Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Objectief hypotheken en verzekeringen

Onafhankelijk advies, waar je écht iets aan hebt. Wij, Bas en André, hechten veel waarde aan persoonlijk contact. Daarom heb jij bij ons één vast aanspreekpunt voor al jouw financiële zaken. In een persoonlijk gesprek bespreken wij jouw situatie en wensen en vergelijken we vervolgens alle hypotheken en verzekeringen met elkaar. Zo selecteren wij het financiële product dat het beste aansluit op jouw persoonlijke situatie. Als onafhankelijk adviseur werkt Objectief hypotheken en verzekeringen samen met vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeraars. Zo kunnen wij alle aanbieders voor je met elkaar vergelijken en nemen wij je veel werk uit handen. Dat wij staan voor een goede prijs en kwaliteit, hebben wij al meerdere keren bewezen. Wij wonnen in de categorie prijs/kwaliteit de Independer prijs als beste hypotheekkantoor van de regio. Daar zijn wij enorm trots op, want daarmee toon jij dat je onze manier van werken ook waardeert.