Alle werkzaamheden op de dag zelf zijn voortvarend verlopen. De veiligheidsmaatregelen bij het werken op hoogte zijn goed nageleefd. Aan het einde van de dag is er een persoonlijke uitleg gegeven over de gehele installatie. In dezelfde week volgden er nog enkele e-mailberichten en telefonische contacten omtrent de gebruikersrechten van de installatie, de garantiebepalingen en de te gebruiken app op de telefoon. Steeds werd ik op een zeer vriendelijke manier te woord gestaan èn vooral kundig geholpen. Een groot compliment voor àlle (!!!) medewerkers van Zekerzon is hier dan ook zeker op zijn plaats! Ik kan het bedrijf Zekerzon dan ook alleen maar aanbevelen bij mogelijke potentiële kopers van zonnepanelen in de toekomst! Voor mij is Zekerzon een correct en betrouwbaar bedrijf dat echt kwaliteit levert! TOP!!!

prima geÏnstalleerd

Via homeQgo offerte aangevraagd bij Zekerzon. Zoals aangekondigd zou de installatie enige maanden kunnen duren. Het wachten was de moeite waard (zeker in december en januari toch weinig opbrengst). Het installeren is zeer netjes gedaan en er is veilig gewerkt met steigers etc. door een goed ingewerkt team.

Nette montage door vriendelijke en kundige medewerkers

Monteurs waren plezierig in de omgang en hebben de zonnepanelen en toebehoren zowel binnen als buiten keurig netjes gemonteerd.

Vriendelijke mensen. We zijn goed geholpen en geïnformeerd, zowel voor als tijdens als na de installatie. De panelen zijn netjes gelegd en de installatie binnen is ook keurig gedaan.

Enorm blij met met mijn kwalitatief goed en betaalbaar zonnepanelen systeem!

Na 9 maanden wachten zijn de zonnepanelen geïnstalleerd. Het offertetraject is zorgvuldig doorlopen met een goede uitleg en advies m.b.t. het type omvormer (SMA) en type en aantal panelen (SunPower FullBlack 410WP). Met 4 man sterk waren de mannen er tussen 9:30 en 10:00 en ze zijn meteen begonnen met de steigers opzetten en het plan te bespreken. Het plan: de ligging van de panelen - landscape, verticale montage van de rails waarop de panelen op gemonteerd worden en een opdeling in 2 strings van ieder 8 panelen. Een van de mannen ging meteen aan de het werk om in huis de omvormer te installeren. Een prettig team om mee te werken en heel professioneel. Met name het gebruik van steigers i.p.v. ladders, een harnas en helm en goed zekeringsmateriaal gaf een goede indruk. In totaal hebben we nu 16 panelen op het Noord/Oost liggen. Laat nu de zon maar komen ZekerZon!

Vakkundig en vlot

Bijzonder aardig team dat de panelen kwam leggen. Snel, vakkundig en goede informatie.

Prima traject van intake tot en met de daadwerkelijke uitvoering.

Prima en hulpvaardige werknemers

Goede en duidelijke afspraken voor en tijdens het installeren van de SMA en de zonnepanelen. Prettig en professioneel personeel tijdens het installeren en goede uitleg over alles.

Volgens wens een offerte opgemaakt gevolgd door een prima installatie.

Het offertetraject was naar behoren verlopen. Er werd goed geluisterd naar onze wensen voor de installatie. In tegenstelling tot veel andere aanbieders van zonnepanelen werd er geen veel te dure installatie aangesmeerd. De installatie werd gedaan door partner Zonnefabriek. Op de dag zelf konden er nog wat aanpassingen aan het plan worden gedaan in ons voordeel. Erg meedenkende installateurs. Kortom, top ervaring!

Soepele soepele installatie ondanks lange levertijd

Vanaf het eerste contact voelde het goed. De offerte was snel binnen en niet lang daarna kwam de eerste monteur voor een schouw. Dit verliep soepel en duidelijk. Helaas gooide een akkefietje tussen Rusland en Oekraïne wat roet in het eten qua levertijd en duurde het maaaanden voordat de installatie kon plaatsvinden. Maar hierin valt ZekerZon niets te verwijten. Wij werden in de tussentijd per mail op de hoogte gehouden. Over de installatiedag niets dan goeds. Met 4 man sterk was alles binnen iets meer dan een halve dag geinstalleerd en werkte het.

Prima geinstalleerd. Netjes gewerkt. Ben heel tevreden.

Klantvriendelijk!

Prettige ervaring, installatie zonnepanelen. Rustig en vriendelijk, netjes gewerkt, open sfeer.

Vanaf het eerste contact tot en met de plaatsing van de panelen alleen maar lof!

Uitgebreide en duidelijke toelichting vooraf, fijne begeleiding tussentijds, correcte update omtrent planning, deskundige plaatsing op aangegeven datum. Kortom: Fijn bedrijf om afspraken mee te maken en daarom zéker aan te bevelen!

Gewoon top !

Inmiddels draaien de zonnepanelen nu een week en wij zijn super tevreden. Nadat er een afspraak was gemaakt voor de installatie kregen wij de aanbetalingsfactuur. Nog geen uur later kregen wij de link om onze meterkast aan te melden bij de netbeheerder zodat wij meteen op de installatie dag van onze panelen gebruik konden maken en ook alles meteen wordt geregistreerd. Toen de monteurs waren gearriveerd op de installatiedatum, werd eerst het hele plaatje doorgenomen (gecheckt) of alles goed op tekening/papieren stond vermeld. Dat was het geval. Tijdens de installatie werden wij steeds op de hoogte gehouden. Tevens heeft de monteur ons erop gewezen dat onze meterkast een upgrade nodig heeft naar de nieuwe eisen. Dit heeft de installatie niet in de weg gestaan. (Zeer fijn dat dit ook gedeeld werd) Zekerzon heeft ons goed geadviseerd en begeleid in het hele proces. Al onze vragen werden netjes beantwoord. De monteurs van Zekerzon weten heel goed waar ze mee bezig zijn en werken zeer netjes, echt een dikke 10 !

Lange doorlooptijd maar tevreden over offerte en communicatie

Gezien de tekorten op materiaal en mankracht zijn de doorlooptijden erg lang. Maar gedurende het traject is hier goed over gecommuniceerd. Installatie is mooi aangelegd zonder compromis op gebruikt materiaal.

Heel positief

Na 9 maanden was het uiteindelijk zover: onze zonnepanelen werden geplaatst! Al vannaf het eerste contact wat wij hadden met de Zonnefabriek, gaf het bedrijf ons een goed gevoel. Ook de montage van de panelen verliep vlekkeloos. De monteurs waren zeer vriendelijk en gingen netjes te werk. Het was het wachten meer dan waard!

Topsysteem en meteen hele prettige energieopbrengst

Prettige mensen om en op je huis, die met de nodige vakkennis en in rustig vlot tempo in een dag tijd de hele installatie op het huis en garage plaatsen en de omvormers aansluiten, zodat aan het eind van de dag alles tot tevredenheid werkt. Robbert-Jan van de Zonnefabriek doet nog wat slimme dingen op afstand en m.b.v. een paar handige apps is het ook mooi inzichtelijk wat de panelen opbrengen. Heeerlijk

Alles is naar wens verlopen

Doordat er natuurlijk tekorten zijn op de grondstoffenmarkt en waar ook zonnepanelenleveranciers mee te maken kregen, moesten wij iets langer wachten op de installatie. De panelen die we hadden uitgekozen waren op een gegeven moment helemaal niet meer leverbaar. Dat werd door Zekerzon goed opgelost, want ik kreeg andere kwalitatieve panelen aangeboden tegen dezelfde voorwaarden en zelfs nog betere opbrengst. De installatie is netjes verlopen en alles is erg keurig gemonteerd. Kortom, we zijn zeer tevreden met de installatie. Hopen dat het in de toekomst net zo verloopt met de service als er iets aan de hand is, maar het contact is prima dus ik ga daar vanuit.

Over Zekerzon

Zekerzon is een initiatief van de Zonnefabriek B.V. om meer klanten te kunnen helpen met de stap naar groene energie. We bieden hoogwaardige zonnepanelen installaties aan. Zowel op paneel- als omvormerniveau kiest Zekerzon voor kwaliteitsproducten. Amerikaanse zonnepanelen met een Duitse omvormer. Zekerzon focust zich op een snel en helder adviestraject, volledig online om zo efficiënt mogelijk te werk te gaan. Het installeren van de zonnepanelen gebeurt uitsluitend door eigen personeel van onze moedermaatschappij de Zonnefabriek BV. Zekerzon is lid van verschillende energiecoöperaties, een voorbeeld hiervan is WattNu. Je kunt Zekerzon ook kennen van de collectieve inkoopactie bij energie verbonden.