Behulpzaam .et goede begeleiding

Met objectief ben ik goed geholpen met het kopen van mijn eerste appartement. Ik had hier weinig tot geen ervaring mee en bij elke stap kon ik contact opnemen voor vragen of begeleiding. Zeker een aanrader als je een open en direct advies wilt

Fantastische service.

Nette zaak , goede uitleg en duidelijk advies. Wij wisten waar wij aan toe waren en wat wij konden verwachten. Nee kennen ze niet bij objectief, ze denken altijd mee in oplossingen.

Deskundige afhandeling hypotheekaanvraag.

Bas doet wat nodig is om de klant te ontzorgen bij de aanvraag voor een nieuwe hypotheek. Advies op maat met een prettig contact en duidelijke uitleg. Fijn team mensen op kantoor.

Persoonlijk en eerlijk advies

Her advies was werd gegeven was duidelijk, persoonlijk en eerlijk. Niets op aan te merken.

Supergoed en snel geholpen!

Erg veel kennis en super goed advies! Erg goed geholpen.

Uitstekend geholpen door het hele team.

Bas en het hele team hebben ons heel goed geholpen met onze hypotheek en verzekeringen! We zijn al lang klant en zeer tevreden.

Vakkundig en betrouwbaar advies

Wederom weer top geregeld.

Uitstekend geregeld

Goed geregeld

Topservice

Bereikbaar, duidelijke uitleg/advisering, professionele houding en een fijn contact. Oftewel, wij hebben alleen maar goede en fijne ervaringen.

Wij zijn uitstekend geholpen met de aankoop van onze woning in Amersfoort. Alles was duidelijk en de begrotingen klopte. Snel geregeld en goede communicatie

Top geregeld!

De hypotheek snel en soepel geregeld!

Zeer prettig en professioneel

Na een duidelijk en kort gesprek over de mogelijkheden zijn we op zoek gegaan naar een geschikte woning. Toen we deze eenmaal hadden gevonden kostte het Objectief een kleine 1,5 week om een aanbieding op tafel te hebben. Super fijn!

Duidelijk en persoonlijk betrokken

Objectief heeft ons geadviseerd voor hypotheek en een verzekering. Ze nemen je mee in alle stappen van het proces en regelen alles op de achtergrond. Vlot in het regelen, maar geven ondertussen de tijd en uitleg die nodig is om na te denken over grote beslissingen. Ik kan Objectief zeker aanbevelen!

Eerlijke, No nonsense adviseur

Prettige mensen, eerlijk, duidelijk en helder verhaal. Denken in oplossingen en halen het maximale uit beschikbare mogelijkheden. Kortom dikke aanrader!

Deskundig advies

Deskundig advies

Zeer prettig bedrijf!

Objectief is mijn tussenpersoon,je kunt altijd terecht voor vragen over hypotheken en verzekeringen..onlangs nog ruitschade gehad en perfect afgewikkeld! Kortom deskundig, betrouwbaar en zeer vriendelijk bedrijf!

Eerlijk advies en persoonlijke benadering

Onafhankelijk en gedegen advies waarbij heel goed met je wordt meegedacht. Duidelijke uitleg over voor en nadelen van bepaalde constructies. Fijne persoonlijke benadering en altijd goed en snel bereikbaar bij vragen.

Ze doen hun naam eer aan.

Bas & André zijn betrouwbaar, snel en maken tijd om alles zorgvuldig te regelen en rustig uit te leggen. Daarnaast geven ze eerlijk advies. Kortom een goede partij om je hypotheek en verzekering te regelen!

Topservice

Betrokken, deskundig en enthousiast.

De afgelopen drie jaar hebben zij ons geweldig begeleid in onze zoektocht naar een nieuwe woning. Ze namen alle tijd voor ons, gaven goede adviezen over hypotheken en verzekeringen en daarbij was de uitleg helder. Ook waarderen we de nazorg, zoals hulp met de belasting. Zij hebben actief met ons meegedacht en geen 'domme' vraag was er één teveel. In de toekomst zullen we zeker bij hen terugkomen.

Geweldig hypotheekadviesbureau

Objectief denkt met je mee en regelt alles tot in de puntjes. Ze zijn scherp op wat er moet gebeuren, ook zijn ze altijd goed bereikbaar en snel in het geven van reactie. Wij konden onze hypotheekaanvraag met een gerust hart aan ze overlaten. Echt fijne mensen met veel kennis & kunde, ik zou ze iedereen aanraden!

Prima advies en begeleiding bij de hypotheek aanvraag.

Prima advies en begeleiding bij de hypotheek aanvraag.

Persoonlijk, snel, toegankelijk, betrouwbaar

Ik zou Objectief aan iedereen aanraden. Bas heeft ons enorm snel, vakkundig en goed geholpen in een wereld die soms heel ondoorgrondelijk kan zijn. Door het persoonlijke contact nam hij veel zorgen weg.

Het beste advies

Meedenken met mijn specifieke situatie en daar ook de best passende oplossing bij vinden. Makkelijk bereikbaar, geen vraag is teveel en je wordt goed op de hoogte gebracht. Kortom: Een superfijn gevoel!

Vriendelijk, deskundig en servicegericht

Wij waren niet tevreden met de adviseur waar we daarvoor waren geweest, het voelde allemaal erg onpersoonlijk. Op aanraden van onze buren hebben we toen bij Object een afspraak gemaakt. Bas is prettig in de omgang en heeft ons perfect geholpen met onze hypotheek. Aanrader dus!

Over Objectief hypotheken en verzekeringen

Onafhankelijk advies, waar je écht iets aan hebt. Wij, Bas en André, hechten veel waarde aan persoonlijk contact. Daarom heb jij bij ons één vast aanspreekpunt voor al jouw financiële zaken. In een persoonlijk gesprek bespreken wij jouw situatie en wensen en vergelijken we vervolgens alle hypotheken en verzekeringen met elkaar. Zo selecteren wij het financiële product dat het beste aansluit op jouw persoonlijke situatie. Als onafhankelijk adviseur werkt Objectief hypotheken en verzekeringen samen met vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeraars. Zo kunnen wij alle aanbieders voor je met elkaar vergelijken en nemen wij je veel werk uit handen. Dat wij staan voor een goede prijs en kwaliteit, hebben wij al meerdere keren bewezen. Wij wonnen in de categorie prijs/kwaliteit de Independer prijs als beste hypotheekkantoor van de regio. Daar zijn wij enorm trots op, want daarmee toon jij dat je onze manier van werken ook waardeert.