fantastisch!

Men komt de gemaakte afspraken na, en alles klopte gewoon. Personeel was uiterst beleefd en deskundig, en probeerde mee te denken en werkte snel en efficient!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Fijne website om op te bestellen en goed ook dat ze kanaalplaten in de lengte al op maat zagen voor een redelijke prijs. Gisteren had ik een foutje gemaakt in mijn bestelling en daar werd ik voor verzending over gebeld. Op hetzelfde moment werd de bestelling aangepast. Super fijn! Vanochtend om 7.15 werd ik wakker gebeld door de chauffeur met de bestelling voor de deur. Binnen 24 uur in huis dus. Goed bedrijf: fijne website en persoonlijke service als iets even niet goed gaat.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Wij zijn erg/ zeer tevreden, van het advies in de showroom tot aan het eindresultaat. Fijne mensen die hun vak verstaan. De kleine punten die aangepast moesten worden zijn gelijk opgelost!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Net bedrijf waar goede afspraken mee te maken zijn en nette calculatie.

Prima bedrijf met vakkundige mensen. Duidelijke afspraken en deze worden ook nagekomen. Resultaat van de aangebouwde veranda is fantastisch. We hopen er veel plezier van te hebben.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.

Gewoon top!

In 2020 een hele mooie overkapping met schuur opmaat laten plaatsen door van Viegen. Super blij mee! Na anderhalf jaar viel ons op dat er steeds meer water op het dak bleef liggen en kwam er achter dat er een paar dwarsbalken door hingen. Dit heeft van Viegen super goed opgepakt en resulteerde in een heel nieuw dak! Echte topservice! Groet Fam Gerrits

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.

Een geweldig bedrijf!

Een overkapping in de tuin laten plaatsen door van Viegen. Ze hebben het complete plaatje geleverd, we zijn er erg blij mee. Bedankt!!

Doejenburg 212 4021 HR Eck en Wiel

Over Bouwnu